Ensiksi vastaukset
galluppeihin ja kyseleyihin
Puuhailu meillä on niin sanottuja jumppahetkiä neidin kanssa, ja neiti tykkää niistä kovasti. sitten meillä lueskellaan, leikitään ja rupatellaan pitkiä hetkiä.
Yöunet meillä mennään nukkumaan siinä klo.23 ja herätään joskus 4-5 välissä syömään. joskus heräillään useammin kuin kerran syöpöttelemään tai muuten vaan jos vaikka ilmaa vatsassa.Itse nousen yleisemmin jo silloin ylös yöllä kun sängystä rupeaa kuulumaan ähinää ja puhinaa. kun meidän neiti on sellainen että se ei pahemmin itke.
kokonaisuudessaan meidän yöunet kestää siinä 9 tunnista 11 tuntiin.
silmien väri siinä ei ole vielä ainakaan tapahtunut muutosta, edelleen ovat tuollaiset tumman harmaat.
vaatteet meillä on käytössä 62/68.
imetys ja kiinteät täällä ollaan edelleen täysimetyksellä, ja kiinteät olen ajatellut aloittaa ehkä ensi viikolla kun neidillä on silloin ikää 3 ja ½ kuukautta.
ja loppu kysymyksiin lyhyesti.
Meillä kylvetään 1-2 krt/viikko
Ikää 25 ensimmäinen lapsi ja Vantaalla asustellan,
Ammatti mulla on kahvilatyöntekijä/kokki, mutta olen valmistunut Caterin-alan kokiksi.
Itse olen ajatellut jäädä kotiin ainakin pariksi vuodeksi, ellei sitten tule niin tiukkaa että pitää palata töihin. :/ no sen näkee sitten.
Meillä oli viimeviikon keskiviikkona 3kk neuvola, jossa myös saatiin tuo rokotus, rokotukseen neiti ei edes inahtanut eikä tullut mitään jälkioireitakaan. Neidin mitat olivat Paino 6340g(4210g) pituus 61,5cm(53cm)py 41,3 cm(37,5cm).
Neiti sai taas hirveästi kehuja neuvolahoitajalta, kun ei vierasta ja juttelee aivan hirveästi.
Karoliinakin on saanut räkätaudin, kuumetta ei ole mutta yskii ja räkää tulee. :snotty:
välillä joutuu herättelemään keskellä yötä nenän tyhjennykseen jottei rohisisi niin paljoa.
Ja kaiken huipuksi meidän parvekeen ovi ei mene kiinni kun on kai turvoksissa(meillä on siis makkarissa parveke), yöllä on ainakin niin pirun kylmä että melkein pitäisi ulkovaatteet olla päällä jotta tarkenee. :kieh: tänään kävin sanomassa asiasta, asia meni kiireelliseksi mutta meidän huoltoyhtiön kiirreellisyys on sellainen että asia saatetaan tulla hoitamaan vasta ensi viikolla, jos silloinkaan. vastahan me ollaan neljä vuotta odoteltu että tuo parvekeen toisen oven lasi tultasiin laittamaan, kun meni ihan säpäleiksi neljä vuotta sitten. |O
eli asiat mukamas hoituu...
Meillä Karoliina on aivan hirveästi ruvennut kiljumaan, ja kikattelemaan on kyllä todella huvittavan kuulosta kun vielä kaupan päälle tulee hikka niin ensiksi nikotelaan ja ruvetaan kikattelemaan ja päälle vielä kiljahdus.
siinä vaiheesa äitikin repeää ja neiti jatkaa samaa kikattelu rumbaa..
leppis&Karoliina 3kk 1 vko ja pari päivää.