LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, Helmikuu

Heippa vaan! :wave:
Pikaisesti vain kommentoin milla-marialle, että aina kun meijän pojulla on yskää ollut, niin pinniksen pääpuoli on kohotettu muutamalla kirjalla ja reunassa roikkuu harson sisällä murskattua valkosipulia ja ennen nukkumaan menoa hunaja-maitoa. Ainakin meillä näiden avulla paha yskä on jäänyt vain muutamaan päivään.
 
huiks! poitsu jäi päiväkotiin ulkoleikkeihin ja minä karkasin vaivihkaa kotiin :D !!! uhkasivat soittaa jos panniikki iskee ;) ! kokeilevat ruokailla siellä tänään,päikyille tulee vielä kotiin =) . mitähän tekis,kun olis omaa laatuaikaa nyt???????
 
kiitos pepisa :hug:
kokeilempa sitä ens yönä..
elikkä nyt 2yötä yskinyt!!
päivisin ei tunu haittaavan niin paljoa ku yöllä.
annoin ennen nukumaan menoa ventolinea ja nenätipat että ois auki.
herra itkeskeli,yski ja piereskeli välillä(masuvaivaa kans) kuuteen asti aamulla.
klo_ 6-8 merni ihan hyvin ja kumpikin nukahettiin.
mies joutu lähtä töihin ja ei reppana ollu nukkunu...tämä sairastelu on niin..takapuolesta!!
itte oisin mielummin sairas ku toi pieni!

mut mää mietin tässä että millon vien lääkäriin??eikai kahen yön jälkeen vai meenkö?
mut ku toisaalta,ei ne taija sitä yskänlääkettä kuitenkaa määrätä ja meil on jo tuo ventoline.

henkalta piti udella että kaukos sulla se köhä kesti?

kaunko katjannan muru on nyt köhinyt?ja onko teilläkin yöt pahoja?
mitähän lie se ihottuma teijän poikasella?toivottavasti syy löytyy!

vip: lisäsin sut kaveriksi :)
niin ja jaksamisia sulle :hug:

tuutikselle iso ja lämmin halaus :hug:

kaikille pikaisia paranemisia ja muutenkin VOIKAA HYVIN! :)
pitää mennä poikasen kanssa leikkimään,onneksi on kuitenkin ihan virkkuna :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tilda77:
huiks! poitsu jäi päiväkotiin ulkoleikkeihin ja minä karkasin vaivihkaa kotiin :D !!! uhkasivat soittaa jos panniikki iskee ;) ! kokeilevat ruokailla siellä tänään,päikyille tulee vielä kotiin =) . mitähän tekis,kun olis omaa laatuaikaa nyt???????
kuulostaa kivalta

=)
 
Paranemisia kipeille !
Ja haleja kaikille...
Meinaa olla aika kortilla nykyään ...

Onkos oheinen mamma-aaria jo noteerattau:
http://www.youtube.com/watch?v=ESe-AysF9mw&feature=related

Ja päivähoitoon opettelijoille tsemiä - Tildalle ainakin ...

Viu osaa syödä lunta nyt sitten ! Hoidossa oppii uusia juttuja ...

 
ja äitiä oli vastassa varsin nauravainen napero kun hain pojan hoidosta =) ! eilen sai kiukkuitkukohtauksen kun menin mutta tänään ei ollut mitään kiirettä poislähdönkään kanssa! hyvin oli ruoka maistunut ja oli jopa syönyt itse :eek: ,ei semmosta ole kotona osannu,liekkö ottanut muista lapsista mallia! nyt sitten vetelee hirsiä tuolla omassa sängyssä :heart: ! eilen veti 3,5 tuntia unia hoidon jälkeen,mitenkähän tänään....

juu ja ainakin meillä pitää itse varata neuvola-ajat.
 
Tervetuloa Kiiukan valtakuntaan (krääsää krääsän perään) :D (edelleen uupuu leluhyllyt ja vaatekaappi. Niiden paikka on huoneen oikeassa reunassa peittämässä suljettua ovea). Ja ompi vielä loppusiivousta vajaa :ashamed:

Tuota sohvaa maalasin silloin t.ruskeasta vaaleaksi. Kangas menee vaihtoon kun joku sen ensin ostaa. Nyt päällä vanha päiväpeitto (mummilta nyysitty) =)




Plinsessan vuode jossa toinen tekee päiväuntaan juuri :heart:



Näkymä oviaukosta huoneeseen



Edelleen köynnökset oottavat toisen värisiä kukkia, perhosia ja lehtiruotoja. Kukkia ja perhosia (ehkä lehtiäkin) ajattelin laittaa niin että hävittäisi tapetin tarkan rajan... Ja pitäis jotkut kivemmat verhot vaihtaa ja ja ..... ja löytää toinen samanlainen prinsessamatto. Tuo yksi on liian pieni tuonne huoneeseen :headwall:



Ai niin tuo ikivanha sitteri toimii nykyään neidin lepotuolina :LOL: Varastossa oottaa lasten pöytä ja 2 tuolia mutta saavat oottaa niin kauan ennen kuin tytöllä on älliä enempi päässä.
 
