LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, Helmikuu

Dogtor :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:



Kolme viikkoa viel ja sitten töihin, tai sitten on jo eka työpäivä takana... Mutta hiphurraa, kunta lupas ilmottaa Juhon hoitopaikasta parin viikon sisään :eek: no ei auta ei, kunhan laps saa hyvän hoitopaikan, muulla ei väliä.

Himputti vie, mä en saa kattoa täydellisiä naisia kun ukko toljottaa jotain leffaa ja toisel silmällä tekee töitä :/ mä haluun meille äkkiä toisen telkun. tai on meil koneessa digitv, mutta en viitiny ruveta ettimään sitä tikkua jolla olis nähny ohjelmia joten kait sitä saa itteäänkin laiskuudesta syyttää.

Nyt tarvii ehdottomasti yhden kaakaon!
 
tultiin juuri kysiltä..ultrassa todettiin menneen kesken,vain istukka oli jäljellä..raskausviikkoja 6+2,saatiin viimeviikolla itse tietää raskaudesta..
kysta oli puhjennut samalla,vatsaontelossa runsaasti nestettä..
ihana lääkäri oli,halasi ja kertoi pahoittelut..
en olis uskonu,että keskenmeno voi tuntua näin pahalta :'( itkua itkun perään,ihan ku meitä ei ois tarpeeks jo koeteltu.
 
toktorille vielä kerran :hug: Tiedän kuinka pahalta sinusta tuntuu.
Minä lohduttaudun aina itse sillä, että se ei vain ollut tarpeeksi vahva jatkaakseen. Ehkä sen oli parempi näin :'(

Meillä katsotaan Maija Mehiläistä ja syötiin just aamupalaa. On ihana ollut katsoa kuinka Eemeli alkaa tykätä samoista lastenohjelmista kuin mitä äippä ja isi pienenä =)
Vielä kun jostain tulisi TaoTAo tai Jacky ja Nuka (se karhu piirretty). Jos jollain muuten on se nauhalla/DVD:nä tms, niin pistäkääs viestiä. Mä niin haluisin sen ihan omaksi. Se oli joskun mun ihan lempparein ohjelma. Meillä oli isoveljen kanssa sen nimiset isot karhutkin, mulla on vielä tuo tyttönalle Eemelin sängyssä... :D

Sitten pienenä mainospalana taas... :saint: Jokaiseen tällä viikolla minulta tekemään tilaukseen, laitetaan pieni yllätyslahja ystävänpäivän lahjaksi :p
Topsylle lähtee ainakin ;)

Minä taidan mennä käymään verkkopankissa ja sitten pitäisikin lähteä postiin....
 
dogtor, suuren suuri :hug: paljon voimia ja lohtuja :hug:
tiedän kyllä miltä sinusta tuntuu, saman kahdesti kokeneena. eikä sitä voi ymmärtää miten km voi sellaselta tuntuu, kuin se tuntuu, ennenkuin se omalle kohdalle sattuu :( niin pieni sisällä saa niin suuren surun :'(
juuri tapahtumahetkellä ei mikään lohduta, ei jaksa ymmärtää miten niin kävi. mutta jossainvaiheessa sitten ehkä ymmärtää että pikkuinen ei ollut kyllin vahva, tai olisi ollut sairas tms. (näin minä ainakin haluan uskoa, näin helpompi ymmärtää)
Aika parantaa....
Nyt pikkuinen on perheenne suojelusenkelinä ja aina teidän kanssa.... :heart: :hug: :'(
 
Johan tänne palstalle pääsee! Yhdet tekstit meni jo taivaan tuuliin menneinä päivinä.

