LOKAKUUN ÄIDIT 28

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Craviz
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pakko juhlia täällä palstalla: korjasin pyörän ja ajoin 15 km lenkin!!!! Ihana sää ja hyvä olo. Siis todellista herkkua tässä väsymystunnelissa jossa olen ollut viimeiset 6-7 kuukautta.

Mahanahkan kiristely ja kutina muuten lähti rasvaamalla. Käytin jotain Pirkka-perusvoidetta joka toimi vallan hyvin, mutta tänään ostin myös hirmu kalliin Louis Widmer Remederm-voiteen, jonka pitäisi raskausaikana olla todellista ihmevoidetta. Muistuttaa koostumukseltaan Tummelia (lehmien lypsyvoide), mutta hinta oli Tummeliin verrattuna toiselta planeetalta. Mikään voide ei kyllä ehdi enää ennaltaehkäistä enää näitä rinnoissa olevia punaisia rantuja, mutta ne eivät ole kipeitä eivätkä tukalia, joten en valita. Pääasia että kiristys helpotti.

Mamma parka. Tunnen yhden jolla oli pukamia ja se oli a)hirveän tuskainen b)hirveän nolo ja c)hirveän kyllästynyt siihen oloon. Oikein minkään tekeminen ei onnistunut. Ainoa lohtu on että pukamat eivät kai ole vaarallisia.

Hyvää yötä koko poppoolle,

L

Täällä yksi kärttyisä lauantain viettäjä. Mies on ylitöissä ja mä aattelin siivota pikaisesti. Sitten tuli tosi kränää esikoisen kanssa ja nyt ollaan sellaisessa tilanteessa, että sanoin neidille, että äiti siivoaa, kunnes lounas on syöty, tuosta on kohta tunti. Ja sitten tuolla keittiön kaappeja hinkatessani repesin ihan täysin vollottamaan. Tätäkö mun elämä on seuraavat puolitoista vuotta; lasten kanssa taistelua ja siivoamista, miehen kotiin tulon odottamista ja liian väsynyttä oloa, että tekisi edes seksiä mieli, jippii. Nyt alkaa jo pää tokenemaan, mutta kun se mies suvaitsee tuolta töistä tulla, niin sitten tehdään kyllä koko porukalla jotain.

Lotta