Nonni, kaikki muut tainnutettu, eli kirjotusrauha on taattu...
Ihan ekkana
Tohtorille :hug: Mitäpä tuohon voi sanoa ilman että menee kliseiseksi :/ Jaksamista haluan toivottaa, ja onnea uuteen yritykseen!
Ja
Krisulle myös ihan miiiieletön rekkakuorma unihiekkaa!!! Suosittelen ehdottomasti sitä lääkärin pakeilla käyntiä. Huomasin nimittäin itsekkin taas viime viikolla miten ihmisestä voi tulla ihan "eriluontonen" kun ei ole saanu tarpeeksi unta... ja puhun siis itestäni :ashamed: nimim. Monstermum...
Lillikselle älyttömän mukavaa reissua, ja koirille maitohappobakteereja!!! Ja meijän elukalle on riplapäivinä kaikista parasta ollu vähäinen riisi keitinvedessään. Seuraavana päivänä enemmän riisiä, ja siitä päivän päästä jo jotain, esim. kanaa, siihen sekaan. Sillä eväällä sinne asti kunnes oireet häviää. Ja ostan Lillis seuraavan 7, jos toteutat laupauksen
Oon kyllä vannonu jo monta vuotta että sitä lehetä ei meijän katon alla lueta, mutta tämän kerran olen valmis tekemään poikkeuksen :attn: Eli sun on nyt näytettävä ihan jo tämän vuoksi, että mistäs se kana pissii
Minä muuten kalpeana luin kun
Yksäiti kertoi että Peetulla oli 1 vuoden uhma
Onko semmosia oikeesti, sillä jos on, niin meidän neiti taitaa potea sitä itseään!!! On muuten NIIIIIIIIN erillainen kuin isoveljensä tämä rakkauspakkaus, että! Santeri oli pienenä nauravainen, iloinen, itki niin harvoin, että se on valokuvattu, ei laittanut mitään ylimäärästä suuhun ja söi ja joi siististi. Mutta tämä neiti. Täysin vastakohta! Isillä oli eilen suihkuolut kädessään ja neiti siihen kärkkymään ja kerjäämään kuten tapana on :headwall: No isi ei lämmennyt oluen maisteluille ja sekös neitiä sapetti. Otti iskää nenästä kiinni ja huusi itkun seasta "komentoja". Tölkki ei irronnut vieläkään -> neiti löi ja raapi isin naaman ja heittäytyi istumaan lattialle
Siinä aikansa huudettuaan nousi koivilleen, alkoi kiertää sohvaa ja nyki joka ikisen sohvatyynyn alas sohvalta
Ja mikä järkyttävintä, katsoi jokaisen kohdalla isiä tiukasti silmiin niin katkera ilme kasvoillaan, että vierestä katsojana en tiennyt nauraakko vaiko itkeä
:/ IKINÄ en ole tuommoista raivoa Santerilla nähnyt, en edes sen normaalin 2 vuoden uhman aikana
Oikeesti alkoi ihan pelottamaan... Jos se nyt on jo tämmöstä, niin mitä tosiaan sitten niiden "oikeiden" uhmaikien aikaan
Tuutikselle piti vielä tukeni antaman! V***u minä olisin ollu ukolle vihanen jos olis multa noin isoa asiaa pimittäny :kieh: Toivottavasti poika tajuaa oikeesti mistä asiassa on kyse. Meidän äitihän kuoli sillon 3 vuotta sitten keuhkoahtaumatautiin (tai siis sairaat keuhkot ei enää kestäneet keuhkokuumetta)... Hitsi kun sen saiskin kaikessa raadollisuudessaan esitettyä noille kakaroille mitä se oikeasti tekee, eikä vaan tilastoja luetella. :hug:
Nyt meen nukkumaan ennen ku käy Krisut... Oireita pukkaa sillon tällön...