LOKAKUU 2007 HERHILÄISET VIIKKO44

Täälä ollaan vielä hengissä! :wave:
Taas tullu taukoa kun viimeksi kävin kirjottamassa, mutta on vaan niin kamala kiire tuon koulun kanssa ja iltasin oon niin puhki poikki tän raskauden vuoksi että ei jaksa mitään enää tehä. Muutaman kerran oon kyllä käyny täälä lukemassa kuulumisia niin etten nyt aivan kärryiltä putoa ;)

Tyttelin tilanne on pyörinyt mielessä :hug:

Ihanaa viikonloppu! Tosin tänään oli 2 tenttiä ja heti maanantaina 1 iso hammaslääkärin tentti joten ei ainakaan tule tekemisen puutetta näin vapaapäivinäkään :/ Mihen kaverikin tulee lauantaina meille yökylään, mutta niitä ei onneksi tartte mitenkään paapoa...osaavat nääs ite kaataa sitä kaljanpaskaa kurkusta alas :LOL:
 
Niin ja 1-vuotis kuvaankaan en oo vieläkään saanu tilattua aikaa :ashamed: Jos huomenna sitten soittasin sinne missä YOdottaja ja Diipeli oli käyttäneet. Haluan vaan yhden A4 kokosen kuvan. Appivanhemmilla on ihanasti kun on kaikkien lasten 1-v kuvat tollasia A4 ja sitten samanlaisissa kehyksissä ja ripustettu vanhempien sängyn yläpuolelle, tosi ihanan näköstä, aina ihailen niitä ja itelle tietenkin pitää saada samanlaiset :heart:
 
Rontti: Kainuussa asutaan.
Topsy: Kiitos linkistä. Eelin kummi kysyikin sopivasti joululahja toiveita, eli tieto joulupukille on mennyt. Mä olen nyt täysin varaton. Pitääkö Me&I:lle maksaa se esittelymallisto kerralla? Näyttää, että mun mahdollinen vaatekauppiaan ura siirtyy kevääseen.
Niinukalla hyviä kuvia.
 
Keiju07
Synttärionnittelu Tinolle! LaSposa ei olekaan aikoihin kirjoitellut, oletko silti vielä taustaillut? Mitä teille kuuluu?

Vau, lunta... toivottavasti ei tule ihan heti tänne etelään, kun meillä on vielä haravoimatta - ei vaan saa aikaiseksi. Kyllähän sitä keväälläkin ehtii :whistle:

Mammolle :hug: ukin poismenosta! Itse näen positiivisena, että hän sai kuolla kotonaan ja ymmärtääkseni ilman vakavaa sairautta? Se on nykyään harvinaista.

Dogtor, uskon, että tekee kipeää! :hug:

Rontti, reissumme suuntaa Mexicoon, jossa miehen veli asustelee vaimoineen. Olemme siellä häissänsä jo olleet, mutta nyt suunnataan uudelle asuinpaikalle etelämpään.

Minun pitäisi leipoa huomisiin pippaloihin halloween-kakku. Aattelin tehdä suklaisen juustokakun ja koristella sen sitten vaan hämähäkin seitillä. Mun mielestä maku on tärkeämpi kuin se kauhu-ulkonäkö... Oma asustus on vielä työnalla. Maha ja alaselkä ovat vaan tänään olleet tooosi kipeät, joten olen vähän huolissani ja aika väsyksissä. No ehkä tuon kakun jaksaa pyöräyttää, ja vaatteet sitten katsoa huomenna valmiiksi. Ja eikähän tämä kipu ole ihan normaalia, näitähän mulla oli viimeksikin ja kovasti luulin joka hetki, että menee kesken. No, ultra ensi viikon torstaina, joten sitten viimeistään ollaan asiasta viisaampia.
 
siis kainuussako jo lunta :eek: täällä satanu tän päivää vaakasuoraan vettä :eek:
sunnuntaille tais lupailla astetta pakkasta.

jesss,minä lähen sinne kamuni luo huomenna..pikkuse hävetti kaupassa kun kamala lasti situkkaa :ashamed: :D lupasin juomat viedä..hää hommaa sapuskat..saas nähdä keretääkö ees liirumille..sanoinkin kamulle et voi saada halailla veskin pönttöö su aamuna,jos nuo kaik meinataan lillittää :D no ohan tosta edellisestä kerrasta jo 3kk aikaakin,kun viimeksi oon käyny.

