LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, tammikuu

ekat koissunäyttelyt onnellisesti takana; tuloksena EH, ja oikein positiiviset arvostelut =) ! melkoista pilkunviilausta on turkin tuunaus joten siinä riittää vielä hiomista!! puuh,hitusen uuvuttaa,taidan oikaista töllön ääreen :wave:
 
ihana tuo eelin huone :heart: onkos tuo seinä maalattu vai tapettia vaiko mitä? :D
Minä haluun kans meidän neitille sisustaa huoneen,mutta kun ei oikeen tiiä mistä alottas :ashamed: ja minkälaisen sitä ees haluis..tai siis mimmosen neiti haluis ;)
Ja tuolla huoneessa on vuodesohva mikä vie hirveesti tilaa :( eli paljoo ei mahollisuuksia oiskaan sisustuksen suhteen.

Tuosta puhumisesta vielä,että meidänkin neiti höpöttelee paljon omiaan ja ei osaa sanoo tai eeee ja pääty pyörittää ja äiti ja issss tulee,mutta siinäpä ne...ja tosiaan kaikki aikanaa eli en tavallaan huolissani ole,mutta ainahan sitä miettii kun toiset jo osaa jne.. :ashamed:

Melina on muuten nyt kuukauden päivät tehnyt noita nuppipalapelei tosi hienosti :heart: vaikka ihan uuden palapelin sais niin oikeestaan heti menee kaikki oikeisiin paikkoihin.

Nyt koiria pissattaa :wave:
 
Krisu Seinä ja pilvet on maalattu. Puu on vedellä kiinnitettävä tapettikuva. Eelikään ei puhu oikeestaan mitään, ja nuppipalapeleissä ei mene ainutkaan pala oikeeseen paikkaan... niin, ja potalla ei suostu istumaan sekunttiakaan, että tavotteita riittää.

Henkka Kun täältä perähikiältä Ikeaan asti lähdetään, niin ostetaan kerralla kaikki mitä on myytävänä :LOL:
 
Jaaha... Pitkästä aikaa täällä ollaan... sivujakin oli ihan kiitettävästi tullut... Mun tarviis kyllä töitä tehdä eikä surffata täällä :headwall: Mutta selailin kaikki sivut nyt läpi. Oli kivoja kuvia ja linkkejä laiteltu.

Olen ollut tällä viikolla ke-pe omassa työssäni sijaisena, vielä 1½ viikkoa jäljellä. Eemeli on mummilla hoidossa sen aikaa. Riippuen isin työstä miten monta tuntia sitten loppujen lopuksi on hoidossa.

Mummi vain joutuu pappan kunnon takia jäämään nyt sitten aikalailla kokonaan kotosalle... mietittiin tuossa, että josko tehtäis sellainen kusinen juttu töihin, että en haekaan jatkoa siihen hoitovapaaseen. Lähdettäis nyt mahdollisimman pian tuonne väestöliittoon ja yritettäis sitä kautta saada tuo kakkonen, kun ei se näytä oikein luomuna tulevan. Sitten työnantaja joutuis maksamaan mulle syksyllä pari kuukautta äitiyspäivärahaa. Ja jos vaikka en saisikaan siihen elokuuhun saikkua, niin eemeli voisi olla ne pari viikkoa siitä sitten mummilla hoidossa. Siinä on vain se riski, että siinä tapauksessa äippä voi joutua ensi kesänä rippileirille tai lastenleirille töihin.... mutta mitäs siitä, olishan se vaihtelua.

Tapaamista voisin harkita... mutta kun se vähän riippuu siitä koska me päästään tuonne hoitoon... ei paljon nappaa lähteä, jos on raskaana. Soittelen siitä ensi viikon aikana, niin olen viisaampi edes sillä saralla. Ei mulla kyllä välttämättä ole rahaa sellaiseen siitäkään huolimatta, kun nuo hoidot varmaan nielee taas jonkun 700 euroa... ja taidan mielummin investoida ne rahat kakkoseen kuin äipän reissuun :/

Mutta nyt on varmaan ihan pakko alkaa tekemään noita töitä... olis pakko saada tänään paketoitua noita asiakkaiden paketteja ja muita sellaisia, että huomenna pääsee postiin ennen töihin lähtöä. :headwall:
 
