LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, tammikuu

Heissuli vei!

Ensiksi paranemisia kaikille sairastajille, oli tauti sitten angiinaa, noroa tai flunssan jälkitauteja :hug: Leviääks tuo noro tosiaan netin välityksellä *länttää koneen kohta kiinni* Meillä IHME kyllä ollaan oltu taas terveinä :eek:

Dogtorilla kiva tukka! =) Mut kerroppas mulle et onko tuo pidennys laitettu vaan taakse vai miten. Miä kun oon noita kuvia tutkinut ja pähkäillyt et onko sulla vielä päältä kumminkin lyhyet. Pistäs mies nappasemaan kuvaa takaapäinkin :D Kyllä oot vieraan näköinen tummana jotenkin mökillä tottui että oot vaalea. :ashamed:

Tultiin äsken Danielin kanssa KOKSIsta. Nopea reissu oli. Korvalääkäri katsoi korvat ja risat. Nielurisat ihan normaalikokoiset ja niille ei tehdä mitään. Mutta kitarisat poistetaan. Kunnolla ei niihin nähnyt mutta sanoi että ei halua alkaa lasta oksettamaan kun on herkkä oksennusrefleksi. Mutta poistoon on ihan syytä kun toinen kuorsaa yöt ja on usein toistuvia hengitystie infektioita. Aika tulee kevään mittaan kun tulee, kyseli että käykö peruutusajat lyhyemmällä varoitusajalla. No käyhän ne kun vaan saan Jepelle koulusta hakijan ja Kiialle hoitajan. Ukosta kun ei tiijä saako pekkasta joten kyselin jo ennakkoon tädiltäni... Vai saisko tuossa tapauksessa toinen saitsua tms. kun miä oon pojan kanssa sairaalassa ja Kiia on kumminkin kotihoidossa? Tokkopa

:/
 
voi herran jestas mikä ränttypersus meille on muuttanu,kotiin kun hoidosta tuli,niin kiukkuuminen alko sillä siunaamalla hetkellä,ja tasanen narnatus ja on koko illan ollu.ei suostunu syömää pävällisruokaa,senkun päätänsä vaan käänti poispäin,ja huutaa mölkötti.

puuron sentään sustui syömään..nyt tossa vieressä narnattaa,taijan laittaa sen makkoomaa..aamulla kuitenkin suht aikane herätys.

 
Vaihdettiimpas just toinen pöytä keittiöön ainakin joksikin aikaa. Meillä oli sellanen jykevä suorakaiteen muotoinen mäntyinen pöytä (millaisia nyt paljon onkin) kuudella tuolilla. Mutta mutta, Kiia juoksi viikonlopuna ja tänään uudelleen suoraan päin pöydän kulmaa :/ Ohimossa kaksi komeaa mustelmaa. Tietty tuo yksi kulma jäi pahaan kohtaan tässä keittiössä (kulkuväylän eteen osittain. Onhan siinä kyllä tilaa kulkea mut silti). No nyt ei jää kun vietiin varastoon ja tuotiin tilalle sellanen ovaalin muotoinen. Eipä ole kulmia jos likan pää vaikka säästyi... Ja etenkin ne silmät..

Kohta tietty juoksee päin seiniä :whistle: Pitäisköhän niistäkin kulmista tehdä pyöreät :whistle: :LOL:
 
Huh huh... taas yksi päivä vähemmän töitä... :headwall:

keiju meille sanottiin, että yksi olki kokonaan siirretään sen takia, kun ei tiedä kuin hyvin ne kaikki kiinnittyy ja selviytyy. Ja tietysti oljessa on vähintään se kaksi alkiota. :headwall: Sen vähempää ei edes siirretä just tuon kiinnittymisen takia, niin meille on sanottu... Taitaa olla vähän eroa taas näiden tekijöiden, paikkakuntien tms kesken?

