LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, tammikuu

Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Ja minen lähe laivalle, kun se uppoo kuitenkii. Mut mites ois pikku etelänmatka... :whistle:
Ai meinaatko että päästäis tätä porukkaa koneeseen :LOL: :LOL:

Sannille iiiiiso puhallus vaipan sisään :hug:

Tottakai päästää. Myöhän ollaan niin kilttejä, hiljasia ja hyvin käyttäytyviä... :whistle: :LOL:
Niin nukkuessamme :whistle:
Joo, mut ei ne sitä tiedä tai sitten luvataan nukkua koko reissu... ;)
Luuletkos että lupaus auttais :LOL: Vois olla että koko poruka sais nuijan nukutuksen ainakin lennon ajaksi :whistle:
 
Ajattelin ilmotella välillä meistäkin :D käyn kyllä aina lukemassa mut ei vaan tuu kirjotettuu mitään :(
Ihania kuvia on ollu kyl kaikilla..maman vauvasta ja dogtorin hieno tukka ainakin muistu mieleen :) Miullakin on uus tukka!
Meilläkin ollaan kipeenä :( flunssaa ja pientä lämpöä molemmilla tytöillä.. ihan ollaan kotosalla nyt oltu kun ei viititty kerhoihinkaan mennä..

mites vipin talohommat edistyy?

meillä alotettiin nyt olohuoneen remppa..karmeeta olla kotona kun joka paikka sotkussa...tuntuu kyl nyt siltä et kun tää olkkari saadaan valmiix niin pidetään pikkusen taukoo ennenkun makari alotetaan.. on nimittäin ollu hermo pikkusen kireellä :kieh:
 
Mua täällä naurattaa ku kuvittelen meitä johonkin lentokoneesen tai laivalle yhdessä,vois lähtä hiukan ääntä tästä sakista :LOL:
aatelkaa ku siellä muutaman drinksun jokainen ottas ni mikä ääni lähtis!!tai ainaki mulla volyymit nousee selvinkinpäin nii mitäs se on drinksun jälkeen!?

voi että ois mukava nähdä teitä!!mullahan ei oo ajokorttia,mutta jos joku tapaaminen tulee tulevaisuudessa niin voishan tuota yrittää tulla.
junalla matkaaminen on kallista..,mut jos oululaisia ois tulossa nii joku sais napata minut matkanvarrelta mukaan =)
ois niin mukavaa,mutta jännittäsköhän mua niin kauheesti etten sais sanaa suusta :whistle:

mammosta oli mukava kuulla!!

voi pikku pessiä!!miten ne voi olla vaihtamatta vaippaa??
ja se puremisjälkikin kauhistutti!

tuumpas myöhemmin uudestaan,nyt äkkiä järkkään vähän tätä huushollia ja sit syntymäpäiville!!


:wave:
 
Hei,

Yksäiti; minäkään en voi sietää sitä, että lapsella on kakka housussa kun menen hakemaan. |O Päiväkodissa ei ole koskaan käynyt niin meidän lapsille, mutta reilu kolme vuotta sitten kun neiti oli perhepäivähoitajalla, niin sain useinkin Annin kakka housuisena kotiin |O Ja se ei ole mitään muuta kuin laiskuutta! Sitä ei voi olla haistamatta jos lapselle on kakka housuissa. Ainakin itse haistan heti ulkovaatteiden läpikin sen lemun.

Täytin just molempien vasut. Vähän tyhjän päiväistä joitain samoja asioita kirjoittaa kahteen kertaan. Tietty sitten on omatkin asiat molemmista, mutta nuo yleistiedot on tietenkin saman perheen lapsilla samat. Kauan noita muhitutinkin ennen kuin jaksoin alkaa kirjoittamaan. Onneksi nyt on tehtynä ja huomenna voin palauttaa ne.

Meillä oli aikamoista taistelua unille meno äskettäin. Ei millään jäänyt, huusi vaan, annoin sitten särkylääkettä ja sen jälkeen vasta nukahti. Hampaat tuolla kaivertaa ja se piti sitä lämpöäkin eilen aamulla. Eilen tajusin antaa lääkettä ennen kuin edes yritin unille ja se olikin helppo nakki, mutta tänään en enää muistanut antaa ja siinä oli loppu tulos. |O

Mulla kans sieppaa tuo ukko niin että savu nousee korvista. Jotenkin ei jaksa katella koko ukkoa |O |O vaikka ei tuo nyt mitään niin erityistä ole tehnyt mulle. Ärsyttää ihan kaikki, eniten kai se että en pääse oikein mihinkään ilman tappelua. |O |O Minä kaipaisin jo vähän vaihtelua tähän arkeen ja voisin käydä viihteellä joku ilta, mutta enpä jaksa edes ehdottaa kun tiedän mitä siitä seuraa. Toisaalta tyhmää kun alistun tähän, koska pahemmaksihan se vaan menee mitä enemmän kuljen tuon talutettavana. Mutta sitten toisaalta ku ei mulla nyt mikään välttämätön tarve ole, niin sitten tyydyn tähän. :headwall: Joku varmaan näkee nyt punaista tuon mun ukon kans, mutta varmaan joku myös ymmärtää mitä tarkoitan. :ashamed:


Topsylle täältäkin onnittelut kokonaisesta yöstä :flower: Kyllä tämä elämä alkaa olla jo huomattavasti helpompaa taapero ikäisten kans. Onneksi! Kohta teilläkin on niin päin, että kokonaisia öitä on enemmän, kuin niitä puolikkaita.

Pitää mennä vähän olemaan neitin kans. Laitoin sen katsomaan Maija Mehiläistä siksi aikaa kun laitoin Apinanpoikasen unille. Oli niin haastava tapaus taas tuo meidän poikanen ettei paljon ääntä kestänyt tulla kun jo huuto alkoi uudestaan |O
 
Niin, joskus se on se arki ja se aherrus kun pitää meikeläisen pois palstalta ja joskus se on vaan ihan sitä, että ei ole mitään sanottavaa, niin ei tule kirjotettua :ashamed:

Mutta nyt voin kyllä kirota kovaan ääneen... pjerkkele.. sähkö on kyllä yks semmonen asia mistä mä en elämässäni luovu. Aamulla kun herättiin ja sain nostettua Juhon pois sängystä niin samontein räps* sähköt poikki |O kiva siinä sitten pimeessä vaihtaa toiselle vaippaa ja vaatteita ja rasvatkin laittaa. Onneks jugurttia oli kaapissa että sai poika vähän leivän lisäks jotain muutakin. Siinähän tää aamu sitten menikin. Ilman sähköä, kun ne sitten viimein palautu kahentoista maissa, niin olkkari, makkari, vessa ja eteinen oli ainoot missä sähköt toimi eli loput 130m2 oli sitten pimeenä, ukko piti soittaa töistä kotiin laittamaan sähköt kuntoon (joo olisin osannu itekkin vaihtaa sulakkeita sen sata, mutta kun ei ainuttakaan oikeen kokosta sulaketta ollu jäljellä ) no vihdoin sitten yhen jälkeen saatiin sähköt keittiöönkin ja sai juhokin ruokaa ja pääs päikyille. Kamalaa, mä taidan olla sen verran pumpulissa kasvanut, että ilman sähköä en kyllä rupee vapaaehtosesti olemaan ikinä missään.

Laivalle ei muakaan saa :x sitten mun pitää ihan oikeesti haluta johonkin ja sinnekkin pitää päästä nopeesti jos laivalla menee, mulle iskee heti kamala merisairaus, oksu lentää ilman alkomaholiakin koko reissun :x :x :x paitsi sitten kaik menee niinkun maan pinnalla jos ei tuulen virekkään käy :D

Pitäs mukamas vähän siistiä nurkkia kun anoppi soitti ja sano tulevansa kolmen jälkeen kylään, mutta pah en mä jaksa, jos sitä häiritsee niin siivotkoon itte. Ja me tästä kyllä mennäänkin ulos kunhan Juho eka herää ja on syöny välipalan, että saapi anoppi seisoskella pihalla meidän kans :D

Ah, kylläpä olo helpottu kun sai juotua päivän ekat kahvit :p ilman kahvia ei vaan lähe päivä käyntiin ja olinkin kun nukkuneen rukous tähän asti, mutta nyt vähän piristy :D perkuleen sähkökatko kun vei multa mun aamukahvitkin |O

Tuli mieleen tuosta keijun kirjotuksesta ja teletapeista, että meillä Juhon ehdoton lemppari on jummi jammi, se katotaan aina kun tulee, muista ohjelmista tuo ei yhtään välitäkkään vaikka olis kuinka telkka ja juniori kanava päällä. Mut jummi jammi kun tulee niin Juho istuu heti kattomaan. Hassu.
 
