Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 41

Onnea,

Viulta (ja multa) myös Äitylin prinssille ja Melinalle ja jos on joku jäänyt onnittelematta välistä !!
Halauksia ja aijauksia - siis aiiiiiiiiii :)

Tuo aijailu on aika kiva juttu, Viu tehnyt sitä 2-3 viikkoa , vaikka siihen anna pusu - tuleekin aina se vastaus 'ei oo' ... :)
Aijaileeko muut ?

Hyvä piituli - ihanaa että autat niitä nuoria äitejä !!! Hatunnostoa ...

Viude nukkuupi - mä kasailen vaatteita ja rekvisiittaa 1-vuotiskuvaukseen ...
Haluan että tyttö on paljain jaloin - mekkokuvissakin, ja otan oman lampaantaljan mukaan , josko otetaan nakukuvakin ... ja ne meän vaaleanpunaiset marakassit, hunajanalle ja viuletti pallo...

Luulenpa että meän kuvista tulee keskivertoa värikkäämpiä, ellei kuvaaja pane vastaan . useimmat esimerkit kun on beessiliivi ja tummansinen housut/hame jne jne tyyyliä ...

Diipelille jaksua , samoin muille tiineinä oleville - nostan hattuja korkialle, iysellä tuntuu että huh ja huh jos ois hetimiten uutta putkessa ... näemmä aika hedelmällistä aikaa , tiedän lokamammojen lisäksi on 3 kamua raskaina....

Eilen lähti meidän kävelytuoli menemään ...
Mitenpä muualla pyörän hinnat - Oulussa ss Helkamaa (Ainotar, Kaunotar) 329-349, Tunturia (Avance) 379 - kolmebvaihteinen ja semmoinen jykevä lapspyöräilymalli. Vallan sieviä. siis uusia ? Alkaakohan olla hinnat jo kohdillaan ?
Ois taas sitten varkaille uutta varastettavaa :) :D

Tarviisko kukaan turkoosinvärisiä jalkalamppuja - uplight mallia ? Meillä makkarissa turhiksina - mattametallijalka ja turkoosilasikupu ? Lähtee melkein ilmaiseksi - pyydän vitosen kappale tms ???

Hulluille päiville - ei meidän budjetti taida nyt riittää - ollaan ihan kirpparilinjoilla ... ja huutonetti - voitin Viulle huopatossut nroa 22 - hintaan 6 e +postikset ... liekö ollut hyvä kauppa ...

 
Onnittelut sankareille :hug: :heart:

toktori :hug: tiedän tunteen... me vaan päätettiin, että mennään ensi keväänä laittamaan seuraava nyytti alulleen, jos ei tule ennen sitä. Joten eipä tartte sinänsä stressata tällä hetkellä. Joka kuukausi ketuttaa, mutta ei niin paljoa enää :hug:

tilda kiitti! Meillä oli just viime viikolla kaveri koirinensa täällä Turusta ja maanantainahan (vai sunnuntaina) tää alkoi :headwall: :headwall: No ei voi mitään. Jos ne nyt yhden yön ja päivän vielä selviäisivät, kun ovat kerran tähänkin asti selvinneet. Saa ne kuitenkin niitä pillereitä jo tohon tautiin :headwall: :headwall: :headwall: Yllättäen juuri silloin, kun mulla olisi jotain kivaa tiedossa :headwall: :headwall:

Nyt on pakattu, hiukset laitettu, syöty, juotu, poika hoidossa yms yms.... mietityttää enää vain nuo koirat...
 
Varmin tapa herättää poika päiväunilta... alkaa kirjoittaa tänne... joten pikaiseen:

Teinien tupakoinnista Meillä on tuttva perhe, joka on luvannut jookaiselle lapselle (3kpl), että jos 18 vuotiaaksi ovat maistamatta tupakkaa tai alkoholia, saavat 200e. Nyt en tosin ihan varmaksi muista oliko tuo se summa, vai peräti joku korkeampi. Mutta kuitenkin, siinä saa lapset itse päättää mitä tekevät, luulisi ahneuden voittava. Nyt heidän vanhin lapsi on 15v ja vielä ainakaan ei ole luvattua summaa menettänyt.