On se niin ihanaa, kun loppuu tämä työ. On ollut aika haipakkaa, kun pitää hoitaa firma, työ ja perhe. Pääsee hoitamaan taas tuota firmaa ihan oikeasti... Viikonloppuna taas pitäisi mennä sisustusmessuille. Siellä olis tänä vuonna ihan oma leluosastokin... On aika vaikeaa vain päättää mitähän kannattaisi ottaa myyntiin, kun talous on mikä on. No ehkä tämä tästä, kun näkee ne tuotteet...
 

tollanen on takaa..ja siis mulla on muuten ihan lyhyet mutta tuossa oli jo aiemmin sellanen tupsu ja nyt sit siihen lisättiin vaan nuo jatkot..sinettejä on nuo ja niitä on joku 20kpl,tumman ruskeeta ja punasta..
 
huomenia taasen!

meijän kiukkupersus nukku taas sujuvasti meijän sägyssä sitten viimeyön,tai nukkuu se siskonsa kanssa sielä vieläkin..kun meillä kivat järjästelyt aina kun mulla aikanen aamu ja jos ukko on yövuorossa, kun herään herätän ton vanhemman tytön venlan viereen tonne meijän sänkyyn,ja sitten mies herättää likan kun tulee kuuden jälkeen kotiin,ja pötköttelee siihen asti tytön vieressä kun herää,ja sit vie hoitoon..
onhan se tietysti vähän ärsyttävää yön jälkeen vielä lähtee ajamaan toista hoitoon,mutta eipä tuo oo valittanu.
kun sitten saa ihan rauhassa ainakin klo 14 asti nukkuu,enneku mie kotiin tulen.

dogtor kivan väriset nuo sinun taka hiukset =)

joopa,jos nyt kävis kasaamaan eväät.

 
voi kääääääk,että väsyttää |O |O |O
Järkyttävä yö takana..Melina huus 00.30-1.30,koskaan aikasemmin ei tällästä oo meillä ollu. Lämpö mitattiin oli vaan 36.1 :eek: eli kipeä ei ainaskaan..yhe tosi ison paukun päästi eli varmaankin siis masu oli kipee. lopulta annoin panadolia ja himpun maito niin rauhottu ja nukahti. Epäilys nyt nousi,että josko tuo soijamaito ei käviskään melinalle. On sitä nyt kuukauden verran saanut. Viime torstaina mellun masu meni sekasin ja luulin sen johtuvan mandariinista tai mustikasta..mutta tuo masun löysyys vaan jatkuu ja paukuttelee jonkin verran. kokeillaan nyt sitten vaihtaa maito takas neocateen ja katotaan miten käy. Ja tavallaan sitä toivois,et syyllinen masu vaivoihin ois toi soija,että ei koko ruokavalio mee remppaan :/
Hitto,muutenkin ollu taas kurja olo melinan syömisten takia jne... :'( Tuo tyttö varmaan jää kääpiöks,kun ei se mitään syö eikä mihkään kasva...noh,juu...

Palailen myöhemmin kommentoimaan..piti vaan pikasesti käydä purkamassa..
Puuron laittoon siis
:)
 
Keiju07
Äh, pääsinkö kehumaan, että Viena on tervehtymässä... juupa joo... illalla iski räkätauti ja sitä on koko yö itkeskelty. Oon itse aika kauhuissani, koska mulla itselläni ei olisi nyt varaa saada tartuntaa, joka tasavarmasti tulee... poskiontelot on vielä aika huonossa kunnossa eikä yhtään räkää kaivattaisi lisää.

Tiedän tasan tarkkaan, mistä toi tauti tuli. Käytiin tytön kummeilla viikonloppuna ja samalla hetkellä kun astuttiin ovesta sisään, niin tiesin, että oli virhe. Perheen lapsi oli ihan räkäinen ja isänsä niin kipeän näköinen että.... Järki sanoi mulle, että eipä mennäkään sisään, mutta sosiaalinen paine pakotti riisumaan vaatteet. Vitsailivat vaan, että no tehän ootte just lomailleet, niin ei varmaan haittaa, että jos tulee tautia teille. :headwall: Jep, lomailtu ja josta 4 päivää terveenä, et nimenomaan kaivataan uusia tauteja :headwall: :headwall: . Yritin kattoo, että lapsoset eivät olisi ihan sylkikontaktissa, mutta sekin meni pieleen, kun heidän typynsä sai ruokapöydästä mukaan leivänpalasen, josta osa valmiiksi kuolalla marinoituna päätyi sitten Vienan suuhun...

