LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, tammikuu

Iltaa :wave: Huomenna männää kahtomaan sitä asuntoa :D Varasin näytön jo yhteen toiseenkin taloon...mikä ei toki niin hyvä ku se mihin huomenna mennään. Mies haluaisi asunnon tältä alueelta missä nyt asutaan tai sitten viereisestä lähikunnasta.Jonne minä en kyllä muuta kirveelläkään.Eli pitkään varmasti katsellaan asuntoja :whistle: Mut huomista odottelen ;)

Ella söi tänään kissan paskaa :x hetken hiljaisuus oli vain ja mies löysi neidin kissalaatikolta paskat suussa. Toivottavasti ei mitään tautia tule.Joo ja kyllä nyt hengitys haisee.Yritin pestä hampaitakin mutta ei anna takahampaisiin koskea jonne juuri köntti oli jumettunut :x Vinkkejä vinkkejä otetaan vastaan miten saisin hampaat pestyyn?

dogtorin pesueelle jaksamista :hug:

sairastelijoille :hug:

Nyt jalkahierontaan...mies antaa jalkahieronnan aina silloin jos teen hänelle iltapalan ;) :D Vaikkakin kyllä sitä kaipais välillä muutakin kuin jalkahierontaa ;)
 
OI oi :x Topsyn poppoolle ja Yksäidin pesueelle paranemisia. Miä näen ihan painajaisia että tuo iskee vielä tänä keväänä meijenkin porukkaan :/ Ämpärit loppuu kesken ja kumminkin muksujen sihti on mitä on.. Ja se tauti kestää kestää ja kestää ennen kuin on koko porukan käynyt läpi |O

Miä suodan ja huopaan edelleen :ashamed: Mut eikös mulla ole vielä viikon verran aikaa päättää :saint: Paljon riippuu nyt siitäkin että mihin Danielin mahd. leikkausaika menee jos sellanen tulee. Ens maanantaina mennään korvatautien polille siitä kovasta kuorsaamisesta. On muutes hölmö aika klo 16.50. Yleensä aina ollut päiväaikoja. :saint:

Ja ja siitä Jepen diagnoosista... Juttelin tänään lähetteen kirjoittaneen koululääkärin kanssa. Diagnoosiepäily oli pakollinen laittaa koska Kela sen vaatii MUTTA Jepellä EI epäillä mitään (tai ainakaan sitä mistä oon kirjoittanut) ainakaan tässä vaiheessa tai jos on niin ei pahana lääkehoitoa vaativana. Eli seurailu kannalla ja Voimalasta mennään ettimään niitä apuja siihen itsetunnon kohotukseen ja käyttäytymisen säätelyyn... Näinköhän tuo hienosti sanottuna meni :D Ja siellä on sitten asiantuntijoita jotka osaavat sanoa kannattaako sitä alkaa tutkimalla tutkimaan... mutta vastaavaa apua tulee myös saamaan nytten... Kuulemma nuo Jepen jutut eivät välttämättä liity siihen ollenkaan.. Keväällä ilmeisesti testaillaan onko pojalla lukihäiriö josta juontuu tuo lukemisen vaikeus.. Miten tuntuu että kaikki kasautuu yhden lapsen niskaan :( No sen näkee sitten :)

Meijen pimatsusta on tullut todella hellyyden kipeä. Äidin nenä meni lyttyyn kun Kiia antoi pusua ja samalla pamautti otsallaan niin että rusahti. Kovaotteinen penska :D Mummikin kun tuli tänään niin neiti vinkui syliin ja oikein painautui kikattaen mummia vasten. Ja toinen minkä oon selkeästi huomannut niin illalla klo18-19 välillä alkaa jumalaton riehuminen. Keksii vaikka mitä. Riekkuu yksinään kun ei saa kaveria. Ilmankos yön sitte hilluu |O
 
Leya saattaapa olla samakin talo... ei mikään kaunis sisältä mutta ihanalla paikalla ja kiva piha. Kiinnostuttiin kyllä siitä ihan sijainnin takia ja ajateltiin siihen muuttaa. Huh, hommaa riittää sisustuksen kanssa, ja maalattavaakin löytyy ;)
 
tiipii, on se varmaan sama talo. Siellä Kaijonharjun päässä sitä tietä? Valitettavasti ranta on mutaa täynnä ja pihalla kuoppia eikä nurmikkoa olemassakaan :whistle: Mutta tosi rauhallisella paikalla ja kesällä siellä sai hyvät känät veettyä :LOL:
 
