Niin, joskus se on se arki ja se aherrus kun pitää meikeläisen pois palstalta ja joskus se on vaan ihan sitä, että ei ole mitään sanottavaa, niin ei tule kirjotettua :ashamed:
Mutta nyt voin kyllä kirota kovaan ääneen... pjerkkele.. sähkö on kyllä yks semmonen asia mistä mä en elämässäni luovu. Aamulla kun herättiin ja sain nostettua Juhon pois sängystä niin samontein räps* sähköt poikki |O kiva siinä sitten pimeessä vaihtaa toiselle vaippaa ja vaatteita ja rasvatkin laittaa. Onneks jugurttia oli kaapissa että sai poika vähän leivän lisäks jotain muutakin. Siinähän tää aamu sitten menikin. Ilman sähköä, kun ne sitten viimein palautu kahentoista maissa, niin olkkari, makkari, vessa ja eteinen oli ainoot missä sähköt toimi eli loput 130m2 oli sitten pimeenä, ukko piti soittaa töistä kotiin laittamaan sähköt kuntoon (joo olisin osannu itekkin vaihtaa sulakkeita sen sata, mutta kun ei ainuttakaan oikeen kokosta sulaketta ollu jäljellä ) no vihdoin sitten yhen jälkeen saatiin sähköt keittiöönkin ja sai juhokin ruokaa ja pääs päikyille. Kamalaa, mä taidan olla sen verran pumpulissa kasvanut, että ilman sähköä en kyllä rupee vapaaehtosesti olemaan ikinä missään.
Laivalle ei muakaan saa :x sitten mun pitää ihan oikeesti haluta johonkin ja sinnekkin pitää päästä nopeesti jos laivalla menee, mulle iskee heti kamala merisairaus, oksu lentää ilman alkomaholiakin koko reissun :x :x :x paitsi sitten kaik menee niinkun maan pinnalla jos ei tuulen virekkään käy
Pitäs mukamas vähän siistiä nurkkia kun anoppi soitti ja sano tulevansa kolmen jälkeen kylään, mutta pah en mä jaksa, jos sitä häiritsee niin siivotkoon itte. Ja me tästä kyllä mennäänkin ulos kunhan Juho eka herää ja on syöny välipalan, että saapi anoppi seisoskella pihalla meidän kans
Ah, kylläpä olo helpottu kun sai juotua päivän ekat kahvit
ilman kahvia ei vaan lähe päivä käyntiin ja olinkin kun nukkuneen rukous tähän asti, mutta nyt vähän piristy
perkuleen sähkökatko kun vei multa mun aamukahvitkin |O
Tuli mieleen tuosta keijun kirjotuksesta ja teletapeista, että meillä Juhon ehdoton lemppari on jummi jammi, se katotaan aina kun tulee, muista ohjelmista tuo ei yhtään välitäkkään vaikka olis kuinka telkka ja juniori kanava päällä. Mut jummi jammi kun tulee niin Juho istuu heti kattomaan. Hassu.