LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, Helmikuu

Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Lillis paljonko postarit kotikastronijutuilla? Kiinnostais ne leivinpaperijutut. Sori kun kysyn täällä, en voi kirjoittaa viestejä kerhossa. Voin poistaa tän viestin jos et halua täällä mainostaa :ashamed:
Muistaakseni yhdelle tuplapakkaukselle tuli hintaa 0,80 euroa postareina, mikäli saa taittaa. Menee silloin normaaliin pieneen kuoreen...
On muuten kätevät... Meillä ei enää muita käytetäkkään!

*pienenä vinkkinä piituli ja äitivaan!!!! Kannattaa mainostaa asiakkaille!!!*
meidän matalan pellin koko on 40*45 cm. Kumpi koko mun kannattaa tilata??
 
Voi olla että huomenna tai viimostaan maanantaina tulee ruumiita |O |O |O |O |O
Ukolla on sitten reissussa vissiin niin hauskaa, että ei kotiinkaan kerkee soittelemaan :/ Kovasti tuo vielä keskiviikkona Juholle höpötti kuinka isi sitten joka päivä soittaa, saa tuo äijä kiittää onneaan että Juho ei vielä ymmärrä tuommosia lupauksia. Minulla niin väliä, mutta... :headwall: :headwall: :headwall:
Ei että rupeskin suututtamaan kun ajattelin. pjerkkele sentään!

Lillikselle ja Hipkukalle onnea vauva hommiin!!

Kauhuleffoista, mä rrrrrrrrrrakastan niitä :heart: ja kannattaa kattoa saw1-5, nyt muutamana viikonloppuna ollaan vuokrattu jotain kauhuleffoja, mutta oli tosi huonoja, semmosia lällyjä ja/tai sitten semmosia tosi amerikkalaisia kaikilta äkkiä päät poikki ja sitten ne päät pyörii pitkin katuja juttuja... totesin myöskin että Lordi ei osaa tehdä kauhuelokuvaa...
Kannattaa myöskin vilkasta Stephen Kingin teosten pohjalta tehdyt leffat, ne on kans ihan jees, kuten uinu uinu lemmikkini, se, hohto, unensieppaaja ja cujo, nämä nyt tuli mieleen..

Oltiin Juhon kans päivällä muutama tunti ulkona ja tosta pellolta huristi muutama moottorikelkka, ai että mulle iski taas se joka talvinen moottorikelkka kuume :ashamed:
Nyt mä oon kytänny sitten nettimotosta kiel pitkällä moottorikelkkoja :p :ashamed:
Minkä kortin muutes tarvii tuommoseen??siis tuon ajamiseen??
Pitää varmaan tarkastaa se lotto josko :whistle: :LOL: *hullu taas haaveilee*
tai sitten teen ukon kans sopimuksen, että jos mä saan moottorikelkan, niin se saa mönkiän sitte joskus sadan vuoden päästä :whistle:

Mä taidan nyt tähän väliin käydä suihkussa ja sitten tehä lämpimän kaakaon ja tulla peiton alle soffalle suffaamaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Lillis paljonko postarit kotikastronijutuilla? Kiinnostais ne leivinpaperijutut. Sori kun kysyn täällä, en voi kirjoittaa viestejä kerhossa. Voin poistaa tän viestin jos et halua täällä mainostaa :ashamed:
Muistaakseni yhdelle tuplapakkaukselle tuli hintaa 0,80 euroa postareina, mikäli saa taittaa. Menee silloin normaaliin pieneen kuoreen...
On muuten kätevät... Meillä ei enää muita käytetäkkään!

*pienenä vinkkinä piituli ja äitivaan!!!! Kannattaa mainostaa asiakkaille!!!*
meidän matalan pellin koko on 40*45 cm. Kumpi koko mun kannattaa tilata??
Isompi 38x50 cm. Meillä on suunnilleen sama koko ja pienemmällä voit tehdä leipiä yms, mutta pääasiallisesti tarttet sen isomman. Maksaa 12,90 euroa se isomman tuplapakkaus.

Ekan kerran peset pesuaineella kunnolla ja sen jälkeen riittää pitkälle tuo huuhtelu kuumalla vedellä. Itse pesen ehkä kerran kuukaudessa parissa sitä pesuaineella, mutta minä teenkin jo lähes kaiken noilla.... Pienempi ollut käytössä jo yli ½ vuotta ja sen on näköinenkin :D Ja vielä toimii erittäin loistavasti :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Lillis paljonko postarit kotikastronijutuilla? Kiinnostais ne leivinpaperijutut. Sori kun kysyn täällä, en voi kirjoittaa viestejä kerhossa. Voin poistaa tän viestin jos et halua täällä mainostaa :ashamed:
Muistaakseni yhdelle tuplapakkaukselle tuli hintaa 0,80 euroa postareina, mikäli saa taittaa. Menee silloin normaaliin pieneen kuoreen...
On muuten kätevät... Meillä ei enää muita käytetäkkään!

*pienenä vinkkinä piituli ja äitivaan!!!! Kannattaa mainostaa asiakkaille!!!*
meidän matalan pellin koko on 40*45 cm. Kumpi koko mun kannattaa tilata??
Isompi 38x50 cm. Meillä on suunnilleen sama koko ja pienemmällä voit tehdä leipiä yms, mutta pääasiallisesti tarttet sen isomman. Maksaa 12,90 euroa se isomman tuplapakkaus.

Ekan kerran peset pesuaineella kunnolla ja sen jälkeen riittää pitkälle tuo huuhtelu kuumalla vedellä. Itse pesen ehkä kerran kuukaudessa parissa sitä pesuaineella, mutta minä teenkin jo lähes kaiken noilla.... Pienempi ollut käytössä jo yli ½ vuotta ja sen on näköinenkin :D Ja vielä toimii erittäin loistavasti :D
Laitan sulle yvtä.
 
topsy vastattu :wave:

Että mä odotan tuota aikaa, kun ei enää ole tätä joka kuukautista ongelmaa.... |O

Ja taidan vähän odottaa myös tuota aikaa, kun ei tartte enää joka sekuntti vahtia koiraa.... isukki teki eilen päätöksen... meidän "iso vauva" lähtee piikille :'(
Loppuu toi pojulle murina ja puremisen pelkääminen....
 
Lillikselle ja Hipkukalle edelleen onnea vauvanhakuun. Toivotaan, että kaikki sujuis hyvin ja mahdollisimman nospaan. Kyllä tässä asiassa odottavan aika on tooosi pitkä. :hug:

Minä en nykyään enää kattele mitään kauhuja tai muita. Koskaan en suuremmin ole katsonut, mutta nykyään jos jotain elokuvaa sattuisin katsomaan, niin jotain hempeempää se olisi.

Meillä oli eilen ihana ilta, eka tein oikein kunnon hikilenkin kävellen, sit rauhassa suihkuun ja laittautuun. Syömässä käytiin täkäläisessä Pancho Villassa, jokohan niitä muuten on muualla päin? Että siel on hyvät hamppariannokset :p . Just ukon kans puheltiin, et ikinä ei tule muuta tilattua (vaikka herkullisilta muutkin annokset kuulostaa) kun tuon tietää niin takuuhyväksi. Ootko Yksäiti käynyt? Niitten dippikin on niiiiin hyvää. Sitten oli se teatteri, Manserock musikaali. Näin sen nyt toista kertaa, pari vuotta tässä väliä ja ihan kuin olisin lähes uutta juttua kattonut :eek: . Miten en muista paljon mitään!! Mua välillä huolettaakin mun muisti, tuntuu, että kyllä paremmin pitäis asioita muistaa :/ . Mutta oli se hyvä!!! Sekä tarinaltaan, että musiikiltaan että kaikelta lavastukseltaan. On silloin se vaatetus ollut kyllä niin :LOL: :$ :LOL: . Nyt on sitten luksusaamua :D , kun ei tarvi ketään passata ja on ihan hiljaista. Ihanaa saada tässä muutama tunti tehdä ihan rauhassa juttuja. Mietinkin, et miks ihmeessä ei alettais ukon kans tekeen niin, että ajoittain toinen meistä mensi yhdeksi yöksi jonkun mummun luo. Saisi toinen olla kotona ihan rauhassa. Minusta ei ole usein kysymään lapsille hoitajaa, mutta voitaisiinhan me miehen kanssa mennä kenen luo vaan vuorollaan kera lasten.

