LOKAKUU 2007 HERHILÄISET VIIKKO44

v-o onnea kummitus roolin johdosta :heart:

mulla on tänään ollu taas niin peestä päivä ku voi vaan olla..
noh,aamusta ton varpaan teloin,mummo joutu sairaalaan,maksoin laskuja 1700e :eek: :kieh: selkään koskee kun pitää linkata,koira kus sisälle,simppa hyppäs jalan päälle,jalka on mustelmia täynnä plaaplaaplaa..

eikö mun elämässä oo enää yhtään päivää jolloinka aurinko paistas?
aaaaaaaaaaaaaargh,mua ärsyttää ihan hirveesti,mahaankin sattuu..
jokohan menis nukkumaan,pitää aamulla muistaa että toi varvas on kipee,hitto jos isken sen uudestaan johonki :headwall: :LOL:
 
Ei oo taas ehtiny millään koneelle kunnolla..
niinukalla oli hyvät kuvat :)

susalla oli paljon lunta :eek: hui kun ihan kylmä tulee kun aatteleekin lunta..

tuutis meilläkin typykkä aina taputtelee kun sanotaan hyvä/hienosti meni :D

joo ja meillä on nyt sitten maitoallergiakin :( käytiin siellä altistuksessa ja iho rupes punottamaan ja näppylöitä tuli..sinkki oli imeytyny nyt niistä tableteista ja arvo oli jo normaali,jatketaan kuitenkin sinkin syöntiä kun ei siitä ruuasta imeydy. Iho on nyt pysyny hyvänä ja jatketaan varovasti eri ruokien kokeiluja. Äsken sain taas muutaman päivän satsin valmiiksi.

on muuten ihan kauhee ähky :x piti vejellä tossa iltasella pussillinen karkkia ja sit vielä oli sipsit ja dipitkin..

 
huomenta kaikille :D

joopa joo..venla nous varttia vaille 6 ylös..se on ollu koko aamun ku persiiseen ammuttu karhu,kiukunnu ja tirissy ja levittänyt kaikki rojunsa olkkariin,ja nyt tyhjentelee eteisen käsine laatikoa tuolla.

mie oon yhen koneellisen pessy pyykkiä,nyt lakanapyykki pyörimässä,potut kuorittu ruualle valmiiksi.mies meni vaihtamaan omaan autoonsa talvirenkaita..joten rauhallinen pyhäpäivä täällä :eek:
isot likat nukkuu,ja yks tuli haisemaan toho viereen..joten pyllykkäpyykille..
 
hehee,mä lähdenkin tänään sit liirumille :LOL: !
puhallus*puuuuuuh* dogin varpaaseen, ja hieman auringonpaistetta *sunshine* elämään laittelen täältä sinulle! kurjaa kun paha mieli ja kommellukset ei ota hellittääkseen :hug: .

voi kauhistus että shoppailinkin eilen :ashamed: ,karsee tavaramäärä,mut löysinpä talvitakin ja kengät ja vähän kaikkee muuta kivaa! harmi vaan että joutuu isännän rahoilla törsäämään kun on melko huikeet nuo omat tulot :D :ashamed: ........taisi tuonne hoitovapaalaisen kuukausipalkka pyörähtää :ashamed: ....

näinköhän milekon eilen kaupankassalla? eiks sulle tule törkee työmatka?

onnea ensilumesta kellä sitä on,tämä lieju ja vesisade on inhoittavaa |O !!!!! tahtoo edes vähän pakkasta!!!
 
NIINUKKA ois ihan hyvä idea pitää tyttöjen ilta joskus! Ja onnistushan se meilläkii...

DOGTOR
Mulla on käyny varpaalle samoin ja tiedän, miten kipee se on |O
6 viikkoo meni mulla, että kärsi kunnolla kävellä...

Oiskos kellään hyviä ideoita joulukortteihin? Ois kiva askarella kortit itse. Aattelin kuvan ottaa noista tenavista ja liimata sen kartongille. Haluisin siitä kaksosasen, mut mitä muuta siihen lykkäisin...
Toisaalta pitäis olla suht nopee tehdä, kun niitä ois tehtävänä 70kpl.. |O

 
TILDA
Jos Prismalla kävit, niin törötin eka 5 tuntia kassalla 5 ja sitten 5 tuntia kassalla 29 :wave:
Tuleehan tuota matkaa vajaa 5km suuntaasa...
Eilen immeiset oli kyllä ostopäällä ja ilmeisesti sunnuntaina lähteevät taas ostoksille, kun niin innokaasti kyselivät, että onko sunnuntaina auki. Mielelläni kyllä sunnuntaivuoroja tekisin... :whistle:
 