Ompas eelillä kiva huone :D Mie oon aika huono sisustamaan Ellan huonetta..puhumattakaan tila on aika pieni.Prinsessa ruususta oon keräilly, esim,verhot, kattovalaisin,yövalo jne. Seinät ja sohva on väreiltään sinistä...eli aika tikkurilan värikartta neidin huone :D

Mie löysin tänään asunnon!!! Ei varsinaisesti etsitä uutta mutta ollaan "katseltu". Tuli heti semmonen tunne että tuo on meidän.Laitoin heti viestiä välittäjälle et millonka pääsis katsomaan.Mies ei tosin ole niin innoissaan ku mie. :( Saa nähä,voihan se olla että livenä onkin pettymys.Oon koko päivän vaan katsellu netistä talon kuvia ja videoesittelyä...varmaan nään untakin siitä. :saint:
 
Huomenta. Se ois maanantai taas *plääh*

Dogtorille isoot :hug:

Rontti taas nähtiin kuinka hyvä tää mun muisti todellisuudessa on :LOL: :ashamed: Jos se sitten vaikka mun muistia hämäs kun siä oot niin hoikka :saint:

Meijen prinsessan aivopesu on kovasti meneillään muttei tunnu tehoavan. Voin vannoa että ensi kesänä kääntelee poikien kanssa kiviä ja ettii ötököitä pers pystyssä :x

Anniina-balleriinasta tuli mieleen että eikös pikku kakkosessa (?) tullut sen niminen lastenohjelmanikin jossa hiirulainen tanssi :) Vai muistankos miä taas väärin :/

Eelillä on kiva huone! MIä oon usein katellut tuota lehtikatosta mut kun en saa ujutettua sitä kenenkään sänkyyn :(

Millaiseen asuntoon Vip on silmänsä iskenyt ja koskat pääsette sitä katsomaan?

L-S pidetään peukkuja että pääsisitte nopeasti! Ei sillä ettenkö sinuukin haluis nähdä :) Tai enhän miäkään itekään ees vielä ole varma lähdöstä...

Ai että mulla on maha huonossa kunnossa. Olikohan se mamman täyskäri tehty hylaan vai ei. Jos oli niin mun maha ei sitten halua sitäkään kestää. Illalla kauheat vatsakivut kun ilma ei tullut edes ulospäin. Nyt sitte kyllä tulis *pitää nenästään kiinni ja katsoo ettei kukaan näe* :LOL:

Jaahas, Taavi heräs ja oottaa kaakaota. Pitää mennä lapselle antamaan

Ai niin, eipä päästy illalla Danielin kanssa suihkuunkaan :kieh: Jompi kumpi joko Daniel tai Kiia on käynyt kääntämässä jossain vaiheessa varaajan pois päältä. Jepen ja Kiian suihkun jälkeen sieltä ei tullut enää lämmintä vettä vaan haaleakin oli tosi haaleaa |O Pitää etsiä vahvaa teippiä ja teipata tuo säädin tiettyyn asentoon :kieh:
 
Meillä kans vuokrattavan talon kattelut menossa! :wave: eilen oli lehessä ilomotus ja päivä menikin sitten niitä kierrellessä, ei kuitenkaan tuottanu tulosta :/ Nyt sitten aamulla tuli soitto ja todella lupaavalta kuulostaa...oma ranta yms...ja ihan olis lähellä Yodottajaa ja Viutsia =) Mutta mutta toiveet on eilisen jälkeen aika pohjissa joten ei ooteta liikoja, pianhan se selviää kun käydään kattoon.

Onneks tänään vielä vapaata koulusta, ihanaa kun mulla on nyt 10 viikon ajan aina joko ma tai pe vapaa, joten saadaan sitten pitennetyt viikonloput, muuten kyllä onkin sitten melkosta haipakkaa luvassa opintojen suhteen kun lopputyön tekokin alkaa 2 viikon päästä. Tosin sitä tehdään 2 vuotta (minä 3vuotta kun oon äippälomalla tässä välissä) joten sen puoleen ei tartte hosua :D
 
On kyllä tosiaan hieno huone Eelillä :p , kaikki niin siististi ja vimpanpäälle värit ja muut. Tuo mattokin varmasti ihana istua ja leikkiä! Tuo katos on kyllä pojille tosi kiva, pojille kun muuten tuntuu olevan vaihtoehtoja niin paljon vähemmän. Eli tosi hienoksi pojan huone saatu :) .

