Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 41

Kivahan tääl on yksinään höpötellä :LOL: Pitäis kyllä mennä laittamaan pannari uuniin ja muksut kylpyyn... Tänään saavat valvoa pitempään. Taavi nimittäin nousi aamulla klo 7 ylös ja oli painunut klo 17 omaan huoneeseen nukkumaan :/ Onneks huomattiin eikä annettu kauaa nukkuu

Muoks. en miä yksin ollutkaan :D
 
tekis ihan kutaa nähdä välillä jotain muitakin ihmisiä kun Peetu ja Pessi... tähän tuo mun äippä totes että no meethän sä huomena töihin :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: jep,ihan onkin sama asia :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja yksäiti84:
tekis ihan kutaa nähdä välillä jotain muitakin ihmisiä kun Peetu ja Pessi... tähän tuo mun äippä totes että no meethän sä huomena töihin :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: jep,ihan onkin sama asia :kieh:
:LOL: :LOL: toki toki, ihan vastaa viihteelle menoa
 
Joo todellakin :LOL: ja enhän mä nyt vaan kotona oo kökkiny kun just eilen ollu töissä...
hohhoijaa tuota ihmisten ajatuksen kulkua... :kieh:

Pitäsköhän sitä alkaa jostain selvitteleen jotain ihmistä joka vois välillä tulla tänne noita muksuja yöks hoitaan. Tai kelle vois molemmat mennä yöks...
 
venlukka nukkuu..iltapäivän ja illan oli niin kiukkunen ku ampiainen..unet jäi pikkusen katkonaisiksi kun käytiin venlukan kummien luona kattoo pientä koiranpentuu =)

lillastiina meillä kanssa venla tarttu uuninsuunluukkuun..muutamassa sormessa oli vaan pienet rakkulat,eipä sen jälkeen ole tohon leivinuunin luukulle mennyt..ja aikoinaan miun tuo keskimmäinen tyttö juoksi mökillä saunaan,jossa isäni oli justiinsa padasta nostamassa sankolla kiehuvaa vettä..no neiti törmäs siihen sankkoon ja kuumat vedet katu niskaan..siinä kyllä säikähti tyttö ja pappakin..hyvä ettei pappaa tattenu sairaalaan tytön sijaan kuskata..mutta onneks ei sen kummemmin käyny..olihan tietysti selkä ja jalat vesikelloja täys,mutta tosi nopeesti parantu eikä yhtään arpee jäänyt.

yksäiti mulla tänään kanssa on ollut vähän sellanen tahtooviihteelleolo..mutta mites lähet..kun ei kamalasti oo nyt näitä kamuja täällä..eipä pitäs tuolla edesmenneellä asuinpaikkakunnalla käydä.. :whistle:

 
Iltaa!

Lonkero-mamma täällä taas :LOL: Mies yritti viedä mun lonkeron, hyvä etten eropapereita ottanut esille :whistle:

Tosi mielenkiintoisia juttuja olette jutelleet! En malttanut lukea ihan tarkkaan, piti päästä kommentoimaan. Ensinnäkin Tuutis, mitäs jos huutiksessa möisit noita kittyjä? Siellä kun Kitty tuotteet on niiiin suosittuja! Varsinkin jos yrittäisin postikulut saada jotenkin vähäksi, ne monesti karsii huutajia muista kaupungeista.

Uhmailusta, Rontti, tänään huusin tänään Annille 4 v niin lujaa, että Minttu rupes itkemään :/ :ashamed: Siis mulla kiehahtaa nollasta sataan niin nopeaa... mut en koe huonoa omaatuntoa, minä nyt vain olen sellainen, oppikoon lapset siihen, ja AINA kun olen rauhoittunut, nappaan likan syliin, kerron miksi äiti hermostui, kysyn onko kaikki hyvin ja halataan ja pussataan. Ikinä en jätä tilannetta "roikkumaan".
 
Topsy; sinä olet niin paha! :LOL: Me mun miehen kans nauretaan noille sun lonkero-viini illoille, siis minä joskus juoruan että Topsy menee naapuriin jne.... Nyt mun oli ihan pakko huutaa miehelle että nyt se Topsy kutsuu itseään lonkero-mammaksi. Arvaa mitä? Mun mies alkoi nauramaan ääneen- :LOL: :LOL: Saat kyllä niin hyvät naurut aikaan meilläpäin :LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Iltaa!