Koira-asiaa Tuo Turun seudun koirien mahatauti-epidemia on perätön huhu!! En tiedä mistä se on lähtenyt liikkelle, enkä valitettavasti löytänyt sitä artikkelia, jossa huhu kumotaan. Mutta eläinlääkärien mukaan tänä kesänä on ollut jopa tavanomaista vähemmän vatsatauti tapauksia. Huhu on levinnyt s-posteilla ja tekstiviesteillä, mutta todellisuus pohjaa sillä ei ilmeisesti ole. Turhaan vain lietsottu koiranomistajille pelkoa muka todella vaarallisesta taudista :kieh:
 
onnea synttärisankareille :flower: :heart:

kerrompas nyt sit teillekkin mikä meijän neidillä on, kun nyt se on ihan varmistunu että tätähän se on...

Niin uskomattomalta kun kuulostaakin niin Pepillä on todella alhanen sinkki arvo! jostain syystä se ei vaan normaalista ruuasta se sinkki imeydy kehoon.. nyt ollaan viikon syöty sinkkiä lisänä ja aivan uskomattoman hyvin on iho lähteny paranemaan.
ja sen verran harvinainen tapaus on että suomessa 2 vuodessa 1-2 tapausta tämmösiä tulee ilmi että tuo iho reagoi noin voimakkaasti..siks lääkärit olikin ihmeissään tosta ihottumasta..
parin viikon päästä meillä on polilla kontrolli, otetaan arvo uudestaan joko on noususuunnassa..
normaaliarvo on 10-20 ja pepillä se oli 3, samalla tutkitaan sitten se että onko kyseessä joku imeytymishäiriö..
 
ensiksikin tinakenkätyttö onneksi pepin ihottuman syy selvillä,kyllä iho käy korjaantumaan kun sinkkilisää saa =)

minnuu väsyttää,alkuviikolla oli kolme klo 6.aamua,ja tänään olikin sitten iltavuoro 8.45-16.45..lähes tunnin yhen mukulan kanssa kaksin..kiva napottaa hoitopaikan pihassa kun penska ei muuta tehnyt ku keinunu...

meillä tytyllä vauhti senkun kiihtyy,ihan mahoton on koluamaan kaappeja,löyti tiensä jo tiskipöydän alakaappiin..ja kivasti oli sitten nuo tiskiaineet pitkin lattioita :eek:
nyt se tuolla kaukosäätimen kimpussa...

meilläkin tyty nautiskelee vielä nannia iltapullosta,muuten juo ihan tavan maitoo..

tänä aamuna oli 5 astetta pakasta..piti ettii jo toppapuku päälle..voi mahoton kun vielä enempi pitää turata päälle niin huh itellä enempi hiki..

taidan lähtee saunaan,ja kattoo sitten tuota sairaala sarjaa..
 
Onpa täällä ollut hiljainen päivä. Missäs kaikki mammat? Penskojen perässä tietty kai :whistle: . Kuulostaa Niinukka tutulta!! Oon kiukkusena jo kaks kertaa siivonnut pesuaineet lattialta |O . Täytyshän ne tietysti nostaa turvallisempiin paikkoihin :headwall: , mutta kun nuo aiemmat mukelot on antanut pesuaineitten ja muitten olla aina rauhassa. Tänään typy pääsi eka kertaa tän huoneen sohvalle. On vähän matalampaa malli, kun olkkarissa. Olkkarin sohville ei onneksi vielä pääse. Ja sit tuo kiipes seisaallaan raput yläkertaan :eek: . Meillä on kaide lasten korkeudella ja just ja just ylettyi kaiteesta pitämään niin että pääsi siten kiipeemään... Että perässä saapi mennä :snotty:

Dogtorille lämmin :hug: , ui ui, tuo on niin raskasta... joutua tässä asiassa pettymään :'(

Ja Tinakenkätytöllä on nyt varmasti todella helpottunut olo, kun syy vihdoin löytyi, eikä ollut kai kovin paha :) . Voiko tuollainen sinkin imeytyiminen parantua iän myötä?

Lillikselle huippu matkaa :D !!!

Meen laittaan poppareita ja sohvalle. Ihanaa, kun huomenna on perjantai. Me juhlitaan muuten sunnuntaina vielä neidin synttäreitä yhdellä kokoonpanolla, joten leipomista ja muuta viikonlopulle. Mutta ihana olla vapaalla.
 
