Onnea HeavyMetalMamalle ja suhvelille suuren suuri voimahali :hug:.
Laiska päivittäjä ei oo saanu listaan päivitettyä, jospa tänään illalla kun talo rauhoittuu.
Täällä ei mitään erikoista, ovispäivät käsillä - mikäli se on tullakseen. Mielenkiinnolla odottelen, kun alkukuusta oli ihan ovistuntemukset.. saas nähdä miten ny käy. Limat kyllä kertoilee, että ovis on ihan nurkan takana. Ja piruvie, mies just yövuorossa : /