Voi Dogtor :'( :hug: :hug: Saman kokeneena tiedän varmasti tunteen :'( . Sitä niin muutamassakin päivässä ehtii elämää miettiä jo pitkälle eteenpäin. Ja sitten onkin järjesteltävä ajatukset taas uudelleen :( . Mutta kuten jo muutkin sanoivat, lopulta ehkä näin oli parempi, kuin jos vauva olisi ollut kovasti vaikkapa sairas. Ja se että meni sitten näinkin pian kuitenkin kesken, itselläni oli piinaa odotella sinne 12 viikolle asti. Mutta eihän tällaset asiat heti lohduta tippaakaan, tiedän. Ajattele sitä positiivisena, että aika usein keskenmenon jälkeen tulee herkästi uudelleen raskaaksi. Ja tämäkään ei tietysti heti lohduta, lohduta ei varmasti muu kuin aika ja Simppa :heart: :heart:

Hipkukka, en ole moista imetyksistä, mutta voisihan tuo jollain tapaa pitää paikkansa. Vaan onhan sitten niitä tosi allergisia vauvoja, jolloin äidit joutuvat imetyksen tyystin lopettamaan vauvan allergioiden takia, mutta voisi tuo lievemmissä tapauksissa pitää paikkansa. Ainakin itse tämän viimeisen kohdalla ajattelin/ajattelen, että imetys auttoi mahdollisten allergioiden puhekeamisessa. Itsellä vaan on sellainen olo, että jos mun imetys ei olisi onnistunut, olisi iho ollut pahempana jne. Nyt taas tuo iho on temppuillut ja esim kalan jälkeen meni pylly pahaksi jne. Kai se pitäs mennä lääkäriin taas, mutta kun viimeksi niistä testeistä ei ollut mitään hyötyä, niin ei oikein saa aikaseks :ashamed:

Yksäitille jo aiemmin kommentoin, mutta viesti karkas, kaverisynttäreistä siis. Me pidettiin esikoiselle kaverisynttärit jo 3v, olivat koululla temppuradan merkeissä ja vanhemmat kuitenkin mukana. Kaverit oli mun kavereitten lapsia. Olivat mukavat kemut, mutta eihän sen ikäinen sinällään vielä minusta kaverisynttäreitä tarvitse, ainakaan ilman vanhempia. Viime vuonna sitten kun tuo keskimmäinen täytti 3v, pidin "muodolliset" kaverisynttärit ihan sen vuoksi, kun esikoiselle oli pidetty synttäreitä, niin johan tuo sitten osasi odottaa itselleenkin. Muuten en olisi nyt pitänyt. Nuo kekkerit oli periaatteessa mun kaverin perheen tavallinen kyläily (heillä 2 lasta, hyvät kaverit meidän tyttöjen kanssa), mutta olin sitten keksinyt kaikkea ekstraa ohjelmaa lapsille, että tuntuivat lapsista ihan kaverisynttäreiltä. Nythän meilläkin sitten tuo täyttää 4v ja minä oon kans miettinyt ihmeissäni synttäreitä. Tuolla ei vielä paljon ihan omia kavereita ole, 3 tulee mieleen näin äkkiseltään ja ne kutsutaan nyt ilman vanhempia. Sitten ajattelin, että jos haluaa, saa kutsua päikystä vaikkapa 2 kaveria, jos sitten mahtavat tulla. Minusta on ok kutsua päikystä vain ne parhaimmat kaverit, mutta sitten tietysti jos vain yhtä tai kahta ei kutsuttaisi, olisi se jo väärin. Jaa-a, mitähän sitä sitten taas keksisi synttäreitten ohjelmaksi...

Mutta nyt vielä muutama homma ja töihin käy kutsu. Keskimmäinen pissas tänään sänkynsä ja pienin pitkästä aikaa valvotti pitkin yötä |O . Viideltä nappasin lopulta viereen ja siinäkin oli kohta taas jo pystyssä ja NIIIIIIINN ärsyttävällä äänellä parkumassa. Just sellasta parkua, kun ei kumminkaan mitään hätää ole, kunhan vaan heti herättyään osoittaa mieltään että minä haluan nousta jne. Huh ja puh, kyllä taas mietin, että ei musta taitais olla kotiin jäämään enää eikä ainakaan enää uusia vauoja kasvattaan!!!! Oli vaan jotenkin niin ihana saada viedä nuo hoitoon :ashamed: . Ihan kamala näin sanoa, mutta siltä se tuntui :ashamed: Ja kun niin mielellään menevät. Pää puoliks särkee, mutta toivottavasti kävelylenkki töihin vie mennessään.
 
