Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 41

Myöhästyneet 1-vuotisonnittelut:
äitylin pojalle :flower:
sekä
krisun Melinalle :flower:
ja
shendan Millalle :flower:

1-vuotispäiviään viettäville:
Hemulin tytölle :flower:
ja
tylsän Siljalle :flower:
mahtavat onnittelut! :flower: :flower: :flower:
 
Onnittelut sankareille :flower:

Mä oon niiiiiin mahdottoman pinna kireellä täälä.. päässä ihan liikaa kaiken laisia ajatuksia. Huh huijaa, nyt se nollaaminen olis niin mahdottoman paikallaan.

Jahas,Pessi heräs
 
Alkuperäinen kirjoittaja tin:
muistatteko sitä nimimerkkiä jolle syntyi kesällä 2007 enkelipoika elmeri? he ovat saaneet nyt tytön :heart: :heart: mielettömästi onnea heille!! :heart: luin tuosta maakunnan lehdestä kun asuivat tässä melko lähellä. lehdessä oli että pikkusisko enkelipoika elmerille 3.10. aivan ihanaa :heart:
tämä oli hyvä uutinen!!:heart:
oon kyllä onnellinen heidän puolestaan,ihanaa :D
 
Hemulin ja Tylsän lapsukaisille Parhaimmat 1.v syntymäpäivä onnittelut. :heart:

Mamma
. en tiennytkään että brazeilla on videoitakin. Meille ei sitten niitä ostetaakaan jos kerran päänsärkyä aiheuttavat vanhemmille.

Yksäiti
:hug: hmm, mitenhän me voitaisiin auttaa sut viihteelle. Sulla niin kovasti tekee mieli nyt baariin. Meidän lokamammojen pitäisi vissiin asua samalla tiellä, saman ringin sisällä, niin voitaisiin auttaa toinen toisiamme tavalla jos toisella, vaikka nyt sitten kaitsemalla aina välillä toistenkin ipanoita. :D vähän niin kuin sillä periaatteella että uskovaisten tavarat on yhteisiä. :LOL: vitsi, vitsi. Mutta oikeasti harmi kun et nyt sitten saa ketään joka voisi oikeasti katsoa molempia lapsia yhtäaikaa. :hug:

Mies kutsui minut juuri syömään ruokapöytään. Hieno sunnuntai päivällinen oikein. PAISTINPOTTUJA :LOL: :eek: tuolla sitä tuota mielikuvitusta riittää. no ajatus kai tärkein kun hoksasi sentään jotain yrittää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:

Mamma
. en tiennytkään että brazeilla on videoitakin. Meille ei sitten niitä ostetaakaan jos kerran päänsärkyä aiheuttavat vanhemmille.
Onhan niillä videoita ja telkustakin on bratzit tullut.
Tyttö tykkää kattoo, mutta äiti ei jaksa...ja isi viel vähemmän
:LOL: On niissä jotain hauskaakin, mutta se puhetyyli on jotain :kieh: MUN mielestä :D
 
Katjanna, unohtui kommentoimatta tota ruokailua teillä.. Siis ajatushan se tärkein on ;) :D
Meilläkin joskus kun ruokaa alkaa laittaan, niin sieltä saattaa tulla jotain ranskalaiset, pyttipannu, munakas rataa :whistle: Hyvää, muttamutta... vois välillä jotain muutakin ;) Pihvit y.m. mies kyl meil useinmiten tekee, kun osaa sen homman niin hyvin. Maustamiset, hauduttamiset ja sit laittaa hyvät kermakastikkeet jne :p
 
Mamma; mun mies oli eilen tehnyt naudan paistipihvejä hautumaan kastikkeeseen uuniin ja voi että, se oli oikeasti puuroa minkä seassa ne pihvit hautui. :ashamed: Kyllä tuo yrittää, mutta kun ei homma ota oikein onnistuakseen niin parempi tehdä itse. Ollaan me ne pihvit syöty toki, mutta mun piti laimentaa vedellä ja ruokacremellä että oli edes vähänkään syömä kelpoista. :D jauhoja oli vissiin ripotella hiukka liikaa :LOL:
 
argg :headwall: et ottaa aivoon..meinas taas sotatila nousta mökissä kun miehen tyttö tuli kirkolta yöreissussta kotiin ja heitti vaan kaikki törkysä huoneeseen ja painu ulos...
sanoin sit ihan nätisti miehelle et eipä likka paljon kehtaa törkyjään laittaa pois ku niin kiire tuntuu olevan kylille taas..

