Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 41

Suloinen tuo Henkankin poitsu :heart: ! Onkos äidin näköä, taitaapi olla?

Katjannaa juuri tuolla saunassa mietinkin :whistle: . Olisin sua jo alkanut huhuilemaan, mutta olit ehtinyt ensin :) . Minä taidan sitten olla sen verta lunki tapaus tai nössö tai mitä lie, että minusta ei ole sanomaan aikuisille korotetulla äänellä tms. Paitsi tietty tuolla miehelle aina joskus :kieh: , mutta harvoin senkään kanssa ääntämme korotetaan. En tiedä, mitähän pitäis tuutista tulla, että mut sais räyhäämään :LOL: . Kai minä joskus jostain loukkaannun, mutta jotkut aikuisten tyhmät jutut annan sitten vaan mennä toisesta korvasta ulos.

Hitto, en saanut miestä enää saunan jälkeen subeja hakemaan :headwall: , mun niin tekis mieli nyt muka. Mut ite en ala enää vaatteita vaihtamaan, joten jotain on keksittävä kaapista. On siellä ainakin Maraboun daim-levy :headwall: , mut mä haluisin nyt jotain kivaa suolapalaa :p

Topsy, millasia teillä on noi pienet legot? Meillä ei ole niitä vielä yhtään, enkä ole kyllä varma tuleekokaan. Meillä nuo leikkii dubloilla vähän niin kuin nukkekodilla tms, meillä on niitä prinsessalinnoja ja nukkekotia, siis dublojen. Pojille olis sit just niitä kaikkia kivoja eläin juttuja ym. Ja miksei tietysti tytöillekin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Vai on se Topsy jo nyt päättänyt että tyttäret lähtee yliopistoon. :D Hyvä se on kun on selvät sävelet jo varhaisessa vaiheessa. :LOL:
Juu mun mielestä tämä on ollut ihan normaali ja itsestään selvä juttu, mutta usemman muunkin naurettua näille mun suunnitelmille, olen alkanut miettiä, eikö olekaan normaalia aloittaa lastensa tulevaisuuden suunnittelu heidän ollessa 1 vuotta?!?!
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:
Topsy, millasia teillä on noi pienet legot? Meillä ei ole niitä vielä yhtään, enkä ole kyllä varma tuleekokaan. Meillä nuo leikkii dubloilla vähän niin kuin nukkekodilla tms, meillä on niitä prinsessalinnoja ja nukkekotia, siis dublojen. Pojille olis sit just niitä kaikkia kivoja eläin juttuja ym. Ja miksei tietysti tytöillekin.
Ihan niitä peruskamaa ja sitten osa on prinsessajuttuja (Belville?). Nyt kun mietin, taisi noihin pikkulegoihin tutustua serkkujensa luona, jossa niitä on sellainen iso sängynaluslaatikollinen. Varmaan kaksi vuotiaasta asti siellä niillä leikkinyt niin ei sitten enää kotona isot legot kelvannut. Itekin tykkään kyllä enemmän väkertää noilla pienemmillä, isoissa ei oikein luovuus pääse valloilleen :LOL: Nyt perjantaipullon pariin, ostin yhden lonkeron :p
 
No niin...luettu.
Onnea 1vuotialle täältäkin päin :flower:
Mä oon ihan puhki... |O johtuu kyllä tän päiväsestä liikunta suorituksesta joka tuli vedettyä aika maksimi teholla..huh huh,huomena kroppa kiittää :whistle: no mutta se on kivaa se :D