Meillä oli lapsilla pitkästä aikaa hoitopäivä, oli tuo pikkuinen aamupäivän hiljaa istunut vain sylissä :heart: . Ihanaa, kun tuolla on hoitajia reilusti, niin on sylissä pitäjä :) .

Isommat lähti iskän kanssa uimaan, on ulkona niin vetinen keli :headwall: . Pikkuneiti ei tykkää, että äippä on koneella, joten :wave:
 
|O Tuossa mun kuva viime yönä. Eli noro pysyi talossa, ensin oksensi minttu ennen nukkumaan menoa, ei onneksi enää sitten yöllä. 24 aloitin minä, ja mies siitä puolen tunnin päästä. Viiden aikaan nukahdin, siihen asti oksensin. Onneksi kaveri tuli meille, niillä mies ja poika kans oli oksentanut niin ei tarvinnut pelätä tartuntaa. Saatiin mennä miehen kans nukkumaan ja muutenkin ottaa rennosti. Ja iltapäivän anni oli kaverilla. Nyt jo parempi olo vaikka kuumetta on vieläkin. Kohta pääsen nukkumaan, vuorotellaan miehen kans kahden tunnin vuoroissa.

Palataan taas kun elämä voittaa :wave:
 
Helou!

voi että on eelillä komee huone!
ihana se puu!lelujen säilytykseen kivasti tilaa ja kivat värit:p
ois itsekki mukava laittaa pojalle oma huone,sisustaa ja laittaa komeeksi..mut eipä tässä asunnossa paljoa laiteta,meillä on pikkuriikkinen makkari ja siellä on meidän parisänky ja pinnis,muuta ei mahukkaa(just ja just mahtuu kääntymään)

niin ja tosiaan ku lama päällä ei uskalleta nyt sitä omaa kotia ees katella :headwall:
saa pelätä et miehellä loppuu työt...ja tuokin piitkään oli työttömänä ja nyt ku päässy töihin..äh..eipä kannata murehtia tulevaa,käy miten käy =)

puhumisesta: meillä tuo muksu sanoo selvästi äittii,anna ja välillä sanoo kakka,pappa vauva..tai sit itte haluu kuulla sen sanovan pappaa ja vauvaa :whistle: kerran tai kaksi on sanonut iti.
omaa kieltään se höpöttää ja en oo huolissani...ainakaa koko aikaa :ashamed:
niinku krisukin tuolla mainitsi niin välillä käy mielessä että ku toiset jo osaa.
mut jokainenhan kehittyy omaa tahtiaan! =)
ja palapelin palat mene emeilläkin ihan vääriin paikkoihin,silt tykkää äitin kaa väkrätä niitä :D

tohtorille mun piti tulla antamaan :hug:
kyllähän tuo tippa tuli linssiin kun sitä kuvaakin katoin minkä laitoit.

ompa tuolla kurja keli!tuulee niin vimmatusti ja taas se rapakeli alkoi...voe kääk!
sitä kuraa on taas asunto täynnä..mur!

ainii,pitihän mun teille kertoa että siskon kaa kirppispöytä varattiin,tostaina alkaa ja nyt pitäs alkaa hinnottelee..tosin ne laputkin puuttuu..mut huomenna vois hakee!
toivottavasti saan myytyä ja sais lisää kaappitilaa!

jos nyt viel kaffet keittäs! :wave:
 
plaah,mikä ilta;mies tuli töistä ja lähti sitten toisiin töihin |O ! ihan esteristä on kun ei pääse edes koiran kanssa lenkille |O |O |O ! no, josko huomenillalla sitten :/ !!! olisi pitänyt naida "kaheksasta neljään mies" :LOL: :LOL: :LOL: ........

täälläkin lämpöasteita ja vettä tihuuttaa,ei kiva ei...
 
Iltaa,

Koitan pikaisesti tervehtiä teitäkin ennen salattuja :D

Topsylle paranemista. :hug: Onneksi olette saaneet kuitenkin levähtää naapurin ansiosta.

Susan Eelillä todellakin hieno ja hyvässä järjestyksessä oleva huone. =) mitenhän minäkin saisin meidän lasten huoneet noin fiksuun järjestykseen. Tuskailen jatkuvasti tuon meidän esikoisen tilpehöörän määrän kans. Eikä ole kauan aikaa kun viimeksi tytön huoneen järjestin, mutta ei tuo vaan pysy järjestyksessä.


