LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, Helmikuu

kiitoksia kaikille onnitteluista :D
ja juu,miehen lahjat oli mieluisia :saint: :D

mulla on niiiiin kipee olo ku voi olla,vasta lämpöö..
huomenna on pakko mennä ostaan pojalle kengät,herralla on 23 koon talvikengät ja on ihan pienet :eek: siis jumavita tolle pitää ostaa 25 koon kengät,et villasukka menee niihin :eek: prkl...nimittäin meil on yhet 24 kengät ja niihin ei villikset mahu..eilen huomattiin äidin kans et tuolle on ne kengät pienet :ashamed: raukka :'(
ja muutenki pitää ostaa parit sukkahousut ja muutama body jos löytyis,ku parempi olla ulkona body päällä,ei selkä paista puvun alla..

että se on mentävä,oli kuumetta tai ei..

ajettiin melkein paha kolari tänään..rekka tuli kapeella tiellä mutkan takaa meidän kaistalla :headwall: puhelinta oli kuski räplänny,mitäpä siinä muutaku ojaan auto,muuten oltais oltu rekan alla.eikä kaukana ollu ettei alle jääty,ku kerkes se rekan peräkärry mennä meidän kohdalta ohi noin 0.5 metrin päästä..tana kuule että säikähdettiin,huhheijjaa..oltiin melko syvällä siel ojassa,kellekkään,eikä autolle,sattunu mitään..säikähdettiin vaan ja pahasti..rekka sit veti meidät ojasta poies..ja kuski vaan naureskeli jotain miehelle et tais naises säikähtää,ku pidin käsiä naaman edessä sillon ku mentiin ojaan..suoraan sanoen vittu mikä kuski :kieh:
pikkasen kovempi hanki jos ois ollu nii huonolla tuurilla lunastukseen ois menny auto,ku ois puskuri painautunu niin että ilmatyynyt ois räsähtäny..

MAMMA MISSÄ SÄ LUUUUURAAAT??TAKAS JA JUSTIINSA!!TAI ON ÄKÄSIÄ AKKOJA TÄÄLLÄ nyt sinä,minnes meinasit karata meiltä?? :D
 
vielä pikaseen..

katjanna : ei meilläkään poijaalla mitään mennyt nyt illalla alas.
(päivällä söi vähän lihasosetta ja välipalana yhden hedelmäpiltin)
no maidon joi sängyssä,oli niin väsynyt että pikapikaa hoisin naaman ja pyllyn pesut.
ei ees iltasatua jaksanut kuulla.
kurjaa tuo yskä :/

sais kyllä tää sairastelukierre jo loppua :headwall:

nyt taas töllön ääreen

:wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja milla-maria:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja milla-maria:
vikkiäkään ei saa vissii laittaa alle 2-vuotialle?

Miä oon laittanut kyllä Kiialle ihan vähän rinnuksiin :ashamed:
:
nii en mää muuten varmaksi tiennytkään tuota!!muistikuva oli että oisin lukenu jostain.
mutta sitä mää aattelin että jos vielä pahemmaksi menee niin laitan kyllä...
eipä tuosta tuskin mitää suurta haittaa oo,ennemminki apua!
2 vuotta on se raja. Just googletin http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/humspc/8/188718.shtml Kiia on sitten 2v ettäs tiijätte :saint: :ashamed:

Mut tosiaan oon laittanut sitä ihan vähän sormenpäällä ja vain rinnuksiin. Se on muuten hyvä laite se Vaporizer mitä oon ennenkin markkinoinnut täällä :D
http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11926&toimittajaid=48 Meillä edelleen aina flunssien yhteydessä käytössä (talosta löytyy jo kolme laitetta) :D
 
Santtihan se on kaunis lady :D En ois muuten tunnistanut :eek:

dogtor varmasti pelästytti! Onneks ei mitään käynyt :hug:

Yksäidille
jaksuja koulupuurtamiseen niin kuin muillekin opintojaan läpi kahlaileville :)

Miä tuossa heitin illan viimeisiksi sanoiksi kommentteja herran nukkumisista ja poistuin paikalta ennen kuin ehti vastata mitään :whistle: Otin läppärin kainaloon ja painelin makkariin "nukkumaan" :saint:

Kiian huoneen laitto seisoo paikoillaan. Mulla on niskat pirun kipeät niistä maalaamisista, varsinkin sen sohvan et päätä vaan jyskää. Ja sehän huonontaa tuulta entisestään :kieh: Meinasin sellasen vanhan tv tason maalata vaaleaksi (musta) ens alkuun leluhyllyksi (ei siihen kyllä mahdu paljoa mitään) mutta saa jäädä tekemättä. Kun ne maalitkin haisee niin pirun pahalle. Nyt saa olla sekalainen seurakunta nuo huonekalut ennen kuin on vara mennä ostamaan valkoinen leluhylly/hyllykkö ja vaatekaappi. Ajattelin jos huomenna jaksais neidin siirtää sinne ja siivota sen valmiiksi.

Mut nyt taijan käydä kiltisti unten maille. Öitä :wave:
 
Ai niin, milloins mammoliino sai vastaukset kokeista? Peukut edelleen pystyssä:hug:

Ja missäs kaikki ihmeiset luuraa? :eek: Nyt en viiti nimiltä huudella kun kumminkin unohdan jonkun nimen :ashamed: Mutta hei KAIKKI, missäs ootte? :attn:
 
Niih, ei meikäläisiä kaivata vaikka kuinka kauan ois pois, nyyh :'(

Oltiin sairaita sitten urakalla, tosin miehen kans vaan. Eiköhän se sitä influenssaa ollut, kun pojalle ei oo tullu mitään (saanut rokotuksen siihen). Oli vaan aika kauheeta maata viikko kovassa kuumeessa, eikä mikää auttanut, ehkä hetkeksi laski särkylääkkeellä, mutta kohta nousi taas. Kyllä kiitän sitä ihmistä, joka on keksinyt influenssarokotteen, ja se vielä toimii... ens vuonna vois ottaa itellekki.


Noh mammat, kukas se lähtee minun kans sinne risteilylle :wave:
Yksinäänkö siellä piti kaksplussan mainetta pitää yllä :LOL: :LOL:
 
Ai ni, susalle piti sanoa onnea uuteen aluevaltaukseen :hug:

Pyytäsin sut heti meille pitämään kutsut, mutta kun kellään kaverilla ei oo lapsia (oon vissiin väärässä kaveripiirissä ) joten tuskin saisin porukkaa haalittua kasaan...
 
heipsan!
onnittelut santille :flower: !

meillä on tän viikon projektina hoitopaikkaan tutustuminen, ja ei se kyllä ihan heittämällä sujukkaan :eek: ! aika tarkkaan kyttäilee poika että koko ajan pysyy äitee näkysällä :heart: . vähän menee sumplimiseks kun eihän sitä vielä ensviikolla voi kokopäiväsesti jättääkään....
mutta jospa se siitä lutviutuu! paikka on ainaskin kiva; kirjoilla on 8 lasta,hoitajia 2. nuorin poika on kohta 2v,joten siitä varmaan saa sitten leikkikaveria!
 
hui :eek: dogtor onneksi ei sattunut teille mitään,mutta uskon että kyllä säikyttää ihan totaalisesti :eek: tollanen.ite aina roikun kauhukahvassa kiinni kun noita pikkuteitä ajellaan..ainakin tällä meidän tiellä laskeevat kun lavikaiset niin saapi olla aina varuillaa.

minuu väsyttää,ja yks eikun kiukkuaa,viime yönä heräs huutamaan puolen yön aikaan,ja varmaan jollotti 20min.sitten annoin panadolia,ja uitin tuttia kylmässä vedesää,kun tuntu että sormet vaan oli suussa..en tiiä mikä lie ollu,vai tuleeko nuo hampaat tonne poskiin nyt..iisistihän tuo on jonkin aikaa ollutkin.

joo milla-maria taisin siut muistaaksein naamakirjaan hyväksyäkkin :D

taidan lähtee raivailemaan tytyn huoneen,sitten mylläyttänyt sen aivan sekasi..kaikki palikat ym pitkin ja poikin..
 
Pikaisesti vieraiden lähdön ja jumpan välillä:

http://kokkimimo.blogsome.com/2006/06/27/kaura-omenapaistos/

Huh että oli hyvää!! Reilusti vaan kanelia ja sokeria. Ja VAATII vaniljajätskin, myös vaniljakastike käy. :p
 
Joko mie en meinaa ppäästä kirjautumaan kaksplussaan tai sitten ei ole aikaa kirjoitella mitään :headwall: Noh, eipä tässä mitään asiaakaan olisi ollut. Pääasiana oli merkata ketju, jotta löydän. Meinaan koko ajan mennä edelliseen...
 