Harmittaa kovin, että ihmiset eivät etukäteen viitti sanoa, että by the way, ollaan aika flunssaisia ja näyttäisi olevan tarttuvaa sorttia. Oltaisiin sitten itse voitu päättää, mennäänkö vai eikö. No tää nyt on vaan tällaista ärtynyttä valitusta....
 
huomenia!
meillekin taitaa joku räkätauti rantautua,pojalle siis. nokka vuotaa kuin seula :snotty: . aamuvarhaisella piti viereen ottaa,hyvin jatkoi sitten unia puol kymmeneen nenä kiinni mun korvassa :heart: . oli hieman räkää ja sylkeä olkapäällä kun noustiin :D . eipä siinä itse saanut nukuttua kun toinen korisi korvanjuuressa.

kävin tuohon kiloklubiin tutustumassa,hitsit että olis kätevää jos vaan olis aikaa tollaiseen kirjailuun :/ . mutta kyllähän minä tiedän miten se paino putoaa ilman klubejakin :| ,eihän se ole kuin itsekurista kiinni :ashamed: .....jokohan ensviikolla liityisin herhiläisten omaan laihdutusporukkaan :D ! hyvinhän se paino putosi siinä viimeksikin :D !
 
keiju: Mä ärsyynnyn samasta asiasta... jos meille tullaan räkäsinä tai muu väki oksentaa yms. mukavaa.. ite ilmotan aina, jos on nenä vuotanut eikä kylään mennäkään lenssussa. Sama noissa avoimessa..

Mä oon kiloklubissa, mut en jaksanu kirjata joka murua, niin jäi sekin. Mä luulen kans, että paino putois ilman sitäkin, jos vaan pystyis oleen ilman herkkuja ja liikkuis enempi...

Ihanaa, tuli talvi taas, sopiva pikku pakkanen =)
 
Heippa!

tultiin just Annin kans uimasta, olipa kiva olla tyhjissä altaissa, ei paljon lapsia näin päivisin ole uimassa :) Pitää ottaa ens kerralla Minttu mukaan. Mummo tuli meille yöksi että päästiin uimaan ja illalla on molemmilla jumpat niin päästään rauhassa käymään ,ei viitsi vielä tuota meidän angiinapotilasta kuljetella mukana. Muutenkin ihana kun mummo täällä, saa rauhassa tehdä omia juttuja :)

Me päätettiin kummitytön kanssa että lähdetäänkin jo torstaina tampereelle, saadaan olla kaks yötä hotellissa. Oli tosi hyvä tarjous cumuluksella, 60 euroa huone :eek: Kyllä tuohon hintaan jo viitsii mennä kahdeksi yöksi. Ihana päästä vähän rentoutuun, kummitytön (16v) kans tullaan tosi hyvin toimeen. Anni siis lähtee myös. Rontti, yksäiti ja muut tamperelaiset, onkos siinä keskustassa mitään kivaa kirppikstä? Ollaan siinä Koskikatu vai mikä se Cumulus on siitä koskikeskuksen vieressä. Jos noi menee vaikka Hopstoppiin niin voisin käydä tsekkaan paikalliset kirppikset, alemyynneille en jaksa enää lähteä, odottelen jo kevätvaatteita kauppoihin. Paitsi jos siellä on Jesper&Junior jossain, siellä tykkään käydä. Tiedättekö onko?

Keiju, puhut asiaa. Meillä Minttu näyttää olevan pöpömagneetti niin onpas kiva mennä kylään kun vastaan kävelee vihreää räkää valuva lapsi :headwall: Joillakin vaan on sellainen ajatus että tarttuuhan nuo, mutta kyllä itsekin tykkään niitä vähän vältellä.
 