Mammo, joo siis Peetulla on ihan selkeitä uhma kausia ollu sieltä 1v asti.. mä jo sillon ajattelin että poika sekoo kun paisko ovia ja visko kiukkusena kaikkee :LOL: Pessi on kyllä kans aika tulta ja tappuraa jos ei saa haluamaansa,mahtaakohan äitiin molemmat tulla. No Peetulla sitten onkin siitä 1v asti ollu noita uhmia aina vähän väliä ja ne on pahoja!!!
Rontti mä oon kans huomannu että rahaa menee vähemmän kun on koulussa/töissä. Mä kun en meinaa keretä ruoka kaupassakaan käydä..en oo tällä viikolla käyny kertaakaan,onneks on pakkasessa kaikkee ja noita hyla maitoja aina kaapissa (kun säilyy siis lämpimässä). huomena täytyy siis sinnekkin suunnata ilmeisesti..
Keiju, ei se imetys mua kauheen usein harmita,välillä tulee semmonen olo että ois se nyt ollu kiva imettää paljon pidempäänkin. No mutta eiköhän sitä vielä joskus pääse imetteleen...
Meillä kans junarata on suosittu, tuo on mun ja mun pikkuveljen vanhoja ratoja mikä pojilla on ja siihen on Ikeasta ostettu lisää...ne sopii aika hyvin noihin vaikka ei samaa ookkaan. Pikkulegoja meillä on kans mummolassa oottamassa kaikki mun ja pikkuveljen vanhat,ei ihan vielä viitti tänne ottaa, sit kun Pessi hiukan kasvaa. Niitä Peetu tykkää käydä kovasti rakentelemassa ja olipa tuo mun äitikin sitten rakentanu yhden yön pikkulegoista sellasta isoa merirosvolaivaa kun Peetun kanssa alotti :LOL: niillä siis viittii itekkin leikkiä.
Sit tollanen pehmopalapeli on kiva... tai siis Pessi nyt tykkää ylipäänsä palapeleistä ja meillä on tollanen tosi iso pehmee palapeli missä siis isot palat jne... se on kiva...

Taidanpa painua kohta unille...tänään menin klo7 töihin ja sunnuntaina pitäs mennä valvoon |O huh huijaa... |O mutta osaanpa vallan mainiosti jo katetroida ja siirrellä nostolaitteilla ihmisiä, sängystä sähkäriin, suihkuun, vessaan jne... itekseenkin jo pärjäilisin kyl mutta täytyy ohjaajan mukana kulkea..tai siis mun ohjaaja kattelee vaan vieressä. Äkkiä sitä oppii, on oikein tyytyväinen olo itellä :)
 
Heipsan :wave:

Sainpas hännän kiinni :LOL: :LOL:
Millalle onnittelut synttäreiden johdosta :heart: :heart:

Jaa jaa... mistähän aloittaisin? No jos aloitetaan eemelistä...
Eemelihän oli mummilla hoidossa tuon reissun ajan. No mummi sitten päätti vähän lämmittää takkaa... :headwall: :headwall: No ei lämmitä toista kertaa eemelin siellä ollessa... :headwall: :headwall:
Eemeli otti ja nappas tulikuumasta uuninluukusta kiinni... Toisessa kädessä 3 sormea rakoilla ja isoilla sellaisilla, toisessa kädessä kämmenessä 5 pientä rakkoa. Onneksi ei pahemmin sattunut. Mummi kylläkin taisi säikähtää poikaa enemmän, on vieläkin vähän paniikissa ja erittäin pahoillaan jne jne... No jos jotain positiivista hakee, niin ei ole eemeli mennyt sen jälkeen lähellekään takkaa... :'(
Nyt on molemmat kädet "paketissa", toisessa kädessä jopa lapanen, että saisi side olla sormissa rauhassa. Jos edes puoli yötä pysyis paketissa. En uskalla puhkaista, kun sitten on se tulehdus vaara. Pitää seurata tämä viikonloppu josko puhkeavat itse tai alkavat kuivua kokoon. Jos ei tapahdu mitään, niin pitää mennä maanantaina lääkärillä käymään ja josko siellä tehtäis niille jotain. Minä en nimittäin niitä suostu puhkaisemaan (LUE! ei pysty).