Iltaa,

Pikaa pikaa pakko käydä. Huomenna lapsilla tarhakuvaus ja minä huomasin vasta nyt että neidin mekossa on tahroja. |O Ei muuta kuin kone laulamaan vielä tähän aikaan- ja aamulla sitten silitys. :headwall:

Auttakaa viisaammat! Apinanpoikasella on ollut nyt vajaan viikon verran aika kova yskä ja nuha. Muutenkin ollut öisin levoton, parahtelee itkuun tiuhaan jne.. Eilen huomasin jaloissa punaista ryyhkää ja ajattelin että on tullut kalsareista jotka kaivoin varastosta joku aika sitten, enkä muista pesinkö niitä ennen käyttöön ottoa. Oletin että on jäänyt jotain varastopölyä tai sitten voimakkaampaa pesu-huuhtelu ainetta. Tänään laitoin puhtaat kalsarit ja nyt tänään nuo jalat lehotti ihan punaisina, täynnä tuota ryyhkää ja käsissäkin on vähän, mutta jaloissa eniten. Mitä tuo voi olla? Mulla kävi mielessä Pavrorokko, mutta en saanut oikein passaamaan noita oireita netistä lukemiini kirjoituksiin kun vertasin poikaan. Kuumettakaan ei ole. Onko jonkun lapsella ollut samanlaista ja jos on niin mitä tuo voi olla?
 
Kaikkia täällä tosiaan kaivataan :) , just sekin, kun todetaan, että onpa täällä hiljaista, tarkoittaa varmasti, että kaikkien mahdollisten juttuja kaivataan :p .

Hui mitä Dogtorilla taas sattunut ja tapahtunut :eek: !! Onneksi selvisitte säikähdyksellä!!

Katjanna, en tosiaan osaa sanoa noihin jalkoihin mitään. Miten muistelen, että parvorokko näkyisi herkästi ainakin poskissa (tai sit se oli joku muu rokko) Seuraa nyt tilannetta. Onkos siellä kuinka pakkasta, onko iho kuiva? Meillä on nyt neidillä ollut tovin kasvoissa, varsinkin suunympärys, leuka sellasta pientä nyppyä ja punaisena. Tiedä sitten mistä sekin tullut ja koskakohan mensi ohi |O . Mitäs Katjanna laitat lapsille kuvaan päälle?

Topsy, nuo omenahommat on kyllä NIIIIIn hyviä :p . En ole tuota tehnyt ikinä kaupan omenoista, mutta kai se niistäkin passais?

Tilda, tsemppiä teille tutustumisiin!

Meillä oli pikkuneidin osastolla käynyt tutustumassa uusi poika, neitoa pienempi ja siis nyt ryhmän pienin. Meidän neiti oli ollut vissiin mustis ja ihmeissään, kun moinen pieni tuli kilapailijaksi :whistle: . Kun poika oli ollut lähdössä, neiti heilutti heippaa yli-innoissaan ja oli pojan lähdön jälkeen taas oma itsensä :LOL: . On nuokin, kun tajuavat jo kilpailijansakin.

Meillä muuten neiti on selvästi päiväkotityyppiä. Ainakin minulla on se kuva, että päivät sujuvat tosi hyvin, aina menee sinne mielellään ja tuntuu viihtyvän. Yksi päivä oli osaston neljä pienintä saanut vallata salivuoron. Pääsivät temppuradalle. Meidän neiti oli ollut aivan innoissaan, pallojen perässä kiljunut jne. :) . Todella helpottavaa, kun tuntuu niin sujuvan.