Jep, eipä tässä muuta, meen kattoon valokuvia et mitä teetän. Eilen jo hommaa alotin ja tuli hiukan haikeus, kun ennen joulua otettuja kuvia kattelin ja tuo neiti oli selvästi pienempi kuin nyt... Mulla on selvästi nyt joku pieni haikeuspiikki. Eilenkin teatterissa silmiin osui kaikki raskaana olevat. Olis muka ihana olla itekin raskaana. En todellakaan tunne, että enää uutta vauvaa jaksaisin, mutta raskaana voisin olla :saint: . Ja sit tässä kaikessa haikeudessa tavallaan oikein odotan sitäkin aikaa, kun kaikki lapset on jo hiukan isompia ja elämässä sitä myötä uusia juttuja. Mutta mutta, nautitaan nyt tästä hetkestä :heart: , se pitäs aina muistaa!
 
Mitäs Katjannalle? muuten ja YOdottajakin voisin ehtiä hiukan kirjuutella :wave:

Niin ja Tilda, mikäs on tämän päivän fiilis?! Eikös ne työt ala huomenna? On se jännää. Ja mikä sun työ olikaan, jos viitsit täällä kertoa? Miten yhdistäisin suakin johonkin kauppaan, mutta voipi mennä ihan vikaankin :LOL:
 
Huomenta!

Jokohan olisi aikaa kirjoitella paremmin, aina vain ehtii nopsaan käydä lukaisemassa ja jotain pientä kommentoimassa. Ei kai meillä mitään kummempia kuulumisia ole mutta kirjoitan silti :D

Mulla on ollut kivasti kutsuja ja ihanahan noita on pitää kun myynnit on tosi hyviä! On tavaraa varastossa ja kivoja vaatteita myynnissä niin meneehän noita :)Oululaisten kanssa ei taida oikein onnistua pitää kutsuja? Laitan vielä kerran teille viestiä jos saataisiin hyvä yhteinen viikonloppuaika. Mutta toki mulle voi laittaa sähköpostilla tai yv:lläkin tilauksia, jotkut koot oli jo loppunut viime viikolla :eek:

Mulla on jotenkin hirmu levollinen mieli nyt olla kotona kun ilmoittauduin työttömäksi. Ei rahahuolia ja tuota me&i:takin on kivempi myydä kun kaikki on vain ylimääräistä, hoitovapaalla oli paniikki myydä kun tiesi että ilman sitä tuloa emme selviä. Ei olis kyllä minusta provikkatyöhön, huh huh. Mutta kyllä vähän jänskättää tuo elokuukin, että mistä ihmeestä sitä löytää töitä näinä aikoina?? Onhan mulla noi liiton 500 päivää käytettävissä, mutta en mä nyt kotona halua kovin kauaa olla kun tytöt elokuussa tarhaan menee. Mut hankala niitä on nyt etukäteen etsiä ja toisaalta silloin turha stressatakaan.

Minttu on tällä hetkellä terve (*kop kop*) ja us-ko-mat-to-man helppo. Tuossa tytössä kyllä huomaa heti onko se sairas vai ei. Leikkii itsekseen, ei kitise, nukkuu yöllä tasan 11 tuntia yhdellä tutituksella tai ei laisinkaan herää, ja päivällä nukkuu sitten 1½ tuntia tasan päiväunia. Muistissa on kyllä pitkä sairasteluaika kun heräsi tunnin välein ja huusi tuntia kahta... Mutta on se tympeää toisellekin kun sairaana on niin levotonta elämä. Ihana kun kesä tulee ja sairauden yleensä siirtyy vähäksi aikaa. Saas nähdä mitä on sitten kun tarhaan menevät.

