~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~

höplömmöö ei löydy enää lindexiltä äitiysvaatteita lainkaan. lopettivat uusien tuotannon 2008, ainakin silloisten puheiden mukaan. lindexin vaatteet olivat tosiaan kivoja ja raikkaan näköisiä, varsinkin housut!

Tervehdys!

Kirjotin alkuviikosta pitkä romaanin tänne, mut näin tietokonenerona se ei sitten ole tullut perille ja kaiken huipuksi sivu meni tilttiin koko päiväksi :LOL:

Kaikille plussanneille onnitteluja ja voimia menetyksen kokeneille

Elikkäs tämä raskaus on minulle neljäs ja miehelleni kolmas, enimmäinen yhteinen. Testin tein 1.3 (rv5+5) ja laskettuaika 27.10. Sairaala ois kys tai kaks (voi valita itse). =)

Raskaudesta ei olla kerrottu vielä kenellekkään, antaa vain kaikkien huomata ajallaan :D

Nyt vain itseäni ahistaa kun eilen ja tänään tullut suttuvuotoa,mihinkään ei koske. Mietin vain että mitä se tarkoittaa...epävarmuudessa saap olla...aamulla soittelin joka paikkaan mut on ultraan pääsy niin moni mutkasta et huh huh!! Hae lähetelappu toiselta paikkakunnalta ja sit saap oottoo päivän et johonkin väliin voivat ottaa...mitenkähän sitä lasten kanssa siellä jaksaa ootella? Ei ole ketään jolle voisi viedä hoitoon. :( Pelottaa että on tulossa km. Mulla aiemmin jo oli varhainenkeskenmeno. Mietin että menisköhän yksityiselle sais ainakin mielenrauhan ainakin viikonlopuksi. Ja jos viikon loppuna jotain tapahtuu niin sit pitää matkustaa 130km että saap hoitoa. et aika mukavaa...täällä korvessa.

Raskausoireista alkuun oli pahoinvointia, palelua, heikotusta, pyörrytystä, rintojen arkuutta, vatsan nippailua, nyt kaikki hävinneet jo viikko sitten :'( Välissä oli jotain himojakin. Kuten eräs päivä oli pakko saada savulohta ja niinpä ostin semmosta evästä, kotiin saatua sen ei mua enää yhtää kinnostanut ja se jäi syömättä :LOL:

Vaunuista Iteselläni on orat-08 ja niihin seisomalauta...ei ehken tarvetta kaksosten rattaille (jos ei synny kaksoset) Mulla oli kritereinä että ne pitää pittee hyvin tuulta ja olla maastossa hyvä eli isot renkaat...malla kun ollaan ja välitstä noi tiet on pitkospuita :LOL:

Äitiysvaatteita onneksi löytyy jos eivät ole kovin isoja...saanut tuota painoa hiukan tiputettua ;) Ekassa raskaudessa tuli +12kg ja synnytyksen jälkeen +26kg ja sit sain -6kg pois ja toisessa raskudessa tuli +2 kg vain...sit synnytyksen jälkeen lähti -8kg ja kolmannessa paino tippui-2kg ja siihen jäi...noh, sitten sain -10 kg tiputettua joka on tullut takas :LOL:

Jotenkin helpotti hieman oloa kun tänne sain purkaa tuntojani :) Nyt vain lepäilemään ja uskon että aika näittää mitä tulee tapahtumaan. Enhän mä voi mitään jos keskeytyy :'(

maska82 ja tiitiäinen 7+1 :heart:

Perämaan emännälle voimia epätietoisuuden kanssa elämiseen! :hug: On nyt hyvä, että kuitenkin jotain enemmänkin jo näkyi...

Hoikkalori: mulla oli esikoista odottaessa raskauden alussa liiankin hyvin toimiva vatsa, ja sai tosiaan monesti mennä asioille. Kuulemma se löysävatsaisuus on ihan normaalia joillekin alkuraskaudessa, yksi oire muiden joukossa. Tietty jos mikään ei pysy sisällä, niin sitten varmaan kannattaa olla yhteydessä jonnekin...

Joku kyseli noista yhdistelmävaunuista. Uusimmassa Vauva lehdessä oli todella kattavasti monista vaunuista juttua, kannattaa ostaa tai jos saa vaikka lainaksi joltain!!

Mun maha on tollanen ihana pömppö :D Mutta oisko turvotus jo hieman laskenut, kun enää se maha ei ala tuolta tisseistä , thank god :LOL:

Mä en ole oikeen ikinä ostanut varsinaisia äitiysvaatteita, maha on ollut niin pieni että oon voinut ostaa ihan oman kokoisia paitoja, varsinkin kun viime raskaudessa oli muodissa nuo tunikat ja vähän pitemmät paidat muutenkin. Samoin housuissa, esikoisen aikana oli paljon sellasia kangashousuja joissa napit niin ne meni vielä omassa koossa (36) ihan hyvin jalkaan, kuten myös farkut joissa vyötärö matalammalla. Oisinko yhdet 38 koon housut sitten ostanut viime raskaudessa... Katotaan nyt tarvitseeko tässä raskaudessa ostella niitä =) Kyllähän mä aina shoppailla tykkään, mutta jotenkin on kiva kun saa ostaa omaa kokoa niin voi jatkossakin käyttää..

Iloista päivää kaikille :wave:

Lilein + Piipiäinen 9+3

Kauheesti oli juttua, ja nyt ei meinaa muistaa mihin piti vastailla...

No ainakin, että maha on kasvanu! Osa siittä on lihomista (mul kun on tullu jo 4kg... ) , mutta kohtu on selvästi kasvanu ja mahaa ei saa vedettyä sisään. Iltasin olen todella iso. :)
Maha on pullahtanu nyt 10+ vähän koko ajan tulee lisää :)

Paha olo tuntunut monella lähteneen 10+ viikoilla, tosi kivaa :)

Meillä toi neuvolan dopper ei löytäny meiltä sydänääniä 10+ jotain... Luulisin, että noi kotiidopplerit on jopa parempaa tekniikkaa, kun neuvoloitten ikivanhat!

Vaatteista semmosta, että mulla ei mene melkeen isoimmatkaan farkut ;(
Puristaa ja jää masuun punaset jäljet. Onneks muutamat matalalantioiset menee vielä.
Olen melkeen koko ajan verkkareissa... Täällä meillä päin ei ole äitiysvaatteita myynnissä missään, eli joudun ens kuussa menemään isompaan kaupunkiin ostamaan housut!
Onneks kohta on kesä ja saa laittaa legginsit ja tunikan, ei pitäis ainakaa sit kiristää! ;)

Vaunuista en tiedä mitään! Emmaljungat ois kyllä parhaat, sen verran tiedän :D Mutta ne taitaa olla aika pitkälti yli meidän budjetin! Haluan nelipyöräset ja ilmarenkailla, mutta muuten en kyllä osaa sanoa.

Meijän äiti sano, että kun hällä oli maha jo viikolla 12, sanos kaikki, että tyttö tulossa!
Mun maha on jo aika iso? :O
Yks vanhempi mies sano kans et tyttö ootan :LOL:

Saa mies ottaa hyvän kuvan musta viikonloppuna, niin esittelen pötsin ;)

perämaan emännälle: Muista, että siittiöt saattaa elää kauankin tuolla, että myöhäinen hedelmöitys on mahdollista!! Toivon sulle pitkää pinnaa ja onnea matkaan viikon ootteluun!

Joku kysy unista: Näen ihan hoopoja unia ja paljon, uskon sen liittyvän kans raskauteen!

Olen aika pirteä ja energinen, vihdoin! Toivottavasri pääsette kaikki nauttimaan tämmösestäkin olost vielä :)

Lara ja nallekarkki rv 11+2

Noniin eli neuvolassa käyty.. Neuvola täti epäli kohdun koosta että rv 9-10 menossa.. Mennään nyt viellä vanhoilla viikoilla ja 30.3. selviää sitten millä viikoilla oikeasti mennään :) Ultraa odotellessa :heart:

Mulla on turvotus mun mielestä muuttunut pieneksi vauva mahaksi :ashamed:

Mä nään kans ihan ihme unia.. :LOL:

Mua ahdistaa kovinkin jo farkut. Niitä en ole muutamaan viikkoon käyttänyt. Tulee maha ihan kipeäksi niistä.. Äitiyshousut on kaverilla lainassa ja odottelen josko se palauttais ne joskus.. :) Yhdet housut huutiksesta huusin.. Mutta lähettäjä ei ole niitä vieläkään lähettänyt vaikka kohta kuukausi mennyt :kieh:

Syömään :)

Pikku prinssi 8+5

Noniin,täällä uusi mielitekojen mieliteko.Viiliä jossa päällä kaakaojauhetta.... :whistle:
Tänään tuli myös postissa ylilääkäriltä paperi jossa hyväksytty se naikkarille pääsy,vitsit oon ilonen nytten!
Ja vielä yksi kiva juttu,tilasin nyt mäkin ton Angel Soundsin dopplerin,ens viikolla pääsee kuuntelee sitten :heart: Hoikkalorille laitoin yksäriä dopplerista,mutta löysinkin sitten paikan mitä aikasemmin olin jo käynyt kyyläilemässä.

Perämaan emännälle voima :hug: täältä myös!

Heidi ja Muxu-kax 10+5.

Heips! :wave:

Hoikkalori, mullakin on ollu maha ihan löysänä varmaan jo viikon verran. Neuvolantäti sano, et se ei olis normaalia raskauteen liittyvää, vaan luultavasti vatsatautia. En tiedä, ei mulla muuten kipeä olo oo ollu, kun maha vaan ihan kuralla - muroja vaan ulos pukkaa. :D (tänään tosin ylämahaankin korventaa ja turvottaa) :/

Mullakin tuntuu, et tuo maha on vähän ruennut kasvamaan näin 10 viikon aikaan. Tosin osittain se on selvästi turvotustakin, kun esimerkiks tänä aamuna maha oli huomattavasti pienempi kun eilen illalla, saatikka maanantai päivänä! On mun alamaha silti jo selvästi kasvanut. Enää en voi pitää farkkuja kiinni normaalisti, vaan ne pitää tosiaan sitoa jollain naruilla ja peittää pitkällä paidalla. :D Mäkin oon ajatellu, et käyn äitiysvaateostoksilla vasta ekan ultran jälkeen, samalla reissulla, kun on todistettavasti nähty elävä kaveri mahassa. Vielä siis puolitoista viikkoa pitäis kestää näissä vyötärölle asti nostetuissa tuulipuvun housuissa... :LOL:

Paino- tai vaunuasioista en osaa kommentoida mitään. Kun takana ei oo aiempia raskauksia, paino on ollu aika sama edelliset päälle kymmenen vuotta. Vielä se ei oo tainnu kovin noustakaan, tarkkaan en tiedä, kun en vaakaa omista. Vaunuistakaan en tiedä hölkäsen pöläystä, enkä oikein vielä osaa niitä ajatellakaan. Ehkä sit joskus kesän aikana, jos sinne asti raskaana säilytään.

Tatara, rv 10+5

Moikka!!!
En ole piiitkään aikaan ehtinyt käydä lukemassa kuulumisia ja juttuahan oli tullut taas kivasti. Mulla oli eka neuvola maanantaina ja sykekin löytyi, vaikka viikkoja vasta 8+5. Hetken aikaa oli kuulemma näyttänyt, mutta itse en kuullut, koska esikoinen oli matkassa ja sehän säkähti koko hommaa. Huusi niin paljon, etten kuullut. No, onneksi neuvolantäti näki ainakin sykkeen, joka ei varmaan voi olla mun (155). :D

Pahoinvointi jatkuu aaltomaisena. Painoa on tullut ehkä kilon verran, vaikka syön normaalisti. Edellisestä raskaudesta tuli 18 kiloa, jotka lähti kaikki imettämällä ja menin alle lähtöpainon. Nyt ei olis tarkoitus niin paljon lihoa, mutta minkä teet :LOL:

Vaunuja oon minäkin miettinyt ja nuo Phil&Tedsit kiinnostais, mutta tosiaan se käytännöllisyys ja tarve ratkaisevat. Pärjäis kai sitä vähemmälläkin. Varsinkin kun esikoinen on jo 2,5vee vauvan syntyessä.

Pitää lähtä laittamaan ruokaa. Tulipahan vaan omaa napaa :) Sori.

