Leiriltä palattu ja niin oli mukavaa kyllä. Kaikki lapset viihtyy niin loistavasti siellä! Tuo pieninkin aivan ilmiselvästi nautti :heart: . Väsyneitäkin oltiin kumminkin, ihanat pitkät tirsat tuossa vedettiin pienimmän kanssa
.
Vai on mun pituutta ihmetelty
. Kyllä
Tuuti nyt minä muistin oikein eli sinä oot pidempi! Minä taidan olla sellanen keskimittanen, aina kun kysytään, sanon että olen 166,5cm, kun muistaisin, että niin on joskus aikanaan mitattu.
Prinsessa-seinäkö on seuraava hurahdus... Kaikkea oli
Tuuti löytänyt
, ei onneksi ihan noin prinsessaiset jutut iske muhun. Tosin nuo sängyt olis kyllä lapsista varmasti iki-ihanat! Hyviä juttuja Tuutilla muutenkin, sait hymyilemään monessa kodin. Tuokin, millanen prinsessa Kiia todellisuudessa on :saint: . Kyllä sä siitä vielä jonkun sortin prinsessan koulutat
Meillä muuten pikkuneiti sai sellaisen kirjan kuin Kätketyt prinsessat, prinsessoja voi todella olla monenmoisia
.
Juu, kaikkea nämä tämän ikäiset tekevät, hauskoja tarinoita monella. Itse kävin juuri imuroimassa paketillisen pölysokeria lattialta :kieh: Ja äsken näytin tuota uusinta
Sannin kuvaa meidän neidille, alkoi hymyilemään leveästi ja heiluttamaan :heart: . Terveisiä Sannille siis
!
Lämpimät onnittelut
G.... mikä se nimimerkki nyt onkaan
, sinä joka teet
haikaranpesiä.... Tuota sinun viestiä silloin ihmetellen luin, kun en oikein ymmärtänyt. Luulin sitten liittyvän siihen, että joku on ostanut sinulta tuollaisen pesän
. Mutta
ihania uutisia ja onnea siis :heart: !!
Samoin
oikein paljon onnea ja kaikki mahdolliset peukut pystyssä Kiisumirrille :heart: :heart: !! Kuten toiset ovat jo todenneet, sinua ei ole unohdettu, vaan paremminkin päin vastoin :hug: . Oli ihana, kun kävit täällä kertomassa kuulumisia ja palaa taas, olethan kumminkin yksi meistä :heart:
Tinakenkätytön ruskea ja vaalpun on kyllä nätti yhdistelmä
. Topsyn Anni-balleriina oli iki-ihastuttavan riemullinen :heart: . On olemassa sellainen kiva pieni kirja, kuin Anniina balleriina
. Siihen kuuluu kaikkia ystävänpäiväkortti-askartelu härpäkkeitä, vois olla kiva tähän aikaan ostaa, saisi tyttö laittaa kortteja läheisilleen ystävänpäiväksi.
Jaa-a, kai minä menen purkamaan kasseja..