Johan tänne palstalle pääsee! Yhdet tekstit meni jo taivaan tuuliin menneinä päivinä.
Voi
Dogtor :'( :hug: :hug: Saman kokeneena tiedän varmasti tunteen :'( . Sitä niin muutamassakin päivässä ehtii elämää miettiä jo pitkälle eteenpäin. Ja sitten onkin järjesteltävä ajatukset taas uudelleen
. Mutta kuten jo muutkin sanoivat, lopulta ehkä näin oli parempi, kuin jos vauva olisi ollut kovasti vaikkapa sairas. Ja se että meni sitten näinkin pian kuitenkin kesken, itselläni oli piinaa odotella sinne 12 viikolle asti. Mutta eihän tällaset asiat heti lohduta tippaakaan, tiedän. Ajattele sitä positiivisena, että aika usein keskenmenon jälkeen tulee herkästi uudelleen raskaaksi. Ja tämäkään ei tietysti heti lohduta, lohduta ei varmasti muu kuin aika ja Simppa :heart: :heart:
Hipkukka, en ole moista imetyksistä, mutta voisihan tuo jollain tapaa pitää paikkansa. Vaan onhan sitten niitä tosi allergisia vauvoja, jolloin äidit joutuvat imetyksen tyystin lopettamaan vauvan allergioiden takia, mutta voisi tuo lievemmissä tapauksissa pitää paikkansa. Ainakin itse tämän viimeisen kohdalla ajattelin/ajattelen, että imetys auttoi mahdollisten allergioiden puhekeamisessa. Itsellä vaan on sellainen olo, että jos mun imetys ei olisi onnistunut, olisi iho ollut pahempana jne. Nyt taas tuo iho on temppuillut ja esim kalan jälkeen meni pylly pahaksi jne. Kai se pitäs mennä lääkäriin taas, mutta kun viimeksi niistä testeistä ei ollut mitään hyötyä, niin ei oikein saa aikaseks :ashamed:
Yksäitille jo aiemmin kommentoin, mutta viesti karkas,
kaverisynttäreistä siis. Me pidettiin esikoiselle kaverisynttärit jo 3v, olivat koululla temppuradan merkeissä ja vanhemmat kuitenkin mukana. Kaverit oli mun kavereitten lapsia. Olivat mukavat kemut, mutta eihän sen ikäinen sinällään vielä minusta kaverisynttäreitä tarvitse, ainakaan ilman vanhempia. Viime vuonna sitten kun tuo keskimmäinen täytti 3v, pidin "muodolliset" kaverisynttärit ihan sen vuoksi, kun esikoiselle oli pidetty synttäreitä, niin johan tuo sitten osasi odottaa itselleenkin. Muuten en olisi nyt pitänyt. Nuo kekkerit oli periaatteessa mun kaverin perheen tavallinen kyläily (heillä 2 lasta, hyvät kaverit meidän tyttöjen kanssa), mutta olin sitten keksinyt kaikkea ekstraa ohjelmaa lapsille, että tuntuivat lapsista ihan kaverisynttäreiltä. Nythän meilläkin sitten tuo täyttää 4v ja minä oon kans miettinyt ihmeissäni synttäreitä. Tuolla ei vielä paljon ihan omia kavereita ole, 3 tulee mieleen näin äkkiseltään ja ne kutsutaan nyt ilman vanhempia. Sitten ajattelin, että jos haluaa, saa kutsua päikystä vaikkapa 2 kaveria, jos sitten mahtavat tulla. Minusta on ok kutsua päikystä vain ne parhaimmat kaverit, mutta sitten tietysti jos vain yhtä tai kahta ei kutsuttaisi, olisi se jo väärin. Jaa-a, mitähän sitä sitten taas keksisi synttäreitten ohjelmaksi...
Mutta nyt vielä muutama homma ja töihin käy kutsu. Keskimmäinen pissas tänään sänkynsä ja pienin pitkästä aikaa valvotti pitkin yötä |O . Viideltä nappasin lopulta viereen ja siinäkin oli kohta taas jo pystyssä ja NIIIIIIINN ärsyttävällä äänellä parkumassa. Just sellasta parkua, kun ei kumminkaan mitään hätää ole, kunhan vaan heti herättyään osoittaa mieltään että minä haluan nousta jne. Huh ja puh, kyllä taas mietin, että ei musta taitais olla kotiin jäämään enää eikä ainakaan enää uusia vauoja kasvattaan!!!! Oli vaan jotenkin niin ihana saada viedä nuo hoitoon :ashamed: . Ihan kamala näin sanoa, mutta siltä se tuntui :ashamed: Ja kun niin mielellään menevät. Pää puoliks särkee, mutta toivottavasti kävelylenkki töihin vie mennessään.