Sitten itse reissuun... Julkkuja oli "vähän" mukana.... Tuli nähtyä "vain" BB:stä Risto, Aki, Sauli, Minna, Maria, Marianna, Miia, Antti, Niko... olikohan siinä kaikki? Saulilta sain pusun poskelle ja nimmarin oikein rakkaudella ;) :LOL: Minähän lupasin mennä iskemään :LOL: :LOL: Miia oli oikea kusipää, kun juteltiin ja Marian kanssa tultiin tosi hyvin juttuun. Harmi, kun Maria tippus sieltä jo. Olis voinut olla muuten mun suosikki :D
Johanna Tukiainen oli siellä yli isoissa kengissään (en pysty ymmärtämään ihmisiä, jotka ostavat ainakin 2 numeroa liian isot korkkarit ja kävelee niillä koko illan.... se oikeasti näkyi pitkälle, että kengät heiluivat jalassa oikein kunnolla) ja kaikki vittuili sille minkä kerkes... Toni Halme oli kännissä kuin käki koko ajan. Jussi Lampi oli jonkun muijan kanssa... Mutta mutta... paras oli tuo Espanjan futiksen maajoukkue, joka nähtiin aamulla Tallinassa. Kaverilla ei ollut paperia, niin pyysi nimmarin 50? seteliin... Joskin on vähän arvokkaampi seteli nykyään Torreksen nimmarilla varustettuna... Uhkasi kehystää sen seinälle :LOL: :LOL: Valokuvia on tilanteesta paljon. Onneksi on noita futiksen asiantuntijoita joukossa.... Mutta se oli kyllä koko reissun huippukohta.
Kännissä oltiin kuin ankat, bailattiin eturivissä Hausmyllyssäkin. Frederik oli kanssa ihan siisti livenä.
Krapulaa ei ole ainakaan vielä tullut... Nukuttu on viime yönä noin 4½ tuntia ja nyt alkaa jo vähitellen vähän väsyttämään... Kohta pitää mennä nukkumaan.
Hyttikäytävällä pelattiin futista, tansittiin pöydillä ja tuoleilla ja kaikkea sellaista kivaa... Halpa ilta oli, kun 7 äijää yritti iskeä ja osti mulle paukkuja... :LOL: :LOL: Isäntä vain nauroi, että onpa hyvä, kun muijalle ei tartte tarjota ensimmäistäkään paukkua itse koko iltana :LOL: :LOL: :LOL: Mutta oli se oikeasti aika raivostuttavaa... Vähän väliä oli baaritiskillä joku äijä kyöhnäämässä...

Piitulille en voi suositella laivaa, ihan kuten milli jo sanoikin. Työntekijöiden palvelu on aika persiistä, erittäin tylyä. Laiva on ihan kiva, mutta ei sykähdyttänyt sinänsä kuitenkaan. Tupakkaa saa polttaa vähän siellä sun täällä, joten sen huomasi aamulla... kurkku oli ihan sellainen outo... mun mielestä olisi ollut parempi olla tupakointi sallittu vain kannella ja jossain kopissa, kuten ainakin Vikingillä on. Ruoka oli parempaa kuin noilla toisilla. Mutta en muuten suosittele laivaa kovin mielelläni...
 
Onnea 1-vuotiaille :flower:
Shendan vaavi tosiaan kovasti muuttunut, ja tuota hiusmäärää jaksan (näin kaljun jälkeläisen äitinä) joka kerta ihastella. Pitääkin muistaa laittaa myös Eelistä "ennenjajälkeen" otokset. Tahtoo nähdä kaikkien 1-vuotis kuvat!

Harkitsen täällä kovasti, että josko rupeisin Me&I myyjäksi...

Yksäiti Ei tietääkseni voi perua

Mitä Niko tiputettu BB:stä?! Mulle ihan uutta tietoo. Vähemmän tullu nyt seurattua.

Lahjoista Onko liian aikaista hankkia junarata joululahjaksi? Ikäsuositus tais olla 2 tai 3v., mutta niinhän niissä on kaikissa. 1v. lahjaksi toivottiin talvivaatteita, rakennuspalikoita, kirjoja, duploja.

Isäntä tuli saunasta. Ruetaan katsomaan Pako boxilta.

 
lillis,onpa ollu kiva reissu..
henkalla ihana miehen alku :heart:

lahjoista..
mä oon pyytäny niiltä ketkä on kysyny nii tuomaan dubloja,puupalikoita,potta,toppavaatteita..ja nuo on jo tulossa..sit sai sen uuden syöttiksen,ja nyt tuo mopo..
jouluna jos joku kyselee jotain nii voi tuua pulkka,taljaa tmv..
niko häädettiin tänään ku yöllä tappeli mariannen kans,heitti sitä viinilasilla ja kaljatölkillä :eek:
 
Krisu! Jos kerkiät täällä käymään ja näet tän viestin, en viitsi enää tähän aikaan laittaa viestiä =)
Eli tossa mietin että haluan tulla käymään huomenna duunivuoron jälkeen kotona laittaa itseni ja tytöt juhlakuntoon. Jos taas koko päivän saa pestä ties mitä riblaper*eitä, niin en tod voi tulla sieltä suoraan synttäreille :kieh: Eli tehdään pikku kierros kodin kautta ja tullaan sit, ollaan varmaan päivän vikat vieraat :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:
Suloinen tuo Henkankin poitsu :heart: ! Onkos äidin näköä, taitaapi olla?
.
äidin pikku mussukka
:D :D jaihan näköinenki =)

niin niist leluista piti vie sanoo,et meillä tykätään kovasti kirjoista...siis niitä tos lattialla nyttenki 8kpl ku ei äiti jaksa siivota :LOL: mut kattelee niitä ihan innoissaan....sit toiseks mieluisin lelu on pallo...niitäki täälä pyörii jo 10kpl :LOL: et silleen.......mikä tulee pojasta joka lukee kirjoja ja pelaa palloo???????????? :D

niin ja pistän vie pari kuvaa...ensin syödään lelua ja sit katotaan äitiä,et "ups..kiinni jäin" :LOL:




 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
susa,en kyl ymmärrä minäkää,eihän tuos ees nää mitään :eek:
Niinpä! Pienet sormet pilkottaa. Ei muuta. Sit joku kehtaa väittää, että nuoriso ei osaa käsitellä tuollaista asiaa lehden kannessa jne. HUH HUH!

Topsy
On ja ei. Jennalta kyselin tänään jotain, ja Kainuun ainoaa myyjää olen jututtanut. Muuten lähinnä itsekseni pähkäillyt. Mä olen tosi skeptinen yleensä, mutta tämä kiinostaisi. Eikä vähiten siksi, että himoitsen Eelille noita vaatteita, mutta rahatilanne on, mitä on. En tiedä onko mulla varaa ees siihen esittelymallistoon. Kannattaisko alottaa "vanhalla" mallistolla, vai vasta keväällä? Onko ne paperihommat kuinka työläitä? Mites verottaja rankaisee? Jne. jne. Entten tentten =)
 
Huomenta,

No ei voi kyllä muuta sanoa kun huh, huh tuota Nikon käytöstä. Katoin haavi auki illalla tuota ohjelmaa kun se pimahti, miten joku voikin olla noin vitipää- :eek:

Käytöksestä vielä. En minäkään helposti hermostu enkä ääntäni korottele, mutta sitten on tietyt asiat joita puolustan henkeen ja vereen. Ja se mitä puolustan äänekkäästikin, jos tarve vaatii, on minun lapset, tähän asiaan liittyen korotin ääntäni. Itseasiasssa hyvät käytöstavat on mielestäni tärkeimpiä asioita joita haluan lapsillenikin opettaa sekä myöskin sitten vanhempien ihmisten kunnioitus. Mutta mitään asioita jotka vaivaa mieltäni en pysty pitämään sisälläni tai jos pidän niin minulla on äärettömän paha olla. Lasten kans mun vieteri venyy pisimmälle eikä ole montaa kertaa, jos kertaakaan, että olisin huutanut lapsilleni. Miehelle kyllä huudan jos siltä tuntuu, mutta silloinkin yritän huutaa silleen ettei lapset kuule.

Ihania kuvia Henkan pojasta :heart: Meillä oli muuten samanlainen body silloin kun tuo oli pienen pieni poika :heart:

Mikähän tuolla meidän neidillä on nyt menossa. Koko viikon on herännyt itkemään yöllä äitiä. Mun on pitänyt ottaa joka yö tuo viereen ja nyt kun en enää halua viereen ettei opi siihen, niin laitoin viime yönä patjan lattialle oman paikan viereen. Siinä sitten rauhoittui ja nukkui hyvin aamuun asti. Ei koskaan ennen ole ollut näin levottomia öitä tuon kans ja se on ihan selvästi jotenkin äitiin liittyvää kun minua itkee joka yö. :'( Aina nukkunut omassa sängyssä, joskus harvoin tulee viereen, mutta nyt joka ikinen yö sama itku toistuu. Olen yrittänyt kysyä mikä mättää, mutta ei tuo edes aamulla tiedä että on itkenyt. Jotain karhu uni juttuja keksii syyksi ja eilen aamulla syynä oli Rölli peikko, vaikka minun mielestä ei ole edes ikinä katsonut sitä. Ainoastaan kakkosen mainoksen nähnyt. Toivottavasti on ohimenevää.