Haikara 9+1

Oli pakko ottaa kuva kotona, oikein pelästyin miten iso mun masu olikaan :D
Olin reissussa ja sielä ei oikein ehtiny itteensä peilistä kattella.
Vielä kun lähtis vähän turvotusta ni masu ois tosi kiva jo. :)

Heippa!
Ilmoittautuisin mukaan. En ole ihan varma ollaanko minä ja RK(masuasukki) oikeassa pinossa... eli plussasin eilen ja viikonäyttö näytti 3+ eli rv 5 tai yli. Mul oli jotkut valemankat tossa 15-17.2 joten siks vast nyt testailin.. Varmaa LA:ta ei ole mut laskureiden mukaan olisi rv.7+1 ja LA olisi 27.10.2010.
Mut ängettäis nyt kumminkin mukaan :D
Ezziina ja RK 7+1

hei
Nyt me mennään huomenna sinne varhaisultraan viikkoja on huomenna 7+3 (8vko) nyt jänskättää onks siel ketää vai ei..
nyt on ollu tän viikona aikana ihan kaamea väsymys päivisin, herään yöllä siinä 3-4 aikaa enkä enää nuku :headwall: onks kellään vastaavia unirytmin muutoksia,voiha se kyllä olla ihan stressiäkin kun olen nyt työharjoittelussa ja koulussakin pitäis käydä samalla ja olen omasta työstä 7 viikkoo palkattomalla... :headwall: saa nähä missä vaiheessa uni loppuu ens yönä kun jännitän sitä ultraa..onks muilla kokemuksia varhaisultrasta viikolla 7+3

Durasel +OLIO

Hei, minä kirjoittelen tuolla yli 40 v mammojen puolella, mutta laskettua aika mullakin lokakuun alussa, ja ikää 42 vuotta, kolmatta odotan.
Kysyisin teiltä että mistä löydätte äitiysvaatteita? Helsingissä tuntuu että moni liike on lopettanut kokonaan äitiysvalikoiman, olen nähnyt vain Stockmannilla josta ostin farkut ja pari paitaa, mutta en kauheasti löytänyt sieltä oman tuntuisia vaatteita.
Onko alettava tilata netistä, vai minkä kaupan valikoimista löytyy, varsinkin housuille olisi nyt kovasti tarvetta, viikkoja 11.

Vauvatoive 10 joo oon huomannut saman et kaikki melkein lopettaneet tuotannon ja nettikaupoista saa aika kamalia ja kalliita lumppuja toisinaan. Odottavat äidit ovat kaukana vaatetusarvostuksesta selkeesti. Mutt H&M on edullinen ja ainakin meillä Tampereella on useammassa niiden liikkeessä aika kiva valikoima äitiysvaatteita ja siis paljon isompi kun H&M:n netissä. Googlettamalla löytää aika paljon nettikauppoja, mutta itse pidän ainakin näistä aika paljon http://www.bebes.fi ja http://www.missymom.net ja http://www.9fashion.fi . Itse tilaan kyllä vaatteet ulkomailta esim. http://tummystyle.com/default.aspx ja tää on upea! http://oldnavy.gap.com/browse/division.do?cid=5758&redirect=true

Mulla on toisella koneella vielä yksi hyvä kauppa ulkomailta mistä oon paljon tilannutkin joten lähetän sen kun pääsen sille koneelle. Ja huutonetistä saa käytettynä edullisesti välillä ihan uuden veroisia vaatteita :)

Durasel Mulla oli ultra 7+0 ja se syke näkyi :D Eli eiköhän se sultakin löydy ja mulla on kans hiukan tota yövalvomista.. Herään aina aamuyöstä ja joudun väkisin koittamaan saada unta ja tätä oli edellisissäkin raskauksissa alussa.

Heippa vaan! Mulla on tullut kans vähän taukoa kirjoitteluun, kun olen kertakaikkiaan voinut niin huonosti. Oksennus lentää ja ihan järkyttävät päänsäryt vaivaavat. Kaiken kruunaa ihan hirvee väsymys. No tänään on ollut jo parempi päivä...

Mukavaa, että vieläkin tulee uusia mukaan. Tervetuloa vaan. Ja ihanaa kun huonot uutiset alkavat vähenemään ja toivotaan ettei niitä enää tule :)

Mulla oli tänään eka neuvola ja la olis sen mukaan 18.10, mut pidetään vielä se 19. ultraan saakka. 31.3. olis sitten se np-ultra ja mut passitettiin myös sokerirasitukseen, yöks. Arvasin sen kun edellisessä raskaudessa oli tuo rd. No sain luvan vielä syödä sitä mikä maistuu, mut pikkuhiljaa petrata...

