Hellou =)
Kovasti olen yrittänyt päästä tänne kirjoittelemaan, mutta tuntuu ettei aika riitä nykysin mihinkään |O Lapset työllistää ihan riittämiin...etenkin kun tuo pienin on nyt termiitti-iässä :headwall: Lisäks mulla oli 2päivää kaamee olo, kauheet vatsakivut aina välillä ja mahaa möyri, olin varma et se noro iskee, mut tänään olo ihan ok. Viuh!
Mutta aivan varmasti tässä keväällä vielä vatsaflunssa pidetään :headwall:
Mammolle hurjasti onnea hyvistä tuloksista =) Ja kiisumirristä oli mukava kuulla =) Onnea masun asukista!! Toivotaan että kaikki menee loppuun saakka hyvin ja saatte kauan odotetun nyytin syliinne :heart: Kyllä teitä on koeteltu :'(
Jokos mama on poksahtanut????
:attn:
Onne millin perheelle miehen työpaikasta! =)
Monelle muullekin piti jotain kommentoida, mutten minä nyt tietenkään mitään muista :ashamed:
Kuinkas on laihis poppoolla lähtenyt sujumaan?????? Antakaas hyviä ja kevyehköjä ruokavinkkejä tänne!!!! Mä en keksi mitään
Päässä pyörii vain kanajutut, keitot jne. Eikä jaksas montaa viikkoa noilla samoilla eväillä mennä
Kiloklubissa oli kyllä kans jotain ohjeita, mutta jos kellä ois antaa joku hyvä ohje, niin ilomielin vastaan otetaan :wave:
Mun tarttis nyt aloittaa lenkkeily ihan toden teolla, mutta hemmetti kun on loskakeli, niin eipä huvittas mennä tonne taaplaamaan :kieh:
Tänään alkaa taas uusi sarja, se lipstick jungle, kuinka moni meinaa kattoo??
Ja torstaina alkaa teho-osaston viimeinen tuotantokausi...
Kohta tää mamma ei ehdi tätä vertaa tänne, kun aika menee telsun äärellä
Vaikka ei mulle pahaa tee välillä töllöttää, sillä tossa syksyllä meni niin vähälle telkun kattomiset, en kattonut juuri mitään, ja hyvä ois välillä huilahtaa hetki ja unohtaa arkiaskareet vaik telkun parissa
Kuinkas muuten dogtor jakselee?? :/
Mutta nyt jatkamaan... :wave: