Hyvää iltaa!
Olen minä käyny teidän jutusteluja sillon tällön lukemassa (eli päivässä useamman kerran :ashamed: ), mutta enpähän ole saanut ite aikaseksi kirjoittaa mitään... onkohan mulla jonkinsortin tammiväsymys =)
Mutta juu, on täällä sattunu ja tapahtunu taas kaikennäköistä. Miehen kanssa taas kerrattu niitä parisuhteen pelisääntöjä, ja olenpahan eropapereitakin jo mielessä allekirjoittanut, mutta saatiin asia puitua... ainakin tältä erää :/ Rehellisyysasioista taas kyse
Jospa se herra joku päivä oppii mitä takoittaa TÄYSI rehellisyys...
Santreille silmälaseja ollaan metsästetty tänään ja muutamat mieluiset löytyikin, mutta HERRASIUNAAJAVARJELE MITKÄ HINNAT
Kaikista mieluisimmat itse pojalle olis olleet semmoset melko hengettömät ja huomaamattomat viritykset (kun nyt kuitenniin ensilaseista on kyse), niin hintaa näillä härpäkkeillä oli 450 ?
|O |O |O Ei varmaankaan tule ostettua... Ja kyllä minun silmään se Specksavers ei ole ollenkaan niin halpa kuin se itseään mainostaa. Sieltäkin löytyi sopivan sporttiset alasiimalliset ja joustosangalliset kakkulat, niin johan hintaa tuli linssien kanssa jo 279? ! LASTEN SILMÄLASEISTA |O Mutta eihän se auta. Hommattava ne on... Mulle kyllä sitten löytyi sieltä Speckarilta 2 ihan kivat mallit, ja nyt kun siellä on se -ota 2, maksa 1 -tarjous, niin saan kummatkin. Santerille ei kumminkaan löytynyt kuin nuo yhdet sopivat, joten hänen osaltaan tuolla tarjouksella voi pyyhkiä takalistoa... Mutta tsekataan vielä perjantaina lähikunnan ostarin tarjontaa alennuksien toivossa
Voi he***tti minä olisin raivona jos mun kakara kokisi samanlaista kohtelua päiväkodissa kuin
Pessi. Oikein alkoi hampaita kiristyttämään kun luin :kieh:
Välillä tosiaan huomaa, että joillekkin päiväkodin tädeille se homma on tosiaan työtä vaan. Toiset sitten tekevät sitä sydämellään. Onneksi tosiaan niitäkin on.
Yksäidille tsemejä "rakentaviin" keskusteluihin :kieh: !
Ja kaikille sairastelijoille, isoille ja pienille, paaaaljon virtuaalirohtoja ja :hug:
Topsylle mukavaa matkaa :wave:
Ja
Viun sanavarasto nauratti tosiaan täälläkin
Ja pitäis meidän tosiaan tavata... Tulisitteko Oulun porukka meidän uuteen residenssiin vaikka joku ilta (huominenkin muuten käy
), niin pääsisi
YO ja
Tiipiikin mukaan..? Laitellaan s.postia puolin ja toisin!
Ja jostain minä aloin semmosta ihmettelemään mielessäni, että miksi
Tuutis teillä muksut saatetaan kouluun ja koulusta kotia? Siis ihan uteliaisuuttani kysyn, kun tuli mieleen, että onko siellä etelässä kuitenkin jo niin levotonta, että ihan turvallisuuden vuoksi, onko koulumatkat pitkiä, vai ihan oma valinta..? Ja ei siis toki ole pakko edes kertoa, mutta tulipahan vaan mieleen
:ashamed: :snotty:
Laivareissu kuulostaa muuten kivalle! nimim. aina niin korrektisti laivalla käyttäytynyt naishenkilö :saint:
Mulla on muuten (edellisestä aiheesta aasinsilta...) nykyään niiin hemmetin hirveitä krapuloita, että ei ole tosikaan
Minä vähän luulen, että sillä mun syömällä metformiinilla on jotain osuutta asiaan. No jokatapauksessa, ne on niin kamalia, että koko juominenkin mietityttää :/
Pitäsköhän kysästä huomenna lääkäriltä löytyykö alkohooliystävällistä metformiinilääkitystä
:saint: Hitto viimeksi lauantaina oksensin aamulla mahalaukkua pihalle... Toki oli ehkä osuutta 3 litran viinikanisterillakin... Vedettiin se kahteen pekkaan kaverin kanssa
:saint: Ja kaikista hupaisinta tässä oli se, että minä olin se kotimies ja lauantaiaamun kaitsija miehen ollessa juhlintavuorossa
Mies tuli yöllä valomerkin jälkeen kotia, niin oli ilme näkemisen arvonen kun vahtivuorolainen oli melko hyvissä tunnelmissa tyhjä tonkka pöydällä B) Nooh, kerrankos sitä jutustelun ohessa muutama lasi viintä menee...
+ muutama saunaolut päälle
Menipä taas ihan tunnustamiseksi... Teillä on varmasti tooosi hyvä kuva minunkin alkoholin käytöstä
Harvakseltaan huolella
Samoja mietteitä myös täällä tuon syömisen suhteen kuin
Rontilla :/ Meillä nimittäin Silja söis koko ajan jotain. Ja melkein aivan sama mitä. Pakko rajoittaa annoskokoja ja syömistä yleensäkkin. Ainut tosi veemäinen juttu tuossa Siken persoudessa on, että ei meillä kukaan muukaan voi mitään syödä jos neidin syöntiä rajoitetaan :/ Aina se jotenki suun liikeistä ja pussien rapinasta saa selville, että jotain on suussa ja siitä alkaa kohtauksen järjestäminen :headwall: Naama punaisena huutaa niin kauan että jotain tippuu, tai sitten kostaa. Menee esim. vaatesenkilleen ja vetelee vaatteet pihalle, kirjahyllyn kirjat saa kyytiä tms. Ihan uskomaton tapaus
Ja
potta-asioita meillä ei ole vielä edes niin pitkälle mietitty, että se potta olisi hommattu, mutta pakko kait se jossain välissä on hommata :ashamed: Mutta ei kyllä ole neidin suolentoimintakaan niin säännöllistä että sillä perustein voisi sitä hätä2 alkaa metsästämään. Pissankin kanssa niin ja näin.
Puhetta ei meilläkään vielä tule kuin "äiti" (joka tarkoitta tosiaan myös isiä ) ja "apua". mutta siinä kai ne tärkeimmät onkin
Nyt lähen nukkumaan. Aamulla kilpirauhasultra :|