LOKAKUU 2007 HERHILÄISET VIIKKO44

nonii...tää mamma kävi eilen pikkasen tuulettumassa :D ja hyvää teki...
Emma on mummulassa ja me muut 3 herättiin tänään 11.30 :eek: :eek: ...Veeti heräs jo 8 maissa mut simahti uudestaan...tuli jätkälle 16h yöunet :whistle:
eipä täs muuta...palaillaan taas...

hyvää pyhäinpäivää kaikille!!!
 
Hei taas... :)

Ihan pika pikaa vastaan kuten yleensà.. ;) Ja niihin juttuihin jotka nyt huomasin ja ehdin lukea ja muistan vastata!

tuutilulla meidàn annikalle tuli ihottuma rokotuksen jàlkeen, sellaisia pienià nàppylòità mutta meni sitten muutamassa pàivàssà pois.. En kyllà vienyt lààkàrille mutta pitàà seuraavalla rokotuskerralla muistaa mainita asiasta.. Onkohan tuo sitten jotenkin huono merkki ?? :eek: En tiedà muuten mità lakkaa kàytin tuon hedelmàkulhon tekoon.. Ostin vaan tavarat " DECOUPAGE" juttuihin.. Siis liimaa ja lakkaa ja paperit..

Rontti ihania nuo sun tekemàt jutut ja taidanpa matkia sua ja tehdà samanlaisen joulu kranssin! En kyllà ihan ole sun tasolla mutta ehkà vuosien pààstà... :D Nyt innostuin virkkaamaan kukkiakin joiden ympàrille pitàà laittaa ohutta rautalankaa ettà saa ne pysymààn pystyssà.. tai jotain sinnepàin... Jos onnistun tekemààn niin laitanpa vaikka kuvia ;)

Joo kumma juttu tàmà palsta.. Ennen INHOSIN kaikkea askarteluun liittyvàà.. mutta tosiaan tààllà huomasin kuinka mahtavia juttuja ja ennen kaikkea yksilòllisià/ainutlaatuisia koristeita yms. voi itse tehdà! Joten kiitos vaan nàille askartelumammoille! :)

:flower:
 
Hyvää Pyhäinpäivää minunkin puolestani. =)

Yksäitille. :hug:

Ja Rontille myös :hug:

Voihan sian saparo että ottaa aivoon. Näen tästä työhuoneen ikkunasta pihalle kun naputtelen koneella. Lapset leikkii tuolla ja näyttää nyt siltä että yksi tyttö kulkee pää painuksissa ja meidän neiti villikoi täyttä häkää toisen puolen naapurin neitin kans. |O vissiin taas sitten yhtä ei aleta ja tämä tyttö joka katsoo apeana noita muita kävi just hakemassa meidän neidin ulos. :headwall: :headwall: Mua niin ärsyttää kun tuo meidän neiti suosii tuota yhtä tyttöä ja se on mun mielestä kaikkein villein tämän tien lapsista ja meidän neitihän imee kuin sieni vaikutteita toisesta. |O Oikein ylistää aina kuinka se on hänen paras kaveri. Minkäpä sitä itse voi kun toinen tykkää vaan siitä kaverista enemmän.


poika heräsi, palailen kohta.
 
Taas pika pikaa... :headwall: :ashamed:

Keijulle yv:tä

yksäiti :'( :hug:

Mitens tohtorin koipi tänään voi?

Heidi kuulemma ei pieni ihottuma haittaa (neuvola sanoi kun soitin) mutta jos on laaja niin siitä tehdään ilmoitus eteenpäin. Kannattaa sun tosiaan mainita asiasta kun Annika on kumminkin aika pieni :)

Rontille :hug: piti muutakin kommentoida mut pää tyhjeni. Palataan aiheeseen myöhemmin :) (Kiia roikkuu puntissa)

Viihteelle menijöille oikein hauskaa iltaa!

 
Hyvää pyhäinpäivää kaikille tasapuolisesti!!

Me ei vietetä päivää kummemmin, väsyneinä pyöritään ympäri kämppää.
Juho yritti nousta jo ennen viittä, ihan pirtee oli, kauhee höpötys vaan kävi. Ite heräsin kans, maattiin sitten pimeessa makkarissa ja välillä silittelin. Juho nukahti sitten joskus kuuden jälkeen, joten saatiin hetki vielä nukkua, noustiin lopulta sitten kasin jälkeen. Mies autuaan tietämättä kaikesta veteli hirsiä yhteentoista asti.
Katotaan jaksaako mennä piipahtamaan mökillä, tai sitten käydään moikkaamassa miehen mummoa.

