Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 41

Kiitos kaikista jutuistanne tuon uhmailun suhteen ja kaikkea muutakin hauskaa ja mukavaa täällä oli luettavana :LOL: .

On tosiaan jännä sitten myöhemmin nähdä, miten nuo teininä käyttäytyy. Mun on NIIN vaikea uskoa, että tuon esikon murrosikä vois olla helppo tai edes helpohko, on se NIIN ärhäkkä tapaus. Vaikka sitten taas toisaalta on paljon muutakin, että toisaalta voisinkin kuvitella samanmoiseksi, kun Tuutin poika nyt. No, aika näyttää. Ja tuo keskimmäisen uhma, jos sitä nyt toisaalta niin uhmaksi edes sanoisin, lähinnä paremminkin temppuiluksi. Niinpä se kai on, jämäkkänä vaan ja kun minäkin näköjään nykyään aina kiehahdan, niin tuohonahan sitten tottuvat :ashamed: . Ja luulen kyllä, että enemmän tuo huuto häirii minua itteeni kuin lapsia :LOL: . Ja sit taas just tuo sopiminen, en minä aina syliin ota tms, mutta jos oikein tosissaan on ollut isommat sanomiset, niin sitten nuo sovinto-hetket on jotenkin tosi hyviä, siis jotenkin niissä hetkissä oikein tuntee, miten molemmat ymmärtää, oppii, kasvaa ja antaa anteeks jne.

Yksäiti, meillä tuo pysähtymis juttu alkoi viime talvena, just kun vauva oli ihan pieni ja itki helposti vaunuissa. Silloin otettiin pari kertaa tosi kovasti yhteen ja ne loppui siihen. Mutta |O , miks ne on nyt tullut takaisin |O . Ja tuo on tosi jäärä, sitten kun tuolle päälle sattuu, heipat ja muut ei auta. Jos jatkan hissuksiin vaikka eteenpäin kävelyä, niin tuo ei tule perässä, hitto vie ;) . Sit menee jo liian vaaralliseks jättää silmistä ja sit mä joudun tekeen takapakkia. No, katotaan oliko karkittomuudella mitään vaikutusta. Oikeestaan kyllä loppujen lopuks oli harmillisen vähän harmissaan karkittomuudesta :eek: !!! Jos esikoiselle olisi antanut tuon rangaistuksen, täällä olisi ollut piru irti :LOL: .

Joo, mulla oli kyllä todellakin huonoin päivä sitten mies muistiin. Kävi tosi ankeita fiiliksiä mielessä ja välillä lähes tosissaan ja ekaa kertaa ajattelin, miten olis ihana häipyä hetkeksi. Siis jotenkin enemmän poistua pelipaikalta kuin kaupunkireissulle. Mutta illaksi mulla aina mieli paranee, viimeistään, kun saa lapset nukkumaan. Täytyy vaan toivoa, että tää oli joku hetkellinen oikku. Mä oon varmasti ollut liian vähän omilla teilläni nyt tän vuoden aikana, Onneksi ens lauantaina olen sitten eka kertaa yötä pois. Hullua vaan, tuntuu jo valmiiks, ettei yks yö riitä :LOL: . Ei vaan, ihana sit mennä ja enemmän pitäis vaatia omaa aikaa.

Piti jo eilen kirjottaa, että melki tuli mullekin pieni vihlasu sydän alaan kun luin Keijun vai Tiipiin raskaustuntemuksista. Tuli niin selvästi alkuraskauden fiilikset mieleen. Mielelläni olisin vielä raskaana, mutta vauvaa en meille enää ottaisi :LOL: . Ai että, toisaalta just ne kaikki ällötykset ja muut kuuluu niin siihen taudinkuvaan :heart: .

Täh, mulla on mennyt ihan ohi silmien, että Dogtor olis kirjottanut, että heillä kävi joku plussaamassa :eek:

Tuuti, oon kans miettinyt noita Kittyjen myymisiä. Laita sit taas kuvaa ja hinta-jutuista olisin kans kiinnostunut. Toisaalta ne vois tosiaan tehdä kauppansa, kun on nyt aika hitti-juttu? Toi hinnottelu on vaan NIIN vaikeeta! Ja just tänään kangaskaupassa käyneenä voi kyllä sanoa, että jos kaupasta aineet ostaa, niin menee niihinkin euroja. Että tosi helposti käsitöissä materiaalit jo maksaa jonkun verran. Ei siis sinänsä ihme, että käsityölle nousee hintaa. Onhan noissa sitten hommansakin ja eihän niitä sitten enempiä voi ihan ilmatteeks tehdä. Mua ärsyttää toi vanun hinta
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:
Tuuti, oon kans miettinyt noita Kittyjen myymisiä. Laita sit taas kuvaa ja hinta-jutuista olisin kans kiinnostunut. Toisaalta ne vois tosiaan tehdä kauppansa, kun on nyt aika hitti-juttu? Toi hinnottelu on vaan NIIN vaikeeta! Ja just tänään kangaskaupassa käyneenä voi kyllä sanoa, että jos kaupasta aineet ostaa, niin menee niihinkin euroja. Että tosi helposti käsitöissä materiaalit jo maksaa jonkun verran. Ei siis sinänsä ihme, että käsityölle nousee hintaa. Onhan noissa sitten hommansakin ja eihän niitä sitten enempiä voi ihan ilmatteeks tehdä. Mua ärsyttää toi vanun hinta
Kukahan mulle hinnan niille määrittelee :whistle: Etkös muista että miä oon toivoton kauppias :LOL:

Vanua saa muutes edullisesti kun ostaa jyskistä niitä alle 2? tyynyjä :D

Muutes miä keksin. Sitte kun saan jotain aikaiseksi niin työ saatte määritellä porukalla niille hinnat ja miä pääsen kuin koira veräjästä siitä hommasta luistamaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
:D mä saan ensviikonloppunaki herkkuja,mangokakkua,täytekakkua-voikkiskakkua :p


*LÄLLÄLLÄLLÄLLIERUUUUUUTUUTILLAPÄÄSIIIIPIIEEEEERUUUUU*
Hahaa... Niin saan miäkin! Ähäkutti!
Meil on nimittäin Danielin 4v synttärit ja Jepen nimpparit silloin. Tosin miä joudun ite ne tekemään :/ Ja en tiijä jaksanko voileipäkakkua alkaa vääntää
 
mä tossa herkuttelin taas kurkulla ja sinihomejuusto dipillä :p nam,mun herkkua.
Dogtor, lähtisinhän mä vaikka kiinaan jos vaan sais lapset johonkin hoitoon...tuntuu taas ihan mahdottomalta ajatus että saisin molemmat v-lopuks hoitoon niinkun sillon kesällä kerran.

No mutta joo,mä taidan painua unille... ens yöks pitäs tosiaan töihin mennä :whistle:
 

Yhteistyössä