Minä oon alkanut taas haaveileen sijaislapsesta, vähän isommasta, vaikka 5-6-vuotiaasta. Mutta tyttö sen pitäis olla :ashamed: , olis paremmin samat jutut meidän lasten kanssa. Miehelle en ole uskaltanut mainitakaan tästä uudesta kuumeestani :LOL: , huomenna olisi tiedotustilaisuus taas aiheesta, mutta enpä mä sinne kai mene. Mutta ehkä joskus :saint:

Ja mitäs tosiaan Mammolle kuuluu? Ja Mammaa tietty kans kaivataan :attn: :attn:

Ai niin ja voisin uudestaan tässä helmikuisessa mainostaa, että mulla vois olla hug-a-bub kantoliina myynnissä. Hyväksi liinaksi olen itse kokenut, mutta muista ei paljon kokemusta olekaan. Jotain toista trikooliinaa olen kokeillut, mutta ei ollut mielestäni ollenkaan niin hyvä ja "jämäkkä" kuin huggis. Täytyis joskus tuota laittaa myyntiin johonkin, en vain ole saanut aikaiseksi. Ja sit aina heti kun alan miettiin myymistä, alan miettiin, et mitäs jos alkais tuota vielä siinä vaikka keväällä ulkona välillä kantamaan. Tai vaikka jollain pienellä reissulla, aina kun ei muka enää viittis rattaita raahata (ja kun autonkin tila on niin rajallinen).
 
Rontti meillä on vähän samat haaveet :whistle: nyt kun noita ilmotuksia taas paljon lehdissä ollu niin nostaa päätään haaveet.Mäkin aattelin että tekis mieli mennä tiedotustilaisuuteen ihan mielenkiinnosta kuuntelemaan kun tuota toimintaa haluan jossain vaiheessa elämääni toteuttaa.
Ja täälä kans Pessi on ehdottomasti päiväkoti tyyppiä,niinkun Peetukin. ihana kun Pessi menee aamulla tarhaan niin sielä tytöt on ovella vastassa ja kauhee huuto ja hihkuminen "Petti tulee, Petti tulee" :heart: mun pikku hurmuri ;)

Mua jännittäääää!!! huomena on se korvien putkitus Pessillä :/ kamalaa..ja tosiaan vasta klo.10 se aika, voi olla aika huutoa aamu kun ei saa antaa ruokaa :( iltapalaks Pessi söikin melkein 3dl puuroa ja 5 muumikeksiä, josko niillä sitten pärjäis.. poikkeuksellisesti annoin syödä keksejä iltapalalla että sai masun täytettä...
Joo, mä taidan hakea itelleni jotain syötävää.
 
Iltaa :wave: En oo jaksanu kirjotella :( Jotenkin vaan väsyttäny ja itkettäny...ahistanu, ketuttanu ja kaikkea yhdessä. En ole mitään saanut aikaseksi.Sit tuntuu et mies etääntyy vaikka väittääkin et ei hää mihkään etäänny.Hyvä että on saanut edes koskea.Puhumattakaan että saisi joskus seksiä ja edes pusuja :'(
No se siitä narinasta...kai se joskus tästä-toivottavasti.

dogtorilla kauhea tilanne ollut :eek: Mie oisin varmaan menny ihan shokkiin.Hui.
Yksäitille jaksamista opintojen kanssa ja peukkuja Pessin huomiseen putkitukseen.Käitkö sie jo sielä kilpirauhas kokeissa mistä aiemmin puhuit?Löytykö mitään?Sori jos oot kirjotellu jo aiheesta..miula menny ohi :ashamed:
Rontti onko kantoliina helppo ja nopea sitoa?Mie oon vähän pähkäilly josko sittenkin kallistun hipkukan suosittelemaan mandukaan.Miula oli kreikassa lainassa kaverilta semmonen ja kyllä oli hyvä.Se on vaan niin samperin kallis.Mutta siis kantoliinan ostoakaan en ole vielä pois sulkenut.
katjanna voiko ihottuma olla enteroa?eikös sitä suurella osalla tule jalkoihin ja käsiin?
V-O mietit aijemmin että kenet lisäsit kaveriksi facebookissa. :D se olin mie...se P.Mutta siis jos jotkut muutkin haluavat lisätä miut facebookkiin niin miut löytää vipa98@hotmail.com haulla (ainakin pitäis löytää) =)

Jaa mutta nyt nukkumaan...!Ainii, käytiin koko perhe viikonloppuna uimassa kylpylässä eka kertaa ja kyllä Ella tykkäs kovasti :D
 
vip lisätty....