Huomenna meidän olis tarkotus suunnistaa varkauteen siskon luo kattomaan Juhon uutta serkkua :heart: Illalla sitten kotiin. Vaikka matkaa tuleekin, eestaas ajettuna palttiarallaa 500km.

Yksäiti :hug:

Niin ja mä liputtaisin kanssa sen puolesta jotta ens viikosta alkaen siirryttäs noihin taaperoihin, kun lokakuu on jo kerran ohi.
 
No niin kerkes poikakin laittaa jo koneen kiinni. Hitsi kun tuo on hoksannut virtanappulan niin mun kone on kiinni heti jos ovi unohtuu auki. :headwall:

Niin tuosta meidän neidistä vielä. Ei kai siinä muuten mitään pahaa ole vaikka tuon yhden kans tykkääkin leikkiä, mutta ne on kahdestaan kuin "äly ja väläys" . Mun on ihan pakko laittaa noiden kahden leikkien johdosta joskus meidän neiti jäähylle ja kieltää ettei voi mennä nyt kysymään parasta kaveriaan. Muutenkin kun tykkäisin että kaikkia alettaisiin eikä ketään jätettäisi yksin, mutta nämä nyt on niitä kysymyksiä joille ei vaan mitään itse voi. Kyllä minä silloin puutun asiaan jos satun olemaan yhtä aikaa pihalla ja näen että joku jätetään leikeistä pois, mutta en nyt sisältä ala kiljumaan kun huomaan ikkunasta jotain mikä mua ottaa aivoon. :D

Mies lähtee Kärppä peliin ja minä ajattelin mennä lasten kans äitille. Haen mukaan vielä siskon pojan kun se soitteli ja kyseli että olenko menossa mummulaan. Pitää hakea toinen matkalaukku sieltä lainaksi. Hui niin se lähtö lähenee ja kohta siihen on enää viikko aikaa. :/

Mutta ei kai mulla mitään tämän kummempaa asiaa ole. Laitan kohta meidän lapsista kuvia jos mun mies suostuu laittamaan sen piuhan tuonne koneen taakse.
 
venla nukkunut 2.5h päikkäreitä,jaksaapahan se sitten tyttöjen kanssa illan riehuu...

miulla maha ihan sekasi..jännittää hupsuu ilta :D :LOL: siis ainahan mulla masu menee sekasi kun on jotain jännää tiedossa..no en nyt siitä jännästä tiedä..mutta noita porukoita en ole piiiitkiin aikoihin nähny..no eiköhän tuo tosta helpottane kun ilta koittaa.

isot tytöt jää venlan vahdiksi klo 22 asti..ite lähen tossa neljän hujakoila ajelemaan,kuitenkin tonne se 65km on..
mies tulee kympiltä töistä.

koklasin tytyn suuta tänää,aivan kamalat muhkurat on takaikenet,eli hampaita tulossa..ilmankos on niin kiukkune.

yksäiti miten pitkään toi siun harjottelu kestää vielä?vai joko siulla näyttöviikko menossa?
kyllä itekkin muistan,et nuo näyttösuunnitelmien teko oli aikas mukavaa hommaa,ja saati sitten ne paperit joita piti siihen näyttökeskusteluun täyttää,kohta kohalta..huh..

mutta nyt pitää varmaan lähtee pakkailemaan nuo tavarat..
 
katjanna joukossa tyhmyys tiivistyy :/ surku yksin jääneen puolesta. Mutta lapset tosiaankin ovat aika "ilkeitä" toisilleen ja tytöillä tuo taitaa olla yleisempää että leikitään kaksin, pojat taas tuntuu viihtyvän ryhmässä.

Meillä muutes miä oon tehnyt topin siihen että Jeppe sais pahemmin leikkiä isännän pojan kanssa. Heillä on niin iso ikäero että isompi vedättää pienempää täysin ja on muutes hirveän ilkeä. Piilovittuilee niin ettei Jeppe sitä tajua mut kuka tahansa aikuinen sen hoksaa :kieh: Ja kertoilee kaiken maailman juttuja mitä toinen sitten elää öisin. |O Että voitte kuvitella mitkä pultit miä täällä siitä otan :kieh:
 
ainii dogtor jospas se siun varpas on menny kuolioon???ja kohta tippuu pois :D ei nyt sentään...ite iskin joskus pikkuvarpaan sängyn jalkaan ja se meni aivan mustaksi,ja mustelmaa oli myös pikkuvarpaan puolella jalkapohjassa,ja mustelma kesti kyllä aika kauan.
kyllä se parantuu,mutta aikansa voi viedä..siskollani oli joskus sattunut ukkovarpaan viereinen varvas kans johonkin ja siihen oli tullut hiusmusrtuma.
 
