~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~

Huomenia!

Tänään ois siivouspäivä, vaan jos saan itsestäni jotain irti. Kaveri tulee käymään ja hänellä on 4kk vauva mukana. IIIH, ihanaa =)

Muksu1: Mähän silloin tilasin tuon isosiskopaidan, mutta kun näin että on tuommosiakin kuin minusta tulee isosisko niin oli pakko tilata se heti perään. Aattelin, että varsinkin kun nuo miehen vanhemmat on jo aika iäkkäitä, niin tajuaisi sitten varmasti :D Anoppi on kyllä pahus vieköön ollut justiinsa silmäleikkauksessa, että en sitten tiedä mahtaako edes nähdä mitään :LOL:

Leli82: onko nuo raskausarvet tosiaan sellaisia, ettei lähde ikinä pois? Vaalenee tietty, mutta eikö muuten lähde... Mä en ole kanssa tähän mennessä niitä vielä saanut, mutta tässähän on nyt jo kolmas ihonvenytys menossa, että eihän sitä tiedä jos vaikka tällä kertaa tulis :LOL:

Minä oon kanssa aika huono saamaan painoa, molemmissa aikasemmissa on tullut noin 10kg. Mutta nyt tän kolmannen kohdalla, musta tuntuu että voi oikeesti olla että tulee enemmän kun jo nyt tuntuu siltä että ois tullut lisäpainoa. Mä oon kumma nainen ilmeisesti siinä mielessä, että mä en omista vaakaa!!! :D No neuvolaan reilu viikko, ja ei kai se ihme että painoa tulee jos himona on kaikki roskaruokakin.

Toi olikin hyvänkuulonen himo tuo ruis, juusto ja omena... täytyykin kokeilla =)

:wave:

Lilein + Piipiäinen 9+1
 
JEIJJ!! Ultra varattu, olis 1.4., toivottavasti eio ihan aprillia koko juttu ;) Ylläri, että ilta-ajat oli jo menny kaikki. No, ihan sopivan ajan sain, ettei tarvi töissä selitellä mitään, kun on sen verran aamulla.

eilen päästiin taas vaihteeks neidin kanssa terkkarissa käymään ja korvatulehdushan sieltä löytyi. Onneks tuo ipana rakastaa käydä lääkärissä =) helpottaa huomattavasti... isoveli on sitten ihan toista maata, saa antaa nuijanukutuksen että saa sen raahattua johonkin.
mies sai tehtyä feta-raejuustosalaatin sillä välin kun oltiin poissa, ei siis nukahtanu kuten usein nykyään on ruukannu käydä. näköjään salaatillakin saa ittensä aivan ähkyksi, jestas. Sitten seurasikin joku liskodisko yöllä, aivan ihme unia ja peitosta taistelemista ja kuumakin oli kun takkaa lämmitettiin. Blääh.

Olisi kivaa kun sais jostain virtaa siivoamiseen. Alkaa nimittäin tämä huusholli näyttää jonkinlaiselta spurguluolalta :ashamed: mutkueivaanjaksasiivotataimuutakaan!! :headwall:


höplömmöö 8+1 ??
 
taas täältäkin pitkästä aikaa.. Tänne tulee tekstiä niin paljon että hyvä että perässä pysyy =)
Minua on vaivannut alaselkä kivut tässä jokusen päivän, välillä enemmän ja välillä vähemmän. No tuo selkäkipuhan ei välttämättä tarkoita mitään hyvää, joten kävimme eilen sitten tarkistuttamassa että onko kaikki hyvin. Tiesin ettei välttämättä mitään siellä vielä näy, mutta jonkunlainen varmistus oli pakko saada.
No kaikki oli oikein hyvin ja pienen pieni sydänkin :heart: siellä jo sykki vahvasti. Helpottunut olo etten sanoisi. Vaikkakin tiedän että vieläkin voi vaikka mitä tässä tapahtua ennen kuin voi kunnolla alkaa nauttimaan raskaudesta ja uudesta tulokkaasta. Muutama viikko vielä =)
Angel08 kirjoittelit että sinulla la kans kuun lopussa ja edellinenkin syntyi sitten huimasti sen jälkeen.. Noh minulla käynyt juuri samoin aikaisemmin. Esikoisesta LA oli maalis/huhtikuun vaihteessa ja niin vain meilläkin 12.4 päätti vasta ulos tulla. Onneksi meitä loppukuun odottajia on siis täällä muitakin.

