Huijui, pitäs jo nukkuun mennä, mutta pakko vielä edes jotain kommentoida!
Onnea päivänsankareille :heart: :heart: !!!
Aivan ihana tuo
Kultsun uutinen :heart: :heart: , Onnea heidän perheelleen :hug: !!
Katjanna, mä en tykkää Brazeistä, kun ne on niin meikattuja ja sellasissa vaatteissa. Musta niissä ei ole mitään tyttömäistä. Samoin kun mua harmittaa, kun olis aleista kiva ostaa tolle esikoiselle jo tulevia 134cm vaatteita (on pitkä tyttö), niin ne vaatteet on jo sellasia teinivaatteita
!!! Miks kaikki kivat tyttömäiset vaatteet loppuu kokoon 128cm :attn: :attn: Esim Hello Kityt... Tai onhan niitä sit jotain muutamia versioita, musta t-paita tyyliin. Ja Mamma3 taas joku yhtäläisyys
Braz (miten ihmeessä se kammotus nyt kirjotetaankaan) inhous
. Meilläkin noita muutama on ja lisää kuulemma haluaisi. Ei kyllä kummemmin mun mielestä osaa niillä vielä leikkiä... En oo kans tiennyt, et niitä on telkkarissakin.
Tuuti Kittylläkö häntä
. Miten mua naurattikin! En oo ikinä ajatellut Kittyä hännällisenä
, mutta enpä tiedä, ei niitä juuri takaapäin kuvata
. Mutta siis mun Kitty on hännätön
. Ja mua kyllä kiinnostaa, mitä Mamman kanssa viestititte, jotain tekijänoikeuksista vai mitä :ashamed: . Jestas mua
, mä utelen jo toisten yv:tkin
.
Mulla muuten jäi viime viesti kesken, kun alkoi kone piippaan. Äkkiä lähetin ja just onnistui, ennen kuin meni kone tilttiin. Mutta siis kiitti Tuuti vanu-vinkistä, pitää suunnata Jyskiin! Siellä onkin sit edullisia tyynyjä
. Tänään just muutamat katteli mun Kittyjä ja heti sanoi, et noita vois joku ostaakin... hmmm. Ja mä muuten
mietin jotain 10e hintaa, miltä ihmiset kuulostaa? En kyl oo varma, ostasinko sillä hintaa, jotenkin vaikea arvata. Toisaalta voisin hyvinkin innostua ja ostaa, mut kun nuo on ite tehnyt, niin toisaalta taas tuntuu, et olisinko mitä valmis maksamaan. Mut sit mietin sitäkin, että en mä varmaan paljon sitä alle viittis niitä alkaa tekeen ja kun matskutkin kuitenkin vähän maksaa...
Lillikselle piti ainakin eilen vielä viestiin kirjottaa, että laita säkin kuvia käsitöistäs! Mullekin tuli se ristipisto-lehti, mut mua ei ne hommat kiinnosta nyt pätkääkään. Mulla oliskin sulle töitä! Pikkuneidin taulu on alkutekijöissään |O , miten mä saan sitä ikinä valmiiks?! Noihin menee liikaa aikaa yhteen työhön ja nyt kun kaikki muut Tildailut jne kiinnostaa enemmän.
Tulipas varmasti monen mielestä tylsää tekstiä, mutta nää on näitä mun mielenkiinnon kohteita :ashamed: .
Muutakin juttua olis, mut jos vaikka niistä huomenna. Meen nyt nukkumaan. Tähän huoneeseen patjalle
. Jotenkin vaan päätin, et nyt on mun vuoro nukkua kunnolla, kun koko viikonloppuna en ole mielestäni juuri levätä saanut. Ihan hassultakin tuntuu tähän jäädä, mut toisaalta ihanaa, kun tietää, ettei tarvi herätä. Sit tietysti itekseni heräilen
:headwall: