Olipas tosiaan IHANA kuva balleriina
Annista :heart: :heart: !!
Topsylla paljon kaikkea kivaa menoa keväälle ja ymmärrän, jos et sitten enää tälle reissulle ehdi, mutta kannustan kumminkin vielä
:attn: :attn: Ja ai että olis Katjanna suakin mukava nähdä!!! Piituli, laitatko vielä linkkiä siitä mökistä? Jyväskylän seutuvilla se oli, oliko joskus katottu, että olis edes suurin piirtein Helsingin ja Oulun puolessa välissä. Olis kyllä kiva, kun sieltä Oulusta muutama lähtis, sen ymmärrän hyvin, ettei sieltä kukaan oikein yksin viitsisi. Toivottavasti ette hermostu, kun asiasta jauhan ja meneekö jo painostamiseksi tämä mun suostuttelu :ashamed: . Olis vaan niin mukava kaikkia nähdä. Mutta jos ei tällä kertaa, niin ehkä joskus toiste sitten. Mutta vielä pari laskelmaa
JOS mukaan lähtis minä, Piituli, Yksäiti, V-O, Dogtor, Tilda, Katjanna, Topsy tekis mökki 43,75e per henki. Ei enää ihan niin paha, kun mökki on kumminkin tosi hieno. Ja seura mitä parasta
. Ja tuohon jos muutama sitten vielä innostuis, niin hinta aina vaan laskisi.
Mutta nyt taidan sulkea suuni tästä asiasta :x .
Toooosi hienosti muuten
Topsy pysynyt erossa herkuista
. Pystyisinpä minäkin, vaan ehkä hiukan paremmalla suunnlla olen myös. Hyviä ollut
Mamman vinkitkin. Ja Yksäiti se saa syödä mitä haluaa
Meillä tuolla ystävykset nukkuvat lastenhuoneessa. Oli hellyttävä tapaaminen 5kk eron jälkeen :heart:
Kai se pitää itsekin nukkumaan, kauhea yskänpuuska tässä vain. Ja huomenna pakataan auto ja huristellaan Rauman suunnille.