painoa minulle tuli ensimmäisestä aivan liikaa.. toisesta huomattavasti vähemmän, ja nyt todellakin toivon ettei tästä tulisi mitään :) hiukan on ylipainoa jo entuudestaan ja ärsyttää jo valmiiksi tuleva neuvolan asenne ja se että joudun varmasti taas sokerirasituskokeeseen kun BMI ei ole kohdillaan.. Muutenkaan en tiedä mitä ajattelen tosta meidän neuvolan tädistä, kun on sama jolla käytin juuri jokin aika sitten nuorimmaiseni 6v tarkastuksessa. No pitänee ottaa vain sellainen asenne että kaikkea ei tarvitse sielläkään kuunnella ja vastaan ottaa. neuvolatäti suodatin siis vaan päälle. Neuvolaan minä menen vasta 31.3.

Kaikille oikein ihanaa aurinkoista kevät päivää!! :flower:

Viuhti 6+4 ( VASTA.. menisi jo pari kk eteenpäin vauhdilla =) )
 
Heipä hei!

Tosiaan siitä varhaisultrasta piti kertoa, että mulle se tehtiin vatsan päältä. En oikein kyllä paljoa osannut siitä erottaa, mutta sen tehnyt kätilö kehui kaiken olevan todella hyvin. Se riittää mulle tässä vaiheessa. Rakko piti sen vuoksi olla täysi kun vatsanpäältä tehtiin.

Painoa ei vielä ole tullut lisää, mutta juuri ennen plussaa lihoin 2kg. Edellisen raskauden jälkeen painoa on jäänyt yhteensä 7kg. Se tuntuu itsestä aivan kauheelta, mutta en vaan ole saanut sitä tiputettua pois. Nyt pelottaakin kuinka isoksi jään tämän raskauden jälkeen.

Rakausarpia ei minullekkaan tullut edellisessä raskaudessa, mutta nyt varmaan tulee kun mahaa oli jo ennen raskaaksi tulemista. Yritän kyllä rasvaamalla ehkäistä niitä mahdollisimman paljon.

Kerroin vanhemmilleni uudesta tulokkaasta. Olivat iloisia, mutta eivät ollenkaan yllättyneitä. Kerrotaan ehkä appivanhemmille vielä, mutta muille vasta rv 12 jälkeen.

Oireet edelleen vähäiset. Ikävin oire on finnit! Mulla on nuorempana ollut tosi huono iho. Hoidin sen roacuttan-kuurilla (vai miten se kirjoitettiin). Pelkäsin raskaaksi tulemista, mutta kas kummaa iho oli paremmassa kunnossa kuin koskaan. Nyt tässä raskaudessa kaikki onkin toisin. Kenelläkään mitään vinkkejä ihon hoitoon?

Oon ihan varma että meille on tulossa poika kun oireet täysin päinvastaiset. Täytyy lähteä ulkoileen.

Peppioliina 7+4 (tai 7+1?)
 
No moikka kaikki! :wave:

Meillä on ollut isomummi kylässä ja siinä välissä toinenkin mummi,joten vipinää ja vilskettä on ollut joten en oo ehtinyt koneelle tulla.
Viikonloppuna kerrottiin miehen vanhemmille,omilleni ei oikeen voi enää kertoa kun eivät enään ole täällä meidän keskuudessamme,mutta miehen vanhemmat oli kovin ilosia ja sanovat että kyllä se kannattaakin nuorena ne tehdä.! :LOL:
Eilen kerrottiin isomummille ja hän sanoi että on jo tiennyt jonkun aikaa :eek: . Sen kuulema näki minusta.Kyllä se vanhempi kansa sitten osaa! Jostain sen sitten kai ihan oikeestikin näkee koska ei ole voinu kuulla sitä muualta,kun vasta viikonloppuna on ekan kerran kerrottu ja vaikka olis aiemminkin,niin ei noi miehen vanhemmat sitä iloa olisi meiltä vieny,että olisivat ite menneet juoruumaan. Mutta näin siis täällä meilläpäin. =)

Nyt laittaa pyykit ja sit kattoo mitä kerhopuolelle kuuluu.

