LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, tammikuu

Ihana Milekon Sanni :LOL: Pessi on kyllä kans aina norkoamassa jos jotain joku syö. Peetun viereen menee aina keittiössä jos Peetu syö, isoveikka kun on kiva ja antaa aina Pessille omista eväistään. Yks päivä sain nuo kiinni kun ihmettelin että mitä tekevät kun ovat hiljaa.. Peetu syötti Pessille PuuhaPete karkkirasian karkkeja salaa :LOL: ei voinu muuta kun nauraa kun olivat niin hellyyttävä näky :heart:

Mä kävin tänään vaa'alla ja olis pitäny jättää väliin... pakko varata maanantaina aika lääkärille, painoa tippunu 6kg viime puntarilla käynnistä :eek: ja viimeks oisinko käyny ehkä n.2kk sitten, sillon painoin vielä 60kg. Hevon kuusen hemmetti jos tää taas alkaa :headwall: niiiiiiin yber kamalan näköstä kun olla ja voi... :headwall: alimmillaan kun painoin joskus 49kg ja pituutta on se 170cm :( Hermo menee... eli siis voin kertoa että ei ole kivaa sekään kun paino ei nouse,eikä pysy :'(
 
Terveisiä ruotsista :D

Tulin vain ilmoittamaan,että hengissä ollaan. Paremmin kuulumiset sitten iltasella.
liityn laihis joukkoon ens viikolla,nyt kun ei kehtaa vaakalle mennä :ashamed:
Tuli hiukan taas reissus mässäiltyy :whistle:
 
päiviä kaikille B) !
tuuti yllättäen löytänyt taas prinsessajuttuja :D ! se seinä oli upea! voi että kun olis aikaa maalata joku "poikien vastaava juttu"! on kyllä piirtäminen+maalaaminen jäänyt,millon lienen jotain raapustellutkaan :eek: ! jospa sitä joskus kerkeis,herkeän sitten eläkkeellä vaikka taiteilijaksi :LOL: !

huomenna olis elämän ekat koiranäyttelyt,sekä mun että koiran ensimmäiset,ja jännittää niiiiiin pirusti!!!! jospa siitä kunnialla selviäisi.......

en liity vielä laihisporukkaan,ensin täytyy saada kunnon motivaatio päälle! siitä puheen ollen,pitäiskin syödä jotain :saint: :wave:
 
Tuosta pottailusta mun pitikin tossa jo aiemmin sanoa. Miä oon tuota neitiä potattanu 8kk lähtien. Saman tein myös esikon kanssa (tyttö) ja hää oli täysin päivä- ja yökuiva 1v 8kk. Keskimmäinen alkoi istumaan 10kk ja poika niin hällä meni kauemmin, en kyllä muista millon jäi yövaippa pois mutta oisko vähä reilu 2v ollu päiväkuiva. Tämä neiti istuu kyllä ihan mielellään, joskus kyllä karkaa ja monesti ollut sitten pisut lattialla tai sukkiksissa sitten. :D Sit hää on ihana ku on aina onnessaan ku on potassa jotain tai kun kuulee ku pisu lorisee pottaan. :heart:
Mulla on kans tuo kilo-ongelma! :kieh: :LOL: Vissiin ikuinen sellainen. Mutta mä tsemppaan itteeni ja teitä muita täältä taustalta. Pitäs se 10kg saaha pois...Viime viikolla alottelin ja ihan hyvin on menny. Nyt ku vaan jaksaa, mulla aina toi väsy tekee hallaa...

dogtorille :hug:
 
No niin tapetti on nyt sitten ostettu/tilattu tai ainakin rahat on mun tililtä menneet :LOL: Toivottavasti onnistuin ebaysta paypallin kautta sen oikein maksamaan :whistle: tai muuten meni reilu 40? :ashamed: Sillee edullinen kuva kun ajattelee mitä nuo tuollaiset suomessa maksaa (£24 ja risat toim.kulut £15)

Ukolle muuten näytin sen seinämän jossa sänky on siellä takana. Sanoi vain että saishan tuollaisen tehtyä (tai vastaavan) mut hintaa sille kyllä tulis..