Lonkero-mamma täällä taas :LOL: Mies yritti viedä mun lonkeron, hyvä etten eropapereita ottanut esille :whistle:

Tosi mielenkiintoisia juttuja olette jutelleet! En malttanut lukea ihan tarkkaan, piti päästä kommentoimaan. Ensinnäkin Tuutis, mitäs jos huutiksessa möisit noita kittyjä? Siellä kun Kitty tuotteet on niiiin suosittuja! Varsinkin jos yrittäisin postikulut saada jotenkin vähäksi, ne monesti karsii huutajia muista kaupungeista.

Uhmailusta, Rontti, tänään huusin tänään Annille 4 v niin lujaa, että Minttu rupes itkemään :/ :ashamed: Siis mulla kiehahtaa nollasta sataan niin nopeaa... mut en koe huonoa omaatuntoa, minä nyt vain olen sellainen, oppikoon lapset siihen, ja AINA kun olen rauhoittunut, nappaan likan syliin, kerron miksi äiti hermostui, kysyn onko kaikki hyvin ja halataan ja pussataan. Ikinä en jätä tilannetta "roikkumaan".

Meillä ei ole pelkoa että mun lonkeroita kukaan jois kuin miä. Kannattaa aina vain semmosta juoda mikä ei muille maistu. Tosin ei ole maistunut mullekaan pitkään aikaan. Vanhuusko iskee päälle
:ashamed:

Tuota huutistakin oon miettinyt mutta tuleeko siellä sitte joku mussuttamaan kun se on tommonen ihan oikea merkki?

Meillä ei Kiia itke kun miä huudan mutta Jesperillä iskee paniikki päälle ja itkee toisen puolesta. Niin kuin Danielin huutaessa pihalla, Jeppe itki sisällä et jätänkö sen sinne ulos koko päiväksi! Niin rakkaat toisilleen vaikka taistelevat miltei tauotta :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Topsy; sinä olet niin paha! :LOL: Me mun miehen kans nauretaan noille sun lonkero-viini illoille, siis minä joskus juoruan että Topsy menee naapuriin jne.... Nyt mun oli ihan pakko huutaa miehelle että nyt se Topsy kutsuu itseään lonkero-mammaksi. Arvaa mitä? Mun mies alkoi nauramaan ääneen- :LOL: :LOL: Saat kyllä niin hyvät naurut aikaan meilläpäin :LOL: :LOL: :LOL:
Minkäs kotiäiti viinantuskalleen voi :LOL: :LOL: Hyvä että jollekin oon viihdykkeeksi, eikä tosiaankaan haittaa yhtään, kun olen sinut tämän mun yhden, niin rakkaan rainbow lonkeroni kanssa :D Kyl töiden teko maistuu niin paljon paremmin kun on jotain mitä siemailla!
 
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Topsy; Niin ja ei siis millään pahalla. On tuo mun mieskin tänään tallissa maistellut terva snapseja. :D Haistelin saunassa kun haisi niin setälle että meinas laatta lentää meikäläisellä :D
Hitsi kun ei asuta lähempänä, ai että maistuiskin yks tervasnapsi nyt tähän! Taidan käydä tupakin polttamassa. Toinen kotiäidin viikonlopun ilo :D
 
Topsy mä oon samanlainen tossa hermostumisessa..oon ollu aina. Mutta samalla lailla täälä kans heti perään pyydetään anteeks ja selitetään miks mamma raivostu :ashamed:
Piituli on tuollasia tukiperheitä sun muita mutta niitä on niiiiiin vaikea saada. Ja kun on paljon mua enemmän tarvitsevia,kellä ei oo esim.yhtään tukiverkkoo ympärillä.
Ja Niinukka, mä lähtisin vaikka yksin jonnekkin jos vaan pääsisin täältä!

Laitoin elämän risaseks ja avasin yhden siiderin... hihhei!!! Kiva kuunnella kun naapurissa on tuparit :kieh: ja kattella keittiön ikkunasta kun tutulla on vastapäisessä talossa jonkun sortin kemut. Jippijai jee!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tilda77:
tämä mamma lähtee ex-tempore baanalle! jippiii :D !!! paitsi sit aamulla yökkäillään :x :x :x !
en kerenny paljo lukkee mut tohtorille isot :hug: :hug: !
Hauskaa iltaa :wave: :wave: Kuulostaa kivalta mut en kyllä nyt jaksais itse toteuttaa :D
 

Yhteistyössä