Doctor :hug: , tasan tiedän saman kokeneena...niinkuin mamma3 hyvin sanoi "niin pieni saa aikaan suuren surun..."
Miä ite ajattelin myös että meidän pieni enkelisielu ei ollut kyllin vahva jatkamaan eikä jaksanut elää meidän kanssa.
Vaikka tuosta on mennyt aikaa jo 3 vuotta, silti se aika ajoin riipasee niin kovaa että kyyneleet kihahtaa silmiin. Ja koskaan en unohda... :'( :'( :'(
 
kiitoksia paljon kaikille,ootte ihania kun aina tuette..
tän kanssa pelkäsinkin että kesken menee,kai se jotenki alitajunnassa oli tai jotain,ei mua ton pojan odotuksessa pelottanu ollenkaan..
eilen illalla oli vielä supistuksia,ja kyllä ne vaan aika kovia oli,mullahan käy melkein pelkästään selkään nuo supistukset,ja niin oli nytkin..

ja mä tiedän että meidän "lapsessa" olis ollut varmasti jotain vikaa,kerta ei matkamme tämän pidempään kestäny,onkohan se kystan puhkeaminen vaikuttanut tähän?täällä tk:n ultrassa se näkyi vielä osittain mut kysillä oli koko kysta hävinny,ja on vissiin ollu taas ihan reilun kokoinen,kun sitä nestettäkin oli niin paljon..

meinasivat muuten vielä tähystykseen laittaa minut,mut onneks ei laittaneet,,se ois ollu tänä aamuna,ja tuskin oisin tänään päässy kotia kun nukuttaneet oisivat,ja huomenna kun on pojalla kysille allergiapolille aika aamusta heti,nii ois äidin pitäny sairaala kamppeet päällä mennä sinne :D
juu nyt juilii masuun,meen ottaa lääkettä..
sain muuten ihan hyvät lääkkeet kotiin,justiinsa loppuu kaikki kivut.
 
dogtor, mullahan oli kans niissä keskenmenoissa niin että alitajunnassa ilmeisesti tiesin näin tapahtuvan, sillä kokoajan pelkäsin ja ootin millon alkaa vuotaan. ja ekassa raskaudessa ei siis ollut mitään tällasta!
ja se on myös uskomatonta kuinka kivut osaa olla kovia km:ssa. ekassa km:ssa mä en edes saanut mitään lääkettä, vaan ihan reseptivapailla buranalla ja panadolilla piti yrittää lääkitä, eikä ne paljoo auttaneet :/
kovasti jaksuja koko perheelle :hug: :hug: :hug:
 
mamma,mä sain kotiin mukaan 5x1g panadolia ja 2 panacodia..otin kotona 2 panadolia ja 2 panacodia,ja äsken otin 2 panadolia,ja reseptin sain molemmille lääkkeille..
ihan hyvä kun sain tuotakin panacodia,sain ainakin viimeyön nukuttua,se kun väsyttää vähän..
me sanottiin meisän molempien vanhemmille etteivät hirveesti huutele tästä asiasta,mä en halua että koko suku alkaa laittamaan viestejä mulle jne..
ääh..
 
Voi Dogtor :'( :hug: :hug: - kovasti voimia sinne! Olet ajatuksissa!!

Meillä neiti on päikkäreillä, kämppä putipuhdas ja mammalla luppoaikaa. Mulla alkoi sitten eilen harjoittelu, nyt kevään teen töitä pari päivää viikossa ja syksyllä sitten pari kuukautta täysipäiväisesti - sitten saan paperit valmistumisesta. Hilmaa hoitaa kevään ajan isovanhemmat, ja sitten MLL:n hoitajat. Hilma saa olla kotona ja saadaan kaikki pehmeä lasku tähän hommaan. Mutta kyllä oli eilen töissä neitiä ikävä! Vaikka tykkään paikasta ja oli ihan hauska tehdä aikuisten hommia :) Mutta kyllä nää kotipäivät on silti vielä mukavampia.