Äitivaan kävin vuorostani teidän kylällä alessa. Mukaan tarttui Minymon housut ja neulehuppari (-40%) Eelille. Topsylle katsoin sitä pallopukua, mutta oli vain 1 kpl 116 cm -30% Eeli on niin pahalla päällä, että pitää mennä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma-Onni:
keiju: Mä ärsyynnyn samasta asiasta... jos meille tullaan räkäsinä tai muu väki oksentaa yms. mukavaa.. ite ilmotan aina, jos on nenä vuotanut eikä kylään mennäkään lenssussa. Sama noissa avoimessa..
Ja täällä ihan samaa! =) Ärsyttää suunnattomasti jos kylään mennään ja jollain karmee räkis päällä! No räkishän se vaan on mutta en tykkää varta vasten hakea tauteja päälle. Ilmotan aina ite jos on jotain päällä että sopiiko tulla vai siirretäänkö tuonnemmaksi...
Että sellasta piti tähän väliin heittää! :LOL:
 
Kuka helvetti eilen kehui että meillä ollaan terveenä :headwall: :headwall: |O |O No eipä olla enää :kieh: Danielille nousi kuume. Poika on ollut tosi vetämätön koko päivän ja alkoi valittamaan päänsärkyä :/ No kuume reilussa 38... Nyt nukkuu tuossa sohvalla ja yöksi saa jäädä alakertaan. Nukkuu tuossa jos ei herää sitä ennen tai sitte menee Kiian huoneeseen tutimaan. Tietty kukkumaan kun nyt nukkuu |O Mutten raaski toista pipiä herättää... Nukutaan sit vaikka yhdessä sohvalla yö videoita dvd:tä kattoen jos on pakko :)

Tässä tuli vaan pieni paniikki järjestää Jepen huominen koulumatka. No Kiiukan kummitäti nappaa aamulla samalla kun vie omat lapsensa (ihana ystävä :heart: ) ja mun tätsy tulee joko meille koulusta hakuaikaan tai hakee pojan. Torstaina taas aamulla saan kympiks vietyä kun esikoinen on kotona mut pitää miettiä se haku jos toinen on viel kuumeessa. Ei viittis aina tätiäkään pyytää... Oli jo tänään katsomassa pienempiä kun olin Jepen kanssa fysioterapiassa. :| En luota että jeppe yksinänsä koulumatkan kulkee kunnolla :ashamed:
 
jaa täällä muidenkin lapset olleet kiukkusena..kuin myös meidän muru!
tuo jäppinen on kiukunnut nuyt pari päivää..
kuumetta oli viikonloppuna,sunnuntaina ennen yöunia oksenteli..eli kotosalla oltiin melkein eilinenki.
liekkös tympäsee kun kotona vaan ja isikin reissussa??
mulla on ollut tosi etova olo tän ja eilisen päivän,eilen illlalla piti oksentaa.
oiskohan pojalla samaa...oon vähän huolissani!!
yritän että innostus leikkimään niin ei..puoliminsaa kiinnostaa ja KÄÄÄÄÄÄÄK!

otin päikkäritkin tänää,aika väsyttäväähän tuo kiukkuilu on.
tunnin vaunulenkillä käytiin ja sitten ihan pieni pulkka-retki(ärrältä hain leffan,mutta tupakat unohtu!)
noh,tänään ei sitten polteta,vaikka kuin tekis ennen yöunia mieli :whistle:

mut jeps,me aletaan tässä pikkuhiljaa iltapuuhille :wave:

ps:kaikille sairastelijoille isot halit :hug:
 
Kyllä on tauteja liikkeellä, kaikille pikaista paranemista, kuumeissa ja muissa!! Ja kiukku piukkujakin liikkeellä. Meilläkin neiti ollut taas nää pari päivää ihan mun jalassa kiinni, kun töistä kotiudun. Sylistä kun laksee, niin parku alkaa |O . Välillä sitä jaksaa, välillä ei jaksais millään :ashamed: .

