~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~

Huomenta!

Leli82, mullakaan ei oo tietoa masuasukin voinnista. Ei käyty varhaisultrassa, eikä neuvolassa kuulunut vielä sydänääniä. Vähän päälle viikon päästä olis nt-ultra (ti 23.3)... Sinne asti pitäis jaksaa odottaa. Ei tässä vielä voi mistään varma olla. Päivittäin vaihtelee tunnetila ja usko. Välillä oon aika luottavaisin mielin, toisinaan taas ei millään meinaa usko riittää. :| Raskausoireita ei oikein oo, maha tuntuu kyllä kovin turvonneelle. Ainoa hyvä juttu on, että vuotoja ei oo ollu. Vaikka eihän sekään mitään takaa... Niin, eli varmuuden saa vasta ultrassa. :)

Tänään tulee täyteen 11 viikkoa. Viimenen viikko ennen kun 12 poksuu! :) Toivotaan, et mahassa olis kaikki hyvin!


Tatara rv 11+0
 
Huomenta!

Kylläpäs täällä on tullut monelle huonoja uutisia :hug:

Leli82: Ei ole mullakaan satavarmaa tietoo että onko masussa ketään kun ei ole kuunneltu sydänääniä.Mutta heikottaa ja väsyttää kyllä pirusti.Ja maha on turvoksissa..Työkaveri taisi eilen jo arvata..Mutta mitään en myönnä ennen ensi perjantaita :)

Joudutteko te muuten heräämään vessaan joka yö??? |O Tooosi ärsyttävää kun saa kipittää joka yö vessaan kun ei pysty pidättää aamuun asti.Mä en muista että tyttöä odottaessa se vessassa juokseminen olisi alkanut heti!

VAUNUISTA:Meillä oli gessleinin nelipyöräset vaunut typyllä mutta en ollut niihin tyytyväinen ja myin ne eteenpäin..Tosin ostin ne itsekin käytettynä.Nyt haaveilen Emmaljungista..En tiedä miksi mutta haluan ne..Ovat vaan aika tyyriitä.

PAINOSTA:Mulle tuli typyä odottaessa noin 13kg.Kaikki lähti heti ja nyt olen tismalleen samoissa mitoissa kun aloin odottaa :D

MUKSU ja pötkö 10+6 tai jotain :heart:
 
En oo kerennykkään aikoihin kirjotella.. Ja nytkin lähdössä töihin... Paljon huonoja uutisia.. Itse odotan aivan paniikissa maanantaita kun saadaan tietää että onko siellä ketään... Pelottaa todella paljon... :(

Oireet on kyl jatkunu, paha olo ja väsymys laantunut kyllä... Mutta ei että kun eilen söin maalaishyytelöä ja mustikka jugurttia yhessä, oli NAM NAM :D

Eliiz ja masuasukki 9 + 4
 
Ihan ensiksi voimia kaikille jotka sitä tarvitsevat :hug:

ON: täällä jatkunu oksentelu jo viikon verran. Ihan joka päivä en ole oksentanu,mutta muina päivinä sitten monen monta kertaa. Silmissä kauheat verenpurkaumat,ihmiset tuijottaa pitkään :eek: Tuntuu kyl,et silmät lentää päästä kun ykäilee, sen verta kova paine. Maanantaina olis ensimmäinen neuvola, sitä odottelen :)

-pokermama ja ötökkä 9+0-
 
Minä olen täällä ahkerasti käynyt lueskelemassa teidän kirjoituksia, kiitos niistä :)

Nyt kuitenkin jään pois tästä porukasta, toissa yönä tämä raskaus meni kesken, viikkoja oli siis kasassa 10+4. Eilen kävin ultrassa tarkistuksella, oli tyhjentynyt kokonaan joten onneksi kaavintaa ei tarvita. No, nyt täytyy kaikin keinoin suunnata katseet tulevaisuuteen, ollaan miehen kanssa molemmat valmiita yrittämään uudestaan kunhan taas sopiva aika koittaa.