niin kattelin muuten noita vanhoja valokuvia niin lähestulkoon kaikki on ihan kellertäviä.

eilen piti tuo kuivausrumpu koklata et miten pelittää..ja hyvinhän tuo pelitti,ah,ei tartte suihkussakaan käydä kuivumassa olevien pyykkien joukossa.

venlukka tuolla "auttaa" vanhimpaa tyttöä,kun vaihtaa huoneestaan järjästystä..taitaa kyllä ennemmin tiellä olla,mitä avuksi siellä..
mie olen miettinyt et millohan tuo makkara lähtee kävelemään,ei kyllä mitään aikomustakaan ole,et lähtis käveleen.

 
Meilläkin on maa ihan valkeana. Lumitöitäkin sai käydä jo tekemässä että pääsi portailta sisään :D Anni on aivan onnessaan tuolla pihalla ja saihan tuo Apinakin käydä eka kertaa lumen päällä kävelemässä. Apina kyllä tuli nopsaa auton kyytiin kun yleensä sen saa huutavana kiinnittää penkkiin. :LOL: Vissiin lumisade vähän oli oudon tuntuista kun kasvoille satoi. =)

Mieli on kyllä tosi pirtsakka tuon lumen satamisen johdosta. :whistle: Ihanaa kun heti jotenkin paljon valoisampaakin. Anni kävi tuossa pyörää kyselemässä :LOL: ei taida olla ihan pyöräily kelit enää tuon ikäisille.

Jeps, mutta nyt pitää lähteä laittamaan ruoka pöytään.
 
Niinukka; Minä sanoin viime viikonloppuna mun miehelle että lähden kapakkaan, niin se alkoi valittamaan mulle että olen ilettävä kun puhun tuolleen. :/ pitääpä ensi kerralla sanoa että lähden liirumille :D Oikein Hauskaa Iltaa teille. :wave: =) =)
 
Herrajumala että tulee lunta!! Ihan vaakasuorassa! :eek: En meinannut saada ulko-ovea kiinni... oltiin kaverilla koko päivä, kuuden maissa köryttelin kotiin kahtakymppiä kesärenkailla... Pikkasen pelotti. Ja harmitti!! Kävin ostamassa hampparitarvikkeet, lohkikset, punaviiniglögiä, karkkia... pikkusiskon piti tulla yöksi kun mies lähti kylille, vaan arvatkaa uskalsinko hakea sitä kesärenkailta toiselta puolelta kaupunkia :'( Nyt pitää yksin viettää ilta ja herkutella.
 
Mitä lunta :x Toisaalta ihan ihanaa mut meijen autoon pitää enisn saada talvirenkaat, edellinen myyjä perui kaupan just eilen. Tänään ois ukko mennyt renkaita hakemaan... Ei siis lunta tai jäätä tänne ennen kun miä saan ne renkaat :kieh:

 
Ai niin, Kipsutin aloitti tänään nousemaan seisomaan suoraan lattialta ilman tukea ja siitä sitten aina muutama askel tai useampi eteenpäin taapertaen. Heti kun horjahtaa, peppu pamahtaa maahan :D Tytölle kun sanoo hyvä, toinen taputtaa itselleen ja odottaa että hälle taputtaa muutkin :LOL:
 