Tospy, Koskikeskuksen ihan lähellä on iso kirppis, Radiokirppis, siellä minäkin käyn myymässä. Se on Laukontorilla eli Koskarin alakerrasta siitä Hopstopin ovelta kun lähtee kulkemaan siltaa pitkin eteenpäin, tulee Laukontorille. Kirppis on siellä torin tavallaan kuin takanurkassa, Kaijakan, yhden ravintolan alakerrassa. Teille tulee varmasti kiva reissu ja hyvällä hintaa sait hotellin :D . Sitäkin mietin, et oliskohan jossain kohdin voitu nähdä (en kyllä vielä itestänikään varma ole), hyvä tilaisuus vaan olisi. Mites Yksäiti? Oisko Henkalla intoa lähteä Tampereelle?

Dogtorin tukka on tosi hieno, koko mamma ihan kuin malli!!!

Minä oon muuten nyt alkanut käveleen työmatkat, jotka ennen oon mennyt joko pyörällä tai autolla. Tekeekin ihan hyvää n. 4km suuntaansa. Tulee samalla tehtyä lenkit, kotoa kun ei näemmä työpäivän jälkeen pääse enää mihinkään. Nytkin kun on tullut lunta, on tuolla saanut ihan tarpoa, hyvää liikuntaa siis. Ja eilen söin iltapalaksi vain viilin myslillä. No, alkuillasta vetelin kyllä viimeiset itsetehdyt joulupiparit :p . Tänäänkin olen jotain pientä närppinyt, mutta katotaan nyt, jos en enää pahemmin mitään. Viikonloppuna viimeistään meinaan kyllä avata konvehtirasian, niitä vielä pari on ja eihän niitä syömättä jätetä, mutta aika pitkälle oon niitten avaamisten kanssa jo sinnitellyt :LOL:

Nyt lukemaan, on sellanen kirja kuin Musta ruusu menossa ja on hyvä :p
 
Pessin tarhassa on joku tuleva kannibaali vissiin... :kieh: tällaset jäljet löytyy kädestä ja piru vie, äiti on kiukkunen kun joku pureskelee mun lastani :kieh:

Pitäs mennä kirppis kamoja hinnotteleen,tekeen kouluhommia ja vaikka mitä mutta ei nappaa.
Tässä pojista yks kuva, nää niin kauheesti nauttii toisistaan :heart: ja Pessiltä terveisiä kavereille .

Tänään tuli putkitukseen aika, 4.2 on sitten se edessä. Miten ihmeessä mä vaan pystyn pitämään Pessin syömättä kun aika on vasta klo.10... tuolla kun on jo 7 aamulla hirveä nälkä.
Niin ja Tuuti, mä peruin sen ajan :ashamed: pelkään niiiiin hampilääkäriä.. :ashamed:
 
Täälläkin kaikki neljä olleet kuumeessa sunnuntaista. Juho ok, Ella siht ok. Mutta tytöillä on 39 ja risat kuumetta ja mieletön räkis ja köhä, Essillä meinaa henki salpautua välillä...

Ja lääkäri reissun tuloksena Essillä korvatulehdus :(

Onneks kaikki sairaana yhtäaikaa....
 
No johan on Pessiä pistetty purren :eek: :(

Olipa kiva käydä tänään kylässä yhellä miehen vanhalla kaverilla, me käydään niillä tyyliin kerran vuoteen ja samoin he meillä. Heillä on 9kk ikänen tyttö jota me ei vielä oltu nähtykkään, kivaa oli käydä kylässä taas pitkästä aikaa, edellisestä visiitistä oli melkeestä päivälleen vuosi :D :whistle:
Meinas tääkin reissu kyllä lykkääntyä, kun miehellä on ihan älytön työtahti, tehny töitä niin paljon nyt, että liukumaa on +60 tuntia tullu viidessä viikossa ja on tehny sen lisäks vielä ihan tavis ylitöitäkin. No saapahan tuo vähän siitä rahaa ja meinaa vissiin tän tai ens viikon jälkeen alkaa pitään noita liukumia vapaana. Kivaa oliskin välillä tavata :D Nytkii tuo on töissä, tuli töistä meidät hakemaan kyläreissulle, toi kotiin ja lähti takas töihin, puol viideks meni aamulla :eek: no sillä joku pikakiire homma kun pitää huomenna luennoida jostakin ja kaikki materiaali oli tekemäti... Juu ja ketähän meikeläisenkin ukon työt kiinnostaa :whistle: no itellä ainakin mieli keveni jos ei muuta.