Topsy se linnakevuode oli täältä http://www.crayoncastles.com/catalog/item/601627/2800346.htm
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tilda77:
päiviä kaikille B) !
tuuti yllättäen löytänyt taas prinsessajuttuja :D ! se seinä oli upea! voi että kun olis aikaa maalata joku "poikien vastaava juttu"! on kyllä piirtäminen+maalaaminen jäänyt,millon lienen jotain raapustellutkaan :eek: ! jospa sitä joskus kerkeis,herkeän sitten eläkkeellä vaikka taiteilijaksi :LOL: !
NOita on vaikka millaisia =) Kateltiin pojillekin omia mut niillä on niin pienet ja matalat huoneet ylhäällä :/ Ja ainut seinä johon vois tuollaista ajatella on se mihin mahtuu leluhyllyt :headwall: Pitää jostain piirtoheitin hommata ja maalata sen avulla vaikka pojille jotkut kuvat. Koska metelihän tästä nousee... :whistle:

Ukko kyseli et mitäs sitte kun Kipsutin yläkertaan joskus menee... Sitte yhdessä alakerran huoneessa on tuollainen seinä. No eihän siinä mitään, siitä tulee mun huone sitten :LOL: Täytän sen vaikka nukkekodeilla ja muulla hömpällä. Mun oma prinsessahuone sitte joskus yli neli- viivkymppisenä :LOL: *kikattaa kaksinkerroin ajatukselle*
 
Se on muuten Sanni äitiisä tullu tuossä älykkyydessä ;) ja ahneudessakin... :whistle:

Meillä ei pottailla, laiska äiti.
Sanni on kyllä tutustunu Pepin pottaan ja potan sisältöön. Ihan konkreettisesti uittamalla siellä käsiään... :x

Jostain syystä meidän isäntä ei innostunu tapetista tai sängystä... *mököttää*

Meikäläinen muutes alotti tään siiderin kittaamisen ihan ajoissa :p
Löysin uuden lempparin tuosta mansikka-limestä.
Joitain viikkoja sitten laitoin miehelle viestiä, että tuopi kaupasta 10 limeä, kun ajattelin vieraille tehdä parit Caipiroscat. Mies oli sitten näppäränä poikana ostanu mammalle 10 mansikka-lime siideriä... :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Jostain syystä meidän isäntä ei innostunu tapetista tai sängystä... *mököttää*
Höhlä ukko :eek: sun pitää mököttää tarpeeksi kauan :whistle: Miä oon NIIN monta kertaa sen tehnyt että nyt saan yleensäkin mitä haluan jos se on suinkin mahdollista jotenkin eikä tule liian kalliiksi :D Ja huomaan että jos Kiian tarpeeseen vetoan niin se menee aika helposti läpi :whistle: :LOL: Ja niitä tarpeitahan on helppo keksiä :LOL:

Ukko muutes totes äsken että se linnasänky pitäis tehdä helposti kasattavaksi/purettavaksi et vois myydä joskus eteenpäin. Tuo tais ottaa minut taas ihan tosissaan :eek: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Mies oli sitten näppäränä poikana ostanu mammalle 10 mansikka-lime siideriä... :eek:
Mulle tuodaan vaan suklaata :kieh: Tai hakishan tuo joulun alla mulle kaks punkkupulloa josta toisesta on vaan maistettu vähän.... Ei viiti tissutella kun tietää joutuvansa yöllä heräämään usein :(
 
Ai niin, eikös hiukset olekkin uusiutuva luonnonvara :whistle: Ostin nimittäin permanentti aineen ja aion kokeilla laittaa ITE käkkäröitä. Periaatteena aina voi leikata poikatukan jos siltä tuntuu :D On sitä ollut lyhyet ennenkin
 
Pikainen kysymys - luen teidän jutut myöhemmin...