Ja se onkin seuraava yöunien menetysaihe :'( Annin suhteen en pelkää lainkaan, tarhassa on tuttuja puistosta ja jumpasta, mutta Minttu :'( On niiiin ihana olla kotona kun näkee kaikki pienetkin kehitykset päivän aikana. Tuossa iässä ne niin paljon oppii kokoajan. Kyllä tulee olemaan rankkaa tuo tarhaan vienti. Vaan ihana on ollut täältä lukea miten teillä on alkanut hyvin sujua. Ja toisaalta, täällä missä me asutaan, on tuo tarha/koulu tosi tärkeä keskeinen yhdistävä tekijä, kun täällä ei ole mitään muuta. Ei kauppoja, kioskeja, kirjastoja, mitään. Eli ihmiset tuntevat toisensa tuon yhden rakennuksen kautta. Esimerkiksi joulujuhlista puhutaan kaduilla ja paljon. Mukavahan siihenkin porukkaan on mennä mukaan :)

Minttu puhuu tosi paljon, viime viikolla tuli ensimmäinen lause "eiookuumaa". Söi puuroa, koitti kielellä ja sanoi tuon. Muutenkin tulee jo kaikki sanat mitä yleisesti käytellään ja kaiken puheen ymmärtää. Potalla ei käy vieläkään, tai siis käy ahkeraan mutta mitään ei tule. Mutta joku päivä sitten... haaveena oppia ennen tarhaa ainakin käymään potalla vaipan kanssa.

Pitänee alkaa valmistautua, saan herättää miehen kympiltä ja sit me lähdetään naapurin kans kirppikskierrokselle. Ostettiin eilenkin Annin kanssa kuin uusi hieno barbietalo, kyllä olikin mieluinen :) Mintulle pitäis löytää vielä 86 senttinen talvipuku, menee tuo 80 liian naftiksi keväällä. Illalla olisi sitten taas kutsut, kiva juttu.
 
Huomenta!

L-S:lle ja Hipkukalle peukut pystyyn ja toivotaan että saisitte molemmat nopeasti pienet masuihin kasvamaan :hug:

Täällä on ollut hirveän hiljaista! Jeppe ja Daniel lähtivät eilen mummille yökylään ja isännän poika isovanhemmilleen. Tosin esikoinen sitten vinkui kaverinsa meille yökylään. Yhtään ei innostanut vieraita ottaa kun omista "pääsi eroon" :ashamed: Mut eipä niistä pojista kyllä tuolla ylhäällä hirveämmin haittaakaan ollut. Olivat saunoneet ukon kanssa. Miä painelin maate kympin aikaan. Totesin että mitä tuossa yksinään pystyssä kökkii, parempi sekin aika käyttää hyödyksi :D

Kiia oli kyllä tavan kiviriippa kun poikia ei ollut kotona. Mitään ei osannut tehdä itekseen vaan sylissä piti olla jos ei hänen kanssa lattia tasalla istunut. Että on sitten eilen tullut leikittyä nukkiksella Kipsuttimen kanssa :D Toisaalta ihanan rauhallista ja toisaalta oottaa että pojat kotiutuu niin pimu on niiden kimpussa ja äiti saa huilata :whistle: :D Ja isihän ei kelvannut yhtään |O

Pupulle jaksamisia sinne yksinäisyyteen :hug:

MaMan typyn nimeä ootellaan uteliaisuudella =) MIkä ihme siinä onkin että minusta on kiva pähkäillä minkä nimen kukakin antaa lapselleen..

Mitens sairastuvissa jaksellaan? Joko elämä voittaa?