Topsy vois paljastaa onko meandin uudessa mallistossa millasia helmiä :whistle: :whistle: mulla on kutsut sitten het seuraavana päivänä kun tuo mallisto vaihtuu ja jo niin kädet syyhyää :whistle: :whistle: :D

Tulipa vaan tuossa eilen sängyssä mieleen, että olikos Anttonilla jo se pituuskontrolli?? miltäs siellä tilanne näytti? vaan ihan kun asia mulle mitenkään kuuluis, mutta tulipa uteliaisuuttaan mieleen että vieläkö poika venyy pituutta kovin..

Mä liityn kanssa samaan kerhoon, eli muakin suunnattomasti ärsyttää tuo että ei voida ilmottaa jos ollaan menossa johkin että siellä ollaan sairaina, tai sitten niitä sairaita tulee meille. Tottahan se on, että tarttuu jos tarttuu mutta himputtiako niitä hakemalla tarvii hakea, siis niitä pöpöjä.

Sarastelijoille ihan hirmusti paranemisia!!

Ai, piti sanomani, että ihanasti Hilmalle alkanut ruoka maistumaan ja painoakin oli tullu tosi tosi kivasti, mutta kyllä pikku kirpun kelpaa kasvaa :D
Mä melkeen päinvastoin luulen ja jopa pahasti epäilen, että Juholla ei paino ole noussu juurikaan, pituutta on vähän tullu, mutta senkin edestä on jo ennestään hoikka poika hoikistunut, kylkiluut sen kun loistaa, hyvä ettei paista ihosta ihan läpi, mutta mitään lihaa ei siinä välissä kyllä ole, tiiä sitten pitäskö antaa rasvalisän rasvalisää tai jotain. No on tuolla kyllä aivan loistava ruokahalu, mutta kyllä tuommosella temuamisella sekin energia on kulutettu varmaan kymmeneen minuuttiin. Pitäis punnita varmaan.
 
Pupu luuleksie että ne meille kertoo etukäteen :headwall: Tai saan minä nähdä muotinäytöksen ens lauantaina, sitten voin paljastaa :D Muutama vaatehan näkyi jo me&us kirjeessä joka tuli kaikille asiakkaille sähköpostiin vasta. Mut innolla odotan lauantaita, silloin pääsemme rekkiä hypistelemään :p

*muoks siis paljastaa jotain mikä ei kerro mitään :LOL:
 
Auts, tuota Pessin kättä :/

Meillä täällä takana toooosi rento yö |O Kiia hereille kolmisen kertaa, Jeppe muutti sohvalle yhden aikaa (kävi vessassa ja ei suostunut menee takaisin ylös kun veikkakim nukkui alhaalla) ja Daniel heräs hitusen vajaa 5 itkemään. Tai ,iä heräsin pojan nyyhkytykseen silloin. Kuume 39.2 :/ Nyt oon evakossa ukon koneella kun poitsu kattoo mun läppäriltä dvd:tä Kiiukan huoneessa. Olkkariin kun ei voinut siirtyä ettei Jeppe taas herää... On se hyvä että on tilaa nukkua milloin missäkin :whistle: Ja miä nuo nuoremmat pistän tänne alas maate kun ovat kipeenä, äipällä lyhyempi matka pomppia :D

*menee hakee lisää kahvia ettei nuku pystyyn*
 
Helou,

Ja heti alkuun kovasti voimia ja haleja kaikille, jotka pitää sairastupaa pystyssä. Ei varmaan pitäisi sanoa, mutta Hilmis on toistaiseksi terve...ei nyt sitten varmaan enää kauan ole, kun ääneen kehuin :LOL:

Hui tuota Pessin kättä - meilläkin on joskus ollut vastaavia ( ei noin voimakkaita sentään) jälkiä Hilman kädessä, mutta meidän tapauksessa neiti aiheutti ne ihan itse - hampaita kun alkoi olla suussa enemmän niin testaili purukalustoaan milloin minnekin....onneksi tuo tapa on jo jäänyt pois.