Jopas täälä on hiljaista :eek:
Tänään oli hirrrmu kylmä ilmakin..tai tuntu siltä.Ellallekkin tuli puettua aivan liikaa päälle.Ihan ku ois siperiaan ollu menossa..pikku eskimo :D

Ella kävi tänään 1 vee kuvauksessa ja ihan hyvin meni.Ihmeen hyvin jakso 30min olla,sit alko mennä hermo.Kuvaus paikalta yritti koko ajan karata ja tuli itelleekin vähän kuuma.Mites oliko Viulla kanssa tänää kuvaus.Miten meni?

Toktori tiedän tunteen.Ei paljon sanat ja halit auta kun veetuttaa vaan niin kovasti.Menkkojen jälkeen jaksaa yleensä taas olla pirteä kun uusi yritys alkaa.Jaksamista ja :hug: kuitenkin kovasti.Miun piti muuten kirjottaa ajat sitten siule kun näin täälä imatralla siun kaksoisolennon.Aivan samannäkönen ja työnteli poikien rattaita ja poika n. vuoden ikänen.Hyvä etten menny juttelee et ootko se sie. :whistle: :D

hipkukka tosta nuorien tupakoinnista tuli mieleen et miten ne vanhemmat voi olla varmoja siitä että ne lapset ei kokeile ennen 18 ikävuotta röökiä.Voihan ne valehella et ei oo polttanu ja sit saa sen 200e.Pisti vaan miettii... :)

Nyt syömään suklaata...(seksin korviketta).Ei teillä kellään muulla satu ole niin että teillä tekee mieli seksiä mutta miehellä ei? :ashamed: :/ Ahistus sentään...
 
:wave:

Olipa ihana kuulla, että Tiniksen pienen oireisiin löydettiin vihdoin syy, ja paraneminen voi alkaa!!! Vielä sinne äidille ja tyttärelle ISO :hug: ja paljon paranemisia!

Ja kaikille 1 vuotiaille mielettömän iiisot onnittelut :flower: :heart: =) Minä itseasiassa olenkin jo useampaan otteeseen kirjotellut nuo onnentoivotukset tässä viikon sisällä, millon kellekkin, mutta tuo meidän neiti on ihan uskomaton miten se osaa tulla just sillon paikalle :eek: Ja tottakai se ehtii jollain ilveellä painamaan jotain ihanturhaakirjotitkumminkin-nappulaa :headwall: :headwall: :headwall: Niinmpä minä olen tässä viime päivät sitten ihan oman mielenterveyen vuoksi ollu kirjottamatta yhtään mitään.

Meillä remppa etenee hitaasti, mutta varmasti. Viimeksi kun kävin ei makkarin ja kylppärin välill'ä ollu edes seiniä, mutta kuulemma nyt on jo makkarin seinissä värikin :whistle: Mutta on tämä ollu kyllä täällä päässäkin raskasta, jos on siellä raksa-raunollakin. Sen lisäksi että on tämän huushollin ja pennut hoitanu kutakuinkin kunnialla, niin "raunolle" on pitäny olla apetta päydässä asap kun herralle passaa :kieh: Ja tätä nyt 3 viikkoa kokeilleena, en ymmärrä miten jotkut jaksaa tätä irl ainiaan :/ :x Mutta hatunnosto heille, ja en liity joukkoonne edelleenkään. Rauno ruotuun heti kunhan remppa on ohi :D

Ja mulla särkee päätä. Ja taidan tietää syynkin.... Nousseen painon myötä on mitä ilmeisemmin noussut taas verenpainekkin :( Eli ei muuta kun taas lääkkeen syöntiin. Ehtihän tuossa 1v 9kk ollakkin jo väliä. Ja labrassa oon juossu muutamaan otteeseen. Kilpirauhasarvot oli pielessä, ja nimenomaan aivolisäkearvo. No sitä tutkittaessa on menny jo toveroinen ja nyt ollaan siinä vaiheessa, että suljetaan kasvaimen mahdollisuutta pois :eek: Eli siis se mahdollisuus on vielä olemassa... Maanantaina taas siltä osin viisaampi.