Mulla lasahtaa ihan kohta näyttö tästä koneesta joten voi olla että joudun taas katkolle palstailun suhteen. :'( koko ajan kirjaimet sumenee vähän väliä ruudussa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja susa79:
Topsy[/b] On ja ei. Jennalta kyselin tänään jotain, ja Kainuun ainoaa myyjää olen jututtanut. Muuten lähinnä itsekseni pähkäillyt. Mä olen tosi skeptinen yleensä, mutta tämä kiinostaisi. Eikä vähiten siksi, että himoitsen Eelille noita vaatteita, mutta rahatilanne on, mitä on. En tiedä onko mulla varaa ees siihen esittelymallistoon. Kannattaisko alottaa "vanhalla" mallistolla, vai vasta keväällä? Onko ne paperihommat kuinka työläitä? Mites verottaja rankaisee? Jne. jne. Entten tentten =)
Haluutsie että laitan omia kokemuksia tulemaan? Yksärillä tietty. En tiennytkään että kainuussa on myyjä. Nyt kun alkaa yks kokonainen kausi olemaan takana, on aika hyvä kuva tästä hommasta. Ja positiivista vain :) Oisko muita myyjähalukkaita täällä? Ei siis yhtään ne rekrytointipalkkiot kiinnosta.... :LOL: Kauheaa miten kotiäidistä voi tulla näin ahne :LOL:
 
Katjanna, mejän Annilla on samat vinkeet nykyään, joka yö tulee viereen. Tosin annan vaan tulla, en ole koskaan osannut nukkua sen vieressä, ja nyt kun huomasin ettei se enää pyöri ja potki, on ihana saada se viereen (ja ukko sohvalle :whistle: ). Mut siis uniin taitaa liittyä meilläkin. On varmasti ohimenevää, muistan samaa omasta lapsuudestani.
 
Söpöjä kuvia taas Simpastakin :) ! Ja Lilliksellä onnistunut reissu, hyvä :D !

Katjanna, heitäs tänne vähän tai vähän enemmän sitä malttia lasten kanssa :attn: :attn: :attn: :ashamed: . Mua oikeesti tosiaan häiritsee ja mietityttääkin, et miten nykyään alan räyhään noille niin herkästi :( , siis noille kahdelle isommalle. Tänäänkin heti aamusta olin tosi kiukkuinen keskimmäiselle :headwall: . Mutta mutta... Viidestä asti nukuin koiran unta enää ton pienimmän takia ja seiskalta sit me kaikki naiset ylös. Olin väsynyt ja rappusissa viemässä nuorinta unipussissa sylissä alakertaan vaatteitten vaihdolle. Keskimmäinen alkoi ylhäältä huuteleen ja hetken odotin siinä rapuilla, mutta kun ei kuulunut, tulin alas. Unipussissa tuota on jo jotenkin painava roikottaa, kun ei saa ihan hyvää otetta. Niin siitähän se huuto sitten tuli. Keskimmäisen mielestä minun olisi pitänyt odottaa siinä rappusilla, koska hänen korkeutensa suvaitsee saapua. Että mä inhoon just tollasta yhtäkkiä jostain keksittyä ihan turhaa pompotusta!!!!! Ja sit mulla kiehahtaa niin, että en varmasti mene puolitiehen vastaan. Aikansa huusi siellä ja mä olin jo kiukkuinen, kun sain pienimmän puettua, menin rappujen alapäähän ja sain neidin tulemaan alas huutamasta. Sitten vielä jatkoi kaiken puheen niin rutisevalla äänellä, että kyllä siinä korotin hetken ääntäni ihan reilusti. No, nyt ollut mukava aamu muuten, mutta tosi harmillisia tollaset ja mun pinna ei vaan enää meinaa kestää näemmä noita. Yks päivä tapeltiin siitä, että mun olis pitänyt kuivata ton keskimmäisen kädet!!!!!!!! Eli siis keksii näitä juttuja ihan mistä vaan. Ei nyt onneksi edes päivittäin, mutta ehkä viime päivinä on ainakin yksi juttu per päivä tullut. Heittäytyy siis ihan avuttomaksi. Varmaan jossain kohdissa olis kaikille paras, et minä myöntyisin ja välillä myönnynkin, mut sit usein mulla alkaa vaan niin keittää, että meen sinne lasten tasolle ja sit riidelläänkin hetki. No joo, tulipa tekstiä, mutta piti johonkin purkautua. Onko kellään muulla tällaseen näin huono pinna :ashamed: ?

Ja nytkin ukko-kulta vaan nukkuu tuolla ylhäällä |O , mä tehnyt jo vaikka mitä. Sentään ton suuttumishetken nousi sieltä ja kävi kans ärähtämässä jotain, mutta ei puhettakaan, että olisi noussut tänne perheen kanssa yhdessä aamua viettämään :headwall: |O .