Hilma on ollut alusta asti huono juomaan ( paitsi tissimaitoa ) ja edelleen juo oikeastaan vaan lämmintä maitoa nokkamukista, lisäksi kiisseleitä ja smoothieta - vettä yms ei juo kuin jotain tippoja. Tähän ollaan nyt viimein saatu selvyys. Me käytiin viime viikolla puheterapiassa - sinne saatiin lähete neuvolasta, kun Hilmalla on voimakas huulijänne, kireä kielijänne ja kuolaa edelleen hurjasti. Siellä sitten todettiin, että Hilmalla on tietynlainen aistiyliherkkyys - suu kaipaa jatkuvasti ärsykkettä ( jos ei tutti ole suussa niin sitten jotain muuta) ja tästä johtuen neiti ei hahmota esim. vettä, siinä kun ei ole mitään rakennetta. Jatketaan puheterapiaa ja myös toimintaterapiaan lähti nyt lähete. Puheen kehittymiseen tulee ilmeisesti jonkun verran vaikuttamaan, mutta mä oon nyt vaan iloinen siitä, että asia selvisi ja apua saadaan.

Sellaista meille. Vielä piti teiltä mammoilta vähän kysellä.. lopetin sen imetyksen noin viisi viikkoa sitten ja kaikenlaisia oireita on ilmennyt välittömästi tuon jälkeen. Kierto meni ihan sekaisin, aikaisemmin oon ollut kuin kello, koko kroppa on turvoksissa, ja alamahaa juilii menkkamaisesti jatkuvasti..tässä pääasialliset oireet. Raskaana EN ole :) Eli onko muille tullut jotain vastaavaa ja kauankohan tätä kestää???
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
mamma,mä sain kotiin mukaan 5x1g panadolia ja 2 panacodia..otin kotona 2 panadolia ja 2 panacodia,ja äsken otin 2 panadolia,ja reseptin sain molemmille lääkkeille..
ihan hyvä kun sain tuotakin panacodia,sain ainakin viimeyön nukuttua,se kun väsyttää vähän..
me sanottiin meisän molempien vanhemmille etteivät hirveesti huutele tästä asiasta,mä en halua että koko suku alkaa laittamaan viestejä mulle jne..
ääh..
Mäkään en halunnut juuri asiasta huudella silloin. En vaan ois jaksanut alkaa kaikkien suruvalitteluja vastaanottamaan, ja kun joillain asiasta tienneillä oli niin "vitsikkäitä" kommentteja, ettei ois enempää jaksanut kuulla...moni sai tietää näistä km:sta vasta sitten kun kakkonen oli hyvän matkaa tulossa, ja eihän niistä vielä tänäkään päivänä ihan kaikki tiedä...
Ja aivan kauheelta tuntui km:n jälkeen kun ihmiset kysyi et ettekö meinaa lisää tehdä...mutta eihän he voineet tietää, kun en ollut kertonut.
 
Dogtorin tilanne saa tosiaan omatkin muistot taas esiin. Mulla on yks kortti kehystettynä, sellanen jossa joku maahisvauva nukkuu luonnonhelmassa, sinne taakse kirjotin muistaakseni yhden tekstiviestin, minkä laitoin parhaille kavereilleni km aikaan ja taakse kirjoitin myös ne viestit, joita ystäväni sitten minulle laittoivat. Tää "taulu" ei ole seinällä, vaan vaan muistona laatikossa. Hassua, että joskus tuo kehys oli jostain syystä ajautunut lattialle ja astuin sen päälle. Nyt se kehyksen lasikin on railoilla. Jotenkin kuvastaa hyvin tilannetta. Pitäiskin joskus kurkkia, mitä siellä takana lukeekaan :'( . Jos sitä kuvaa pysähdyn oikein katsomaan, kyllä kyynel pyrkii silmään edelleen.