 
Pitihän tänne vielä palata, tässähän tää mun aamu meneekin :whistle: . Pari uutta kuvaa jos teille laittaisin. Olisi niin mukava nähdä taas muistakin kuvia :saint:

Tää on edelleen meillä yks suosikkipaikoista...
http://www.aijaa.com/v.php?i=3554794.jpg
Eilen jäällä. Typylle menee nyt jo hyvin tuo 86cm esikoisen aikainen haalari. Ihanaa kun menee, kun musta se on aina ollut niin suloinen ja vieläkin oikeastaan kuin uusi, vaikka sitä on kolme käyttänyt. Hupussa on takana isot pupun korvat :heart:
http://www.aijaa.com/v.php?i=3554797.jpg
Kaikki kolme kelkan kyydissä, yksi jo tippumassa, vaan tippui vasta, kun minä olin kyytiä antamassa :whistle:
http://www.aijaa.com/v.php?i=3554799.jpg

Topsy, tosi hienosti oot tuon M&i avulla tienannut ja pysytnyt venyttään kotona oloa. Hyviä kirppislöytöjä taas!! Pitäs kyllä itekin.

Tuuti, mähän just kans puhuin tuosta, miten pienin on vaativa, kun muut sisarukset on poissa...
 
Heippa,

Kiva kuulla vihdoinkin Mammasta. Ja kiitos vaan seurasta ;)

Rontin neiteistä hienoja talvi kuvia. Tuo kelkka varsinkin ihana kun kaikki kolme mahtuu kyytiin. Meidän Annilla on samaa kuosia oleva Marimekon kesä hame ja hihaton t-paita. Taitaa olla melko vekkuli tuo teidän kuopus, ilmeet ainakin on sitä luokkaa että on sukua tuolle meidän Apinanpoikalle ;) On teillä muuten ollut luxus viikonloppu. Ihanaa!

Apinanpoikanen on parantunut yskästään. Meilläkin nukutaan taas hyvin. Meillä on ihan sama homma kuin Topsyn Mintulla, että on helppo silloin kun ei ole mitään vaivaa, mutta jos kaikki ei ole niin kuin pitää, niin sitten on maailman vaativin tapaus. Minä pääsen näillä näkymin sunnuntaina. Mietinkin aikaisemmin sitä että lauantaista ei sitten tainnut tulla mitään kun sunnuntaina kutsuit eri merkeissä kylään. En vaan saanut aikaiseksi näpytellä viestiä.

Lillastinalle ja Hipkukalle tulee täältäkin roppakaupalla onnea matkaan =) :heart:

Kyllä se on niin että aika kultaa muistot melko nopeasti. Mullakin on nyt muutaman kerran käynyt mielessä häivähdys vauvasta. :D Varsinkin silloin kun näkee kuvia vastasyntyneestä tai kuulee uutisen uudesta elämästä. Töissä viime viikolla näin kävi ja sanoinkin työkavereille ettei mulle saa enää kertoa-näyttää mitään kuvia vauvoista. Apinanapoikanen on ollut vaativa vauva ja päätin silloin etten ihan heti uudestaan samaan rumbaan ryhdy, mutta näin äkkiä se sitten unohtui. :ashamed:

Pupulle :hug: yksinäisyyteen.

tuutilulla; taas minä täällä pähkäilen tuota teidän perhettä. Onko se teidän kotona asuva esikoinen miehen poika? Olen tähän asti luullut että se on sinun edellisestä liitosta. Siis se joka sai vasta mopo kortin ja mopon. Mulla menee taas ihan sekaisin kenestä puhutaan ja olen vissiin aikaisemminkin kysynyt samoja asioita, mutta mulla on sujuva taito unohdella asioita. :ashamed: :whistle: muoks..luin vähän tarkemmin viestin. Esikoinen on vissiin sinun poika, mutta asuuko tuo isännän poikakin teillä? neljä poikaa vai?
 