Muttamutta, mitähän muuta piti sanoa/kommentoida... APUA, taas tuo täystuho lähestyy :eek: Lähetän tämän viestin tämmöisenään, kun vielä kerkiän, ja kommentoin muita juttuja, kunhan neiti vetelee sikeitään!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vip1:
hipkukka tosta nuorien tupakoinnista tuli mieleen et miten ne vanhemmat voi olla varmoja siitä että ne lapset ei kokeile ennen 18 ikävuotta röökiä.Voihan ne valehella et ei oo polttanu ja sit saa sen 200e.Pisti vaan miettii... :)
Varmahan ei koskaan voi olla. Varsinkin maistelut voi helposti salata. Nuo tutut asuvat pienellä paikkakunnalla. Kaikki tuntee kaikki ja he ovat vähän siellä sun täällä puhuneet tuosta "sopimuksestaan". Joten luultavaa on, että tupakoinnista jää helposti kiinni... Sisarusrakkaudesta viimestään kavaltavat toisensa :LOL: Mutta vaatihaan se kieltämäti luottamusta lasten sanaan, saapi nähä miten lopulta oikeasti käy... Mutta luulisi ainakin kannustavan lapsia olemaan tupakoimatta ja onhan se hyvä syy kieltäytyä tarjotusta tupakasta.
 
ONNEA KAIKILLE 1 VUOTTA TÄYTTÄNEILLE
:hug: :heart:

hipkukka on kyllä tosi hyvä palkkio jos ovat maistamatta.Ja kannustava sellanen.Kyllä mie tunnen muutaman ihmisen jotka ei ole koskaan maistaneet röökiä.Ja se on miusta tosi hyvin.Olisi pitänyt ite tehdä samalla tavalla joskus-olla maistamatta :ashamed:
 
rontti en osaa sanoa parantuuko iän myötä vai joutuuko syömään lopun ikänsä sinkkilisää, mutta se on pieni vaiva kun kerran on lääkityksellä korjattavissa :) ja on kyllä todella helpottunu olo kun jo yhdessä viikossa se iho on niin paljon parempi!!

missäs kuvaamossa vip käytit ellan?
 
kiitti kaikille haleista,kyl tää tästä..oon ottanu sen linjan että en ihan hulluna toivo raskautta,ettei tuu pettymyksiä,mutta nyt oli niin lupaavaa kun oli jo 3 päivää myöhässä,eikä koskaan oo ollu..
vip1 onneks et menny kyselee et oot sä tohtori`? :LOL: :LOL: en oo ollu siellä päin,kiva ku mullaki on kaksoisolento :D ja meillä tuo mies ois ihan heti valmis kun vaan sanoiski että pan****a :headwall: siks meillä kai ei hirveesti peittoja heilutellakkaan kun joka reiästä tursuaa jotain pikkuvinkkiä sen suhteen :ashamed: :whistle:
 
Viu lähettää Ellalle terkkuja seuraavassa siis ...

Mul oli aika kivaa kuvauksessa - äiti ainakin pani parastaan - hulluna ilmeili ja helisteli marakasseja ja heitteli palloja ja vaikka mitä...
Tukka mulla oli silleen pystyssä - laitettuna niinkus aina - ja mul oli pinkit ja pinkeet kuteet päällä.

Ekana me oltiin semmosilla portailla - piti jotenkin niin tarkkaan muka olla samassa kohtaa - joku valo siinä kai oli silleen laitettu...

Mä muuten hokasin mammalle heti pukuhuoneessa osoitella peilin eessä olevis meikkejä - ja kerroinkin sille mun sanavarastoon kuuluvana 'meikkaa' ... :) ihan ääneen - jos se ei vaikka ite muista ?

Sillä kuvaajatätillä oli kiva se kamera ja kaikkee kaukosäätimiä siinä - mutta niihin(kään) ei saanut tietty mennä . tylsää ...

Sitten mä sain maitomammaa vähän - ja sitten me oltiin tuolilla pikkunen oikee selkänojatuoli - jossa mä en kyllä istunut . Höh. Mamma pani mut sitten sille seisoon ja tuli vissiin villejä kuvia - pyllähdin sieltä alaskin.

Mä en siis ymmärrä - jos mä osaan nyt kävellä, miks mun pitäis kuvauksessa istua ? Aika himmeetä??

No sit vielä oli semmonen alusta jonka päälle mamma pani lampaantaljan . Pssssst - älkää kertoko kellekään - mä olin siinä nakuna.
Ja tais multa mennä pisulitkin , vaan ei ne huomannut koko hommaa ...
Väliin meni pisulit vaippaankin kun piti sille mutsin ilveilylle nauraa :) ....

