Pideään peukkuja, että
Kotiäiti on seuraava odottaja
. Mukava kun kirjoitit ja tule sitten heti kertomaan, kun asia varmistuu
!!
Tosi kiva kuulla
Santistakin ja Siiri tosiaan suloinen ja jo ison oloinen tyttö hiustensa kanssa, taitaapi olla niin äidin näköäkin
. Santilla hieno uus tukka, en olis sua varmaan tuosta tunnistanutkaan.
Tuutilla siellä taas hommaa
. Toivottavasti saat uunin pelittämään, sellanen olis kyllä mukava! Mun vaan pitäs eka opetella sytyttään tuli
. Mies toi meille tänään kaveriltaan sellasen sulosen vanhan aika pienen pöydän, minkä sisällä on vanha toimiva Singeri
. Saapa nähdä tuleeko Singeriä käytettyä, mutta pöydän maalaan kesällä ja ehkäpä esikoinen saa siitä ekan koulupöytänsä. Oonkin jo murehtinut, että millanen ihmeen koulupöytä, kun en ihan tavallisa haluis :ashamed: . Tosin en kyllä ole yhtään tutustunutkaan, millaisia kaikkia koulupöytiä nykyään on tarjolla.
Vip, minä olisin kanssa ollut tooooosi vaivaantunut, jos kaverit puhuis mun masusta ja raskaudesta ja toinen ihan toisenlaisessa tilanteessa
. Miten ihmiset ei tajua tuollaista... Muutaman kerran olen joutunut samanoloisiin tilanteisiin ja siinä on kyllä itsellä niin nolo olo ja iso suru samalla toisen puolesta. On nuo lapsettomuus jutut vaan niin syvältä :'( .
Tildalla tosiaan vuorostaan töihin meno lähestyy, jänskää se on, tsemppiä! Vaan eikös täällä olekin selvästi positiivista kaikilla loppujen lopuksi töihin meno ollut, sekä omalta että lapsen osalta? Niin sitä kummasti sopeutuu ihminen elämäänsä... Minä täällä just tänään oon hiukan miettinyt sitä mahdollista uutta kotiin jäämistäni, kun miehen työt ainakin tällä hetkellä selkeni hiukan. Mahdollisuus vois olla jäädä kotiin kesä-marraskuu ja siitä sit mies olis kotona ainakin sen joulukuun. Mutta mutta, viistinkö jättää ryhmääni, uskallanko sanoa lapset irti hoitopaikasta, jos ei sit pääsisikään samaan paikkaan ja ja ja. No, onneksi vielä ei ole pakko päättää. Tänäänkin oli kyllä niin kiva työpäivä, että mikäs sielläkin ollessa ja kun lapset viihtyy hoidossa. Esikoinen tietysti sitten sen koulunsa aloittaa... No, katsellaan. Kesän minä olisin kyllä enemmän kuin mielelläni kotona B)
Katjannan pojan päikkärit käy kyllä kateeksi!! Meillä unet on MAKS 1,5h, yleensä noin tunnin |O
Dogtor, älä sinä mitään häpeile!! Ja onhan tuollaisessa tilanteessa pakko apua pyytää, eihän koskaan voi tietää, jos sit yhtäkkiä oliskin jotain vakavampaa :hug:
Meenpäs nyt vaalle, heh, joka ilta kytännyt painoani :ashamed: , sit katon mitä annan itelleni luvan syödä ja lukemaan.
Ai niin, eilen ostin aikas ihanan kankaisen katostsydeemin jonkun tytöistä sängyn päälle
:heart: . Ehkä tuo esikoinen sen saa ensin, sitten joskus kun saa oman huoneen. Kerrosänkyyn tuollasta ihanuutta kun ei oikein voi laittaa. Oikea hinta olis tsydeemille ollut 98e :x , mutta alennuksen ja äitin avustuksella jäi mulle maksettavaa 25e