Joo on sielä melko päässä. Minä just tykkäsin siitä pihasta kun oli sellasta "rososta" eikä nimekskään nurmikkoa :D ei siinä varmaan voi ees uida, eikö sieläpäin oo ollu levää? ainakin muistaisin joskus niin lukeneeni.. Sen piha-alueen ja paikan takia minä siihen just ihastuin, ja vanhaan rantasaunaan (kuulemma pitäis toimia)...mutta huh huh, sisätiloissa saa olla kekseliäs että tulee kunnon kodin tuntua... mutta jospa sielä viihtyisi, ainakin toivon niin kun kahen pienen kanssa olis niin helppo siinä touhuta ja vauvaa nukuttaa ulkona. Ja grillikatos siihen tulee kans kesäks joten sen puoleen varmaan kivaa olis siinä noin niinku hyvillä säillä.
 
Vip1 meilläkin osataan syödä kaikenlaista herkkua :x Tänään just ihmettelin mitä tuo mussutti lattialla tyytyväisenä kaksin käsin. Ensin en oikein tajunnu, maissinpalasia yms siinä oli... Mietin pitkään mistä oli sellasta mössöä voinu löytää, kunnes hokasin. Olin koiralle antanut vähän aikasemmin ruokaa, jossa oli maissia ja ilmeisesti koira oli sitten oksentanut ruokansa jonnekin ja poika valppaana löytänyt ennen äitiä |O Pienen kierroksen jälkeen löysin loputkin, miten tuo koira onkin osannut niin hiljaa oksentaa. Mut juu, on meillä ennenkin poika syöny kaikkea ällöä, en kehtaa edes myöntää/kertoa mitä kaikkea |O :snotty:
 
Ne sisätilat oli kyllä vähintäänkin mielenkiintoiset. Vessassa oli muistaakseni vesivaneria seinillä? Mutta rantasauna kyllä lämpiää ja hyvät löylyt saaki :) Kaverilla on vajaan vuoden vanhempi poika kuin nää meidän lapsoset ja oli siinä aika homma kattoo, kun jätkä veti juoksujalkaa ympäri pihaa...
 
Leya no hyvä tietää ettei saunan piippu heti halakea, ollaan nimittäin aika kovia saunomaan ja ekana aion puunata ja sisustaa sen rantasaunan kuntoon ja istua sielä varmaan joka ilta, sisällähän olis kans pikku sauna mutta se ei kiinnosta ;)
Joo saapi nähä että pitääkö kesällä laittaa jotain aitaa siihen vesirajaan vai tyttö liekaan...ainakin pitää vahtia koko ajan ettei vaan veteen mene vaikka mataalaahan siinä varmasti on, mutta tarkkana saa kyllä sen suhteen olla. Joo sisätilat on mielenkiintoset, ollaankin mietitty sinne jos minkälaista sisustusjujua,kankaita yms. kaapinovet lähtee ekana ja niihin jotain kivaa kangasta vaan eteen, ja onneks saa maalata ja laittaa oman maun mukaan.
 
Mammolle onnea hyvästä mammografian tuloksesta, ihanaa että kaikki oli hyvin :heart:

Dogtorille iiiiiso :hug: ja emma(?) koiralle ihanaa ja rauhallista ikiunta, nuku hyvin. :heart:

Kiva kuulla kiisumirristä, kyllä teitä on kovin koiteltu :hug: ja onnea ihan hirmusesti massussa olevasta vauvasta!! Tule ihmeessä kirjottelemaan välillä kuulumisiasi!

Kommentoitavaakin olis kovasti kun on taas pieni tovi vierähtänyt kun on tullu kirjotettua, lukenu oon kyllä, mutta ei sitten oo jaksanu tai huvittanut alkaa rustaamaan mitään.