Mamma kekkas muka jotain hienoa ja lopussa vielä otettiin semmoinen kuva jossa mä oon mamman musta rokkarinahkarotsi hartioilla ja nakuna muuten - ja nostaahan mun piti sitä rohjakettta... kaipa sekin jotain taidetta oli tai en mä tiiä ...

Se kuvaajatäti kiitteli ja voi olla että se ottaa meistä vielä jotain perhekuvia ... ehkä jopa halavalla. Mamma tais tingata hintaa - se on nykyään kova tinkaamaan , onkohan se semmoinen pihi ???

Loppui se sitten - mammalla tuntui olevan hiki ja se huokaili , vissiin se ei oo tottunut noin täyspainoiseen viihdytykseen.
Hmmh - alkaisko vaatia samaa kotonakin :) :D
 
Nonni, kaikki muut tainnutettu, eli kirjotusrauha on taattu...

Ihan ekkana Tohtorille :hug: Mitäpä tuohon voi sanoa ilman että menee kliseiseksi :/ Jaksamista haluan toivottaa, ja onnea uuteen yritykseen!

Ja Krisulle myös ihan miiiieletön rekkakuorma unihiekkaa!!! Suosittelen ehdottomasti sitä lääkärin pakeilla käyntiä. Huomasin nimittäin itsekkin taas viime viikolla miten ihmisestä voi tulla ihan "eriluontonen" kun ei ole saanu tarpeeksi unta... ja puhun siis itestäni :ashamed: nimim. Monstermum...

Lillikselle älyttömän mukavaa reissua, ja koirille maitohappobakteereja!!! Ja meijän elukalle on riplapäivinä kaikista parasta ollu vähäinen riisi keitinvedessään. Seuraavana päivänä enemmän riisiä, ja siitä päivän päästä jo jotain, esim. kanaa, siihen sekaan. Sillä eväällä sinne asti kunnes oireet häviää. Ja ostan Lillis seuraavan 7, jos toteutat laupauksen :D Oon kyllä vannonu jo monta vuotta että sitä lehetä ei meijän katon alla lueta, mutta tämän kerran olen valmis tekemään poikkeuksen :attn: Eli sun on nyt näytettävä ihan jo tämän vuoksi, että mistäs se kana pissii :D

Minä muuten kalpeana luin kun Yksäiti kertoi että Peetulla oli 1 vuoden uhma :eek: Onko semmosia oikeesti, sillä jos on, niin meidän neiti taitaa potea sitä itseään!!! On muuten NIIIIIIIIN erillainen kuin isoveljensä tämä rakkauspakkaus, että! Santeri oli pienenä nauravainen, iloinen, itki niin harvoin, että se on valokuvattu, ei laittanut mitään ylimäärästä suuhun ja söi ja joi siististi. Mutta tämä neiti. Täysin vastakohta! Isillä oli eilen suihkuolut kädessään ja neiti siihen kärkkymään ja kerjäämään kuten tapana on :headwall: No isi ei lämmennyt oluen maisteluille ja sekös neitiä sapetti. Otti iskää nenästä kiinni ja huusi itkun seasta "komentoja". Tölkki ei irronnut vieläkään -> neiti löi ja raapi isin naaman ja heittäytyi istumaan lattialle :eek: Siinä aikansa huudettuaan nousi koivilleen, alkoi kiertää sohvaa ja nyki joka ikisen sohvatyynyn alas sohvalta :eek: Ja mikä järkyttävintä, katsoi jokaisen kohdalla isiä tiukasti silmiin niin katkera ilme kasvoillaan, että vierestä katsojana en tiennyt nauraakko vaiko itkeä :eek: :/ IKINÄ en ole tuommoista raivoa Santerilla nähnyt, en edes sen normaalin 2 vuoden uhman aikana :eek: Oikeesti alkoi ihan pelottamaan... Jos se nyt on jo tämmöstä, niin mitä tosiaan sitten niiden "oikeiden" uhmaikien aikaan :eek: :whistle:

Tuutikselle piti vielä tukeni antaman! V***u minä olisin ollu ukolle vihanen jos olis multa noin isoa asiaa pimittäny :kieh: Toivottavasti poika tajuaa oikeesti mistä asiassa on kyse. Meidän äitihän kuoli sillon 3 vuotta sitten keuhkoahtaumatautiin (tai siis sairaat keuhkot ei enää kestäneet keuhkokuumetta)... Hitsi kun sen saiskin kaikessa raadollisuudessaan esitettyä noille kakaroille mitä se oikeasti tekee, eikä vaan tilastoja luetella. :hug:

Nyt meen nukkumaan ennen ku käy Krisut... Oireita pukkaa sillon tällön...
 