Mä oon kans selaillut noita nettiäitiysvaatekauppoja (mikä sanahirviö), mut tuntuu, että hinnat on aika pilvissä. Ehkä täytyy tyytyä noihin H&M valikoimiin. Kauniita vaatteitahan ne ovat, mutta jotain erilaista olis kiva saada.

Mut se taas tältä erää, hiukan olen omanapainen...

Hituli ja Minttu 8+3

No niin, saihan sitä taas aikaiseksi luettua teidän kirjoitukset =)

Nappula-10lle heti terveiset että empäs tajunnutkaan mutta oikeassa olet, hassusti sattunut samat "työnimet" esikoisille =) Ihan alkuun sanoin tätä nappulaa kääpiöksi mutta totesin että eihän sitä voi, jotenkin kun jotkut on oikeasti kääpiöitä..

Täällä ei vieläkään ole oikeastaan mitään oiretta. Ei yökötä, eikä edes enää turvota. Ainoastaan pientä ummetusta ja rintojen kipuilua on. En kuitenkaan ole huolissani, sillä juurikin viimeksi maanantaina näin että siellä se nappulan sydän löi. Neuvolasta määräsivät varhaisultraan, vaikka yksityisellä olinkin jo käynyt. Tiedä sitten mikä tämäkin käytäntö oli. Hassua tuossa TK ultrassa oli että ultraava lääkäri kohteli mua kuin jotain saastaa. Ihan kuin olisin jotenkin sen kallista aikaa siellä tuhlannut. Ei puhunut mitään eikä kertonut mitä näkyi, tiuski vain. Todella inhottava käynti. Lisäksi sai määritettyä raskauden kestoksi viikon enemmän kuin se yksityinen erikoislääkäri. Taidan nyt toistaiseksi ainakin luottaa siihen aijemmin katsottuun LAhan.

Positiivisiin asioihin. Huomenna ensimmäinen neuvolakäynti! Tuntuu kivalta tietää että huomenna saa kaikkia kivoja vihkosia mitä saa sitten kotona hypistellä ja lueskella :heart:

Olisiko muuten miehenkin hyvä tulla mukaan tuolle ensimmäiselle neuvola käynnille? kun ei ollut aikaa varatessa mitään puhetta.

Ulla ja nappula 7+0 PoksPoks (tai enemmän, kuka tietää)

Jee, syke löytyi tänään :heart: ! Hiukan hirvitti mennä sinne kontrolliin (mullahan oli kovastikin kipuja ja vähän tuhruvuotoa plussaamisen jälkeen, kohdunulkoistakin epäiltiin), mutta niin vain sain hyviä uutisia, ihanaa =) . Mikäänhän ei vielä ole varmaa, mutta asiat ovat niin kuin ne nyt tässä vaiheessa kuuluisikin olla, joten positiivisin mielin etiäpäin!

Äitiysvaatteista: Lindex oli munkin luottokauppani kahden ekan raskauden aikana ja olinkin syksyllä aivan pöyristynyt (keskenmenneessä raskaudessa ehdin jo kaipailemaan housuja) kun kuulin että "ei ole, eikä tule" pöh! Sitten sain vinkin, että Kampin keskuksen (Hgissä siis) Vero Moda myy Mamalicious-äitiysvaatteita (näitä oli muuten muutamia Bebesissäkin) ja sieltä löysin parit edullisemmat housut ja paitojakin oli muutamia ihan nättejä. Mä en millään raaski maksaa hirveitä mammiksista, joten H&M ja samaa hintaluokkaa olevat kumppanit saavat pitkälti kelvata mulle :) . Joku juhlatoppi mullakin on Missymomilta ja on kyllä ihana, käytettynä ostin kyllä. Ai niin ja jos Me&I on tuttu merkki, niin niistä äidille suunnatut vaatteet käy yleensä leikkaukseltaan sekä raskaana oleville, että muutenkin. Niihin olen vähän törsännytkin ;), kun käytän niitä jo nyt ja menevät varmaan vielä hyvin pitkään masunkin kanssa.