Niin juu, sairastelijoille hirmusti paranemisia!! oksutauti on jotain ihan kamalaa :x :x :x :x saa nähä koska se on meillä :x :x :x thyi
 
Mammoliino minähän en tainnut edes onnitella tuosta mammografian hyvästä tuloksesta :eek: Paljon olet kyllä mielessä ollut ja hyvät uutiset täältä onneksi luin mutta nyt tuosta PuPun kirjotuksesta havahduin että onnittelinko ollenkaan :ashamed: Eli nyt siis sylin täydeltä onnea tuloksesta! :hug:
 
Morning!
Onni pysyy edellee poissa kerhosta, eilen edelleen kuumetta :headwall:
No, pysytään kotona ja säästyy ainakin rahat =) Mietin meinaan tässä, että miten on noin hyvin riittänyt kotihoidontuki tähän saakka...?? No kun sairastetaan, ei pääse mihkään. Jotain hyötyä.
Niinukalle on Venlan nimi matkalla. Toivottavasti on mieleen!
Sairastelijoille muillekin paranemisia. Etenkin te noron uhrit :hug:
Eero koisaa edelleen, kuuden aikaan heräs itkeen hetkeks ja sippas iteksiin, jee!!

Piituli: Mä ilmotan itteni mökkeileen, mutta en pysty sanoon 100 varmaks, pääsenkö. Maksan vaikken tuliskaan. Riippuu siis siitä, osuuko samaan viikonloppuun miehen työpaikan lasketteluloma koko perheelle =)
 
Ilmoitinkin toiseen paikkaan jo että en lahde mökille. Meillä voi mennä järjestelyt muuten vaikeaksi, kun mies sai työpaikan jossa ulkomailla käyntiä Jos sattuu vaikka sille viikolle lähtö, niin mun työvuorot on sitten sinä vkl:na. Tai sitten jos on reissussa sinä vkl:na, niin eipä mulla ole hoitajaa lapsille välttämättä. Ja muutenkin kun LS ei ollut vissiin tulossa, niin eipä olis kyytiäkään. Häneltä kun olisin kyytiä vinkunut mökille :)

Meillä Sara työnsi sormensa koiran P.hen yks päivä, mutta ei onneksi suuhun asti mennyt. :x Ja yks päivä se tuli kissan p-lapio suussa mua vastaan :x Tässä ällöttävimmät meiltä.

Kyllä mä olen onnellinen kun mies sai hakemansa hyvän työpaikan. Josko tästä vuodesta tulisi hyvä vuosi meidän perheelle? Kaikenlaista on ollut ja toi miehen työttömyys oli aikamoista aikaa. Jouluu hurahti vaan eikä joulu tuntunut missään kun tein töitä niin paljon. Oli jopa vaikeuksia asettua tänne kotiin, kun olin tehnyt 22 työpäivää 3:lla vapaalla :ashamed: Lopuksi sitten sainkin itse taudin ja nyt syön antibioottikuuria korvatulehdukseen sekä poskiontelontulehdukseen. Sara on kas kummaa pysynyt terveenä viimeisimmän taudin jälkeen johon sai antibiootit. Muut myös tässä perheessä terveenä. :)
 
yök yök :LOL: :LOL: :LOL: aikas hyviä naposteltavia teijen muksuilla :LOL:
meil ei "onneks" oo vie syöny mitään tommosta....varmaan olis jos olis kisun hiekkalaatikko käytössä,mut ku se paskoo ja pissaa pihalle :D ...keittiönlattialta syö kyl kokoajan jotain mut ne taitaa olla sen omia kuivuneita murusia :D ....sillon ku vie ryömi,niin kissan tassua imeskeli mut ei sen kummempaa oo vie tapahtunu ....sairastelijoille :hug: meilläki emma kipee...yskii ja on kuumetta..3päivä jo...oisko influenssaa???
 
Hellou =)

Kovasti olen yrittänyt päästä tänne kirjoittelemaan, mutta tuntuu ettei aika riitä nykysin mihinkään |O Lapset työllistää ihan riittämiin...etenkin kun tuo pienin on nyt termiitti-iässä :headwall: Lisäks mulla oli 2päivää kaamee olo, kauheet vatsakivut aina välillä ja mahaa möyri, olin varma et se noro iskee, mut tänään olo ihan ok. Viuh!
Mutta aivan varmasti tässä keväällä vielä vatsaflunssa pidetään :headwall:
Mammolle hurjasti onnea hyvistä tuloksista =) Ja kiisumirristä oli mukava kuulla =) Onnea masun asukista!! Toivotaan että kaikki menee loppuun saakka hyvin ja saatte kauan odotetun nyytin syliinne :heart: Kyllä teitä on koeteltu :'(
Jokos mama on poksahtanut???? :whistle: :attn:
Onne millin perheelle miehen työpaikasta! =)
Monelle muullekin piti jotain kommentoida, mutten minä nyt tietenkään mitään muista :ashamed:

Kuinkas on laihis poppoolla lähtenyt sujumaan?????? Antakaas hyviä ja kevyehköjä ruokavinkkejä tänne!!!! Mä en keksi mitään :eek: Päässä pyörii vain kanajutut, keitot jne. Eikä jaksas montaa viikkoa noilla samoilla eväillä mennä :whistle:
Kiloklubissa oli kyllä kans jotain ohjeita, mutta jos kellä ois antaa joku hyvä ohje, niin ilomielin vastaan otetaan :wave:
Mun tarttis nyt aloittaa lenkkeily ihan toden teolla, mutta hemmetti kun on loskakeli, niin eipä huvittas mennä tonne taaplaamaan :kieh:

Tänään alkaa taas uusi sarja, se lipstick jungle, kuinka moni meinaa kattoo??
Ja torstaina alkaa teho-osaston viimeinen tuotantokausi... :)
Kohta tää mamma ei ehdi tätä vertaa tänne, kun aika menee telsun äärellä :whistle:
Vaikka ei mulle pahaa tee välillä töllöttää, sillä tossa syksyllä meni niin vähälle telkun kattomiset, en kattonut juuri mitään, ja hyvä ois välillä huilahtaa hetki ja unohtaa arkiaskareet vaik telkun parissa :)

Kuinkas muuten dogtor jakselee?? :/

Mutta nyt jatkamaan... :wave:
 
Päivää :wave:

Täällä notkun koneella kun poitsu nukkuu, samalla väsään lorukortteja... hirvee vesikeli ulkona, oli aika extremeulkoilua kun piha niin jäässä kun olla ja voi, suorastaan luistinrata.

Laitoin kirppispuolelle myyntiin ratsastusvermeitä, vink vink, jos joku tietää jonkun joka tarvii. Uusi kypärä ja hanskat, ja käytetyt talviratsastushousut. Tilda ja muut hevostelijat, mistä löytyy edullisesti ratsastusvehkeitä, noin niinku netistä?

No niin, nytpä tuo tottakai heräsi justiin kun oisin enempikin kirjotellu... joten eipä sitä sitten.
 
kiitti mamma3 kysymästä,ei täällä kovin hyvin voida..
vaikka kyse onkin pelkästä koirasta,sitä ei koskaan tuu kukaan tajuamaan,kuinka tärkeä olento se mulle oli.vaikka saatiin vain 4 yhteistä vuotta viettää,se vei multa niin paljon kuolemansa mukana.
mä oon vaan maannu sohvalla ja tuijottanu telkkaria,en paljoa muuta,mitä nyt pakottanu itteni jokapäivä ton toisen koiran kanssa kävelemään,että sais ees vähä raitista ilmaa..
pitkään menee ennenku toivun tästä..takan päällä on empun kuva ja aina siinä kynttilöitä palaa,ruokakuppi (pesemätön) on vielä tallella,mies ei anna pestä sitä..
hihnat omilla paikoillaan,niinku ne normaalisti oli ennen,häkki ennallaan,kaikki.en mä voi mitään ottaa pois.
yhtenäkään aamuna en oo heränny niin,etteikö tuntuis että joku puristaa keuhkoista kovaa,koko ajan on tuo tunne päällä..tää on ihan käsittämätöntä..
eilen sain tilattua kauniin uurnan tuhkille,nyt odotellaan vaan soittoa koska voidaan hakea tuhkat,luulen että huomiseen mennessä pitäis puhelun tulla.
en oo paljoo pystyny syömäänkään,kahvia vaan alas menis..
poika halailee ja pusuja antaa koko ajan,näkee että äidille tulee parempi mieli heti sen jälkeen,niin tekee sitä sitten koko ajan :heart:

ärsyttää vähän se että kaikki kaverit on ollu nyt ottamatta yhteyttä,paitsi yks. tuntuu että ne on ihan hylänny mut,eikö ne uskalla sit ottaa yhteyttä ja kysyä miten voin jne. siinäpähän ovat.
on se kumma kun mun pitää aina heidän kaikki murheet ja huolet kantaa ja kukaan ei sitten mun kanssa taakkaa jaa kun ois jaettavaa..mutta saan mä tän taakan yksinkin kannettua,ehkä parempi niin,ei tätä muut voi ymmärtää..
:'(
 

Yhteistyössä