Heidi ja Muxu-kax rv. 10+3.

MUOKS Vielä painosta niin mulla ei oo tullu ollenkaan vielä,itseasiassa mun lähtöpaino on pienempi tässä raskaudessa kun edellisessä.Sillon se oli 68kg ja nyt 65 kun neukus mitattiin.Paino nousi sillon 78kg,eli tuli täys kymppi lisää.Eli,täällä kanssa yksi joka ei omista vaakaa,enkä tuu omistaan :LOL:
 
Uusi viikko alkaa. Pahoinvointi on hieman helpottanut, mutta kestoällöolo yhä päällä.
Mulle tuli ekassa raskaudessa 22 kg, joista kymmenen jäi eli selkeästi liikaa tuli syötyä. Olin jo lähtötilanteessa viisi kiloa ylipainoinen, joten ei hyvä. Sain kyllä ne kymmenen kiloa myöhemmin laihdutettua ja tähän raskauteen lähdin samassa painossa kuin viimeksi.
Tällä kertaa aion rajoittaa herkkujen popsimista. On paljon helpompaa ennalta ehkäistä kuin laihduttaa. Tällä hetkellä se on huonon olon takia vielä helppoa, mutta tiedän kokemuksesta, että jatkossa ei ole niin helppoa. Nyt vielä sekin vaikeuttaa, ettei liikunta huonon olon takia kiinnosta yhtään. Toivon, että alkuraskauden jälkeen kauniit kevätilmat innostaisivat liikkumaan.

t. Cleopatra 9+0
 
hei taas,
aikaa vierehtänyt viime kerrasta mutta täällä ollut kuhinaa.
Himoista puheenollen mulla ei ole mitään himoja ruokiin ole tullut, vieläkään ei oikein tee mieli syödä mitään. Vähänkin kuiva ruoka tuntuu jäävän kurkkuun eli melkein soppa linjalla nyt mennään. Mulle tuli ekassa raskaudessa melkein 30kg, joista 8 oli hoitojen syytä. ja ne 8 myös jäi kuin tatti, nyt on paino vähän pudonnut, onneksi. Nyt on viisastunut että ei kannata ihan kaikkee herkkua painaa naamaan raskauden varjolla koska hitonmoinen duuni saada niitä pois on tuoreessa muistissa.
Ultrassa meillä kaikki oli hyvin ja kunnon syke näkyi vaikka kaveri yritti piilotella parhaansa mukaan.
Onnellisia odotuksia ja ihania kevätpäiviä kaikille
tiltalitti ja hattivatti 8+0
 
Aurinkoista päivää kaikille :)

Mulla tuli edellisessä raskaudessa vaan 8 kg ja silti näytin ihan valaalta.. :) Kaikki kilot melkein lähtikin kun vauva syntyi ja sain painon tiputettuakkin pienemmäksi kun ennen kun aloin esikoista odottaa :) Mutta kun imettäminen loppu ja kesä samaan aikaan niin ne kilot tuli takaisin ja muutama ylinmääräinenkin :/ Nyt lähtöpaino n. 2kg enemmän kuin esikoisen alussa. Vielä ei mulle painoa ole kuin kilo varmaan tullut. Vaikka iltaisin näytänkin siltä kun olisi jo pidemmälläkin raskaana :)

Kaks päivää olis viel neuvolaa :)

Oon ihan yksin kotona :) Esikoinen on mummilla hoidossa päivän ja isihän on töissä vielä :LOL: IHANAA!!! :heart: :heart: Tätä ei sit ole montaa kertaa esikoisen syntymän jälkeen tapahtunut!