Meidän pojan suosikki televisiosta on se SubJuniorin tipu, joka aina välillä pomppii ruudussa. Heti kun kuulee sen musiikin joka soi, kun näkyy seuraavat ohjelmat juoksee lujaa katsomaan. Monta kertaa päivässä tulee pojan suosikki ohjelmaa :LOL: Television ruutu on vain ihan sottanen siitä tipun kohdalta, missähän välissä on ehtinytkin taputtelemaan.
 
Jummijammi on täälläkin in :D ja Hello kityn jaksaa toljottaa paikallansa. Ja tykkää kyllä sinisen talon nallestakin ihan hirveesti. Oikeestan kaikki missä lauletaan on Kiialle mieleen. Persus, kädet ja polvet hykkyy ja huojuu mukana :D

Ja välillä tekee mieli räjähtää nauramaan kun nuo Danielin kanssa säntää olkkariin kun alkaa joku niistä juniorijumpista :LOL: Nuohan "jumppaavat" mukana.
 
Juu, ei siis ollu siellä aivoissa sillon se kasvain (jos muistatte sillon muutama kuukausi takaperin), vaan ne kasvit lymysi tuolla kilpirauhasessa... Näytteen ottivat, ja kahen viikon päästä saapi tuomion. Että tämmöstä taas ihmisraunion ääreltä...
 
Mammoliino :hug:

Meillä neidin lempiohjelmaa on mainokset :ashamed: (millainen mainosten uhri tytöstä tuleekaan :whistle: ) Heti kun alkaa mainoskatko niin neidin leikit jää siihen eikä tyttö kuule tai nää mitään muuta. Lastenohjelmat ei jaksa kiinnostaa..
Yksäiti ehdottomasti annat palautetta tarhassa |O eihän tuollainen ole oikein että toisella takamus rikki kun ei hoitajat "jaksa" vaippaa vaihtaa. Ja tuo kannibaalin alku, näitä tuntuu aina silloin tällin kohdalle sattuvan (valitettavasti) itse jouduin samanlaisen hampaisiin aikanaan tarhassa..

Täällä elämä kahden pienen (ja kolmen isomman) kanssa on sen verran kiireistä, että koneella ehtii käydä pikaisesti lukemassa kuulumiset. Ilona tykkää pussailla pikkusiskoa toisinaan ihan rasittavuuteen asti :whistle: jatkuvasti pitää olla silmät selässä ettei vaan isosisko pääse "hoitamaan" vauvaa omin nokkineen. Onneksi on mies kaverina, yksin voisikin olla paljon hankalampaa.. Mutta kyllä Ilona "kasvoi" isoksi tytöksi kun vauva tuli :D se meidän pieni taapero näyttää nyt niin isolta..
 
Voi voi voi :'( Mammoliinolle suuuri rutistus :hug: Pidetään peukkuja kamalasti pystyssä mahdollisimman hyvien tulosten eteen. Sehän voi olla hyvänlaatuinenkin. Pitkä aika oottaa tuloksia :/

Yritä jaksaa jotenkin vaikka taatusti tuo pysäyttää :hug:
 
aaah ihanaa perjantai..mutta eipä tuo viikonloppu mikään rauhallinen ole..omat lähtee isänsä luo ja etätytöt tulee meille |O

mutta eipä täällä kummempia,isäntä jäi lomalle,ja sen kuniaks taas eilen alko mykkäkoulu :headwall:

mutta paremmalla ajalla,nyt on taas lähettävä kasaamaan eväitä,ja kohta töihin..
 
Mammoliino :hug:

Mie eilen hokasin, että meitin rattaat uhkaa jäädä pieniksi :eek: :headwall: Poika nukkuu joka päivä niissä päikkärit, samalla kun ulkoilutan koiran. Mutta kohta ei riitä makuutilan pituus. Ja pehmeäkoppa tai lämpöpussi ei ole käytössä, eli ne ei lyhennä tilaa. Ei kai miun tarvi lähteä uusia ostamaan |O Syksyllä voi kuitenkin, jos hyvin käy (koputtaa puuta), olla edessä kaksostenrattaiden osto. Joten toivoisin tuon vielä noihin vanhoihin mahtuvan, muuten kuitenkin olen ihan tyytyväinen noihin meidän vaunuihin ollut.
Voi ärsytys :headwall:
 
Juu-u... Nyt on pitkä työrupeama ohi, ainakin tältä erää. Saaliiksi jäi kauhea nuha ja tietty ensi viikolla tuleva palkka :p

Kaverin häät olisi ensi viikolla, joten niiden osalta viimeiset jutut pitäisi saada tehtyä. Vielä olisi jotain tekemättömiä juttuja. Tuo flunssa vain vie tätä puhtia pois, joten saa nähdä tuleeko kiire niiden kanssa. No ei voi sitten mitään.