Mun olotila on just tällanen |O |O |O |O , eikä pelkästään fyysisestä väsymyksestä vaan ihan tästä koko perhe-elämästä. En tiedä, toi esikoinen oli taas vaan jotenkin niin kamala kaikkine turhine poruineen ja sitten tuo nuorin itki jalassa myös. Voin siis kuvitella Mintun tänään, meillä ollut hyvin pitkälle sama |O . Loppuillasta olin jotenkin niin kypsä, että tuota pienintäkin vaan nappasin syliin ja kannoin, mutta en puhunut mitään. Kyllä kai tuo mun oloni aisti, mutta ei kai äidin pidä tuon ikäiselle kaikkia tunteita salata. En tiedä. Mietin jo, mihin vien ton esikoisen tai vaikka meidän koko perheen hoitoon |O . Ja niin jännä se, että tuo esikoinen on muualla aivan toista maata, esim katotaan mitä tuumaavat, kun kerron kotioloista päiväkodin vasu-keskustelussa. Eivät varmaan millään uskoisi. Niskan päälle tuo ainakin kokoajan yrittää ja kun ei onnistu, niin se sieppaa. Luin kyllä juuri Tahkokallion tosi hyvän tekstin siitä miten ne sitten kiittävät 24-30vee, mutta miten minä jaksan sinne asti :LOL: . Siinä jutussa oli hyvin kirjoitettu mm siitä, että vanhemman kuuluu kuulla olevansa tyhmä, siitä tietää, että on toiminut oikein, asettanut rajoja siis. Mutta mutta, kyllä mun ja meidän miehen kanssa pitäis omaakin käytöstä varmasti jotenkin muuttaa, tuntuu vaan, että mistä saan voimat siihen? Miehenkin kanssa olis tosi tärkeetä käydä joku ihan tosi syvällinen keskustelu noista lapsista ja meidän kasvatuksesta jne, mutta ei kyllä yhtään nappaa alkaa tässä vaikka nyt jotain pähkäämään yhdessä. Jotenkin vaan, enää tässä vaiheessa en jaksais olla kuin itekseen :/

Oho, ei mun noin pitänyt alkaa purkautuun :snotty:

Topsylle sinne ihanaa iltaa karkkikipon ääreen, vaikka ei sitten sisko päässytkään. On se kyllä jännä, miten toisaalla on nyt reippaasti lunta.

Nauratti tuo, että tästä lähtien me lähdetäänkin sitten liirumille :D . Joo-o, vois varmaan munkin päälle tehdä liirumit jos toiset ihan hyvää :D , mut sit toisaalta, mä en jaksais sitäkään :LOL: Joo, paras sulkea turpavärkki, kun ei ole mitään positiivista näköjään sanottavana :headwall:
 
Mäkin haluun tänne lunta!!!!! :eek: :eek: epistä... :kieh: täälä tulee vaan vettä,vettä ja vettä |O
Ja mä on niiiiin puhki |O
Tänään menny pää kolmantena jalkana koko pvä,onneks sentään töissä oli suht rauhallista.Viime yönä heräsin 02 ja olin menossa suihkuun kun olin ihan varma että on aamu,onneks katoin kelloa että kerkeenkö :LOL: kyllä meinaan ketutti,äkkiä takas maate vaan.Töissä olin 8-14 ja sieltä suoraan Elixialle, kunnon rääkki treeni ja poikia hakeen.Kotona kun oltiin syöty niin muistin että huomena ei oo kaupat auki :kieh: ja mun äiti ei jaksanu tulla poikia hoitaan niin ei muuta kun ukoille rytkyt niskaan ja kauppaan. Sieltä oltiin 19.30 kotona,nuille iltapalaa ja suoraan sänkyyn. piti tehdä näyttötehtävä loppuun mutta en kyllä jaksa. Huomena meen töihin TAAS, 14-22 joten jos aamupäivällä olis joku väli millon tota teen.

Kävin tutkailemassa MLL:n lastenhoitaja juttuja kun olis päästävä keskiviikkona iltavuoroon kun ois näyttö päivä mahdollisesti,mutta en kyllä ala 50? maksamaan siitä että joku tuntematon tulee meillle illaks poikia hoitamaan ja ite pääsee työharjotteluun. Hitto se mun ohjaaja repii peliverkkarinsa mutta siinähän repii,ei oo mun verkkarit :whistle:

Nyt mä painun nukkumaan!!! Onnea sankareille joita en oo muistanu onnitella
 
Alkuperäinen kirjoittaja susa79:
Huh, Poikanen nukkuu. Punaviinilasi ja hetki omaa aikaa... Topsyn karkkikippo kuulosti kyllä liian hyvälle :p
Ei kuulosta enää, tai ainakaan tunnu... *ähky*

vaan on kyl ihana olla yksin hereillä koko talossa! Kavereille teen pilvitilauksia mesen kautta :D
 

Yhteistyössä