Dodii... enkös minä jotain ole aina sanonut... :x Nyt mummi makaa naapurissa vilttien alla ja valittaa paleltamistaan... isi juoksee sohvan ja vessan väliä oikein urakalla... Molemmat siis sairastuivat tänään... Mulla ei enää ole kuumen lisäksi kuin ihan järkyttävä päänsärky, joten kaipa minä olen jo jotenkin tolpillani. Eemeli ei vielä ole tänään oksentanut sänkyynsä (olen vasta 3 kertaa käynyt tarkistamassa), ripuloi vielä jonkin verran. On sentään tänään jo suostunut syömään ihan hyvin... Eli eiköhän tämä tästä. Kämppää en edes ala siivoomaan ennenkuin tauti on nyt kiertänyt kaikki läpi... joka paikka kyllä lemuaa, mutta ketuttais sekin, että saat just hajut pestyä ja sitten taas joku aloittaa uudestaan...

Onneksi tietty minä ainakin selvisin tällä noin 24 tunnin taudilla... jospa isukkikin menisi yhtä helposti ohi. Hieman on kyllä voimat poissa, mutta eiköhän me tästä selvitä...

Palsta hiljenee joo, mutta toisaalta eipä ole kenelläkään oikein samalla lailla istua täällä kuin aiemmin. Nuo meidän pienet piipertäjät ei pysy enää paikoillaan ja alkaa kaipaamaan omalla tavallaan seuraa leikkien ohessa, ja toisaalta niiden kanssa pystyy tekemään kaikenlaista kivaa jo nykyään...

Mutta meidän kakkosesta väliaikatietoja... kierto ei ole alkanut... olis pitänyt alkaa nyt kuun vaihteessa, mutta kierto näyttää heittävän just tähän saumaan johonkin vähän... tauti tietty lisää sitä ja tuo niiden odottelu... mutta kyllä ne sieltä tulee, odottakaa vain... Ei ne voi pettää tälläkään kertaa, vaikka kuinka haluaisit... :D

Mutta nyt pitää alkaa antamaan koirille vielä muonaa, että pääsee nukkumaan itsekin... Pitää vielä tehdä isännälle peti tuonne eemelin huoneeseen, kun eemeli nukkuu mun vieressä tuon oksentelun takia... Eipä sitten oletettavasti ensi yönä herättele ihan niin pahasta poikaa... Jos poika edes saisi nukuttua kunnolla ensi yön...
 
:wave: Täällä ollaan! Meillä on velipoika perheineen kylässä, joten kirjuuttelu siksi nyt jääny...

Vielä(kään) ei ole vastauksia ohutneulanäytteestä tullu :eek: Aattelinkin että soittelen sinne jo tänään, mutta yhtäkkiä hokasin etten edes muista sitä hoitavan lääkärin nimeä :/ Mutta toisaalta jos sinne sisätautipolin kansliaan vaan soittais, niin kait ne jotain tietäis. Luulis ainakin.

Mutta tulen heti toki kertomaan kun jotain kuuluu :)

Mammo
 
|O |O |O |O |O Isi laukkas koko viime yön vessassa, poika heräs joka kerta vaikkei vieressä ollutkaan... Vaille kuusi tuo pomppas lopullisesti sängystään ylös... Nyt on tunti suunnilleen yritetty syödä vähän aamupalaa, jopa lusikallinen on puuroa mennyt. Ei suostu syömään... taitaa olla maha kipeänä... mutta kun olis pakko syödä edes jotain. Molemmat on ihan silmät ristissä... Eemeli saa kyllä viimeistään illalla palata omaan sänkyynsä ja ovi kiinni. Jos sillä äippä edes saisi nukkua. Isi saa mennä kellariin nukkumaan, jos jatkaa oksentamistaan sitten vielä. Ei tästä tule mitään, kun ei saa nukkua ja kuitenkin pitäisi saada vähän nukutuksi, että paranisi kunnolla. No jospa sitten saisi tuon päikkäreille ja eemeli nukkuis ihan kunnon unet...

Kunnon liskojen yö siis takana... Olispas nyt joku lastenhoitaja, jolle vois tuon kersan pistää edes aamupäiväksi, että pääsis vähän lepäilemään itse. Mutta mummi taitaa olla ihan yhtä hyvässä kunnossa kuin isikin, joten ihan turha kuvitellakaan sitä puolta. Pitää vain yrittää jaksaa sinne puoleen päivään...

Isin asiakaskin on kohta tulossa hakemaan koneensa pois, joten saas nähdä osaanko sen antaa tai pystyykö isi kömpimään ylös sängystä/vessasta siksi aikaa...
 
Huomenta!