Huomenta päivää :wave:
Pakko oli tulla hehkuttaan, että mäpä pääsen tänään sairaalalle katsomaan n. vuorokauden ikäistä vauvaa :heart: :heart: :heart: :D
Mites mullakin on välistä sellanen olo että oispa ihanaa olla raskaana, ja synnyttää ja se pikkuinen nyytti...mutta sitten ei kuitenkaan :whistle: Entiedä, kai tämä on jotain asioiden läpi käymistä, jonkinlaista "surutyötä" :D, kun lapsiluku tuntus täynnä olevan. Hmm..se siitä.
Niinukka, ethän vaan katellu sitä jonathanin fliishaalaria?? Mä tilaan kans sieltä kevätjuttuja, oli aika makeet värit :p ja meinaan kyl sen fliisin tilata ja! Meillä on se syksyn fliishaalari jäämässä just pieneks, et uusi täytyy saada. Käy sit sen kevätpuvun alle. Oli ainakin toi syksyn malli todella hyvä ja laadukas ja vieläpä edullinen :eek:
Tytöille etnkin niin karkkinen kuosi :D
Rontilla ollut laatuaikaa viimesen päälle :) Ja kivat kuvat!!
Nyt pitää mennä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
pupu,me ollaan katottu noi kaikki sun ehdottamat :D

mut joku mainitsi täällä vähä aikaa sitten et on kattonu jonku elokuvan joka on otettu välillä pois vuokrauksesta ku on niin paha.
Pikaseen vaan vastaan,että minä se olin..oli sellanen kannibaali leffa :D
kannibal holocaust tai jotain sinne päin..en suosittele kellekkään :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
tuutilulla; taas minä täällä pähkäilen tuota teidän perhettä. Onko se teidän kotona asuva esikoinen miehen poika? Olen tähän asti luullut että se on sinun edellisestä liitosta. Siis se joka sai vasta mopo kortin ja mopon. Mulla menee taas ihan sekaisin kenestä puhutaan ja olen vissiin aikaisemminkin kysynyt samoja asioita, mutta mulla on sujuva taito unohdella asioita. :ashamed: :whistle: muoks..luin vähän tarkemmin viestin. Esikoinen on vissiin sinun poika, mutta asuuko tuo isännän poikakin teillä? neljä poikaa vai?


Juu, esikoisesta kun kirjoitan niin tarkoitan mun keväällä 16v täyttävää sälliä :D Ja juu asuu ukon 13v poika täällä myös. Toissa vuonna asui vielä ukon tyttökin mutta muutti silloin syksyllä (ennen kun Kiia syntyi) koulun asuntolaan. Joka täytti nyt syksyllä 18v. Ukko oli leski kun tavattiin joten ex ei siltä puolen ole kuvioissa mutta ne ex:n vanhemmat :kieh: |O

Eli porukan kokoonpano lyhyesti: Timi 15v (mun), Emil 13v (ukon), Jesper 7v, Daniel 4v ja Kiia (yhteisiä ) :D Ja Kiia mun kanssa pitää puoliaan miespuolisia vastaan.
 
Hyviä kuvia Rontin lapsukaisista :heart:

Mamma se pääsee nuuskuttelemaan pienen tuoksua. Voih! :heart: Mulla tuo vauvakuume tulee ja menee... Ja taatusti ei päälle jää. Ihaniahan ne on mutta miä en enää jaksaisi odotusaikaa saatika sitten sitä ihan vauava-aikaa. Enköhän miä ole jo Suomen maan kansoituksessa oman osani tehnyt :D Nautin vaan niistä ympärille tulevista pienokaisista (ei kyllä taida ihan heti olla tulossa kenellekään) ja sitte joskus niistä lapsenlapsista. Siihen aikaan kyllä toivon menevän vielä monta monta vuotta :whistle:

Kauhuelokuvista miä niitä uskalla kattoa! Joskus kävin kattomassa ne hannibal elokuvat mut ei minuu sais edes niitä enää kattomaan edes sormien läpi. Hitsi kun tuntuu noi lastenohjelmatkin joskus liian jänniltä :LOL:

Meillä haiseepi :x Pitää lähtee metsästämään hajun kohdetta... Likka lähti karkuun kun ilmoitin että taitaa vaipassa olla jotain :D
 
sunnuntaita |O |O |O .....