Tsemppiä teille kaikille, toivottavasti kyytiläiset pysyy mukana!
Ja onnea uusiin yrityksiin kaikille kohtalotovereille!

-Smurfi :wave:
 
moi pitkästä aikaa!

:hug: huonoja uutisia saaneille!

mulla ultra ja eka neuvola vasta 24.3, jolloin viikkoja se 10 pitäs olla kasassa. pari viikkoa oli armoton väsymys päällänsä mut nyt alkaa jo helpottaan.

raskauskiloista ollu juttua. mulla tuli esikoisesta 20 kg ihan omaa tyhmyyttäni ku annoin itelle luvan herkutella ja aattelin et kyl ne kilot lähtee imettämällä, ja p...kat! tokasta kiloja tuli 12, jotka on ny just saatu sulatettua. tosin painan vieläki 6 kg enemmän ku ennen lapsia. mut ny tässä raskaudessa en aio kiloja juurikaan kerätä, ihan maksimi on +6kg laitokselle mentäessä.

itelläki on hieman epätietoinen olo tän raskauden kans, täytyy vaan luottaa et kaikki on hyvin. ainaki oon toosi kärttynen, voi mies parkaa!

justiina ja salamatkustaja 8+ jotain
 
onpas täällä tänään hiljaista...
iso hali kaikille joille tullut murheita :hug:

itse jouduin jo nyt kertomaan odotuksesta töissä, vaikken vielä olis halunnu. Pomo oli suunnitellu mulle ihan uusia kuvioita ja pakkohan mun oli todeta henkilöstöpäällikölle, että pyydätkö ottamaan tämmösen asian huomioon. Oli ihan tyytyväinen että ilmoitin.

Wäsywäsywäsy... Kohta ipanoita nukkumaan ja sit saa jäätelöö ja sitten nukkumaan(ko).

Höplömmöö 8+5
 
voi kauheeta, kun on monet saanut huonoja uutisia! :eek: Voimia kaikille teille :'( :hug:

Se on nyt tää aika tätä epätietoisuuden aikaa, vaikka ois ultrassa käynytkin. Kun eihän sitä siltin voi tietää, kun tää alkuaika on tälläistä epävarmaa. Kun oikeen noista oireistakaan ei voi mitään päätellä, kun vaikka ois tullut keskenmeno niin jollain oireet voi siltin jatkua kun hormonit on kuitenkin sekaisin vielä. Mä oon ajatellut vielä, että ois masuasukki kunnossa kun tuntuu että tuo alavatsa tuosta on vielä kohonnut, mut eihän siitäkään nyt varmasti voi päätellä. Mulla on neuvola nyt ensviikolla, niin pyydän kyllä kokeileen jos löytyis sydänääniä niin vois huokaista, mut se onkin kauheeta jos ei löydykään niin sitten panikoidaan ultraan asti.

Meillä on tänään revitty seinää. Päätettiin, että otetaan hirsiseinää esiin yhdessä huoneessa. Mä en tiedä mikä mua vaivaa, mutta mulla on aina tää raskausaika sellasta että oon ihan hirmunen kotisisustaja, kaikki muuttaa järjestystä ja väriä, mieluiten revitään jotain aukikin :LOL: No ainakin kun menen nukkumaan niin ei kauaa tartte unta odottaa...

Mun täytyy vähän käydä ostaa sitten jotain luumuja tjn. tähän olotilaan, kiitos vinkistä. Noihin aktivioihin mä en koske, en oo varma mutta eikös niissä oo sairaasti sokeria? niinkuin jogurteissa yleensäkin, mitä valio hedelmäpommissa (mun herkku) on kai sokeria jotain 6-7palaa. Jonkun artikkelin luin jostain iltalehden sivuilta, hirvee määrä piilotettu sokeria noihin. Suositeltiinkin, että laittaa tavallista sekaisin maustamattoman kanssa.

