Huomenta!!
Täällä vaaka näytti loppiaisesta
-1.2kg =) Motivaatio nyt korkeella =)
Tuloksen vauhdittamana oon ollut ahkera tänä aamuna, pyykkikone ja astis hyrrää, ruoka on porisemassa liedellä ja kohta aamupuurokin on hautunut :saint:
Toivottavasti kestäis tää tämmönen vireystaso
mut saa nähdä, et kohta alkaa laiskottaa |O Lenkkeilyä en viel kunnolla oo päässy aloittamaan :headwall: Aina kurja keli...joko liukasta tai kova pakkanen tai sit kauhee vesikeli :/ Oon vaan kattonut mitä suuhuni laitan ja herkut siis on poissa ollut lähes kokonaan. Kylässä voin jotain kahvin kaa vaik ottaakin, mutta itseasiassa ei enemmälti ees mieli tee :saint:
Rontti hei, mä tein eilen iltapalaksi grillileivän(toastin)
ruisleivästä ja laitoin sinne kaikkee terveellisempää. Oli todella hyvää ja kaloreita ei kovasti tullut. Kun sanoit ettet voi vastustaa illalla niitä leipiä niin eihän sun tarttee
Kattoo vaan mitä laittaa päälle ym =)
LS:lle ja Hipkukalle hurjan paljon onnea tulevaan ja odotteluun :heart: :hug: Ihania juttuja!!!
Olipas kivat kuvat
tyttelillä Kyllä on molemmat vauvat niin kasvaneet :heart:
Kiva kuulla et
katjannan annin viisikko testit menneet hyvin
Meilläkin meni 5-vuotiaana oikein hyvin. Ja nyt 6vuotiaanakin oli jo jotain...ne oli aika hankalia, mutta kutakuinkin hyvin nekin meni. Jotain parannettavaa oli, mutta sama testi tehdään nyt keväällä. Ja onkohan tuo sama kuin se koulukypsyyskoe? Eikai...et tuleeko se viel erikseen?
Täytyypäs kysäistä tädeiltä kun vien eskarilaista.
Ompas aikapaljon täällä nyt
sairastelijoita ja yökukkujia. Suuren suuri :hug: kaikille sitä tarvitseville!!!!!!
Meillä vielä toistaiseksi terveenä, mutta välistä tota yökukkumista on |O Aika rassaavaa. Mä olen tullut siihen tulokseen, et johtuu jostain ikäjutusta, tai sit hampaat...mutta jos kipulääke ei auta, niin tokko hampaista on? Ja meillä toi on ollut niin taivaallinen nukkuja koko pienen ikänsä, et ihmetyttää kuinka nyt näin?
Kylpeminen on meillä kaikkien lasten lempipuuhaa ja sen takia paljon kylvetään. meillä melkein jokailta ainakin suihkussa/kylvyssä käydään, mutta saunakin siis on melkein joka ilta lämmin. Välillä kyllä saunotaan miehen kaa vasta sit kun lapset on menny maate, et saa joskus rauhassa siel löylyssä istua, mutta siis monta kertaa viikossa kuitenkin pieninkin saunan lämmössä istuu
Meillä on kans lapsilla matala allas kylppärissä ja vähän leluja, siellä kyllä viihtyvät hyvin löylyjen jälkeen, et sillon saa itekin hetken saunoa hissukseen, mutta mä kaipaan siel saunassa sitä hiljaisuutta, joka ei lasten kans kyl toteudu
Nyt meinaa alkaa vähän karheutta lasten ja mun ihoissa olemaan, et täytyy ehkä jossain vaihees hillitä hieman lotraamista jos näyttää pahaksi menevän. Rasvaukset on tietysti käytössä, mutta mä en tykk'ää siitä puuhasta yhtään
:ashamed:
Aamutoimet menee näin..Aamulla ihan ensteks tehdään pyllypesu ja aamupala syödään usein ainakin ilman yläosaa. Aamupalan jälkeen kasvot ja hampaat ja kädet pestään ja sit vasta puetaan.
Kauheesti ois kirjoitettavaa, mutta ei ehdi...nyt täytyy mennä puurolle :wave:
Jokos
mama pääsee tänään pois sairaalasta??
Milekoooo :attn: Meinaan vaan et meneekö päivä kytätessä synnytys tarinaa, se on aina kohokohta
Mäkin voisin viel synnyttää, mjt en tiedä huolisinko enää lasta tänne..no ei, kyl mä vauvan voisin ottaa hetkeks, mut se ei mahdu kasvaan tääl