töihinmenoa en jaksa jännittää; poitsu sai viimeyönä kaksi paniikki-itkukohtausta kestoltaan n1,5h per kohtaus :eek: ! huusi ja kirkui vaan vartalo ihan tikkuna/kaarella, ei kuullut eikä nähnyt mitään,huusi vaan! oli vähän pelottavaa :( . siksipä täällä silmät ristissä istuskelen,äsken vasta vaihdoin yökkärin pois :ashamed: .......

muuten on kiva lähtee työelämään mutta työpaikka on perseestä(muistit oikein rontti mun työnkuvan), sinne osittain juontaa juurensa unettomuus+masennusongelmat. kun on paska työilmapiiri niin on paska työilmapiiri :headwall: :headwall: :headwall: !!! mutta eipä tänäpäivänä ole niin vaan tarjolla noita duunipaikkoja. lohdutan itseäni sillä että syksylä lähden opiskelemaan,maksoi mitä maksoi! jos ei miestä miellytä niin ei,mun omasta elämästähän tässä on kyse,ja pakko on saada sellainen ammatti jossa loppuelämänsä viihtyy ja haluaa olla! perkele että risoo tämä "perhe-elämä" taas,on kuin yksin olisin tässä avioliitossa! noniin kohta tuloo itku parempi lähtee puuroa veivaamaan :wave: :wave: :wave:

palataan päivemmällä,toivottavasti paremmin fiiliksin :headwall: !
 
ainiin vielä : tarvitaan kakkosautoon hyvä turvaistuin,onko kellään ylimääräistä ? hyvästä maksetaan hyvä hinta myös! mutta ihan ei uutta raskisi;tulee nääs miehen työautoon joka on melko törkyisessä kunnossa aina!
 
mamma katoin sitä fleeshaalaria, mutta venla sai joululahjaksi umbron fleespuvun :eek: jota en ees ole muistanu käyttää,pitääkin se tuolta kaivaa.tilasin sen pinkkiraidallisen pipon ja sen korvallisen fleeshatun,ja sen pinkki/ruskee tähti puvun.muistinkoha nyt oikein..onneks isäntä lupas maksaa puolet noista..niin ja me saatiin sitten rukkaset kaupanpäälle :D

muuten tuutilulla meillä juostaan kanssa karkuun jos puhunkin vaipan vaihdosta tai sitten jos toinen saa rillutella ilman vaatteita,ja pitäs saada vaatteet päälle...

mutta joo,pitää lähtee tuo rippikoululainen kohta hakemaan tuolta kirkolta pois,niillä oli eka ennakkopäivä tänään.
 
Aloin tänään aamulla tekemään ruokaa. Tai niin luulin... Tarkoituksena oli tehdä karjalanpaistia, me tehdään se hauduttamalla pitkään matalalla lämmöllä ilman lisättyä vettä ja siksi tarvii aina muistaa ajoissa laittaa uuniin. Juuh, oli muistettu lihat ostaa, mutta juurekset oli unohtunut täysin :LOL: Piti sitten lähteä heti puolilta päivin kauppaan äkkiä hakemaan, että sai ruuan uuniin. Nyt on ihana tuoksu talossa :p vielä muutaman tunnin sais olla uunissa.
Samalla reissulla kävin sitten hakemassa raskaustestinkin, kun ei tuo vuoto ole alkanut. Ja ennen klinikalle soittoa pitää kuitenkin tuokin varmistaa. Noissa testeissä on oikeasti jotain maagista :whistle: kaksi tuntia ehti olla testi miun kanssa saman katon alla, kun vuoto alko. Tällä kertaa en sentään testaamaan ehtinyt. On muutaman kerran käyny niinkin, että pari tuntia testin jälkeen alkaa. Saiskohan kierron pysymään säännöllisenä, kun säännöllisesti testais...