Kaksostenrattaista Kokemuksia? Olen jo vähän katsellut niitä valmiiksi että tietää vähän minkä hintaisia olisi.. Emmaljungat haluaisin mutku uutena on niin perkeleen kalliit ja käytettynäkin suht kalliit.. :ashamed:

Mulla on yhdet vaunut kotona ja sit emmaljungan scooterit.. Pitäis varmaa luopua jostain koska ei meille kolmia rattaita tule mahtumaan.. :|

Nyt lepäilemään ja nauttimaan hiljaisuudesta ;)

Pikku prinssi 8+3
 
Heippa!

Pikkasen tästä olosta NAUTTII kun ei oo paha olla. Uskomaton muutos, muutamassa päivässä! Ainoo mikä nyt on hankalaa niin ton Levolacin juominen ekaks aamulla tyhjään mahaan ku on niin pahanmakuista. :D Koitan keksiä joka aamu jonkun uuden mehukeitto/vichy-mikserin ettei maistuis niin pahalta. No, hyvään tarkotukseen menee.

Parasta siinä ettei oo paha olo enää on se, että nauttii taas syömisestä ja kokkaamisesta! Ruokaa rakastavalle aika ihana juttu. :heart: Eilenkin oli kyllä sellaset herkut että nam. Yritän silti syödä lähinnä terveellistä kotiruokaa, ja samankokoisia annoksia kuin ennenkin... Kokemuksesta tiiän et niitä annoskokoja kyllä saa kasvattaa sit loppuraskaudesta ihan tarpeeks. Mieluummin syön pieniä annoksia ja usein -> vatsallekin parempi.

Kilogallup, Ennen esikoisen syntymää olin 20-vuotias hoikkeliini, vailla oikeastaan ollenkaan tissiä tai reittä. Kiloja tuli 11, joista 6 jäi sairaalaan ja loput putos parissa viikossa kotona tehokkaalla imetyksellä. Raskausarpia tuli pienet rintoihin ja reisiin, toivottavasti niiltä vältyn tälläkin kertaa. Pari vuotta oon nyt ollu kotona ja painoa on kyllä tullut lisää, mut niin tuli muotojakin neidin jälkeen, ja täytyy sanoa että tykkään ulkonäöstäni paljon enemmän nykyään. Lähtöpaino on nyt ehkä n. 4kg enemmän kuin esikoisen kanssa. Vielä ei oo tullu yhtään raskauskiloa, mut mulla oli tosiaan se vatsatauti tossa jne.

Ruokahimoina nyt kyllä enemmän suolainen ku makea. Sen lisäksi hamstraan sellasia hedelmiä kaupasta mitä en oo koskaan ennen ostanut (??) esim. päärynöitä ja kiivejä. Cocktail-kurkkuja ostin eilen ja voi että ne on hyviä. Tällä hetkellä oon niin intopiukassa siitä että voin syödä mitä vaan eikä öklötä, et oikeastaan jokanen ruoka on juhlapäivällinen. :D

Ruoasta puheenollen, lähen kokkailemaan världens bästa kanakeittoa ja oottelee kultaa kotiin,

mama-L <3 Salme

 
Ihana nähdä et toisilla raskaus hyvällä mallilla ja matkalainen mukana :)
Ja :hug: niitä tarvitseville.

Pitkästä aikaa kerkesin istahtamahan koneen äärelle vähän piremmäksi aikaa. Oireet ei meinaa millää helepottaa, rintoja aristaa ja yökötys on 24/7. Töis on ihan hirviää olla pahan olon takia. Niin ja väsymys, kotiin pääsee niin vois vain nukkua seuraavaan aamuun asti. onneksi mies on jaksanu hoitaa kotia ja lapsia :)

Ens viikolla olis eka neuvola, ei vain meinaa jaksaa orottaa sinne asti vaikka samat asiathan siel käydään läpi ku kahden ensimmäisenki aikana.

teijuli 7+3
 
Olipas ihanaa nähdä noinkin pieni vauva kuin 4kk ikäinen, niin sulosia ääniäkin piti =)

Miksi aina raskaana ollessa muuten aina kiinnittää huomiota muihin joilla vauva masussa tai pieni vauva muuten ? :D Musta tuntuu, etten voi kohta käydä ihmisten ilmoilla kun aina herkistyn kun näen pieniä vauvoja...