no papatin siinä sitten muutakin,ja sanoin miehelle et niin toivottomalta tuntuu et aina saapi olla sanomassa asiasta ku asiasta ..et sinäkin voisit puhuu likkojen kanssa..joo joo hää puhuu huomenna..niimpä niin..

jotenkin ärsyttää et mie saan täällä aina olla sanomassa ja sanomassa ja kellee ei mene perille miun sanomiset..tuumasin vaan miehelle että vai pitääkö tosiaan karjuu taas joku aika et menee asiat perille(viimeks kun korotin ääntäni niin tähän asti se on tehonnut) :eek:

mies siihen et ei tartte karjuu..
meikä kun korottaa ääntä,niin varsin kuuluu naapuriin :whistle: mut jos tosiaankin joku pattiin ottaa niin ääni vaan nousee ja nousee ja nousee...

sitten helkatti kehtas sanoo että eihän siunkaan likat paljoo liiku tuolta mihkään..joo..mut tekeevät kyllä kun käsketään ja nyt ovat jopa tehneet ilman käskemättä..mutta kun pitää aina sit vetää miun likat asiaan ku asiaan,vaik olis hänen lapsista kyse..tuumasin miehelle vaan et liikutkos sie...prkele et raivostuttaa...

no mie lähen nyt liikkumaan..ekana kyllä pitää imuroida kun joku lontsi kurasilla kengillä kodinhoitohuoneeseen :headwall: saisvat ite tulla kyllä imuroitsemaan...

jep..ainiin kaikille synttärisankareille paljon onnee :flower:
 
hiukan helpotti tuo salilla käyminen. Ja pojatkin viihty lapsiparkissa toooosi hyvin.
Ja tää mun pään nollaus himo/halu johtuu siitä että mulla on tällä hetkellä ajatukset,tunteet sun muut ihan totaalisen sekasin... :ashamed: tai siis toisaalta ne on erittäinkin selkeet (vähän liiankin) mutta kun ei oo todellakaan millään lailla yksinkertainen asia... tai vois vaikka ollakkin,tiedä häntä.... Mutta mutta... olis ihan hyvä päästä tää pää nollaan jos ei sitten koko ajan vaan miettis ja miettis kaikkee,liian kauan kun miettii yksinään niin alkaa hajottaan. Niinkun nyt alkaa käymään,liian kauan yksinäni pähkiny asioita omassa päässäni... :ashamed:

Jaa,pojat kaipailee iltapalaa..ja mä kahvia et jaksan valvoo yön
 
täällähän on hiljasta ollut :eek:

tossa mietin että millos me muutetaan herhiäisten pino tonne taaperoihin?
vai oliko joskus puhe että sitten vasta kun kaikki mukulat on vuoden täyttäny?
vai oonkohan minä untä nähnyt? :whistle:

venla nukkuu..ja minä makselin tossa laskuja..hitto et raha on hubaa :headwall: :'(

muuten missäs pupu kun ei oo kirjotellu,vai enkö ole huomannut..

niin ja dogtorin simpan kuvia piti kommentoida,on kyllä ihan isäntämies siellä :D

jepulis..taidan lähtee jotexin sivuja luuraamaan..jotain kivaa tekis mieli kotiin.. :saint:
 
juu hiljasta on!palstalla siis..pinniksestä sen sijaan kuuluu kiehnäystä(yskintää)
ounou..yöllä meillä ei siis nukuta :/
mulla olis lääkäriin meno 9.50,vähä tässä mietin että meenkö...??ku toi poikaki sairaana.
no sisko kyllä tulis vahtimaan.
pitää kattoo mikä tilanne,ja voihan se olla että lähen näyttää tota poikaa tk:n.

tää sairastelu on rankkaa vanhemmillekkin,koko ajan pojan kunto mielessä.
ja kai mää oon hiukka ylihysteerinen päälle :whistle:

bb jatkuu :wave:
 
onnea sankareille jotka vuoden täyttävät ja synnyttäneille :flower: :heart:

aim sou häpihäpihäpi,kissa sai kodin!!!!!!
laitoin nettiin ilmoituksen ja huomenna tulee naikkonen hakee sen uuteen kotiin..ihana nainen,koko ilta ollaan tekstailtu ja kuvia laiteltu puolin ja toisin,hän koirastaan ja minä kisusta!!!

nyt lukee juttuja!!
 
