Kauheesti oli juttua, ja nyt ei meinaa muistaa mihin piti vastailla...
No ainakin, että
maha on kasvanu! Osa siittä on lihomista (mul kun on tullu jo 4kg... ) , mutta kohtu on selvästi kasvanu ja mahaa ei saa vedettyä sisään. Iltasin olen todella iso.
Maha on pullahtanu nyt 10+ vähän koko ajan tulee lisää
Paha olo tuntunut monella lähteneen
10+ viikoilla, tosi kivaa
Meillä toi neuvolan dopper ei löytäny meiltä sydänääniä 10+ jotain... Luulisin, että noi kotiidopplerit on jopa parempaa tekniikkaa, kun neuvoloitten ikivanhat!
Vaatteista semmosta, että mulla ei mene melkeen isoimmatkaan farkut ;(
Puristaa ja jää masuun punaset jäljet. Onneks muutamat matalalantioiset menee vielä.
Olen melkeen koko ajan verkkareissa... Täällä meillä päin ei ole äitiysvaatteita myynnissä missään, eli joudun ens kuussa menemään isompaan kaupunkiin ostamaan housut!
Onneks kohta on kesä ja saa laittaa legginsit ja tunikan, ei pitäis ainakaa sit kiristää!
Vaunuista en tiedä mitään! Emmaljungat ois kyllä parhaat, sen verran tiedän
Mutta ne taitaa olla aika pitkälti yli meidän budjetin! Haluan nelipyöräset ja ilmarenkailla, mutta muuten en kyllä osaa sanoa.
Meijän äiti sano, että kun hällä oli maha jo viikolla 12, sanos kaikki, että tyttö tulossa!
Mun maha on jo aika iso? :O
Yks vanhempi mies sano kans et tyttö ootan
Saa mies ottaa hyvän kuvan musta viikonloppuna, niin esittelen pötsin
perämaan emännälle: Muista, että siittiöt saattaa elää kauankin tuolla, että myöhäinen hedelmöitys on mahdollista!! Toivon sulle pitkää pinnaa ja onnea matkaan viikon ootteluun!
Joku kysy
unista: Näen ihan hoopoja unia ja paljon, uskon sen liittyvän kans raskauteen!
Olen aika pirteä ja energinen, vihdoin! Toivottavasri pääsette kaikki nauttimaan tämmösestäkin olost vielä
Lara ja nallekarkki rv 11+2