LOKAKUU 2007 HERHILÄISET VIIKKO44

Kauheaa tuota tohtorin jalkaa. Miten siä nyt sillee menit tuon telomaan? :/

Yksäiti toivotaan ettei Pessi tuu kipeeksi :)

Tulipas vaan tässä mieleen kun lueskelin että yks sun toinen on/on ollut liirumilla (ihana sana) että kukas ei ole ollut vielä ollenkaan. Kotona tissuttelua ei lasketa :D MIä en ole ollut kuin meripäivillä sen kerran ja eipä oikeasti tee edes mieli. Oonkohan miä seonnut täysin :eek:

Miä oon täällä ollut ahkera ja ommellut kaks tilattua Kittyä valmiiksi viikonlopun aikana. Kuvia en näytä ennen kuin tiedän hyväksytäänkö ne :D Sitte pitäis kai aloittaa pikku hiljaa urakka :whistle:
 
Huomenta! Josko viimeistä päivää vauvoissa :/ ...

Kauhia tuo Dogtorin jalka :eek: , tosiaan Halloween jalka :kieh:

Mä oon alotellut täällä Topsylle enkuleita. Nyt mennään puurolle. Annan isännän nukkua 11.30 asti ja sit ilmotan, et mä lähden nyt shoppaileen :D . Täälläkin ollut pakkasta, mutta ei sentään lunta. Kohmeisia lehtiä on ihan kiva haravoida.

Liirumista... Mä en ole kunnolla ollut, sillä ei kai sitä Porvoon mökillä muutaman siiderin tissuttelua lasketa miksikään :ashamed: . Katotaan, tuleeko lähdettyä edes pikkujouluihin, kun en kehtaa pyydellä lastenhoitajia ja mies on töissä. On ainakin maksa puhdistunut tyystin viime vuosina :LOL: . Tuo liirumi on hauska sana, taitaa jäädä elämään :D
 
Tuli mieleeni vihdoin kysyä, että meneekö kelleen pikkuisen kokoiselle lokavauvalle jouluna 74cm mekko? :attn: :attn: Mulla olis myynnissä vaikka 5e KapAhlin parin vuoden takainen ruutumekko alusmekolla, niitä ehkä viime vuonnakin myytiin. Tuntuu hassulta, kun joulu lähestyy ja tuo mekko tuolla toimettomana.... Jos jotakuta kiinnostaa, voin sit laittaa kuvaa.

Laitanpa taas yhden ompeluksen kuvan. Mun eka kissa... Josta tosin en oo ihan varma, näyttääkö paremminkin hiireltä :LOL: . Tuo on sellanen hienostunut laivakissa tai sit laivarotta...

Ja näin sen raukan kävi hyvin äkkiä :LOL:


Nyt tääl haisee pasha! Hyvä kun haisee, eilen oliki erikoinen päivä, kun sitä itteensä ei tullut ollenkaan.
 
Sanni söi viime yönä vaan kerran! Oisko jotain osuutta ollu sillä, että toinen tykkäs niin kovasti, kun ostin hälle oman tyyny+peitto setin. Niitä piti halailla ja nuttuuttaa koko ilta :heart:
Muuten tuo neitokainen ei kyllä oo kunnossa. Perjantaina mies jo käytti päivystyksessä, kun hengitti tosi huonosti ja kuului hirveet vinkunat. Annoin Ventolinee ja se helpotti. Nuori lääkärinplanttu oli vaan todennu, että terve tyttö. Kuitenkii joudutaan antamaan Ventolinee aamuin illoin, että saa hengitettyä normisti. Jos ei anna, niin haukkoo vaan sillee raskaasti. Maanantaina siis omalle lääkärille :|
Ykkösellä on sitten silmätulehdus, kakkosella silmätulehdus ja ilmeisesti poskiontelontulehdus ja kolmosella luultavimmin kanssa. Pitänee ohjata palkka menemään suoraan apteekkarin tilille, prkl :headwall:

Minun pitäis alkaa silittämään. Vielä ois 2 jätesäkillistä :whistle:
Ens pe vien ne Kuopioon lastenvaatekirparille. Sitte voikii taas alkaa haalia uutta tavaraa, kun tulee tuone vaatehuoneeseen tilaa :LOL:
Samalla tässä shoppailen Anttilassa, Hobby Hallissa ja H&M:llä... :whistle: :p
Mies se tykkää näin ennen joulua raahata postista paketteja... :LOL: :LOL:
Ompahan siitäkii jotain hyötyä ;)

Liirumilla en oo käyny kun sillon kaverin häissä elokuussa, jolloin krapula kesti monta päivää :x
 
HUomenta! Mulle iski jo hätä aamusella. meillä oli netti poikki :kieh: Ja niin oli kaverillakin kun kysäsin eli joku yleinen vika taas vaihteeksi |O

Kivan hiiren rontti oli tehnyt :) Ja kyllä teijen pimussakin apinan verta taitaa olla :LOL:

Mileko vaan nyt askartelee sen punasen ristin sinne oven pieleen :whistle: Paranemisia koko poppoolle! :hug:

Mikäs ompi meijen juhlijoiden kunto tänä aamuna :whistle: Onko monellakin pöntön halaus päivä :whistle: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:
Täh, miten toi noin meni ja katos ensin. Täällä taitaa kummitella :snotty:
Tää sekoilee |O Ekask pukkas valkoista sivuu kun viestin lähetin ja sitte olikin sen tuplana laittanut. Poistin toisen... poisti molemmat. Mut onneksi fiksuna tyttönä kopioin kirjoituksen ensin :LOL: Ai niin heittihän se välillä virhe sivunkin :whistle:

Muoks. mut palsta on nopeempi kuin moneen päivään (ainakin mulla) tai sitte meijen yhteys vaan toimii paremmin.
 
Huomenta :wave:
Pikku pakkanen täällä, mut ei viel sitä lunta :/ Mä niin jo toivoisin sitä tänne...
Kun pupu sanoi et on oikea talven vihaaja, niin en minäkään sitä muutoin rakasta kuin näin alkutalvesta :) Siis jouluna saa olla lunta, mutta sitten kun on ehditty tarpeeks pulkkailla ja muuta, niin ne vois alkaa sulamaan mun puolesta :)
Todella toivotaan että tänä talvena lunta tulisi ihan kunnolla, monena vuonna ollut nyt niin vähän :(
Eiliset joulutortutkin maistuivat hyvin, mut ois ne maistuneet viel paremmin jos olis ollu lunta :D
Nyt meen lisäämään puita uuniin ja lisää kaffetta täytyy saada.
Milekon pesueelle paranemista :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
On se hyvä että mamma on tarkka tyttö, ois taas multa unohtunut :ashamed:
Hyvä et musta on jotain hyötyä :D Vähänkö pitkään meni kun mietin et miten kirjoitetaan toi äitivaan pojalle....äitivaanin, äitivaan...???? :LOL: Ei liene niin tarkkaa, mut kummiskin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
On se hyvä että mamma on tarkka tyttö, ois taas multa unohtunut :ashamed:
Hyvä et musta on jotain hyötyä :D Vähänkö pitkään meni kun mietin et miten kirjoitetaan toi äitivaan pojalle....äitivaanin, äitivaan...???? :LOL: Ei liene niin tarkkaa, mut kummiskin :D
Itse asiassa en miäkään tiijä :ashamed:
 
Pitäisköhän munkin hankkia Eelille tyyny, kun kerran Sannillakin on. Jokos kaikkien taaperoilla on oma tyyny?

Rontilla taas ihania ompeluksia :p ja voi mahoton mikä rimpula tuo tyttö on! :eek:

Näin alkutalvesta on tosiaan kiva etuilla kun lunta jaetaan, mutta keväällä viherrän kateudesta kun katselen teidän etelän immeisten nurtsikuvia :)

Onkohan tänään kaikki kaupat auki? Mun ajatus näköjään taas pomppii aiheesta toiseen. Nyt suihkuun kun Eeli nukkuu. Ai niin iiiisot onnen toivotukset äitivaan pojalle! Monta vauvaa on minulla jäänyt onnittelematta, kun ei tälläinen tuuripalstailija meinaa pysyä perässä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja susa79:
Pitäisköhän munkin hankkia Eelille tyyny, kun kerran Sannillakin on. Jokos kaikkien taaperoilla on oma tyyny?

meillä on ollu tyynyt käytössä jo kun meni pinnikseen nukkumaan eli joskus parin kk ikäisenä,ja nyt on sit meidän vieressä oma tyyny..ja kaikki kaupat on 12-21 auki,ainaki täällä.
 
Heips.

Susa; meillä ainakin on tyyny käytössä. Kovin tuo on matala, mutta ei kumminkaan se ihan ensimmäinen tyyny.

Topsy; just tuollainen reaktiohan siitä tulee ensimmäisenä kun huomaa että oma lapsi jää "rannalle ruikuttamaan". Ensimmäisenä sitä ajattelee että; "nyt minä kyllä menen ja pelastan lapseni", mutta sitten kun sen huomaa että se on ihan normaalia arki elämää lasten maailmassa, niin sitä oppii jotenkin sietämään. Toisaalta minusta on hyväkin että oppivat itse ottamaan oman paikkansa myös kavereiden keskuudessa. Mutta silloin kun meidänkin neiti oli pienempi, ja oli jo ihan fyysisestikin oman ikäisistä pienin, niin kyllä tuo jäi aina jalkoihin. Sitten kun huomasin että tuo oppi puolustamaan itseään ja otti oman paikkansa, niin olin jopa ylpeä tytöstäni. Kyllä minäkin puutun jos huomaan tosiaan että yksi jätetään tahallaan syrjään. Monesti se vaan menee niin että kahdella kaveruksella jolla synkkaa leikit niin he alkavat heti touhuamaan ja sitten kolmas jää ulkopuolelle.

Mies tuli kotiin puoli viideltä. On tuo jo onneksi herännyt ylös joten kai tuo osasi sitten ottaa siihen malliin ettei oksentaa tarvitse. Ja ihmeen selvä päinen tuo oli jo yöllä kotiin tullessa, vaikka niin myöhään tulikin.

Hyi että mua oksettaa se BB:n Tero. Katsoiko kukaan eilistä jaksoa? Mulla oli kyllä laatta lentää sen äijän kans, ensinnäkin kun se seisoi siinä suihku rusketuksessa ja sitten se huipentuma yöllä |O :eek: :headwall: Hyi!!!!!! |O Aivan kammottava ukko. En ikinä, voisi koskea tuollaiseen iletykseen.

Rontilla; kivan kuuloinen päivä tiedossa. Menetkö Tampereen Ideaparkkiin? Vai missä päin te asuittekaan? Minäkin olen kerran käynyt Tampereen Ideaparkissa ja löysin sieltä Lindexiltä alesta neitille jumppapuvun joka on edelleen kovassa käytössä.

Nytkö me siirrytään Taaperoihin? Mietin vaan etten huomenna enää etsi teitä vauva puolelta.
 
Mintulla oli taas yöllä 40 kuumetta, taitaa olla korvissa. Huomenna sitten arvauskeskukseen korvia näyttämään.

Anni ja mies lähtivät juuri pulkkamäkeen, mä jäin räkänokka-Mintun kans sisälle. Yhdeksi mennään Annin kans kaverin tytön synttäreille. Harmi ettei Minttu voi lähteä. Ei kai muuten, mut mulla ois ollut tytöille samanlaiset pilvimekot laittaa päälle :LOL: No saapa itse olla rauhassa kun Anni leikkii.

Hieno Rontin kissa, ja äläs nyt ressaa niiden meidän ompeluksien kanssa, jouluun on pitkä aika ;)

Susa, meillä on vasta otettu tyyny käyttöön, olikos se suosituskin että alle 1-vuotiaalle ei kannattaisi tyynyä laittaa? En muista.

Katjanna, minä jotenkin ajattelen että yritän opettaa tuolle tytölle ettei ole hyvä jättää yhtä ulkopuolelle, silloin voi tulla pois ja antaa toisten olla. Se on totta että pitää oppia selviytymäänkin, mutta jos seura ei kelpaa niin sitten opetan etsimään parempaa seuraa :)

Jahas, Minttu jäi jumiin vessan jakkaraan, käänsi väärin päin ja meni istumaan, pitää mennä auttaan kun roikkuu jo pyyhkeessä ja yrittää nousta sen avulla... :wave:
 

Yhteistyössä