:LOL: :ashamed: Mammoliino :hug: Mahtaa tulla melkoinen teiniaika teille. Vaikka tuskin päästään paljon helpommalla... Minttu kun on myös kaukana sisko-aurinkoisesta jos jokin ei mene hänen mielensä mukaan.

Kovasti jaksamista unettomille, plussatuulia toivoville ja kaikille jotka ovat jaksamisen tarpeessa :hug:

Ja onnea syntymäpäiväsankareille, tänään siis vuorossa Milla :D Shendalla siellä hikea pukkaa kun pitää synttäreiltä järkätä ja peittoa heilutella ;) :D

Synttäreistä tulikin mieleen, Anni haluaa prinsessasynttärit (Herranjumala mikä mielikuvitus tuolla tytöllä!! *hyi äitiä*) Minttu haluaa kuulemma perhossynttärit, sanoo Anni. Likoillahan on ikäeroa päivissä vain 7, vuosissa kolme, joten järkkäämme synttärit yhtäaikaa. Kaikkea kivaa löytyy netistä ja ihan mukavahan näitä on järkätä. Mutta mitä pyydätte lahjaksi 1-vuotiaille?? Vaatteita kun ei haluta (kiitos me&i:n) ja leluja on niiiin paljon. Mitäs muuta?? Rahaa en viitsi pyytää esim kuvaukseen, kun Annin lahjaksi pyydettiin jo rahaa uuteen pyörään, tulisi rahastamisen maku kun molemmille rahnaa pyydettäisiin. Vinkkejä kiitos :) Just ostin Mintulle name it:n nahkatossut joiden avulla kuhmujen määrä on vähentynyt n. 90 %, en sitten tajunnut noita pyytää lahjaksi. Joten jotain tuollaista järkevää, jota ei itse välttämättä raskisi ostaa, toivoisin...

Nyt katsoon mitä noi hommaa tuolla, kauhea kikatus ja aijaus (Yodottaja, meillä sitä tehdään kokopäiväisesti) kuuluu.
 
Millalle, tämän päivän sankarille paljosti onnea onnea onnea vaan :) :heart: :flower: !

Ja Viulle ;) kiitos hauskasta kuvaus-kertomuksesta :) . Kyllä tahtois sit nähdä niitä kuvia!!

Mammoliinon neidin kaljanhaku-matka kyllä nauratti :LOL: . Mutta siis ymmärrän, että toisaalta ei naurata, mutta hyvin kirjoitettu ja topakalta neidiltä kuulostaa :kieh: . Siinäpä sitten murkkuna koitat ohjeistaa, että alkomahoolia ei juoda ja tupakkaa polteta. Mitähän sitten lentää, muutakin kuin sohvatyynyt :D ?! Ja edelleen peukkuja Mammolle, ettei tutkimuksista mitään kummempia löytyne :hug: . Ja sit kun teillä koti valmistuu, haluis ehdottomasti nähdä kuvia :attn: :attn: :attn:

Jaahas, nyt kun olen nopea, ehdin vielä viikonlopun ruokakauppaan ennen kuin työt alkaa. Onkin kiva, ettei sitten illalla tai huomenna tarvi käyttää aikaa kauppaan. Rahoja muuten säästyy, kun on töissä, ei tule kauppoja koluttua :whistle: .
 
Mun pieni muru on tänään 1.wee

Mihin tää aika on mennyt?????Katselin eilen millan vauvakuvia sairaalasta ja vollotin silmät päästä =)

Peittoja heilutettu joo..ovista en ole vaan vielä bongannut mutta jospa se sieltä tulisi.Eikai kaikki saa niihin tikkuihin mitään vaikka kuinka ovis tulisi?????

Eilen oli 1 vuotis neuvola
Strategiset kauneusmitat 9720/73,5 eli ihan sopusuhtainen tyttö.Hemppakin oli 125 joka on kuulemma hyvä.Vähän itkettiin kun piikki tuli mutta muuten meni tosi hyvin.

Joku puhui 1-vuotis uhmasta????Meille se alkoi kanssa...

KIITOS PALJON KAIKILLE ONNITTELIJOILLE
 

Yhteistyössä