Onnittelut synttärisankareille!! Nin se vaan
Shendankin pienestä tummatukasta tuli ihan blondi
hassua eikö vaan, kun noita kuvia katselee.
Mammolle ja
Krisulle parempaa vointia toivotan, toivottavasti on tuon kilpirauhasen kanssa ihan väärä hälytys pahimpien pelkojen suhteen!
Dogtor :hug:. Enpä sano muuta, kun hyvin tiedän, että mitkään sanomiset ei auta!
Vip, ootko ottanut aiheen puheeksi miehen kanssa, että mistä kiikastaa? Jos onkin kyse väärinkäsityksestä? Tai muuten vaan hyvä setviä syitä ja syntyjä syviä...
Yksäiti, hyvinhän se Pessi on kasvanut, ja mun mielestä voit olla ylpeä imetysajasta, jokainen viikko on tärkeä ja ihan muutama kuukausi riittää jo siihen allegiasuojan luomiseen! Eli turhaan mietit noita vanhoja ja se toki on selvää, ettei imetyksestä sen takia täällä kirjoteta, että jollekulle tulisi paha mieli (toki onhan se aika arka aihe, että jollekin voi vaikka tullakin) vaan ihan siksi, että siihen liittyy ainakin mun mielestä niin paljon omanlaistaan problematiikkaa, josta tekee mieli purnata ja kysellä. Ja hei - sustahan
yksäiti tulee vielä suurperheen äiti
, joten kyllä sä vielä ehdit, jos haluat!
Luin hiukka huolimattomasti
YOdottajan viimisimmän kirjoituksen alun ja siinä vaiheessa aloin aavistelemaan, että tässä on nyt jotain kummallista, kun
YO kirjoitti vetäneensä niskaan "pinkit ja pinkeet" kuteet ja menneensä valokuvaan
... Sit leikkas tälläkin naisella, että ette siis ihan vielä menneetkään perhepotrettiin, vaan Viuhan se niissä pinkeissä siellä esiintyi. Tai no, enhän minä sun vaatemausta tiedä... (pinkki ihan kiva väri kyllä aikuisellakin
)
Omaa napaa: neiti koisaa pihalla, itsellä vähän tyhjä olo, kun eiliseen panostin ja annoin kaikkeni. Ihan ok meni, olis voinut mennä paremminkin. Inhottavaa, kun huomaa, että puhua pälättää vaan hirveellä kiireellä eteenpäin eikä niinkään pysähdy miettimään, että mitä puhun ja puhunko kaiken tärkeen... sellanen hermostusreaktio... no ei kollegan mukaan sitä muut niin huomanneet kuin minä itse. Tosiaan jotain herkkua aattelin ittelleni tehdä - ja tuo valkosuklaatorttu resepti tuli hyvään saumaan. Tosin olo on tällä hetkellä aika tasaisen pahoinvoiva, joten... pitää aina kuulostella, että mitäs niiden hormoneiden nyt tekee mieli... hmmm... suolakurkkua, nyt kun tarkemmin rupesin aatteleen :kieh: . En mä ees tykkää suolakurkuista. No kaipa nekin on parempi kuin sipsit joka ois se toinen vaihtoehto suolasen nälkään.
Lapsoselle ei kauheesti mitään uutta - ei kävely ei - tuskin vielä kuukauteen ainakaan, mutta sanoja tulee -aipppa = Vaippa (peetä kovasti painottaen) - ...To =maito (nielasee alun ja loppu tulee vaativasti), äiti tulee suuttuessa tai sattuessa, ja valo melkein oikein, kun haluaa, että laitan aamulla lampun päälle, kun heräillään. Ja "äiti sanoo eieieieieieieie" on kiva leikki, jolloin pyöritetään päätä ja sanotaan lyhyttä eetä. Oon yrittänyt hieman pehmentää noita kieltoja välillä leikinomaiseksi, jottei aina olis niin vakavaa. Oikeestaan meillä on vaan pari todellista Ei-juttua: "äidin kukkaan ei saa koskea" "Kirjoja ei saa syödä (siis aikuisten, mutta tää ei ihan pidä, kun kirjat hyllyssä niin helposti otettavissa, oonkin pokkarit vaihtanut nyt alariviin )" "Pönttöön ei saa heittää tavaroita"
. Siinäpä ne, muut on sellaisia satunnaisia...
Hui. Tää on varmasti romaani. Uskallankohan painaa lähetä nappia.
Hei, missäs taas moni peikko luuraa kolossaan? Äipät ilmoitelkaapa ittestänne, moni on viettänyt hiljaiseloa!