Mulla lähti taas vähän laukalle näiden mun pakko mielteitten kans. Tänään huusin huuto.netistä pika minikokin, joka mun oli saatava oranssin värisenä. Saako tuota oranssin väristä Piituli muuten ostaa? Vai onko ne niitä sinisiä mitä on myytävänä? En ole ennen nähnyt oranssin värisenä mini pikakokkia. Lähetin yhdelle myyjälle tänään viestiäkin, mutta kun ei vastannut niin ostin heti hinnalla Huuto.netistä ja ihan normaali hintaiseksi tulee kun lisää postikulut, mutta oli ihan uusi ettei haittaa vaikka maksaakin normaali hinnan.

Salatut ehtikin jo alkaa joten minä koitan mennä katsomaan, jos täällä kuulisi jotain edes tuosta ohjelmasta. :wave:
 
Mammoa piti jo aiemmin onnitella hyvistä uutisista :) . Hieno juttu!

Huuuuh, Topsylla ollut karsea pari päivää :x . Toivottavasti huomenna jo parempi kaikilla!!

Meillä miehen lyhyt lomautus venähtikin pidemmäksi :/ . Saapa nähdä, taitaa tämä lama tehdä ainakin sen, etten voikaan jäädä kotiin kesästä :( . Täytyy nyt vain toivoa, ettei tämä lomautus enteile potkuja ihan kokonaan...

Katjannaa on pitänyt onnitella hienosta kuurin alusta!! Ihan kateellisena luin taas ;) . Illalla kun kävin puntarilla, näytti ihan liikaa |O . Tosin sen saattoi arvata, kun leirillä vaan oltiin ja syötiin :p . Mutta Katjannaa ja sienipöperöitä ajattelin, kun otin iltapalaksi vain mandariinin :eek: ja sentään konvehtia, joiden päälle piti hakea vielä kuusi :ashamed: . Mutta olihan tuo parempi kuin ensin kuppi teetä ja leipä + keksiä + ainakin ne 6 konvehtia jollei enemmän. Nyt ostin viilejä, että jos niitä koittais ilapalalla syödä, hiukan mysliä sekaan. Saapa nähdä. Nytkin kyllä tuntuu, että sen verta olis aukkoa mahassa, että tekis mieli niitä leipiä ja muita...

Taisin tehdä tänään hiukan kiellettyä hommaa. Meidän eskarilaiselle tehdään tällä viikolla kouluvalmiustestit ja kun niistä kerran tiedän jotakin, kotona hiukan tässä illalla kokeiltiin muutamaa tehtävää. Saapa nähdä, minusta tuntuu, että läheskään kaikki ei tuolla vielä onnistu, vaikka tavallaan minusta olisi kovastikin kouluvalmis. Hassua on, miten paljon tässä vaiheessa vuotta noilta jo vaaditaan. Ja kun toisaalta nuo on minusta monet sellaisia taitoja, mitä voisi ihan hyvin opetella vasta koulussa :eek: . Mielenkiintoista kuulla miten menee ja mitä sitten. Onhan noissa testeissä se hyvä puoli, että sitten niitä heikompia osa-alueita ehditään tässä vielä harjoittaa, mutta mutta..

Olin tänään muutes rakennuksessa, joka on ennen ollut mielisairaala ja lähestulkoon siinä kunnossa edelleen. Oli aika jännä tunnelma, sinne käytävälle pystyi jotenkin niin hyvin kuvittelemaan potilaat kulkemaan. Millaista lienee siellä aikanaan ollutkaan.

Mutta nyt muihin puuhiin ja huomenna taas aamuvuoroon...
 
Topsy täälä sama meininki... :x ite aloin eilen oksentaan 20 aikaan ja oksensin tonne johonkin 01.30 asti, sit kun ajattelin että ah,mä en halua nousta enään mihinkään sängystä niin alko Peetu oksentaan 02 aikaan |O yö ollaan siis rampattu vessassa.
Alkaa olo jo ehkä hiukan parantuun, kouluun huomena aattelin kyllä. mennä. Pessillä oli la ja su maha ripulilla jota ei kuitenkaan tullu kun pari kertaa.. toivon siis että tää tauti oli tässä.

Nyt taidan painella pötkölleen.. on muuten toooosi kamalaa kun tekis mieli vaan maata ja Pessi kaipaa seuraa ja ruokaa... Ihan hirveetä lämmittää toiselle ruokaa kun ite saa heti heittää pitkälleen keittiön lattialle kun muka haisee niin pahalle :x
 

Yhteistyössä