Huijui, pitäs jo nukkuun mennä, mutta pakko vielä edes jotain kommentoida!

Onnea päivänsankareille :D :heart: :heart: !!!

Aivan ihana tuo Kultsun uutinen :heart: :heart: , Onnea heidän perheelleen :hug: !!

Katjanna, mä en tykkää Brazeistä, kun ne on niin meikattuja ja sellasissa vaatteissa. Musta niissä ei ole mitään tyttömäistä. Samoin kun mua harmittaa, kun olis aleista kiva ostaa tolle esikoiselle jo tulevia 134cm vaatteita (on pitkä tyttö), niin ne vaatteet on jo sellasia teinivaatteita :eek: !!! Miks kaikki kivat tyttömäiset vaatteet loppuu kokoon 128cm :attn: :attn: Esim Hello Kityt... Tai onhan niitä sit jotain muutamia versioita, musta t-paita tyyliin. Ja Mamma3 taas joku yhtäläisyys :LOL: Braz (miten ihmeessä se kammotus nyt kirjotetaankaan) inhous :LOL: . Meilläkin noita muutama on ja lisää kuulemma haluaisi. Ei kyllä kummemmin mun mielestä osaa niillä vielä leikkiä... En oo kans tiennyt, et niitä on telkkarissakin.

Tuuti :LOL: :LOL: :LOL: Kittylläkö häntä :LOL: . Miten mua naurattikin! En oo ikinä ajatellut Kittyä hännällisenä :LOL: , mutta enpä tiedä, ei niitä juuri takaapäin kuvata :LOL: . Mutta siis mun Kitty on hännätön :whistle: . Ja mua kyllä kiinnostaa, mitä Mamman kanssa viestititte, jotain tekijänoikeuksista vai mitä :ashamed: . Jestas mua :LOL: , mä utelen jo toisten yv:tkin :LOL: .

Mulla muuten jäi viime viesti kesken, kun alkoi kone piippaan. Äkkiä lähetin ja just onnistui, ennen kuin meni kone tilttiin. Mutta siis kiitti Tuuti vanu-vinkistä, pitää suunnata Jyskiin! Siellä onkin sit edullisia tyynyjä :) . Tänään just muutamat katteli mun Kittyjä ja heti sanoi, et noita vois joku ostaakin... hmmm. Ja mä muuten mietin jotain 10e hintaa, miltä ihmiset kuulostaa? En kyl oo varma, ostasinko sillä hintaa, jotenkin vaikea arvata. Toisaalta voisin hyvinkin innostua ja ostaa, mut kun nuo on ite tehnyt, niin toisaalta taas tuntuu, et olisinko mitä valmis maksamaan. Mut sit mietin sitäkin, että en mä varmaan paljon sitä alle viittis niitä alkaa tekeen ja kun matskutkin kuitenkin vähän maksaa...

Lillikselle piti ainakin eilen vielä viestiin kirjottaa, että laita säkin kuvia käsitöistäs! Mullekin tuli se ristipisto-lehti, mut mua ei ne hommat kiinnosta nyt pätkääkään. Mulla oliskin sulle töitä! Pikkuneidin taulu on alkutekijöissään |O , miten mä saan sitä ikinä valmiiks?! Noihin menee liikaa aikaa yhteen työhön ja nyt kun kaikki muut Tildailut jne kiinnostaa enemmän.

Tulipas varmasti monen mielestä tylsää tekstiä, mutta nää on näitä mun mielenkiinnon kohteita :ashamed: .

Muutakin juttua olis, mut jos vaikka niistä huomenna. Meen nyt nukkumaan. Tähän huoneeseen patjalle :eek: :D . Jotenkin vaan päätin, et nyt on mun vuoro nukkua kunnolla, kun koko viikonloppuna en ole mielestäni juuri levätä saanut. Ihan hassultakin tuntuu tähän jäädä, mut toisaalta ihanaa, kun tietää, ettei tarvi herätä. Sit tietysti itekseni heräilen :LOL: :headwall:
 

Yhteistyössä