Jostain muistan lukeneeni, että raparperin suhteen oli jotain rajoituksia - koskiko ne vaan alle 1-vuotiaita?? Pakkasessa olisi raparperia ja sitä haluaisin käyttää välipalallla - uskallanko siis neidille sitä antaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
tuutis missä tuo tapetti myydään?
Miä ostin tältä ebaysta (tai kai miä ostin, ainakin myyjältä yksi tuote väheni ja multa rahat) http://global.ebay.com/ENCHANTING_WALLTASTIC_FAIRY_PRINCESS_WALLPAPERMURAL/260338984298/item

Tapetin nimen googlettamalla löytyy monia muitakin paikkoja missä myynnissä, kaikki vaan ei toimita suomeen
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tilda77:
tuutille vinkki: älä kokeile ite permistä!!!! laitat vaan tukkas pilalle......ja sitäpaitsi kiharat ei ole koskaan muotia! sori jos joku nyt on vasta permiksen ottanu :ashamed: ......
No ne uusiutuu aikanaan :D Ja miä en ole ikinä muodin perässä mennyt tai siis perässä kyllä mutta kaukana perässä :LOL:

Ja oon miä joskus ite ennekin sen päähän räpeltänyt, sisulla :whistle: Ja jos ihan pilalle menee niin leikkaan lyhyeksi jälleen kerran
 
Hei vaan kaikki!
En tiedä muistatteko meikäläistä..samaan lokakuun 2007 odottajiin kuuluttiin. Esikoistyttäremme Kirppu kuoli kohtuun ja syntyi rv 40+1. Elämä on kantanut eteenpäin suuresta surusta huolimatta ja vaikka vastoinkäymisiä on ollut enemmän kuin laki sallii, mm. 2 alkuraskauden km:a viime vuonna. Nyt ovat toiveet ja odotukset taas korkealla, olen viidettä kertaa raskaana ja puolivälissä menossa. Jos kaikki vaan hyvin nyt menis, meille vihdoinkin tulisi kesävauva! Ihanaa huomata kuinka aktiivisia olette vieläkin, paljon tsemppiä kaikille, pitäkää peukkuja! Terkuin Kiisumirri
 
Mielettömän paljon onnea Kiisumirri :hug: :heart: Todella kiva kuulla sinusta! Toivotaan että kaikki menisi tällä kertaa hyvin :hug: Kyllä aika ajoin ollaan porukalla täällä mietitty mitä sulle kuuluu :)

Pidähän meitä ajan tasalla jos jaksat. Odotusajasta on ihan kiva lukea ja osa täällä on odottajiakin. Ja peukkuja pidetään pystyssä :heart:
 
Essi meni siis eilen rasvapatin poistoon, oli selässä kauan sellanen möykky. Se ei ollukaan rasvapatti, vaan hemangiooma eli verisuonisyherö. Mutta nyt se on pois ja tytöllä selässä lappu, jonka alla tikkejä :) Kaikki meni hyvin ja on tukevat särkylääkkeet, Pronaxen x2 3,9ml/pvä ja Panadol x3-4 12ml/pvä. Päästiin kolmelta eilen takas kotia kun heräs hyvin ja ruoka pysy sisällä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Leya:
Essi meni siis eilen rasvapatin poistoon, oli selässä kauan sellanen möykky. Se ei ollukaan rasvapatti, vaan hemangiooma eli verisuonisyherö. Mutta nyt se on pois ja tytöllä selässä lappu, jonka alla tikkejä :) Kaikki meni hyvin ja on tukevat särkylääkkeet, Pronaxen x2 3,9ml/pvä ja Panadol x3-4 12ml/pvä. Päästiin kolmelta eilen takas kotia kun heräs hyvin ja ruoka pysy sisällä.
Paranemisia pienelle :hug: Hyvä että kaikki sujui hyvin :)
 

Yhteistyössä