Eemelin sanavarastoon kuuluu monia sanoja, joita sanotaan silloin tällöin. Välillä jätkä puhuu ihan hyvinkin joitakin sanoja ja sitten saat hetken päästä voi olla ihan vain pelkkää epäselvää jokeltelua. Hirvittävä komentelu on koko ajan päällä, kuuluu äänensävystä :D Äsken ulos lähtiessä sanoi yhtäkkiä ekan kerran "RAKAS". Saa nähdä tuleeko enää toista kertaa ihan heti.

Eemeli on isin kanssa traktorilla tekemässä lumitöitä. Istuu polleena siellä traktorin päällä isin sylissä pelttorit korvissa :p Oli aika suloisen näköinen.
Mutta on se niin ihanaa, kun meilläkin on vihdoinkin lunta. Jos tämä nyt säilyisi vähän pidempään tällä kertaa. Mäkeä on laskettu jo ihan hirvittävästi ja stigakin on jo kaivettu käyttöön. Toi niin nauttii istuessaan hangessa lapiomassa. Eilen yritettiin tehdä mummille lumilyhtykin, mutta ei siitä mitään tullut. Oli just sen verran pakkasta jo, että ei saanut palloja laitettua hyvin. No ehkä ensi kerralla.

Me ollaan ulkoiltu paljon just sen takia, että äipälle nousisi kuume. Ihan kamala olo, mutta kun ei tuo kuume nouse, niin ei oikein kunnolla tule päälle tää flunssa. Mun tuurilla se lyö kunnon kuumeen ensi viikon lopulla, jolloin häiden osallistuminen on vähän niin ja näin... Mutta kattellaan ja toivotaan, että viimeistään illalla nousisi edes jollain lailla. Sitten tämä oletettavasti menee ohikin joskus...

Ei vaan, kai sitä on pakko alkaa taas hommiin. On vähän jäänyt nämä hommat tässä männä viikoilla hoitamatta kunnolla, joten nyt saa painaa niska limassa sitten, että saa kaiken ajantasalle...
 
mammolle iso :hug: :hug:

sit pikaseen meijen kuulumisia...neuvolassa käytiin ja ny rupe sitä painoo ja pituutta taas tulemaan :) onneks...äiti oli jo täs pikkasen huolissaan... ny oli paino 9560g(noussu 600g reilussa kuukaudessa) aika jännää ku ottaa huomioon et meil oli täs sellanen ihana mahatauti ja jätkä oli syömättä sen viikon...no niin...sit pituus oli 77,2cm( 3cm tullu reilus kuukaudessa) et näin täällä :D
niin ja lempiohjelmat on puuhapete,muumit ja pate postimies...rakastaa myös nuitten ohjelmien tunnareita...rupee heti jytään :LOL:
 
tää mamma meinas saada eilen slaagin :eek:
mulla oli lääkärille aika klo 20 masu kipujen takia,joita jo 3 päivää ollu..kunnes yhen äkin alko tulee toooosi huono olo ja rintaan koski..menin sitten jo aiemmin sinne näytille ja ambulanssilla hurjaa kyytiä sireenit ulvoen ja valot vilkkuen kysille..sydän filmissä oli poikkeavia näkyjä,joko keuhkoveritulppa tai sydänlihas tulehdus..
keuhkojen varjoaine kuvaus oli ihan puhdas,samoin valtimo näytteet ja muut kokeet ja sydän ultra kans ihan normi..
pääsin äsken pois,olin seurannassa yön,koska edelleen oli oireita vaikka kaikki testit ok,paitsi se sydän filmi..
aamulla sit sekin oli ok.

mikälie ollu,meinasin kyllä kuolla kun kuulin mitä epäilevät.ja ai niin,happee piti imeskellä kun oli huonot happi arvot,jotain 80 päälle tais olla,ihmekkää ku ahisti,ja verenpaine oli jopa 130/80 ku normaalisti 90/50 :whistle:
mut hengissä selvittiin,nyt lepoa ja lepoa oikein urakalla,kädet ihan mustelmilla ja kipeet ku kanyyleja kulki joka kohdassa..
 

Yhteistyössä