Keiju mekin oltiin Mexikossa reilut 2vk sillon kun alussa Siljaa odotin. Mulla vaan osu kaikki pahoinvoinnit ja väsymykset juuri pahimmillaan sinne niin oli aika rankka reissu. vieläkin muistan ne käryt kun tienvarsilla lihoja paistoivat, ilma oli kuuma ja kostea, ruoka oli niiiin erilaista...mutta siis aivan mahtava reissu kyllä oli, vaikkakin ajankohta oli mulle itelleni vähän huono. lähtisin kyllä ehottomasti uudestaankin, ja vaikka lento on pitkä niin on se sen arvosta! Ja tuo pitkä lento mikä tehdään Atlantin yli, on mun mielestä helppo kun kone tilava ja hyvä, eikä mulla ainakaan matkustamisen aikaan ollu mitään ongelmia. Mutta hyvää uusintareissua teille! =)
 
huomenta kaikille!!
Täälä aamu lähteny käyntii Peetun kanssa tappelulla :LOL: hällä on nyt joku super raivari vaihe näköjään :LOL: kiihtyy 0-100 sekunnissa ja loppuu melkein yhtä nopeeta. Raivostu esimerkiks suihkussa kun pesusienestä loppu vaahto :LOL: iiihana lapsi :whistle:
Nyt tossa myy mulle autoja :LOL: Pessille oli pakko antaa tutti suuhun kun narskuttaa hampaitaan niin kamalasti taas,oliskohan uusia tulossa. Kamalan kuulosta.

Toktorin varpaalle paranemisia ja muutenkin :hug: missäs päin te muuten asuittekaan? Kattelee karttaa täälä =)
Tildalle hauskaa iltaa! Mä suunnittelin kans pikasta pyörähtämistä tossa paikallisessa töitten jälkeen,jos mummeli jaksaa meillä olla.
Huomena pitäs mennäkkin sitten Peetun mummille kylään,sikälimikäli ei oo pakkasta et uskaltaa kesärenkailla ajella...

Jahas,yks tuli haiseen syliin ja toinen tuola huutelee pyyhkimään.Onks näillä joku sovittu kakka aika :LOL: pitäs ruokaa alkaa tekemään ja se hemmetin tehtävä tehdä kanssa ennen kun meen töihin klo. 14.
 
mileko nyt vois jo osata ajaakkin..tosin ton navigaattorin turvin, :D

minnuu kävi ihan tautisesti nukuttamaan..pakko kai ottaa pienet tirsat kun venlukka käy nukkumaan..muuten voip nukkumatti tulla muutaman situkan jälkeen.

yks eiku kiukkuaa.. :headwall:
 
Niinukalle toivotellaan hyvää liirumi iltaa :D Kyllä tääläkin huuli soikeena mietittiin et mikä ihmeen liirumi :eek: :LOL: Nyt selkis :D Koitas nyt pysyä hereillä ja juhlia ja nollata tilanteet :)
Tildukalle myös hyvää liirumia :D Kyllä se shoppailu välillä tekee terää ;)
Vilma-Onnille onnea tulevasta kummin tittelistä :heart:
Olikos tänään keijulla ja muilla ne halloween kemut?? jos, niin oikein mukavaa halloweenia!! =)
Liittyykö kellä mitä perinteitä tähän pyhäinpäivään??
 
mamma3 takas tuli tärkeempänä :D
yksäiti tässä kuopion kupeessa,pieni paikka :saint:

ah ihanata,anoppi tuli kaveriks tänne,on niin perskutan kipee tuo saakutin varvas,ja ihan musta,onkohan se nyt ihan normaalia että noin mustaks menee?kaippa,kun niin kovaa iskinkin sen :LOL: kyllä minä oon niiiiiiin tohelo ku olla voin :headwall:
 
AAAARGH!!! Mulla on kiire koko ajan... eii kerkee,ei kerkee :kieh: :kieh: Pessin sain onneks jo nukkumaan,pyykit pitäs ripustaa,itelle jotain evästä keksiä ruokaa kun en kerkee laittamaan enään vissiin.Ja se hemmetin tehtävä tehdä :kieh: kyllä huomena voi olla puhki kun on kaks pvä painanu aamusta iltaa tuhatta ja sataa.

Nyt touhuaan takas
 
Alkuperäinen kirjoittaja yksäiti84:
AAAARGH!!! Mulla on kiire koko ajan... eii kerkee,ei kerkee :kieh: :kieh: Pessin sain onneks jo nukkumaan,pyykit pitäs ripustaa,itelle jotain evästä keksiä ruokaa kun en kerkee laittamaan enään vissiin.Ja se hemmetin tehtävä tehdä :kieh: kyllä huomena voi olla puhki kun on kaks pvä painanu aamusta iltaa tuhatta ja sataa.

Nyt touhuaan takas
Hirveesti tsemppiä sulle :hug:
 
Ja kiire helpotti kummasti kun kuulin että olivat tuttuja ketkä eilisessä ulosajossa menehtyi..nuo kaksi poikaa :'( http://www.iltalehti.fi/tampere/200810310095803_te.shtml
Niin mä kyllä vähän arvelinkin että tuttuja on kun eilen tosta kuulin.. :'( ei sitten nappaa näyttötehtävää tehdä enään,eikä muutakaan.
 

Yhteistyössä