Ja muistan myös nuo supistukset |O . Edelleen muistan tasan tarkkaan sen kohdan kaupassa, kun alkoi oikein kunnolla tuntua ja ajattelin, että se on menoa nyt. Illan kärvistelin kotona ja sitten alkuyöstä oli lähdettävä sairaalaan. Mun vanhemmat oli siis hälytettävä paikalle esikoista katsomaan eli heille tuli sitten kerrottua. Nyt muuten vasta tajusin, että meillähän tuokin "syntyi" yöllä, kuten nämä kaikki muutkin :) . Ja vasta myös tajusin, että muut mummut ei edes tiedä koko asiasta! Minäkään en kertonut kuin kahdelle ihan parhaalle kaverille, muut kuulivat joskus pitkän ajan päästä vasta. Nyt asiasta on helppo puhua lähes vieraillekin, jos asia jotenkin nousee puheisiin.

Ja vielä noista lääkkeistä. En enää muista mitä kipulääkettä sain buranan lisäksi, siinä lääkkeessä oli myös jotain tyhjentymiseen liittyvää, mutta minulla meni nuppi ihan sekaisin. Ihan pökkyrässä olin pari päivää ja luulisin, että eniten johtui niistä lääkkeistä :x

Hienoa, että Hilman asiat on selvinneet ja sitä myötä saatte apua. Näin aikaisin kun saa oikeanlaisen avun, on asiat varmasti hyvällä tolalla tovin päästä :) . Mutta ajatuksena tuntuu aika jännältä, että näin pieni on puheterapiassa. Olisi mielenkiintoista tietää, mitä siellä tehdään? Oliivia sun oloon en kanssa osaa mitään sanoa, itellekin tuli vain mieleen, että jos kumminkin olisit raskaana :whistle:

Meillähän neiti nukkui huonosti yön ja huonosti hoidossakin |O . Ja yöpuulle laittaessa huomasin, että jalat on aika laikukkaat :/ . Joku allergia vaivaa varmasti, kai se olis lääkäriin soitettava |O .

Mutta nyt särkee päätä, meen soffalle ja varmaan ajoissa nukkumaan, toooosi ajoissa :)
 
Aika jännä toi Hilmiksen tapaus..miten osasitte jotain epäillä vai laittoko siis neuvolasta lähetteen noitten jänteitten takia p-terapeutille? Pessillä kun se kielijänne on kovin kireä edelleen ja kuolaa paljon... no mutta oon kuullu että siihen ei kuulema puututa kun vasta tyyliin 3v..
Jep,mun pitäs oikeesti olla lukemassa kokeeseen..Pessi ainakin nukahti jo,Peetu jotain vielä mumisi äsken.

Hiukan tässä kiirusta pitää,pakko pitää tietokonetta kiinni illat. Koulua joka pvä.8.30-16 ja koulutehtäviä ihan kiitettävästi... toosi väsyny olin eilenkin.Uus jakso alko niin on niin paljon uutta juttua taas.
Pessillä oli kuulema TAAS maha löysällä tarhassa 3kertaa ja jälleen tarjosivat mahatautia |O kuitenkin poika oli syönyt kunnolla ja ollut muutenkin normaali. Eikähän se oo kotona kakannut kyllä kertaakaan :headwall: hain siis vähän aikasemmin tarhasta ton takia :headwall: ja mitään muuta taas tehnyt kun syönyt. Että näin...

