Moikka! On pitänyt kiirettä ja väsyttänyt sen verran, että on jäänyt tämän seurailu.
Lämmin osanotto
@sarlei ja voimia
Voimia myös
@januli
Meillä oli nt-ultra tiistaina 19.3. ja siellä näkyi kaikki hyvin
Ei nyt olla menty sinne niptiin ja varhaisultraankin jäi menemättä niin nyt nähtiin pieni ekaa kertaa. Lääkäri oli ihana, kun antoi miehen ja esikoisenkin tulla huoneeseen mukaan katsomaan, kun esikoinen in vasta just yli vuoden niin viihtyi sylissä ultran ajan. Laskettu aika olikin vähän yllätys, kun se ei siirtynytkään neuvolan laskemasta ollenkaan ja mun mielestä se ei käy järkeen
Mun kierto on yleensä aika pitkä ja ourasta näkee ovulaation eikä sitä seksiäkään niin usein ole ollut, joten itse laskin LA 10.10., mutta nyt se onkin papereissa jo 3.10. Tän vois päivittää sinne listaan, jos viitsit
@viivaviivi Eihän sen sinänsä väliä mikä päivämäärä siellä paperissa lukee, mutta hetken ultran jälkeisen helpotuksen ja hyvän olon jälkeen aloin jo stressata että mitä jos lapsi kasvaa liikaa ikäänsä nähden tai muuta outoa
Koitan nyt keskittyä oleen järkevä ja muistamaan, että kyllä se ourakin ihan hyvin voi olla väärässä ja kierto heitellä.
Mulla on pysynyt olo muuten oireettomana, mutta oon ollut selvästi tavallista väsyneempi. Jännittää miten jaksan, kun jään kohta hoitovapaalle esikoisen kanssa. Nyt on oltu miehen kanssa molemmat kotona niin on ollut leppoisaa ja oon ehtinyt levätä.
Liikuntaa pitäis harrastaa enemmän... Oon käynyt nyt kevyillä vaunulenkeillä ja kerran viikossa sellaisessa synnyttäneiden voimavalmennuksessa
Olin samalla kurssilla syksyllä ja siellä oli niin ihanaa treenata pienessä porukassa fyssarin ohjauksessa, että ilmoittauduin kevääksikin. Sitten kun plussasin niin ajattelin, että reeneihin vaan, kyllä niitä liikkeitä sit muokataan tarpeen mukaan. Tällä viikolla kerroin kurssin vetäjälle mun tilanteesta ja samaa hänkin sanoi, että jatketaan treenejä ja sovelletaan sit tarpeen mukaan
Yritän saada nyt lisättyä kotiin jotain pientä jumppaa ja niitä vaunulenkkejä.
Olemme alkaneet miettiä milloin kertoa raskaudesta perheille enkä osaa päättää. Aprillipäivä olisi yksi hyvä ajankohta
Toisaalta tekis mieli odottaa äitienpäivään mutta se on niiiin kaukana... Ainakin tuntuu siltä
Mulla on kertynyt esikoisen vauvavuoden aikana kunnon vararengas vatsalle nii en erota, että mikä on läskiä, turvotusta tai vauveli. Ärsyttää ja toisaalta ainakaan kukaan ei heti ekana epäile vauvaa kun näytän vaan siltä että lihon
Tällä hetkellä läheisistä ei tiedä kukaan muu kuin paras ystäväni. Hänelle lähti kuva viivoista heti kun ne ilmestyivät tikkuun
Veijarilaama ja yllättäen jo 12+0