Rontti - onko Musta ruusu Robertsin kirja - multa löytyy kaikki kyseisen naisen kirjat ja ovat kyllä mukavan rentoa iltalukemista :) ( voihan olla, että jollain muullakin kirjailijalla on samanniminen kirja..)

Keiju rankalta kuulostaa sinun sairastelu punkteerauksineen ja ymmärrän hyvin, että oot kauhuissaisi nyt - toivottavasti neiti siellä paranee pikaisesti ja äiti pysyy terveenä :hug:

Toivottavasti Krisun yö on mennyt edellistä paremmin. Meillä yöt menee yleensä tosi hyvin, mutta niin kuin moni muukin täällä on todennut, niin selvästi nyt kun ikää on enemmän ja tunne-elämä monipuolisempaa niin alkaa unetkin olla välillä pelottavia- meillä on muutaman kerran herätty huutamaan ja itku on ollut selvästi sellaista kauhistunutta. Välillä on saattanut mennä parikin tuntia, että itku on rauhoittunut ja neiti nukahtanut uudestaan. Onneksi noita ei usein ole..

Hilman lempileikki tällä hetkellä on kassien purkaaminen, pakkaamine ja kuljettelu... muutama pieni käsilaukku neidillä on ja niihin ahtaa ties mitä, sitten kuljettaa ne toiseen huoneeseen ja purkaa. Eilen kassissa oli koko päivän tutti, roskia ja pala kovettunutta ruisleipää :LOL:

Pupu - Ei Hilmallakaan tosiaankaan missään mitään ylimääräistä ole, mutta nyt on sentään tullut pikkuinen pömppis ja pyöreämmät posket. Jospa me saatais 9kg rikki nyt kevään aikana, vielä puuttuu 750g. Ja Hilmakin touhuaa posket punaisina aina, että kuluttaa yhtä paljon kuin syö...ruokamäärat on nyt vaan kasvanut, hulluja satseja vetää napaansa. Eilen keitin iltapalaksi puoli litraa mannapuuroa ja se hävisi muutamassa minuutissa, päälle vielä pari mandariinia ja leipää..mä en itse tollaisia määriä jaksaisi syödä :eek:
 
pupu pituus on vieläkin ihan pilvissä,mutta rajojen sisällä..sellanen 1,5cm kuukaudessa tuntuu olevan keskimääräinen pituuden tulo..ja painokin vaan nousee,vaikka liikkuu hirveesti..mutta kaik hyvin,ku rajojen sisällä on just just..olikohan jotain päälle 85-86cm pitkä,en jaksa kaivaa neuvola korttia,ku en tiiä missä se on :whistle:

eilen tuli uurna postissa,melko haikein tuntein siirrettiin tuhkat siihen,pitäs vielä käydä jostain vähä silikoni tiivistettä tai jotain ja laittaa toi kans kiinni pysyvästi..

meillä on ihan apina poika,kiipee joka paikkaan,keittiön pöydältä löytyy hyvin usein syömästä mandariinia,tai sit kiipee tohon tv tasolle ja kattoo ikkunasta ulos,ja äippä saa sydärin joka kerta kun näkee lapsensa jossain roikkuvan :| ja meilläkin on nyt vähä kiukuteltu,mutta on myös sitten hirmuisia nauru kohtauksia saanut,tuo nauraa joka ilta ihan hirveesti tolle koiralle,kun se vähän hölmö koira on :LOL: ja hampaita on ihan hirveesti,12 ja lisää pukkaa koko ajan..
traktori kyytiinkin pääsi yks päivä,kun oltiin anoppilassa,kävi ukin kanssa ruokkimassa elukat,hirveesti vilkutti aina ku ohi ajoivat,tykkäs hirmuisesti olla kyydissä..
uusia sanoja tulee joka päivä useita,eilen oppi sanomaan täti, tuti ja kiitos..

pessillä kauhia näköinen käsi :eek:
 

Yhteistyössä