Paranemisia kaikille sairastajille :hug: Nuo mahataudit ja kovat flunssat on inhottavia :/

Santille myöhästyneet onnittelut :flower:

Vipille jaksamisia :hug:

Leolle mukavaa tutustumisviikkoa =)

MIkä niissä mammoliinon tuloksissa kestää... Toivottavasti saat ne pikaisesti :hug:

Pidetään peukut pystyssä että Pessillä menis tämä päivä hyvin :hug:

Minuu väsyttää ihan älyttömästi. Eilen nuokuin koko päivän itkua tihrustaen :ashamed: No ukko on kyllä noussut nyt samaan aikaan kuin myö ylös ja tänään lähti viemään jopa Jepen kouluun :eek: Se ei ole nähtävästi taas vaan tajunnut miltä tuntuu kun ite joutuu nousemaan ja toinen vaan makaa. Tän oon huomannut monta monta muutakin kertaa muissa asioissa ettei tuo ajattele nenäänsä pidemmälle.

Tosin eilen tais vähän ravistella ukkoakin. Olin taas koululla palaverissa ja omalla tavallaan oli aika rankka reissu. yhtäkkiä alkoi vaan veet valumaan silmistä :ashamed: Kuraattori sitten totesikin että miä taidan olla ihan poikki. Kyllä tää arki tässä menee mutta nuo kaikki terapiat ympäri Kotkaa kuljetuksineen Kiia ja Daniel mukana, tuntuvat rankoilta. Varsinkin kun joka paikassa kysellään mitäs se juttu ja se juttu ja se ja se.... Ja ne jalat, miks ei niitä leikata. NO EN MIÄ TIIJÄ! Ja Kotkan kaupunki ei tarjoa (ei löydy mitään) puheterapiaa kouluikäiselle ja koulun erityisopettajan antama ei riitä.... No mistäs sitä sitten löytyy... mIstäs miä sen löydän kun ei alan ihmisetkään tiedä!

Kuraattori siihen totes että eihän tuosta tule yhtään mitään. Poika ei jaksa koulupäivien päätteeksi ja miä en jaksa. Nyt yritetään saada että yks ja sama paikka ottais hoitoon molemmat jutut. En tiijä tuleeko osastojaksoja vai mitä...

Ja JOS tää koulumuoto on Jepelle oikea niin se on varma että poika kertaa ekan luokan. Minust kyllä tuntuu että jos ei poika pärjää isossa luokassa niin ettikööt oikean koulumuodon pojalle. Nehän Kotkan koulut tietää en minä. Enkä jaksa alkaa edes selvittämään niitä tässä vaiheessa.


Aha, Kiia heräs :wave:
 
Jatkaa purputusta.... :kieh: :ashamed:

Ja sitte tuo opettaja sanoi siellä että hänestä tuntuu siltä että miä koen mun hommaksi saada Jepen jalat toimimaan oikein, saada poika sanomaan kirjaimet oikein, oppimaan lukemaan jne.

Kyllä miä tiijän että jos poika ei kävele oikein niin miä en voi sille tän enempää kuin nyt (eli kotijumpat fysioterapia viennit jne.) Tai jos poika ei äännä kirjaimia oikein, en miä voi niitä hänen suuhun laittaa vaan ainoastaan tehdä niitä kielijumppia ja harjoituksia. Tai jos toinen ei osaa lukea (eikä muutes taida ihan heti oppiakaan) niin en miä voi kotona tehdä kuin harjoitella pojan kanssa. Ihan oikeesti kuka ne sitten tekee! Ei tuo itsenäisesti jumppaa, tee läksyjä, tee puheharjoituksia, kulje terapioissa....

Ja kumminkin palaute on kotia päin koulusta tarvitsee lisäharjoitusta, Jeppe hyötyisi tästä ja tästä jne. No mistä sitä lisäharjoitusta ym revitään jos miä en revi itestäni siihen voimia tehdä niitä pojan kanssa! Ukon kanssa niillä menee sukset ristiin heti ja hyöty on yhtä tyhjän kanssa kun sotatila vallitsee..


Ja kun perheessä on muitakin lapsia jotka tarvitsee vanhempia kuin Jeppe..


*menee iskemään päätä seinään kun tuntuu että sekoaa kohta eikä enään riitä joka suuntaan mihin revitään. Ei nähtävästi paljoa tarvita kun mulla menee kuppi nurin* :headwall: :ashamed: :'(

 

Yhteistyössä