vierailija
Ja lipaisee ruutua, kun ei malta
Ja Peran Jussiin.Arton voi sekoittaa Marttiin.
Niin voi.Arton voi sekoittaa Marttiin.
Eikä mun mielestä ole mikään ihme, jos kolmekymppinen, kirjallisuutta tuskin harrastava suomalaismies ei tiedä ketään Paasilinnoista. Ei se tarkoita, että olisi jotenkin tyhmä.Niin voi.
Sanoi ilmeisesti, mutta ainakaan minä en ole löytänyt tietoa, mikä se oli.Sanoikos B siinä tuoreessa haastattelussa minkä paasilinnan se nyt just oli lukenut?
En muuten ihan ymmärrä miksi se paasilinna on niin suosittu sloveniassa. Kerroinkin kesällä täällä, että peräti kahdessa ihan eri tilanteessa mulle kesäkuun ljubljanan matkalla ylistettiin sitä, kun sanoin olevani suomesta.
Mä oon kirjoja lukeva, yliopiston käynyt, yliopistossa jopa kulttuuria opiskellut enkä olisi osannut nimetä yhtäkään Paasilinnan teosta. Jäniksen vuoden ja Hurmaavan joukkoitsemurhan tiesin nimeltä, mutta en tiennyt niiden olevan Paasilinnan teoksia.Eikä mun mielestä ole mikään ihme, jos kolmekymppinen, kirjallisuutta tuskin harrastava suomalaismies ei tiedä ketään Paasilinnoista. Ei se tarkoita, että olisi jotenkin tyhmä.
Mikäs haastattelu tää on? Löytyiskö ihan linkkiä joltain? Nyt tulee uusia haastatteluja ja muuta promoa ihan liukuhihnalta ni en pysy yhtään perässä enää.Sanoikos B siinä tuoreessa haastattelussa minkä paasilinnan se nyt just oli lukenut?
En muuten ihan ymmärrä miksi se paasilinna on niin suosittu sloveniassa. Kerroinkin kesällä täällä, että peräti kahdessa ihan eri tilanteessa mulle kesäkuun ljubljanan matkalla ylistettiin sitä, kun sanoin olevani suomesta.
Minäkään en ole enää pysynyt yhtään perässä, en löytänyt sitäkään haastattelua missä nais- ja mieshaastattelija puhuivat Loreenista ja K:sta, josta JoSubseilla on vain lyhyt pätkä.Mikäs haastattelu tää on? Löytyiskö ihan linkkiä joltain? Nyt tulee uusia haastatteluja ja muuta promoa ihan liukuhihnalta ni en pysy yhtään perässä enää.
Eiköhän ne poistelijat löydy ihan sieltä vauvalta, turha tulla tänne aina syyttelemään.Lopettakaas S pakottajat nyt se vauvan viestien poistelu, ei se shippaus noin lopu.
No tuskin täältä kukaan on poistamassa niitä. Joku vauvalta varmaan tai sitten trolli. Turha syytellä täällä olleita jälleenLopettakaas S pakottajat nyt se vauvan viestien poistelu, ei se shippaus noin lopu.
Täältä joku hiljattain ilmoitti haluaa saada ketjut sulkuun?No tuskin täältä kukaan on poistamassa niitä. Joku vauvalta varmaan tai sitten trolli. Turha syytellä täällä olleita jälleen
Yks ihminen ei ole koko ketjuTäältä joku hiljattain ilmoitti haluaa saada ketjut sulkuun?
Ja ennustaja täältä on yksi niistä vauvan megapoiatelijoista.Täältä joku hiljattain ilmoitti haluaa saada ketjut sulkuun?
Tässä. Aika alussa se Loreenjuttu.https://www.tumblr.com/jokeroutsubs/766395718551371776/eng-sub-jokeroutsubs-x-k1-televizija-collabMinäkään en ole enää pysynyt yhtään perässä, en löytänyt sitäkään haastattelua missä nais- ja mieshaastattelija puhuivat Loreenista ja K:sta, josta JoSubseilla on vain lyhyt pätkä.
Ja näköjään linkki ei toimi kaikille niin suomennettuna sanonut, että Janin tyyli soittaa kitaraa on inspiroinut Nacea monesti. Näistä kahdesta sanottiin tuossa haastattelussa myös excellent guitar duoIhanasti Nace sanonu jossain haastattelussa Janista (tuo joku käännös linkki siinä myös mukana)Tumblr
Tumblr. Pure effervescent enrichment. Old internet energy. Home of the Reblogs. All the art you never knew you needed. All the fandoms you could wish for. Enough memes to knock out a moderately-sized mammal. Add to it or simply scroll through and soak it up.www.tumblr.com
Arto Paasilinna on suosittu monessa muussakin maassa. Käännöskielten määrän perusteella on siellä suomalaisten kirjailijoiden kärkiporukassa, käännetty yli 30 kielelle. Käännetyimmät Paasilinnat on Jäniksen vuosi, Ulvova mylläri ja Hurmaava joukkoitsemurha. Tove Jansson ja Mika Waltari olivat jossain vaiheessa kärjessä, en ole varma, miten nyt. Mulle noi Paasilinnan kirjat eivät ole jääneet mieleen suurina lukuelämyksinä, mutta siitä on paljon aikaa, kun oon joitakin lukenut. Pitäisiköhän ottaa joku uusiksi.Sanoikos B siinä tuoreessa haastattelussa minkä paasilinnan se nyt just oli lukenut?
Ja näköjään linkki ei toimi kaikille niin suomennettuna sanonut, että Janin tyyli soittaa kitaraa on inspiroinut Nacea monesti. Näistä kahdesta sanottiin tuossa haastattelussa myös excellent guitar duo
Mun mielestä täällä ei ole kyllä ollut kovin paljoa tälläistä. Vauvalla sen sijaan oli jatkuvasti.
[/QUOTE
Mun mielestä kyse on siitä Miten argumentoi, eli jos on v-mäinen ja alentuva, sellaisen kommentin itsekin leimaan trollaukseksi.