Oikeen tyttömäistä Tuutis, hieno!!! :D :attn:
Minusta nuo verhotkin sopi ihan kivasti tuonne, kun siellä on viel ne enkulit roikkumassa *kiroaa kun ei enää ehtiny punasia saada :headwall: *
Kyllä Kiian kelpaa :flower:

*Jaffe vierailulla* :ashamed: :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Oikeen tyttömäistä Tuutis, hieno!!! :D :attn:
Minusta nuo verhotkin sopi ihan kivasti tuonne, kun siellä on viel ne enkulit roikkumassa *kiroaa kun ei enää ehtiny punasia saada :headwall: *
Kyllä Kiian kelpaa :flower:

*Jaffe vierailulla* :ashamed: :xmas:
Autot on piilotettu sohvan alle :whistle: :LOL: No ei vaineskaan. tai onhan siellä barbien ferrari :saint:

Miä löysin noi punaset enkulit kuperkeikasta 6?:llä. Oli siellä sinisetkin mun vaaleanpunaiset vei voiton :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Oikeen tyttömäistä Tuutis, hieno!!! :D :attn:
Minusta nuo verhotkin sopi ihan kivasti tuonne, kun siellä on viel ne enkulit roikkumassa *kiroaa kun ei enää ehtiny punasia saada :headwall: *
Kyllä Kiian kelpaa :flower:

*Jaffe vierailulla* :ashamed: :xmas:
Autot on piilotettu sohvan alle :whistle: :LOL: No ei vaineskaan. tai onhan siellä barbien ferrari :saint:

Miä löysin noi punaset enkulit kuperkeikasta 6?:llä. Oli siellä sinisetkin mun vaaleanpunaiset vei voiton :D
:headwall: :headwall: :LOL:
No noit oli ainakii Cittarissa -50% tossa joulunjälkee...olisin ostanu, mut ei ainoitakaa punasia :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Oikeen tyttömäistä Tuutis, hieno!!! :D :attn:
Minusta nuo verhotkin sopi ihan kivasti tuonne, kun siellä on viel ne enkulit roikkumassa *kiroaa kun ei enää ehtiny punasia saada :headwall: *
Kyllä Kiian kelpaa :flower:

*Jaffe vierailulla* :ashamed: :xmas:
Autot on piilotettu sohvan alle :whistle: :LOL: No ei vaineskaan. tai onhan siellä barbien ferrari :saint:

Miä löysin noi punaset enkulit kuperkeikasta 6?:llä. Oli siellä sinisetkin mun vaaleanpunaiset vei voiton :D
:headwall: :headwall: :LOL:
No noit oli ainakii Cittarissa -50% tossa joulunjälkee...olisin ostanu, mut ei ainoitakaa punasia :snotty:
Saat tulla meille kattelemaan niitä :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Oikeen tyttömäistä Tuutis, hieno!!! :D :attn:
Minusta nuo verhotkin sopi ihan kivasti tuonne, kun siellä on viel ne enkulit roikkumassa *kiroaa kun ei enää ehtiny punasia saada :headwall: *
Kyllä Kiian kelpaa :flower:

*Jaffe vierailulla* :ashamed: :xmas:
Autot on piilotettu sohvan alle :whistle: :LOL: No ei vaineskaan. tai onhan siellä barbien ferrari :saint:

Miä löysin noi punaset enkulit kuperkeikasta 6?:llä. Oli siellä sinisetkin mun vaaleanpunaiset vei voiton :D
:headwall: :headwall: :LOL:
No noit oli ainakii Cittarissa -50% tossa joulunjälkee...olisin ostanu, mut ei ainoitakaa punasia :snotty:
Saat tulla meille kattelemaan niitä :hug:
Voi kiitos :D :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Oikeen tyttömäistä Tuutis, hieno!!! :D :attn:
Minusta nuo verhotkin sopi ihan kivasti tuonne, kun siellä on viel ne enkulit roikkumassa *kiroaa kun ei enää ehtiny punasia saada :headwall: *
Kyllä Kiian kelpaa :flower:

*Jaffe vierailulla* :ashamed: :xmas:
Autot on piilotettu sohvan alle :whistle: :LOL: No ei vaineskaan. tai onhan siellä barbien ferrari :saint:

Miä löysin noi punaset enkulit kuperkeikasta 6?:llä. Oli siellä sinisetkin mun vaaleanpunaiset vei voiton :D
:headwall: :headwall: :LOL:
No noit oli ainakii Cittarissa -50% tossa joulunjälkee...olisin ostanu, mut ei ainoitakaa punasia :snotty:
Saat tulla meille kattelemaan niitä :hug:
Voi kiitos :D :LOL:
ole hyvä vaan
 
Ihana on tuo Kiian huone. Mä en olis jaksanut :ashamed:
No mä nyt ajattelin muutenkin alkaa sisustamaan tuota Eemelin huonetta vasta sitten, kun poika voi itse kertoa vähän mielipidettään ja tietäisi edes mikä näistä on sitten oikeasti hänen huoneensa... Jos kakkonen tulee jossain vaiheessa, niin voidaan joutua muuttamaan huoneita kuitenkin...