Nyt lähden tohtori Housea katselemaan, se on öitä, mammat!

Muoks: ne viikot... Eli Jaja 6+5 :heart:

Hei!
Mahtuisiko yksi uusi vielä mukaan :) Tiistaina oli ensimmäinen neuvola käynti ja nyt siis mennään rv 7+1, laskettu aika olisi neuvolan mukaan 27.10 :)

Täällä on muuten kaikki mennyt oikein hyvin, nyt on tällä viikolla aamuisin alkanut vähän huippaamaan ja iltaisin alkaa olemaan vähän etova olo. Mutta onneksi ainakaan vielä ei ole kunnon pahoinvointia tullut :) Ainoa ongelma on turvotus, ei meinaa farkut mahtua jalkaan aamun jälkeen kun maha turpoaa niin paljon :/

Huomenna pitäisi soitella sairaalalle ja tilailla sikiöseulontaan ultra-aikaa. Katsotaan minkäkokoinen ja montako tyyppiä on matkassa mukana.

Hauskaa v.loppua kaikille! :)

HIPS! Täällä lapset mummolassa ja miehen kanssa pari päivää kahden...suunnitelmissa ratsastella noilla meidän heposilla ja käydä kokeileen eilen ostettua moottorikelkkaa hieman pidemmällä lauantaina :D Mie oon ihan onnesta soikeena...ja aikaa itsellekkin ja pari aamua ettei tartte viedä lapsia hoitoon vaan saa vaan itsensä hoitaa lähteen...lapset on ihania ja rakkaita mutta kyllä tää välistä on NIIN kivaa..Miestä oottelen kotiin töistä ja tein sitten naudan pihvit, punaviinikastiketta ja pariisin perunoita ja 2 erillaista salaattia siihen kaveriksi ja jälkkäriksi meidän molempien ykkösjälkiruokaa (raskaana vielä eritoten njam) marjarahkaa jossa on osin jäisiä marjoja...semmonen kylmä ja raikas :D niin ja pakko on mainostaa, että nukuin äsken melkein 3tuntia :eek: Hyvää teki, mutta kuinkahan sitten yöunien kävi?? huomenna ois kumminkin aamuvuoroon meno ja kello soi taas niin aikaseen :headwall:

Joko teillä mahan turvotus helpottaa? Täällä välillä näyttäs et joo, mutta kuitenkaan ei ihan vielä tosta päästä. Mikä se kerho juttu on, kun massukuvia joku sinne laittanu? MIten sinne pääsee.? anteeksi, tästä on varmaan ollu puhetta mutta multa on menny ihan ohi :ashamed:

olipas ON, Sorry

Neila ja Salaisuus rv 8 + 3

Omaa napaa: olo on hirveä!! eilen jo tungin sormia kurkkuun kun on niin kauhea olo mahassa muttei mitään saanut "irti" :ashamed: Maha on kuin rantapallo turvoksissa eikä meinaa pelittää millään. Luumuja hain tänään kaupasta, josko se auttais. sitten kun kuvottaa koko ajan niin tulee syötyä jotain koko ajan ja maha vaan turpoaa entisestään.. Eniten se on turvoksissa tuosta ylämahasta!!!

Vaunuista: Meillä nyt emmaljungat teleskooppi-aisalla ja täysin tyytyväinen olen! Painavat vaan nostella autoon, mutta täällä maalla ulkoillessa tosi hyvät kylätiellä lumihangessa työntää. Ikäeroa tulee vajaa 2v ja tuplat on pakko ostaa, neiti kun istuu kuin tatti rattaissa ja nauttii vaunulenkeistä. Ainut teleskooppi-aisallinen tupla on vissiin briolla??? Vai tietääkö joku muuta? Meillä pitää olla teleskooppi-aisa kun isäntä 36 senttiä minua pidempi. kokeiltiin sellaista kääntämällä nostettavaa aisaa mikä nousee pystyyn ja alas, mutta sitten pitkä työntäjä potkii vaunuja kun on niin lähellä kun aisa pystyssä. :( Ja maalle ei oikein noista pikku pyörällisistä ole.

