Onpas nyt ollut hiljaista helmikuuta!
Lillikselle sinne tsemppiä! Toivottavasti teillä jo helpottaa ja pääset sitten kaiken siivoomaankin.
Olihan se
Mammakin elossa
. Juu juu, rojektit täytyy täällä kertoa kaikki :attn:
Mama, kerros nyt vähän jotain vauvastakin :heart: ! Onko ollut tyytyväinen vauveli? Ja kuvaa kans olis ihana nähdä!
Mulla mieli tekee tepposia pahemman kerran
. Muutamana päivänä oon miettinyt, että mitäs jos oonkin raskaana. Ollut olevinaan sellasta huonoa oloa. No, täti oli kyllä just kylässä eikä tuo raskautuminen muutenkaan olis mahdollista. Mutta kaikkea se mieli välillä keksii.
Ihanaa tosiaan kun sain aamulla siivottua. Kotiin kun tulin, sai vain heittäytyä hetkeks lasten kanssa sohvalle ja sit lähdettiin kerrankin koko porukka kauppaan. Mun vkoloppu ostokseni oli Haribon matador pussi, suklaalevy, light sipsejä ja vähärasvainen dippi. Ja nää oli vaan mulle :ashamed: :ashamed:
:x . No, toivotaan, että en kaikkea syö :saint: . Kävinkin tässä välissä vaalla, kun huomasin, että on perjantai, nyt oon kyllä tosi nälkäinen, mutta äskeisen perusteella -500g taas tippunut. No, jos
Mileko vielä päivität listaa, niin mulle vois laittaa vaik -300g. Oon kyllä ollut tosi tyytyväinen tähän nykyiseen tilaani; joka päivä tulee käveltyä 7-8km ja iltaherkuttelua olen vähentänyt huomattavasti (paitsi tänä viikonloppuna
).
Meillä on edessä luksus viikonloppu, huomenna iltapäivällä viedään eka kertaa myös tuo pienin mummulaan yökylään. Toisaalta vähän huono-omatunto, kun ei tässä viikollakaan niin hirveän monia tunteja olla ehditty päivittäin näkemään, mutta menköön nyt. On se ihan eri vapaus olla, kun ei ole tuo pieninkään tässä jalassa. Nyt tuo onkin ollut oikeastaan hankalin silloin, kun ei siskot ole kotona seurana. Mennään miehen kanssa kattoon uudestaan Manserock musikaali
Ja kerrankin on sitten aamu, ettei tarvitse ketään passata tai muuta.
Jep, mutta nyt meen sekottaan dippini, kirjotan päiväkirjat ja lojahdan sohvalle. Ja hyvä mieli tuli tällä viikolla mm siitä, että meillä oli vanhempainilta (jossa lapset mukana) ja saatiin kovasti hyvää palautetta
, tuntui, että perheet ihan oikeesti tykkäsivät ja arvostivat.