Joo, mun täytyy nyt oikeen miettiä tuota ratasasiaa. Kun oishan se kiva apu noille matkoille kun mäkin paljon kävelen ja kaupoissa lasten kanssa käyn. Niin oishan se kiva (tää voi kuullostaa kauheelle) "köyttää" toi vauhtimimmi välillä kiinni johonkin jos meno menee ihan villiksi :ashamed: Mut mää mietin, kertokaa vaan omia kokemuksia tarviiko vai ei noita tuplia jos ikäeroa kuitenkin jo yli kaksvee...

Nyt saunaan ja sitten kai tosiaan koisimaan. Oon mä vanha :D

Lilein + Piipiäinen 9+5
 
Terve kaikille! Tämä ilmoittautuu kans mukaan joukkoon.
Itellä LA n.30.10.2010.
Ultrassa on käyty ja kaikki hyvin, siellä se pieni sydän pampatti :heart:
Väsymystä ja rintojen kipeytymistä lukuunottamatta olen säästynyt raskausoireilta, vielä =)
Raskaus on minulle kolmas. Lapsia mulla on ennestään yksi, 4 vuotias poika. Ihanaa odotusta kaikille =)
 
Huomenta kaikki ja paljon voimia huonoja uutisia saanneille! :hug:

Täällä ollaan 2 päivää oltu semmoisen pahoinvoinnin kourissa että kyllä toivoisi välillä että olisi krapula kun se sentään loppuun seuraavaan päivään mennessä . Onneksi en sentään oksentanut ole vaikka tiedä sitten helpottaisiko se oloa enemmän.

Jos tämä meno jatkuu niin ahdistaa vähän jo valmiiksi klo 8 oleva neuvola ja ulta kun nyt jo menee tunti ainakin että pääsee liikkeelle, täytyy heräillä tosi aikaseen.

Mutta kaiken kaikkiaan kuitenkin mukava tietää että ainakin joku toimii niin kuin pitääkin kun on näitä oireita.

Mutta nyt palailen tuonne sohvan uumeniin
mukavaa sunnuntaita kaikille!

ryöminkäinen 7+4
 
Olen lueskellu aikani lokakuisten juttuja ja nyt voisin tulla mukaan porukkaan jos viel ehtii! =)
Raskaus on rv jotain 8+2, La 22.10.
Mukava lueskella samassa tilanteessa olevien tuntemuksia.
Ultrassa ei olla vielä käyty,mutta oireet on sen verran voimakkaita että luotan kaiken olevan kohdallaan. Ihanaa odottamista kaikille!
 
Voimia kaikille menetyksen kokeneille! :'( :hug:

Tervetuloa uusille! :flower:

En viimeks muistanut kommentoida tuota paino hommaa.Eli kumpaisessakin tullut n.13 kg,ennestään en ihan ihanne painossa ollu,joten vähempikin ois riittänyt.Paino putos ootokseksen jälkeen imetyksellä,mut sitten kun imetys vähenty ois pitänyt paremmin tarkkailla syömisiä.Eli pari kiloa isompana tähän ootokseen ja varmaan on tullut jo kiloja,mut minä myös kuulun ihmisiin jolla ei kotona toimivaa vaakaa...kauhulla odotan neuvolan punnitusta! :LOL: Jos nyt söis nätisti,ja vain herkku päivänä vähän herkkuja.Ei kyllä ole vielä suklaan himo iskenyt,niin kuin aiemmissa.Mulla kans toi finni ongelma päällä.Edellisessä odotuksessa sai vetellä suklaata reilusti,eikä näpyn näppyä! :kieh:

Vaunu asiaan vielä...Meillä kakkonen synty kun esikoinen oli n.2v. ja en ees harkinnut kaksoskulettimia. Alkuun käveltiin lyhyttä lenkkiä ja sit 2,5v iässä jakso jo hyvin pitkät matkat kävellä. Kaupunkiin lähtö tietysti holtitonta jos yksin meinaa selvitä,mut niistäkin selvittiin. Tunnen toki lapsia,jotka ei vaan tykkää kävelystä,mut talvella pulkka kätevä ja sit kesällä polkupyörä,jos turvallista sillä siilettää. Teho jumppaa kun työntää rattaita ja vetää pulkkaa...apuva! :p

Iisaon ja masuasukki 9+0 (POKS!) Kolme yötä ultraan,sit varmistuu onko siellä ketään!
 
perämaan emäntä Olen kuullut samanlaisesta tilanteesta ja mun mielestä tuota ei kannata ihan nuin vaan niellä.Eikös kunnan velvollisuus oo järjestää koulukyyditys,kun lapsilla on oppivelvollisuus? Kannattaa tutkailla asiaa vielä,ei voi olla noin yks oikosta! Ärsyttää nuo supistukset ja muu maaseutu tyhjäksi-kampanja! :kieh:
 
...ollaan mut nyt pääsin linjoille listaa päivittämään. Täällä olikin surullisia uutisia monilla. Jaksamisia kaikille teille. :hug: :hug: :heart:

Luumuvinkeistä masuun sellanen on muuten myös hyvä et liottaa muutamaa luumua lasissa yön (siis kuivattuja) ja sitten aamulla juo sen veden ja syö luumut. :) Itsellä ei riittänyt ekassa raskaudessa eikä tässäkään luumut ja täysjyvät vaan Levolacia oon 15ml/pv syönyt. Nyt alkaa jo helpottaa sit silläkin saralla.

Meidän neiti on päättäny näin lomailun kunniaksi herätä joka aamu 6.30 aikaan... Ei herkkua kun ollaan totuttu puol kasiin-kasiin. Ja kun tekis mieli illasta vähän valvoakin. Asia on ratkaistu vuoroaamunukkumisella. En tiiä johtuisko huonounisuus nyt siitä kun saatiin antihistamiini-mikstuurakuuri, korvatulehduslääke Amoxin aiheutti sellasen päästä varpaisiin-näppyläreaktion että kyllä säikähdettiin. Pelkäsin jo parvorokkoa, ehdin googlettaa kaikki kauhutarinat siitä mitä aiheuttaa raskaana oleville... Mutta onneksi ei ollutkaan sellasta. Huh.

Paras uutinen on nyt se että mä voin vihdoin juoda kahvia taas!! :heart: Ollaan oltu viikonloppu mun mummon notkuvien ruokapöytien äärellä ja täällä keitellään kyl niin paljon sitä kahviakin... Maistuu piiitkästä aikaa, eli siis kahvinkeittoon käyn!

Keskiviikkona kotona taas, jos en sitä ennen ehdi päivitellä.

mama-L <3 Salme 11+1
 
tervehdystä pitkästä aikaa. Olo on ollu kurja niin ei ole jaksanu kirjotella vaikkaki on tullu luettua!

Voimia kaikille ikäviä asioita kokeneille, se on niin väärin! :hug:

tervetulotoivotukset uusille :flower:

Mulla oli eka neuvola torstaina. Oli kyllä mukava neukkutäti ( sama mikä esikoisellaki ) ja sillä oli sitte harjottelijaki siinä. hemoglobiinit ja muut oli ihan ok, sitte loksahti suu auki ku sanoi mulle että joo tuuppas tänne toiseen huoneeseen että meillä on ULTRA siellä. Olin ihan puulla päähän lyöty, ei esikoisen aikana neuvolassa mitään ultraa ole koskaan ollu. Masun päältä sitte katteltiin (se oli kyllä melko vanha ultra mutta kuitenki) ja siellä näky pikkunen öttiäinen jolla sydän tykytti ja siellä pyöriskeli <3 Paljoa muuta siitä kuvasta ei sitte saatukkaan selvää mutta pitäs vastailla viikkoja, sittenpähän sen nt ultrassa näkee, tosin näky ylimääränen pallukka siellä, oli joko vielä ruskuaispussi tai sitten siellä on ollu kaks joista toinen ei ole lähteny kasvamaan :| saa nähdä
saako asiaan sitte selvyyttä koskaan.
painogalluppia täällä tätä ylipainoa on jonku verran omasta takaa, esikoisesta tuli joku 6 kiloa koko odotuksen aikana ja hieman synnytyksen jälkeen olin 10 kiloa keveämpi ku ennen odotusajan alkua. nyt on tullu jo KOLME kiloa :headwall: koko ajan ollu napostelemassa jotain ku paha olo yllättää!
mutta juu leipomishommiin