Noista tuplista, tänään oli kaksplus lehdessä tuo britaxin uusi sisarusratas (siitä tais, oisko ollut sutinaa, joskus mainitakin). Saman tyylinen kun tuo Phil & Tedsin. Semmonen yksi tärkeä ero noissa renkaissa, Phil & Tedseissä oli kolme suht saman kokoista ja noissa Britaxin neljä, edessä pienemmät. Kummatkohan näistä ois parempi vaihtoehto? Mulla ei ole kokemusta yhdestäkään kolme pyöräisestä... emmaljungan twin cerox 360, oisko tästä jollain kokemusta? Kuulemma tuo Brion on liian leveä, esim kauppakäynteihin tai bussiin... Vai? Ois kiva jos olis jollain jotain hyviä mielipiteitä, kun mä oon kyllä ihan hukassa täällä vaunuviidakossa... :LOL:

Lilein + Piipiäinen 9+1
 
Painon noususta mulla tuli ekassa yli 30kg ja tokassa jotain 16kg ja oon laihduttanut yli 30kg joten en aio päästä painoa nousemaan tän raskauden aikana missään nimessä. Tosin lähtökohdat on ihan erilaiset kun aikanaan koska osaan jo hiukan katsoa syömisiäni ja liikun paljon enemmän kún koskaan aiemmin.

Tupalarattaista meillä oli edelliset lapset siis 1,5 vuoden ikäerolla ja me ostettiin ihan perushalvat kolmepyöräiset Carenat ja niihin sit laitettiin omilla virityksillä emmaljungan kovapohjainen makuu pussi ja oli ihan loistavat! Oli halvat ja kulkivat kesällä ja talvella tosi hyvin ja neljä vuotta me niitä päivittäin käytettiin eikä ole valitettavaa vaikka olivatkin halvimman pään rattaat. Kolmepyöräisiä suosittelen just ketteryyden vuoks! Ne on kyllä aika leveät mut mahtui hyvin kyytiin isommatkin lapset.

(.) kävin ultrassa ja syke löytyi :heart: :D Koko vastasi viikkoja 6+3 tai 6+4 mut pysytään seiskassa kun niskapoimu-ultrassa saa paremmin iästä selkoa. On niin onnellinen olo. Hain siskon rippijuhliin ja tulevalle risteilylle äitiysvaatteita hyvillä mielin tänään. Taas oli astetta kurjempi pahoinvointi hetki aamulla.. Hyi..
Me ollaan just annettu meidän tosi kalliit Emmaljungat syksyllä mun veljelle kun luultiin ettei ite enää tarvita mutta mun vanhemmat sanoi että annetaan niiden pitää kun ne on ominaisuuksiltaan niille tarpeelliset ja ne ostaa meille isän työkaverilta yhden lapsen käyneet brion yhdistelmät ja mullehan kelpaa kun ne on kuitenkin vähemmän kulutetut kun kolmatta lasta läpi käyvät Emmaljungat :) Huomenna mennään katsomaan niitä!

Champion ja Tirpunen 7+0
 
pitkästä aikaa hei kaikille!

kirjoitus on nyt jäänyt vähäiseksi,olen ollut niin väsynyt ja pahoinvoiva etten ole jaksanut koneelle tulla.kaikkia kirjoituksia en ole vielä saanut luettua pitää alkaa lueskeleen.

ensimmäistä neuvolaa ei ole vielä ollut ensi viikolla sitten.ultraa odotan että varmistuu laskettuaika kun pitkä kierto itselläni.

tuplarattaista on kyselty: meillä on ollut carenan mutta en tykännyt niistä kun liian avonnaiset pikkuvauvan kanssa ellei niihin hommaa sitä vaunukoppaa (sitä meillä ei ollut), nyt meillä on brion sisarusrattaat niistä olen tykännyt ja kovalla käytöllä ovat vieläkin.peräkkäin istuttavat graconkin oli kokeiluna meillä muuten hyvät mutta ei mahtuneet meiän autoon kasattuna ja liian pienet pyörät talvella jos paljon lunta.

nyt voisin alkaa lukemaan mitä olette kirjoitelleet:)

bakukaa 8+6?
 