Mä nukuin äsken ihanasti 1½ tunnin päikkärit... Eemeli nukkuu vielä. Pitäisi mennä hakemaan postia, kun mummillakin nyt sitten molemmat makaa sairaina... Jos vaikka olisi jotain kivaa tullut sieltä :D

Mainospalana mulle on tulossa myyntiin aivan ihanat pallokuvioiset pitkähihaiset t-paidat, enkeli-apina bodyt.... kaksi paitaa ja body on nyt jo tuossa valmiina, tuli eilen postissa. Ne on käsintehtyjä ja on aivan ihania. Tarviis vain kuvata ne ja laittaa myyntiin...
 
Tilda, kiva että teillä lähtee hoito hommat hyvin pyörimään :flower:

Mä äsken laitoin meidän kuntaan äkästä sähköpostia, että mitenkäs Juhon hoitopaikan laita on... Parikertaa koitin soittaa, vaan ei sieltä saa koskaan ketään kiinni |O |O :headwall: :headwall:
Maaliskuun alussa pitäs taas koittaa mennä töihin, kun oon jo kahdesti ilmoittanut jääväni hoitovapaalle, niin nyt sitten tarvis työnantajan luvan jos meinais vielä jatkaa, tosin en epäile että niillä olis mitään sitä vastaan kun töitä on vähän, mutta kait mä jo aika mielelläni meen töihin, vaikka Juhon hoitoon vieminen jännittää ihan kamalasti. Mutta jos ei noi nyt saa kunnassa aikaseks järkättyä sitä hoitopaikkaa, niin ei kait sitten muutakaan vaihtoehtoa ole... perkkele sentääns... Kyllä tässä jo vähän alkais kaipaileen sitä palkkaakin...

Mies lähtee huomenna koko loppuviikoks työporukan kanssa tahkolle laskettelemaan :/ me ollaan sitten Juhon kans kaksin sunnuntai iltaan asti.

Kiialla kiva prinsessa huone

Sairastelijoille paranemisia!!!!
 
no tildan murulla hoito alkoi oikeen kivasti =)
kiva kuulla!

voi että toi kiian huone on upee!!

sain pikku-miehen päikkäreille ja itte pittäs alkaa vähän siivoamaan...toisaalta tekis mieli ottaa nokoset ku toi yö oli niin huono.
kyllähän ne pölyt oottaa...ikävä kyllä
 
juu kyllä se raha on aika hyvä motivaatio töihinmenolle; äskettäin mätkähti viiden viikon lomarahat tilille ja meinasin kyllä perseelleen lentää :LOL: ! kyllähän tuolta ukolta on saanu aina kun on tarvinnu (rahaa :whistle: ) mutta kyllä "oma" raha on silti ihan eri juttu! ja saapahan vähän sosiaalista kanssakäymistä muiden kuin pojan ja miehen kanssa! odotan innolla,vaikka työpaikka on kyllä vähän pyllykästä mutta jospa sitä jossain vaiheessa sais paremman =) !
 
nopsaan pyörähdän,pitää mennä poitsu nukuttamaan..

eilen kävin sit ostaa kaupungista 25 koon kuomat,ja voinpa sanoa että nippa nappa menee,ei mee kevättä pidemmälle jalkaan,hitto tuol on iso jalka :eek:
ostin muutaman 92 koon bodyn ja sukkia,koolta 25-27 :D ja näkyy iha sopivat olevan..

me joudutaan ens viikolla kysille penisilliini altistukseen,jipii :kieh: no,onpahan hyvässä hoidossa kun kohtaus tulee..
kuis pessin putkitus meni?
 
Ihana kiialla huone!! Teillä on sama Weebleville lelu kun meillä ja on kyl ihan huippu!!

Ja noita enkelivaloja myydään jokaisessa marketissa jne. Meillä kans vaaleanpunaiset, just otin pois kun laitoin uudet verhot.
 
Tuutilulla :attn:
Onko kukaan sanonu, että Kunnan/kaupungin sosiaalitoimen pitää tehdä palvelusuunnitelma, jos haluat. Erityislapsi kun on kyseessä. Siinä kartotetaan, että millasia tukitoimia tarviitte ja mihin ootte oikeutettuja. Siinä tilaisuudessa voipi sen sanaisen arkkunsa sitten avata ja saada vastauksia. Vaikka ootkii hiljanen hissukka... :whistle:
Kannattaa kokeilla, ei maksa mitään. Ja sosiaalitoimen ei kannata ämpyillä yhtään, kun niitten on se jokaiselle halukkaalle tehtävä.
 
EI JUMAPLIUTA :headwall: :headwall: :headwall: Eemeli alkoi oksentamaan oikein urakalla :headwall: :headwall: Ja mulla on huono olo.... :headwall: :headwall: :'( Ei tästä oikeasti tule yhtään mitään.... me ei selvitä tästä kovin helpolla....
Pakko vaan yrittää litkiä vähän lisää mustikkakeittoa, että josko mä pääsisin vain säikähdyksellä...
 

Yhteistyössä