tuutilulla meillä nuo isot likat kutittaa ja lekuttaa venlaa välillä ihan kamalasti..hauskaahan se on jos toinen nauraa kikattaa,ihan läkähyksissä,mutta ei kyllä kivaa ole kun toinen sitten riehuu samalla lailla yöllä..nytkin luvin lakia että illalla ei olla tietokoneella,eikä riehuteta toista..ja ukolle kanssa et siirttää pinnasängyn meidän sänkyyn kiinni..viimeksi kun olin sillo liirumilla niin tyty oli pudonnut sängystä keskellä yötä,kun toinen niin sikeesti nukkunu :eek:
 
Tuutilulla; Niin minustakin tuntuu että tytöt nimenomaan ovat sellaisia; "tämä on mun paras kaveri" tyyppejä ja kolmas on monesti liikaa. Aikuisesta se vaan tuntuu tosi raakalta katsoa vierestä. Kai se kuitenkin niin on että lapset pärjää tuon sorttisessa maailmassa eikä sille mitään itse voi. Eihän tuo kuitenkaan mitään kiusaamista ole sinällään, mutta pienempänä ei ole ollut tämän sortin ongelmia. Mitähän kaikkea tässä vielä joutuu kohtaamaan kun aika kulkee ja neiti kasvaa. :/
 
katjanna samanlainen pipo simolla,ja samanlainen puku mutta koossa 68,pakko oli kertoo :D
niinukka elä kerpele pelottele :LOL: :kieh: ja melkein aina kun iskee varpaan niin tulee hiusmurtuma,mutta mullapa onnii kahesta kohti murtunu :p :D :headwall: :LOL:
 
niinukka meillä nuo pienemmät riehuu kanssa Kiian kanssa ja varsinkin iltasin kun käyvät itekin ylikierroksilla |O Loppujen lopuksi tääl kiljuu äiti ja kolme tenavaa |O

Meillä on muutes jäänyt yömaito pois. Vaihtui veteen. Siinä kävi niin että miä näin toissa yönä unta jossa en jotain saanut tehdä ennen tiettyä kellon aikaa (ei hajuakaan mitä ). No Kiia heräs ja mulla oli vaan päässä etten voi antaa maitoa ennen tiettyä kellon aikaa :ashamed: Miten lie päässäni asian taas kääntänyt. Neiti joutui tyytymään vesipulloon. sen sille olin hakenut. Tajusin kun kävin takaisin nukkumaan et mitä tein mut toi likka tyytyi siihen veteen niin ei tarvinut uudelleen pompata ylös. Viime yönä otin valmiiksi vesipullon mukaan. Pari hörppyä otti parina kertana muttei juonut samaa määrää kuin maitoa.

Tajuskohan tosta mitään :LOL: :ashamed:
 
:eek: mikähän hitto minuu riivaa... menkkojen aikaan olin ihan hyvällä päällä ja nyt kun ne just loppu oon kuin perseeseen ammuttu karhu koko ajan. Ja meijen ukolle :kieh: Äyskähtelen koko ajan ja sen välin vaan pohdin mistähän sitte valittaisin :whistle: :ashamed: :LOL:
 
No oikeesti jos totta puhutaan niin meillä tuo neiti on ollut aina kiltti ja on edelleen helppo, mutta tämä poika on ihan toista maata. Mies sanoo aina tuosta pojasta että; "justiin kuin äitinsä, kellään ei jää epäselväksi onko hyvä vai huono päivä" ;) :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
No oikeesti jos totta puhutaan niin meillä tuo neiti on ollut aina kiltti ja on edelleen helppo, mutta tämä poika on ihan toista maata. Mies sanoo aina tuosta pojasta että; "justiin kuin äitinsä, kellään ei jää epäselväksi onko hyvä vai huono päivä" ;) :LOL:
:LOL: :LOL: miä sanoin Taavista pienenä et se on varmaan vaihdokas kun oli niin rauhallinen (ei tosin muita samana päivänä KOKSissa syntynyt) mutta nyt ei ole enää epäilystäkään kenestä tuo on ulos tullut :LOL:

Miä ostin itelle kesällä sellasen t-paidan missä luke rinnuksissa et Vähänks oon rasittava :whistle: Meijen ukko kun sen näki niin totes et tuo on tiedetty jo kauan :LOL: Uskalsikin avata suunsa :kieh:
 

Yhteistyössä