Painosta...punnitsin itteni ennen plussaa,jokunen viikko eli varmaan helmikuun alussa ja puntari näytti 57 ja tänään 61kg :D hupaisaa,sillä olen vieraillut ahkerasti pytyllä....tai jos vaaka valehtelee :D molemmissa aikaisemmissa tuli noin 25 kg lisää ja näytänhän hyvältä kun olen kaikki 163 cm pitkä :LOL: kai tässä mennään samaa kaavaa....urheilla aion niin kauan kun se omasta mielestä tuntuu hyvältä....nyt ei kyllä ole sattuneista syistä ollut viikkoon asiaa tehä mitään :| mutta kun pahoinvointi hellittää nii sali,täältä tullaan :heart:
nyt elellään mehukeitolla kun se pysyy sisällä :D
ja mehujätskeillä :p
nyt nukkumaan....
sutulii 7+1
 
Painosta: ekasta lihoin melkein 20 kiloa, tokasta tuli 12 kiloa ja nyt olis tarkoitus et maksimissaan tuon 12 keräisin, syömiset on ollu mitä sattuu kun pahoinvointi on määrittäny sen mitä olen alas saanu, mutta jospa sekin pikku hiljaa. .. Syömisiä ajattelin katsoa. Liikuntaa täällä maalla tulee eniten hyötyliikunnan muodossa ja uimassa aikaajoin käyny siinäpä se, mutta katsotaan. Eka raskaudessa neuvolassa paino 72 alussa, tokassa 74 ja nyt sitten katsotaan..noissa jotakuinkin samoissa mennään....

eilen lapset oli mummon kanssa hetken, saatiin miehen kanssa kahden käydä ratsastamassa piiiitkästä aikaa ja oli mukavaa! Nyt töihin, ja eväksi keittoa, porkkanaa ja mansikoita... :D
 
Huomenta!

Painoa ekassa raskaudessa tuli n.9kg ja siitä jäi semmonen 3 kg.

Tänään tuli pitkästä aikaa oksennus aamulla mut heti perään maistu aamupala ihan kivasti. Pari yötä sitten heräsin puoli 2 siihen et oli aivan tajuton nälkä :LOL: en kuitenkaan jaksanut lähteä syömään mitään. Suurin "vaiva" tällä hetkellä on kamala nälkä! Jota ei helpota yhtään kamala ummetus,pakki on aivan tajuton ,kun ahtaa vaan ruokaa ja maha toimii heikolla hapella. Sama vaiva oli ekassakin raskaudessa ja välillä sain tosi kipeet pukamat vaivakseni.

Ois jo perjantai niin pääsee mökkeileen viikonlopuksi.

Aurinkoista keskiviikkoa!

t 77 ja asukki 9+2
 
huomenta :wave:
vihdoin ja viimein kaivattu päivä :heart: 12 aikaan ultraan ja saa selvyyden tähän raskauteen.
Vielä ei ole etova olo tänne iskenyt, rinnat ainoastaan hieman kipeät. Siskon kanssa ollaan nyt käyty ihan tehokkaasti uimahallissa frisbeen kanssa vesijuoksemassa, on muuten tehokasta.
Itellä on muutenkin ylipainoa reilusti ja tuon selän takia niin ei saisi oikestaan yhtään ylimääräistä kiloa tulla, mitä nyt nämä istukat jne painaa . katotaan nyt miten menee :ashamed:
perämaan emäntä rv 7+4
 
Moikka!
Painoa asiaan..ekasta tuli +20kg ja 10kg jäi tiukasti kiinni.Luulen että tupakoinniin lopettamisesta tuli osa kiloista...-2kg kerkesin laihduttaa ennen kun tää kakkonen ilmoitti tulostaan.Nyt nekin kilot tuli jo takasin.Täytyy olla tarkempi vaan mitä syö...

Mites toi liikunta?Onko ratsastaminen,kelkkailu yms ihan turvallisia lajeja raskaana?Ja minkälainen jumppa olis hyvä?Bodypump menee varmaan mut jumpat missä joutuu paljon hyppimään en varmaan oo hyviä?

