Ja tarttuukos Noro näin netin välityksellä
:attn: |O ?! Eilen kun koneelta lähdin ja ylös menin, niin jo haisi oksu :x :/ !! Neidin sänky oli AIVAN täynnä oksennusta
. Meillä ei nuo vanhemmat ole näin pienenä oksennustautia sairastanut, tää oli aika uutta siis mulle. Se haju, kun sitä on joka puolella ja se kaiken peseminen :x . Yö meni siis valvoessa ja kytätessä ja aamuksi töihin |O . Miehen lomautuksen "hyviä" puolia :headwall: , ei saa edes itse jäädä sairasta hoitamaan :'( . Tänään illalla meni hiukan alas maissinaksuja, pienen pieni puuro annos ja yhden mukillisen joi jotain Osmosalia vastaavaa, mutta vadelman makuista. Kakka tuli vetenä jne. Toivotaan, että yö olis jo parempi ja huominen normaali :saint: . Ja että kukaan muu ei sairastuis :attn: :attn: . Olis se kai aika ihme, jos muut säästyttäis?
Mutta sitten mukavampiin
.
Mamalle hurjasti voimia ponnistuksiin!!!! Kyllä nyt on jännää
:heart: ! Vai jokohan on vauva maailmassa... Ajatella, niin sitä elää ihmiset erilailla tätäkin hetkeä!!! Vai on
Mileko kade... Täytyy kyllä sanoa, että tuntuu tosi ihmeelliseltä, että minä en ole kade pätkääkään. Ihanaa, kun muille tulee vauvoja, mutta jotenkin vain, minulle taisi tästä kolmannesta tulla todellakin tarpeeksi. Kakkosen jälkeen kuume oli heti ja luulin, että näin voisi käydä kolmannekin jälkeen mutta ei, nyt tuntuu todella, että jos jostain kumman syystä yhtäkkiä toteaisin olevani raskaana, niin se olis kamalaa. Tai ei raskaus olisi, se olisi ihanaa, ja synnyttääkin voisin ja viettää sen ajan sairaalassa, mutta siitä eteenpäin, varsinkin jos vauva olisi vähänkin itkuinen niin ei, minä en enää jaksaisi :ashamed: . No, hyvä että on nämä mielialat minulla, kun ei se vauva enää olisi mahdollinenkaan
Dogtorille lämmin :hug: :hug: . Mites ihmeessä sinua pystyis hiukan piristämään :hug: . Ihanaa, kun siellä on Simppa pusuttelemassa ja varmasti se on sitten vain aika, mikä vähitellen oloa hiukan parantaa.
On näissä lokakuisissa monenlaista menijää ja syöjää
. Aatella nyt oikeesti, mitä nuo pistävät suuhunsa ja aivan tyytyväisinä :x
!!
Ihana asuntokuumekin täällä vallitsee!
Vip, olipa hyvä, että osasit ottaa nuo kaverisi kommentit epilepsiasta tms kevyesti. :headwall: :headwall: . Toiset näkee vaan omaa napaa/omaa työtään kaikkialla...
Katjanna, kerro sitten miten testit meni
. Hyvin varmasti! On noita aina jännä olla sitten kuulemassa. Täällä ainakin tuo 5v testi on aikas laaja ja osin melko vaativakin. Ja kerro nyt ihmeessä täällä lisää sun iltasyömisistä, muut myös, että tulis itelle porkkanaa!! Eilen sorruin taas ihan turhiin leipiin ja kekseihin. Ja nyt tekee mieli myös |O . Viiliä on kans kaapissa, mutta ei sitä tänään tartte, eihän. Ja hyväähän sekin on, mut muut on parempia |O . Ostin tänään alesta itelleni liian pienet farkut, mitähän ideaa siinäkin oli
. Täytyy ne vielä sovittaa ja palauttaa varmaan.
Jaa-a, mutta mulla on vielä tuolla hommia ennen sitä syömishetkeäni
, eli ei kuin hommiin. Ja
maman uutista odotellen!!!!