LOKAKUU 2007 HERHILÄISET VIIKKO44

Mä aattelin et jos laitan toppahaalarin niin laittasin alle vaan yhden kerroksen vaatetta... enköhän mä laita tuolle sen toppahaalarin huomena :whistle: joutuu kyl vissiin sit uuden ostaan myöhemmin jos tuon onnistuu konttaamalla rikkomaan kun ei ole lunta..kun on sellanen babymalli, Peetun vanha. Laitankin muuten kuvan, Peetu suht saman ikäsenä kun Pessi nyt.
Tuollanen haalari siis Pessillä ja samat hanskatkin vielä :LOL: tää kuva on 12.3.06 eli Peetu onkin 11kk tässä..Pessille toi haalari on vielä iso


täytyykin ottaa samanlainen kuva Pessistä niin voipi sitten verrata poikia.
 
Yksäiti Eelillä on samanlainen haalari (eri väri). Tänään oli -2 astetta. Kahden tunnin vaunuissa istumisen jälkeen Eeli oli ihan sopivan lämmin. Alla oli body ja kalsarit. Vähän paksummat hanskat ois saanut olla ja toiset sukat kuomissa. En tiedä onko tarhassa sit eri juttu. Touhuaako enemmän tms. Tuo pukeminen on kyllä ikuinen ongelma. Varmaan vielä vaikeempi pukea tarhaan, kun ei voi itse olla kesken päivän lisäämässä/vähentämässä vaatetusta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja yksäiti84:
hähää...mä näinkin mesessä jo tyttelin tytön nimen :whistle: voin siis mennä nukkumaan ;)

Öitä :D
Osuiko kukaan oikeeseen? Mä en ehtinyt vielä veikatakkaan. E-nimet kävi meilessä ja lisäksi jostain syystä Venla. Mars palstalle Tytteli!

:)

*muoks, yllättävän moni on veikannut samoja nimiä. Noista E-nimistä veikkaan Emiliaa
 
Pikaiseen kommentoin tuota Taaperoihin siirtymistä. Meillä 1v bileet on vasta ens perjantaina, mutta minun puolesta voidaan silti siirtyä jo huomenna isojen puolelle :D
Hassuahan se on, jos vielä marraskuussa pyöritään täällä...
 
Keiju miä pistän uutta kuvaa huomenna. Oon täällä vääntänyt niitä helmiä. Pujotin ne siimaan kun muuta kestävää en keksinyt. Se oli ainut mitä en vetämällä saanut katki :D


Mulla muutes hajos mun ulkonen hiiri ja miä vihaan tätä läppärin hiirtä |O
 

pikku neiti Hilma-Inkeri Elviira :heart:

Vai oli täällä ihan veikkaukset taas ollut käynnissä, käynpäs lukemassa osuiko kukaan edes hiukan lähelle :D meillähän kaikki nimet tullut suvusta kummallekkin lapselle. Hilma ollut minun isän mummo, Inkeri minun mummo ja Elviira minun miehen mummo =)


Siinä tutkaillaan toisia puolin ja toisin =)

Hilma-Inkeri jo vastailee niin kovin hymyihinkin ja ihan ääneen kiljahtaa kun meinaa niin naurattaa välillä, kirkossakin kastetilaisuudessa niin hienosti käyttäytyi, ei itkenyt yhtään! Isovelikin niin mallikkaasti käyttäytyi, vaikka sattui vähän huonosti juuri päiväunien aikaan juhla, vaan reippaan poikana jaksoi, ja meni unille vähän myöhemmin ja meinasi taasen nukkua koko juhlan ohi :LOL: Omat ristiäisensähän meinasi vaan nukkua, piti ihan herätellä ennen kuin vieraat lähtivät (ajateltiin laittaa vaunuun hetkeksi nukahtamaan :whistle: olisi nukkunut monta tuntia kerralla..)
 
Alkuperäinen kirjoittaja susa79:
Alkuperäinen kirjoittaja yksäiti84:
hähää...mä näinkin mesessä jo tyttelin tytön nimen :whistle: voin siis mennä nukkumaan ;)

Öitä :D
Osuiko kukaan oikeeseen? Mä en ehtinyt vielä veikatakkaan. E-nimet kävi meilessä ja lisäksi jostain syystä Venla. Mars palstalle Tytteli!

:)

*muoks, yllättävän moni on veikannut samoja nimiä. Noista E-nimistä veikkaan Emiliaa
Venla meillä tai ainakin mulla oli ollut jo mielessä jo aikana kun odotin Eemiliä jos olis ollut tyttö. Mutta minun yhdellä kaverilla on myöskin Eemil ja niille syntyi tyttö vuosi sitten ja nimeksi tuli Venla! Ei ihan sen vuoksi viitsinyt, mulla olis se vaivannut kun samat nimet... olisi ollut Venla-Inkeri muuten varmaankin

=)
 
Pikaseen taas..

Söpö nimi tyttelin vaavilla :flower: :D

Me heitettiin reissu savoon, autossa tuli istuttua yhteensä 6 tuntia, Juho jakso hyvin, ja nukku jotenkin, koko reissun aikana yhteensä 50 minsaa. Autossa luettiin, leikittiin, höpöteltiin ja välillä pysähyttiin syömään tai jalottelemaan.
Siellä oli niiiiiiiiiiiiiiiin söpö tyttö! kaksi hammastakin jo, vaikka vajaan viikon ikänen :D
Ja meistä tulee miehen kanssa tytön kummeja :heart: :heart:
Meinannu enään osata pitääkkään niin pientä, kun on tottunu jo tuommoseen isompaan :D

Päivä alko vähän huonosti, kun aamulla ei tullu vettä, vesipumppu oli hajalla :/ ah tätä omakotitalo elämää.. :| no appiukko kävi päivällä ostamassa meille uuden kun oltiin siellä reissun päällä. Joten vettä tulee taas :D

Nyt muihin hommiin...

Ja ehkäpä taaperoissa tavataan ;)
 
voi ku nätti nimi tyttelin rinsessalla :heart:
ja nättihän se on tyttökin!!niiiiin söpö pieni!

piti vielä viimestä kertaa käymää täällä vauva puolella,niisk...niiin ne on meijän vauvat jo taaperoita.
aika menee nopsaan.
kyllä se vauva aika meni hurjan nopeeta,vaikka parin tunnin välein herättiinki syömään ja hulinaa riitti.
mulla oli ihan suunnaton apu tuosta miehestä ku se otti pojan hoiviinsa aina 5ltä.
minä hoisin yö syötön(mulla helpompi valvoa yöllä ja miehellä onnistuu aikasin herätys)
ja sit sain nukkua niin myöhään ku jaksoin.
ihana mies mulla,ja en oo varmaan ees kiittäny että oli niin paljon apuna.motkottanu vaan :ashamed:
pitääki laittaa isänpäivä korttiin oikeen kunnon kehut :D

dodii,nyt vois painuu töllön ääreen hetkeksi ja sit unille,nähdää huomenna taaperoissa :wave:
 

Yhteistyössä