Lemission ja nappula 10+2
 
Onpa ollut surullisia uutisia monella, heille :hug:

Oma olotila on kuin jyrän alle jääneellä. Alkuraskaus, suurperheen arki ja vuorotyö kuljetusalalla on aika rankka yhdistelmä. Tänäänkin olisi ollut yövuoro, mutta ihanainen mieheni käyttää vapaapäivänsä ja menee tekemään mun työt. Edessä autuas yö täyspitkillä unilla. Olemme siis samassa työpaikassa ja tälläinen järjestely on mahdollista.

Eilen havahduin siihen, että edes neuvolaa en ole muistanut varata, menossa kuitenkin jo 10. raskausviikko. Tiistaina käytän kahta nuorimpaa neuvolalääkärillä, joten täytyy samalla reissulla varata terveydenhoitajalle oma aika. Eilen sain metsästettyä dopplerilla sydänäänet hetkeksi, yllättävän aikaisin löytyivät, aina niin sykähdyttävät ja helpotuksen tuovat äänet.

Kesälomatoiveita töissä kyselivät. Hetken siinä sitten mietin tilannetta, että jätänkö sen loppukesään ja jään siitä suoraan sitten ä-lomalle. Valitsin sitten kuitenkin heinäkuun. Jännä tilanne silleen, että minulla näkyy vauvamaha aika myöhään, joten heinäkuun alussa vielä tuskin kukaan huomaa mitään, ja kun kuukauden päästä saavun takaisin maha pysytyssä, voivat ilmeet olla näkemisen arvoiset.

Tosin jos mennään saman kaavan mukaan kuin aikaisemmissa raskauksissa, en välttämättä kyllä enää elokuussa ole työkykyinen. Minulla on todettu fosfolipidivastaineita, ja joudun aloittamaan yleensä n. rv 20 tienoilla lääkityksen veren hyytymisen estämiseksi, ja kun työ on mitä on, on veritulppariski kohonnut. Lisäksi mukana töissä on väkivallanuhka + liikenneonnettomuusriskit (iso maha ratin takana ), olen jäänyt yleensä 30. raskausviikon jälkeen sairauslomalle.

Nyt kun lapset ovat tahoillaan kaikki tyytyväisiä, vetäydyn sohvalle viltin alle katsomaan telkkaria. :wave:

Scala ja Kasi rv 9+1
 
Iisaon olen siis laittamassa tyttöä toiseen paikkakunnalle kouluun, en siis omaan kuntaan, mut tässähän se onkin kun mun sisko ja naapurin lapset ovat saaneet käydä koulunsa siellä paikkakunnalla mihin ite haluan tyttöni pistää.Siis saan laittaa tyttöni toiselle paikkakunnalle mut joudun sen itse maksamaan ja kuljettamaan koska tästä ei enää niitä linja autoja kulke kesän jälkeen. Laitoin jo sähköpostia omalle kunnalle joka tästä asiasta anoit kieltävän päätöksen, kun ei ees tiennyt taustoja ja syitä :headwall: huomenna soitan sitte kuopioon johon liitytään ja kyselen sieltäkin. nyt vaan on semmoinen homma kun oman kunnan virkailijat eivät tee päätöksiä kovin mielellään ja syytävät vastuun kuopioon ja sitte kuopio varmaan syysää viela omalle kunnalle asian :kieh: tämä toimittaja jonka juttusilla kävin perjantaina varoitteli just et kummatkin varmaan pompottelevat nyt sitte mua. :headwall: ja onhan se et yksi ihminen vastaan isoa liitosta niin ei oikein paljon vaikuta. ihan mielellään mä olisin muuttamassa toiseen kuntaan lähemmäs palveluita, en jaksa enää oman kunnan kanssa taistella omista oikeuksistani, mut toi mies ei ole niin innokas :snotty: kait tässä vielä aviokriisikin tulee :/ ärsyttää niin paljon etten tiiä miten päin olisin, ottaa vaan niin suunnattomasti päähän, ja vielä kun ei ole tästä raskaudestakaan tietoa
:kieh: voisko elämä enää enempää potkia päähän, ainii ja ei ole vieläkään tullut b lausuntoa kysistä tuosta selästä joten rahatkin seisoo kelalla |O kyllä se sitte kun elämä potkii niin se potkii ja kovaa...
perämaan emäntä rv ??
 
Voimia jälleen kaikille, joita on suru-uutiset kohdanneet! :hug: :flower:

Itse olen ihan rättipoikkiväsynyt viikonlopun leirityöstä, eli kirjoitanpas vain päällimmäisen tunnelman:

Nappula -10 (9+0) POKS =) :heart: :p

Ihanaa, enää 2 viikkoa ja 2 päivää rv 12 ultraan ja nähdään vaavi jo "isona". Siitä se todellinen olo masuasukista varmaankin lähtee! Menisipä vain nyt pari viikkoa nopeasti!!

Nyt takaisin lepäilemään, että jaksaa aamulla jatkaa toisen työviikon perään, ilman vapaita. *huoh* |O
 
Täällä vaivaa armoton väsymys :x tuntuu ettei jaksa mitään ja että töissäkäyminen on ylivoimaista. tänään koetin mennä ulos ja kylään josko näkis edes jotakuta kun oon vaan nukkuna ja kas kummaa, nukahdin sinne kyläpaikkaan keskelle päivää ja kamalaa meteliä...olipa hienoa :( Miehelle tulee kiukuttua kun väsyttää ja harmittaa kun kotihommatkin on 2 viikkoa ollu retuperällä , tai tiskit on laitettu ja lämmitelty mutta siinä se olikin, ja nuokin on hoitanu mies..koska tää helvetinmoinen väsymys loppuu. Mie olen aivan poikki...

Anteeksi viestin omanapaisuus ja negatiivisuus, Neila ja masuasukki rv 8+6
 
Iltaa!

Tosta Neilan väsymyksestä tuli mieleen, kun itsellä tosi paha kanssa tää väsymys, kun oma mies ei oikeen ymmärtänyt kun mulla ei ole ennen oireillut näin pahana tuo väsymys. Tosiaan kaikki kotihommat ihan vaiheessa, ruoan laittoa en oo jaksanut, et ihan vaan jotain lapsille kyhänny (muutenkin tehnyt se ruanlaitto pahaa). Mä sitten menin nettiin, googletin ton väsymyksen ja löysin jonkun sivun jossa selitettiin mistä väsymys johtuu ja kuinka se ilmenee JA NÄYTIN SEN MIEHELLE! Eipä ole sen jälkeen kommentoinut mistään kotihommista ja oikeen avuliaaksi on tullut :D Tää siis vinkkinä, jos mies ei ymmärrä :LOL:

Uusille tervetuloa! Onnea rutkasti :flower: =)

Tää oli tällänen pikainen tällä kertaa :wave:

Lilein + Piipiäinen 9+6
 
Iltaa!