Mä hinkuaisin tästä pihatöihin, mutta vettä sataa. Pitää mennä varmaan ulos kokeileen, millasta toi sade on, pienessä tihkussa voitas kyllä ollakin.

Kuinka monella muuten jonkun sortin tilit lapsille? Meillä jokaiselle on muutama joku saatu osake, sit mummu säästää hiukan vuodessa jollekin tilille jokaiselle ja sit lasten omille tileille menee 30e kuussa yhteensä mun mieheltä ja papalta. Ihan mukavasti sinne sitten kertyy, joskus isona saavat. Olisitkohan Topsy oikeesti antamatta rahoja, vaikka yliopistoon ei teillä mentäisikään? Mitäs luulet?
 
Kiva nähdä henkankin poitsua välillä. Kivoja kuvia molemmista pojista, niin Veetistä kuin Simpastakin =)

Rontti riippuu ihan päivästä milloin äipän pinna poksahtaa alta sekuntin ja milloin ei. Daniel tuppaa ja teetättämään nykyään kaikkea mitä itekin osaisi. Liekö sitä huomionhakua suurinosa.

Nyt mammat lyökääs viisaat päänne yhteen ja kaivaa ideoita millä voisin tienata jotain rahantynkää lisäksi. Tulee nimittäin tosi tiukka loppuvuosi :/ :'( :ashamed: Töihin en olis valmis lähtemään kokonaan. Ja tuleehan silloinkin kahdesta hoitomaksut ja Jeppe ei pärjäisi yksin aamuja/iltapäiviä...
 
Just samaa ,

aattelin - että minkäikäinen oli Rontin 'pompottaja' `??
Nääs vaikkei itsellä ole saman ikäisiä, jutut on mielenkiintoista oppia ...
Ja mikäpä lie oikein ja mikä väärin , eiköhän rajojen asettamisella - vaikkapa hieman äkäisenäkin - ole paljon hyviäkin puolia.
Mä vähän - ainakin vielä luulen - että taidan olla ylilempeä äiti - eli en tiedä valmistaako se mun lasta tulevaan maailmaan oikein. Ja tähän asiaan itsellä vaikuttaa tietty ehkä tavallista kovempi huono omatunto ja monet muut tässä mietityt asiat ...
Suo siellä - vetelä täällä.

Mun äet läksi - meillä on kyllä ihan toooosi jännitteiset välit - (musta tuntuu että ) hän kettuilee koko ajan. En tiedä - mutta ei yhäkään mitään kehuja tai positiivista tule .
Joutuipa mummo oikein 10 siis KYMMENEN minuuttia nukkuvaa Viuta kärräämään ulkona , kun kävin kaupassa Tokmannilla. Johan oli naama rutussa että palaletaa ja selkä on kipeä ja ja ja ... noh, hyvin jaksoi itsekseen jäädä shoppaamaan jnejne ... Että tämmöistä mummoilua ja sukulaisapua .
Että on itsekäs ja ... ja montaa asiaa omasta lapsuudesta mietin kans täs, enimmäkseen jaksoin olla hiljaa - kuitenkin.

Noh , muualla eli suljettujen ovien takana lisää - jos nyt en lopettaisi tän asian puimista- joskus.

Tänään mennään hakeen huutisvoittoja ja kaffelle kavereille ...

Simpasta kivoja kuvia !

Ja yöheräilijöille - kaipa ne lapset on lapsia varsin pitkäänkin , ja vaativat ja tarvitsevat läheisyyttä - riippunee varmaan lapsestakin. Ja vaikkapa mielikuvituksestakin - varmaan rauhallisemmat eivät niin sitten heräile... veikkaanpas että meillä tulee kaikenmoista tunnepuolen draamaa tytöltäkin - jatkossa. Tunneilmaisut on hällä voimakkaita , äitiinsä tullut... kun pikkuisen kupsahtaa niin on kauhia parku ... toisaalta kolikolla on se toinen puoli - ilmeikäs ja ihana ja kommunikoiva ja sosiaalinen lapsi.

Nyt hippunen lepoa...

Mites muuten lastenhuoneen sisustukset - aattelin jos hommais JYSKISTÄ semmoisia lokerohyllyjä - toisaalta pölyä keräävät ... meidän lelut kun ei nytkään mahdu kovin pienee lelulaatikkoon ....
Mä aattelin sellaista viidakkoteemaa , verhot on jo valmiina ja muuta sälää kans ...
 

Yhteistyössä