Vatsan toiminnasta...Mulla pakki löi jumiin esikoista odottaessa...JOhtui ihan siitä kun totuin juomaan aamulla kahvin ja polttaa tupakan ennen töihin menoa.Sit kun loppu tupakointi en enää keittänyt aamulla kahviakaan...Nyt vatsa toimii oikeinkin hyvin...

Edelleenkään ei oo juuri mitään oireita,huolestuttaa ajoittain...

Happy ja pulla 7+2
 
Moi! =) Jospa minäkin hyppäisin uutena mukaan. Plussannut oon reilu viikko sitten melko myöhään olisko ollu kp 39. Laskettuaika olisi 28.10 :heart: mut katsellaan muuttuuko tässä matkan varrella. Alkuraskauden ultra on harkinnassa..

Teidän juttuja oon lukenut alusta asti jo ennen omaa plussaa. Omat oireet ovat pahentuneet tällä viikolla, huomenna olis jo eka neuvola 7+0.

Kolmosta odotellaan(miehelle ensimmäinen), ennestään on tytöt -05 ja -06. Olen 32v ja mies 31v.

:heart:

Jadelia ja vielä nimetön asukki 6+6
 
Eilen pääsin vihdoin ultraan 2 epäonnistuneen jälkeen...
Tällä kertaa ihan vaan tk:hon ja siellähän sydän sykki ja paljon isompi kaveri ku viimeksi...
Epäilys että viikko 7+2 elikkäs laskettuaika olis 25.10, toista siis odotellaan..
Elämä alkaa vihdoin hymyillä:)
Neuvola 18.päivä katsotaan löytääkö neuvolatäti tällä kertaa sieltä mitään...

Rinsessa ja Asukki 7+2
 
Olin sitten hätäinen ja menin varaamaan sen varhaisultran ensi tiistaille eli viikot silloin viimeisistä menkoista 7+5 :) Jännä juttu viime yönä näin unta jossa meillä oli pikkuinen poikavauva. Tytöistä on ollu vahva tyttöolo alusta asti, nyt ei vielä oo mitään "oloa". ;)

Mieliteot.. appelsiinimehua tekee kovasti mieli, muutenkin hedelmiä ja melkein mitä vaan, että pahaolo vähenis.Pahoinvointi on pahimmillaan aamuisin ja iltaisin, pitkin päivääkin altoilevasti. Onneksi nyt saan hyvällä omallatunnolla olla kotona, molemmat tytöt kuumeessa ja yskässä. Ens viikolla täytyy kattoa joutuuko tämän olon takia hakemaan sairaslomaa. :/

Jadelia 6+6
 
:heart: Ihana kuulla hienoja uutisia PikkuRinsessa

Täällä aurinko paistaa niin ihanasti, että ulos pitäisi lähteä tyttöjen kanssa. Siivoilla olen koittanut, kun kerta lomalla ollaan, mutta kovin hidasta hommaa tuntuu olevan. Ei ole oikein virtaa ja intoa.
Mulla on ihmeesti raskausoireetkin hävinneet kuin tuhka tuuleen. Rinnat on yhtä lötköt kuin ennen raskauttakin. Vielä toissa päivänä ne oli raskaat ja arat :| Mitähän tää nyt sitten meinaa? Alkaako kroppa tottumaan raskauteen vai onkohan jokin vinossa? Ja tälläinen huolehtija kun olen, koko aamupäivä on mennyt murehtiessa.

Raskauskiloista oli galluppia. Mulla tais molemmilta tytöiltä tulla n. 14 kg painoa. Jotka sitten kyllä karisi aika pian pois. Nyt mulla on noussut jo 2kg paino, kun tuo liikunta on jäänyt tosi vähälle ja turvotusta on ollut. Pitäis nyt ottaa itseä niskasta kiinni ja lähteä lenkkeilemään tai jumpille. Kummasti se vain tuo mies aina pääsee pallon perään juoksemaan :D ja itse "uhrautuu" jäämään kotiin. No, olen kyllä niin koti-ihminen kun voi vaan olla.

Mutta nyyt jatkamaan touhuiluja ja sitten ulos rinsessojen kanssa.

Mukavaa päivää!

snowangel 8+1
 

Yhteistyössä