Niin ja sitten :eek: mä eilisen illan pyörittelin päässäni sanoja mitä kuulin eilen kun hain pojat tarhasta :eek: Pessi istu rattaissa ja Peetu seiso vieressä,oltiin siis lähdössä tarhan pihasta kun sellanen n.4-5v poika tuli mun eteen ja sano "Mä tapan ton teidän typerän vauvan,leikkaan siltä pään irti" :eek: :eek: siis kelatkaa vähän?!?!?!?! Kuulin kun joku täti huusi sitä nimeltä niin sanoin tänään siitä pojasta,joka on siis Peetun naapuri osastolta...oli tädit ihan kauhuissaan mutta sanoin että ei ollut mikään ihme sen pojan suusta tulleeksi lausahdukseksi... :eek: Peetu myös sano että tää poika on niille sanonu että rikkoo niiden päät tms... kamalaaa!!!! Onneks Pessi ei ymmärrä eikä Peetukaan vissiin ihan kirjaimellisesti ymmärtäny mitä se sano :kieh: vanhempia ei kuulema kiinnosta vaikka tää poika haistattelee muille vanhemmille kun he lapsiaan hakee :( voi poika raukkaa :( Ensin tuli mieleen että mun lasten ei tollasta tarvi kuunnella ja heti sen perään että voi sitä poika raukkaa,jossain on joku huonosti :(

Nyt transaktioanalyysin ja yksilövastuullisen hoitotyön pariin :wave:
 
nyt ois tavarat pakattuna huomiselle,saas nähä juoko tuo poika hyla maitoa,kun en viiti ottaa tavan maitoa mukaan,ollaan siis kysillä huomenna koko päivä..taas sinne |O
torstaina sitten on mulla aamulla verikokeet täällä,katotaan onko hormonit lähteny laskemaan,luulen että on,kun olin eilen näkevinäni istukan vessassa :'( äiti kävi äsken,toivat lahjoja mulle mun pienimmän siskon kohta 4v kanssa :heart: enkelin eväspussi lakuja ja sit tuo pienin toi prinsessa lehtiön,oli kirjottanu sinne et emman kauppalista paperia :D :heart: ihana,meillä kun aina kauppalista paperit on loppu..ja ihanan sydän kortin oli tehnyt :heart:
hirmu huono olo ollu koko päivän,ja päätä särkenyt,varmaan johtuu noista lääkkeistä..
tekis mieli mennä jo nukkumaan mut pakko kattoo lipstick jungle,ku eilen en täykkäreitä päässy kattoon..

ärsyttää vähän yks kaveri,laitoin sille viestiä et tuli keskenmeno,laitto vaan takas et aijaa ja pyyti käymään,sanoin vaan et en kuule oo kyläily kunnossa..se kun muutenkin koko ajan kyttää ja kyselee oonko raskaana ja änkää itteensä kummiks jne..
sehän se laukas sillon kerran baarissakin että sä näytät siltä että oisit raskaana,juu kiitos en oo :kieh: :headwall:
kämppäki on ku pommin jäljiltä mutta en varmasti siivoa,siivokoot isäntä,saa pestä ainaki pullotutit niin saa huomiseks tuttipullon mukaan..tana..
 
Yksäiti ja vähän Ronttikin - Hilmalle lähete lähti tosiaan neuvolasta. Siellä juttelin juomisen ongelmista ja täti kiinnitti huomiota runsaaseen kuolaamiseen ja siihen, että tunkee suuhunsa alati jotain. Ja samaan aikaan oltiin käyty hammashoitolassa, joissa nuo jänteet todettiin kireiksi ja voimakkaiksi. Tunnin aikoja on puheterapiassa, nyt alkuun kerran kuussa sitä ja kerran kuussa toimintaterapiaa. Puheterapiaan täti pyysi meitä ottamaan jotain naposteltavaa mukaan, jotta näki miten Hilman suun motoriikka toimii. Lisäksi puhallettiin pilliin ja saippuakuplia, tehtiin kielijumppaa ja erilaisia ääniä matkittiin. Hilman mielestä oli ainakin hauskaa :) - lisäksi tunnusteli Hilman suuta, leukaa ja kaulaa, jotta saisi kunnon käsityksen. Kertoi myös, että pieniä asiakkaita on jatkuvasti enemmän ja sanoi sen helpottavan myös heidän työtään - kun ongelmia päästään ratkomaan jo varhain eivät ne sitten pääse niin suuriksi...
 
