Dogtor, itselläni en muista enää moisia kipuja noilla päivillä, oikeastaan en muista kivuista muuta kuin just silloin kun meni kesken. Mut lääkkeetkin tosiaan pökerrytti mut ja mulla varmaan on aika iso kipukynnys, siis luulen, että kestän aika paljon. Jos nyt kovasti vielä huomenna sattuu, kannattas varmaan kysyä jostain....
Oli tosiaan kiva kuulla
Ruusumariasta, kirjoittele nyt vähän useammin!! Ja toisaan, loppu alkaa jo sullakin häämöttämään!! Tuu nyt aina antaan väliaikatiedotteita!
Lilliksellä ja Hipukukalla alkaa olla tosi jännää!! Olis upeeta, kun teillä molemmilla nyt onnistuis!! Peukut on pystyssä
Oliivia, oli mukava kuulla terapiasta. Hienosti olette ajat kyllä saaneet!
Koskas
Pupu nyt töihin menitkään ja mikäs se sun työ olikaan, oletko täällä kertonut? Ei muista :ashamed:
Mites
Tildalla ja poitsulla on arki alkanut???? Josko töissä olisi yhtään ilmapiiri parantunut?
Yksäiti, mulla ollut samoja mietteitä kesästä! Jos en enempää tässä voikaan jäädä hoitovapaalle, sitten haluaisin olla ainakin tämän tai seuraavan kesän hoitovapaalla. Pitänyt kanssa kysellä tuota hoitojuttua, 100% varmaksi varmaan eivät voi luvata samaa hoitopaikkaa. Minäkään en missään tapauksessa haluaisi hoitopaikan vaihtuvan :/ . Sitäkin oon miettinyt, voisko työnantaja millään antaa pitää molempia kesiä hoitovapaata?
Tietääkö kukaan, onko joku saanut pitää hoitovapaan 3 osassa? :attn: :attn: Ja heh, vaikka alalla oonkin, oon miettinyt myös sellasta, että pitäskö tässä isossa haussa nyt jo hakea sitä paikkaa syksylle. Mutta ei kai voi, kun lapset on nyt kerta hoidossa :ashamed:
Jännä, että
Pessilläkin nyt muka vois olla allergia epäilyä. On nuokin aikas |O. Illalla kun katselin meidän neidin jalkoja oli aikasten tavalla punaiset
. Miten oon niin tyhmä, että en meinaa saada uudestaan lääkäriä varattua. Kun ei nuo kumminkaan sen suuremmin vaivaa ja kun viimeksi ei käynneistä ollut mitään hyötyä...
Simpan huikeista mitoista tuli mieleen, että mukavaa, kun 1,5v neuvolat alkaa lähestymään, kiva taas kuulla meidänkin neidin mitat. Luulenpa, että on painavimmasta päästä lokavauvoja
Oottelen seuraavaa tiliäni, sain vihdoin haettua ensimmäistä kokemuslisää, joka tulee 5v. Sainkin saman tien myös toisen kokemuslisän 10 vuodesta
, nykyään kun kotonaolo vuodetkin lasketaan
. Aika hyvin, että kotona olo lasketaan kokemukseksi! Ja tiliä odotan, kun nuo lisät maksetaan kahdelta vuodelta takautuvasti
. Johan minä siinä vuosia menetänkin, mutta hieno, kun noinkin pitkältä ajalta maksavat takautuvasti. Ja raha on nyt enemmän kuin tarpeen, mies on jäänyt ennen joulua lomautukselle eikä vieläkään ole saanut penniäkään liitosta |O
Niin ja
Tinakenkätytölle tsemppiä sinne rempan keskelle! Tiedän tunteen... Nyt on sellanen olo, että mikään remppa ei innosta, yhden vintin haluaisin tehdä lämpimäksi, mutta se itse remppa ei nappaa sitten yhtään! Ja miten muuten en osaa ajatella sun polttavan :snotty:
Onko teillä ystävänpäivä suunnitelmia? Meillä ei ainakaan vielä ole muuta erityistä kuin yhden kummilapsen synttärit. Toisaalta olisi mukava jotain pientä spesiaalia lasten kanssa. Töihin ostin tänään vaahtokarkkeja ja punaisia vadelma marmeladeja, niistä tehdään jotain söpösiä "coctail-tikkuja" ystiskemuihin
.
Onpa mulla mennyt tässä taas muka aikaa! Vaan pirteä olo, kun eilisessä päänsäryssäni menin jo ysiltä nukkumaan ja sain hyvin nukuttua 11h
. Mutta nyt nukkumaan, että on pirteänä huomennakin. On mulla kyllä tän pimeän aikana ja töissä ollessa nukkumaan meno aikaistunut.
Höh, äsken tuli vielä joku muka "tärkeä"asia mieleen, mikä piti kirjoittaa, mutta johan se unohtui, että niin oli tärkeä