Noh, nyt on sit se ongelma, että halutaanko hoito seuraavaan kiertoon. Mutta sitten ei ole pojalle perään katsojaa siirron ajaksi :kieh: ja vaikka kontrollikäynneille tuon vielä voisikin ottaa mukaan, niin siirtoon ei. Argh!! Tai sitten odotetaan seuraavaa kiertoa ja katsotaan uudestaan miten aikataulut sopii :/

Tosin tämmöisen löysin Puuhapirtin lastenhoitopalvelu http://www.turkuai.fi/public/default.aspx?nodeid=13710&culture=fi-FI&contentlan=1 Sanookaapa uskaltaisitteko tuonne hyvillä mielin viedä lapsen pariksi tunniksi hoitoon? Hää kun ei ole yksinään ollut vieraassa paikassa. Saatikka hoidossa vierailla :ashamed: Ei oikein onnistu, että kävis katsastamassa paikat ennalta.
Mie murehdin tälläisiä, kun jotkin murehtii koko päiväiseen hoitoon jättämistä :ashamed:
 
Kyllä mä Hipkukka voisin viedä, vaikka huono oon jättämään hoitoon tuntemattomaan paikkaan/ihmisille... :ashamed:
Tildalle :hug: .

Pakko tulla laittaan pari kuvaa mun pikkusesta ruuhkatukasta :LOL: pitäsköhän käyttää pikkuhiljaa pulissa... :whistle:


toisaalta sitten taas ei haluais ihan vielä luopua noista hiuksista kun on vielä pieni...heti tulee sitten hirmusen ison näköseks jos leikkauttais siistin tukan... ja onhan tuo vielä vauva, eiks jep :whistle:

Haalari asiaa tässä mietiskelen... meillä kun tuo 80cm talvihaalari on siinä ja siinä meneekö koko tarvittavan ajan päälle, mutta että ostaakko uuden vai ei.. Ja välikausi haalari meillä on muistaakseni kokoa 86cm ensimmäinen tuola mutta mahtuukohan tuolle päälle vai tartteeko ostaa uus :whistle: hmm... jajaja...ihan kamalaa kun en millään raaskis myydä tota Pessin välikausihaalaria, siis sitä mikä oli edellisenä syksynä...oli niin hyvä. Mutta mitä hittoa mä sitä säästelen :LOL: tarttee kuvata huutikseen...ja seisomalauta myös..

joo,mutta pannari pois uunista nyt :wave:
 
http://www.vekkuli.org/products_new.php käykääs muijat kattomassa aika makeita uusia paitoja, jotka juuri lisäsin. Varsinkin Katjanan apinanpojalle sopivia :saint: :LOL:

Kutkuttaisi kyllä itse pitää nuo, mutta jos yrittäisi joskus edes jotain myydä :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
pupu,me ollaan katottu noi kaikki sun ehdottamat :D

mut joku mainitsi täällä vähä aikaa sitten et on kattonu jonku elokuvan joka on otettu välillä pois vuokrauksesta ku on niin paha.
Pikaseen vaan vastaan,että minä se olin..oli sellanen kannibaali leffa :D
kannibal holocaust tai jotain sinne päin..en suosittele kellekkään :/
muistelinkin että sinä kerroit siitä..suuri kiitos :flower:

 
pessin tukka on kyl ihan mahtava..
ja meidän selmalla ei oo ollu viel kaveri synttäreitä,ainoastaan sukulais lapset..no 4 se vasta kyl täs kuus täyttääkin :D
tilda :hug: mua kans innostas lähtee opiskelemaan..mitäs meinasit oppia? :D
oltiin tuossa päivä taas mummon luona..
isännän kanssa vähä keskusteltiin melkein aamuun saakka,meinaa taas olla sukset ristissä mut kyllä se siitä..että risoo välillä nuo kolmijalkaiset :kieh:
lillis :hug: koiran takia :'(
mulla on niin kipee olo ku voi olla,kauhee flunssa,päänsärky joka ei lähde millään pois,mahaan koskee jajajajajaja kaikkee paskaa :headwall:
 

Yhteistyössä