Kuulostaa tosi hienolta että Hilma pääsi jo näin varhain noihin terapioihin! Meillähän asioita alettiin hoitamaan vasta 5v neuvolan jälkeen :/ Ja mihinkään kun ei heti päästy. Ja puheterapiahan tippui viime talvena pois kun oli kaksi muuta päällekkäistä terapiaa, ei enää kolmanteen järkeä. Tosin nyt se sitten nähdään ettei ole mitään tuolle tarjota. Jos oisin tän tiennyt niin oltais revitty vaikka mistä ne voimat ja kyydit sinne.... Jepellähän on tuon r:n lisäksi ä, ö ja y hakusessa. Ä on a, ö -> o ja y on u. Osaa sanoa ne nykyään kirjaimina mutta sinne puheeseen ne ei aina paikkaansa löydä. Eli tuo suun alueen motoriikassakin hiekkouksia.


Mulla tuli mieleen että liittyyköhän tuo aistiyliherkkyys jotenkin noihin jänteiden tiukkuuteen? Voi olla ettei mutta tuli vaan mieleen.... Jepellä nimittäin sitä myös on, etenkin pään ja suun alueella. Ja oksennusrefleksi tosi herkässä (tosin mulla itelläkin on).

Tuo tiukkuus voi olla periytyvää. Mulla ei tietääkseni ole ollut (puhevikoja taasen on ollut ja on s-vika edelleenkin) mutta Jepellä ja Danielilla molemmilla on. Danielilla napsastiin ihan muutaman päivän ikäisenä.

Jaahas menisköhän maate. Kipsutin ajoi tänään ylös ennen kuutta. Mikä lie pimun persusta pisteli :/
 
dogtor hirmusesti haleja :hug: :'(

Meillä tää kamala tauti vihdoin selätetty..kaikkihan se loppujen lopux kierti läpi :( 3 viikkoa taidettiin sairastella!
Lopetin tupakoinninkin kun tulin ite kipeeks kun ei vaan pystyny polttaan...olin 1,5 viikkoa polttamatta ja sit repsahti :/ oon niin pettyny itteeni kun se röökinhimo taas vaan iski!

Meijän remppakaan ei oo edistyny mihikkään |O tietysti kun oltiin kipeenä niin ei mieskään jaksanu keskittyy ollenkaan...alkaa pikkuhiljaa raivostuttamaan tää remontin keskellä asuminen..
 
Moikka! Pitkästä aikaa tulin piipahtamaan ja lukemaan teidän juttuja. Dogtorin uutiset sai surulliselle mielelle :'( voimia sinne kovasti :hug:

Itse asiassa näin Milekoa maanantaina Prismassa ja siitä tuli tää palsta mieleen. Mileko se niin reippaana ja hymyilevänä siellä palveli kassalla :D

MaMan typyn nimeä minäkin odottelen..

Täällä voidaan aika hyvin. Flunssa on eriasteisena vaan vaivannut jo pari viikkoa. Ei meillä mitään kauheeta räkistä ole ollut, Eetukin on ollut hoidossa ja mä töissä. Saa nähdä jaksanko loppuun asti olla töissä, kyllähän tää maha jo alkaa raskaalta tuntumaan vaikkei niin iso olekaan. Eilen neuvolassa terkka arveli vauvan olevan pienen ja siron puoleinen, eipä se Eetukaan syntyessään ollut iso(2880g, 48cm). Ompahan tuo ehtinyt kasvaa. Ens kuussa olis Eetulla se 1,5vuotis neuvola. Mulla siis huomenna täyttyy rv31, nopeasti se aika menee kun jälkeenpäin miettii..

Mä täällä taustalla aina silloin tällöin pyörin ja lueskelen teidän juttuja. Mukavaa kevään odotusta kaikille tasapuolisesti :)
 
Kiva kuulla Ruusumariastakin =) Oih, sulla ei enää ole pitkä aika H-hetkeen :heart: Meille heti sitten tietoa tänne :attn:

Ja tämmönen ketju pyörii Mitäs nyt-puolella. Liittyy taas kerhoihin :/ http://kaksplus.fi/keskustelu/t1319631
 

Yhteistyössä