oireistanälkä joka on pohjaton!! 3 edellisessä raskaudessalaihduin reippaasti alussa ja vasta viikolla 24-26 ollaan aina oltu lähtöpainossa, mutta nyt mittari rullaa vauhdilla ylöspäin jo tässä vaíheessa!! finnejäkin pukkaa hirveästi ja muutenkin ihan erilainen raskaus kuin 3 edellistä. 3 edellistä onkin olleet tyttöjä, oliskohan tämä poika? :heart:

Minttu-Maaria yövuorossa ja vieläkin nimetön epeli 8+0 ultran mukaan(menkoista viikkoa enemmän)

Jep jep neljältä herätty nukuin alku illasta pikku päikät ja nukuin jo silti ennen ysiä
eipä sittä unta riittänytkään koko yöksi tällä hetkellä on iha pirteä olo juoksumattoakin kävin kattomassa aamulla mutta kattomiseksi jäi niin pirteä en kuiten ollut jospa sittä
kun tämä pahoinvointi loppuu ei tämä pahana mutta syödä täytyy ja paljon kuten pitsaa iltapalaksi sinappikurkkusalaatti useampi voikkaria maiskis
kahvia olen alkanut juomaan maidon kera ennen join mustana ilman sokeria aamulla kahvi maistuu ihan hyvältä päivän pystyn oleen ilman

Hoikkalori Vastaan yksäriin tässä:Ai sulla meni niin kauan.Mä tilasin kanssa nettitilauksesta ja sehän on Rovaniemellä.No,viime yönä kello kahden aikaan se mun paketti on ollut jo Vantaalla,joten ehkä saan sen näin perjantain kunniaksi tänne Kanta-Hämeeseen :heart: Mutta jännä että toimitusajoilla on noin suuri ero! :eek: Tosin kaikki kampanjat ym.vaikuttaa tilauksen saapumisen kestoon ym. Toivottavasti tänään kuitenkin kuulisin jo ne sydänäänet!! *ei meinaa pysyy housuissaan*

Heidi ja Muxu-kax 10+6. JA HUOMENTA KAIKILLE!

hei

tänään kävin varhaisultrassa,ja tuomio oli aika selvä,koko ei vastannut viikkoja,joten epäili että on mennyt kesken viikko sitten. menen ensviikon pe uudestaan ja katotaan jos ei sydän äänet näy laittaa lähetteen poistoon :'( 7+3 MUTTA ONNEA MUILLE ODOTTAJILLE JA HYVÄÄ KEVÄÄN ALKUA :wave: B)

olipas tekstiä taas :D
:hug: kaikille sitä tarvitseville
tänään ehkä parempi päivä,pystyin jopa syömään lämmintä ruokaa,wau :whistle: ja toistaiseksi on pysynyt sisällä :D kävin eilen tohtorilla taas,verikokeiden takia kun halusivat ottaa :D ja nyt sitten ollaan ensi viikkokin kotona näiden olojen kanssa :ashamed:

Mä löysin äitiyshousuja kirpparilta,Hm.n omia olivat ja huippukunnossa :D
olen niin turvonnu ettei muut housut mene,paitsi verkkarit :LOL:

Meille ei uusia vaunuja tule,meinaan käyttää samoja jotka ovat molemmilla pojilla olleet,tokikin ne ovat kuin uudet vaikka onkin yheksän vuotta vanhat Teutoniat,miksikään ei ole mennyt :D
jos yrittäisi tehdä jotakin pikkusiivoiluja :LOL:

sutulii 7+4

Osaanotot Duraselille :( Vielä on kuitnekin toivoa jos vaikka olisi mahdollisesti pikkuinen masussa elossa ja oikealla paikallaan`? Voimia!

ITse en ole viikkoon varmaan jaksanut käydä lukemassa, oltiin viimeksi sivulla 3 tai jotain.
Mitäs tänne kuulutu? Kevät tekee kokoajan tuloaan ja aurinko paistaa :)

Tänään alkaa taas ihana 24 tunnin työputki, väsyttää jo valmiiksi. Kaverin vauvaa kävin eilen palluttelemassa, valloittava tapaus! :heart:

Täällä kans yks turvonnu jolle ei kohta mahdu kuin äitiyshousut! Jokos ootte vaatteita ostelleet?

ENS VIIKOLLA meillä on ultra ja sisätutkimus ja sikiöseulonta. JÄNNITTÄÄ!

Yhteistyössä