Lokakuu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumihippu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onnea HeavyMetalMamalle ja suhvelille suuren suuri voimahali :hug:.

Laiska päivittäjä ei oo saanu listaan päivitettyä, jospa tänään illalla kun talo rauhoittuu.

Täällä ei mitään erikoista, ovispäivät käsillä - mikäli se on tullakseen. Mielenkiinnolla odottelen, kun alkukuusta oli ihan ovistuntemukset.. saas nähdä miten ny käy. Limat kyllä kertoilee, että ovis on ihan nurkan takana. Ja piruvie, mies just yövuorossa : /
 
Hei!
Pääsisikös joukkoon mukaan?
Täällä pääsi yritys käyntiin, kun kuukautiset suvaitsivat vihdoin saapua 16kk synnytyksen jälkeen, nyt täti pakkaa kamojaan ja pääsee tekemään talletuksia ;)
Meillä siis neljäs haaveissa, yk1 ja kp5/??.
 

Similar threads

Yhteistyössä