Tänne on tullut ihan mahdottomasti huonoja uutisia :( Olen niin pahoillani teidän kaikkien puolesta! Oon melkein pelänny tulla tänne katsomaan kuulumisia, kun lähes joka kerta tässä nyt parin päivän aikana on tullut vaan lisää huonoja uutisia.

Tänne kuuluu ihan hyvää, kaiketi. Huomenna heti aamusta ensimmäinen neuvola, kun sain sen nyt vihdoin itselleni viime viikolla soitettua :) Jännittää.
Tajusin tässä vasta eilen, että jos olisin oikein halunnut niin olisin voinut varmaan mennä varhaisultraan YTHS:lle sillä 6 eurolla :) Nyt vissiin taitaa olla jo vähän myöhästä, vai? Kertokaa kokeneemmat?

Mua välillä vaivaa inhottava km-pelko ja jotenkin en vielä kauheasti osaa iloita tästä raskaudesta..suhteellisen oireetonta, kun tämä on nyt vielä tässä ollut. Tosin tällä viikolla mulla on ekaa kertaa nyt ollut aamulla hetken aikaa krapulainen olo ja hajut on voimistuneet ja alkaneet ällöttää. Tiedä sitten, että onko pahoinvointi vasta rantautumassa tänne vai jääkö se tuohon.

Tuosta väsymyksestä; mulla on yöunet pidentyneet muutamalla tunnilla ja nyt jumpassa oon huomannu, että en jaksa tehdä oikein mitään suurin piirtein puoli välin jälkeen, koska mua alkaa nukuttaa ja väsyttää kamalasti. Muilla samanlaista väsymystä?

Väsymyksestä kirjottaminen pisti haukkottelemaan, joten enköhän mie lähde tästä iltapesulle!

Lavelyn 7+3
 
Moikka!

Olen viettäny hiljaiseloa, kun täällä oli pelko pahimmasta...
To-pe yön vietin sairaalassa, kun oli todella heikko olo ja mahaan sattu todella todella paljon.
Piti aamulla päästä gynekologin tarkastukseen, joka sitten miettisi kipulääkitystä raskaana olevalle sopivaksi.
Kuitenkin päivystävä lääkäri pisti kotiin heti aamulla, totesi noroviruksen, johon ei mitään lääkitystä.

Kotona huono olo ja mahakipu jatkui... illalla vuosin kirkasta verta.
Soitin sairaalaan ja sain todella törkeää palvelua, sanoivat että "jos se on pois tullakseen niin sille ei mitään mahda..."
Mies kuitenki vaati, että mennään kuitenkin käymään päivystyksessä.
Siellä kohtelu olikin ihan erillaista, kun puhelimessa, pääsin lepäämään ja alle puolessa tunnissa pääsin lääkäriin.

Nuori mies lääkäri teki sisätutkimuksen ja totesi, että verenvuoto on niukkaa.
Katosi ultralla ja siinä kesti tosi kauan, laite oli vanha...
Onneksi, Luojan Kiitos, siellä meidän pieni potki ja heitti kuperkeikkaa!
Verenvuodon syytä ei löydetty ja pääsin kotiin seuraamaan tilannetta.
Vuoto loppui illan aikana vaikka maha oli vieläkin kipeä.
Luultavasti mulla olikin joku mahapöpö, mutta se ei silti selitä vuotoa...
Saattoi olla puhjennut kysta!

Tiistaina neuvolalääkäri ja toivon kuulevani sydänäänet.

Kokemus oli tosi rankka, vaikka onneksi meidän ei tarvinnu pelätä kun muutama tunti...
En ole varmaan koskaan itkeny niin paljon, menettämisen pelosta ja jälkeenpäin helpotuksesta.

Olen enemmän, kun pahoillani kaikkien menetyksen kokeneiden puolesta!!! :hug:

Täällä otetaan siis varovaisesti... Muutaman päivän päästä paukkuu viikot, en kyllä tiedä uskallanko koskaan täysin vaan nauttia raskaudesta.

Lara- rv11+5 :heart:
 

Yhteistyössä