Moikka piiitkästä aikaa!
Luen palstaa päivittäin, mutta aina kun pääsen loppuun, niin alkaa jalan vieressä esikon kitinä enkä saa kommentoitua/kirjoitettua mitään
Olen tainnut pudota etusivun listaltakin.. Mutta samoja kuulumisia ja ajatuksia täälläkin liikkuu.
Mutta heti alkuun onnittelut
Nöpöttimelle pikkuruisesta ja tsemppiä koko perheelle! Näin niitä pikkuhiljaa alkaa uutisia tippumaan.
Tänne kuuluu pääasiassa ihan hyvää, ainoastaan iskias on alkanut vaivaamaan toden teolla. Edellinen odotus oli helppo, samoin tämä, joten olen vissiin liian hyvää tottunut kun nyt tuntuu ettei tästä loppuun asti selviä. Ja kun tuon esikon kanssa pitää kuitenkin vähän touhuta. No toivotaan parasta että ei olisi ihan koko loppuajan vaiva. Meen fyssarilla käymään, mutta enpä kovin paljon sen varaan laske.
Supisteluja ei ole näkynyt, mutta sukkopuikot ovat pienesti tännekin löytäneet, ei kylläkään mitenkään pahasti. Tällä hetkellä toivon kyllä että tämäkin tulisi vähän etuajassa, kun esikkokin syntyi 38+1 ihan itsestään..
Piti aiemmin jo kommentoida
DsariaLille että meilläkin havaittiin vauvalla rytmihäiriöitä n. viikolla 26. Ensin vaikuttivat siltä että n. joka 7. lyönti jää välistä (mikä kai olisi vakavampaa), mutta lääkärin ultrassa olikin vain lyöntien "tihentymä" ja hän vahvasti epäili että liittyy vain sydämen kehittymättömyyteen. Mitään tälle ei kuitenkaan ennen syntymää tehtäisi, kun rakenneultrassakaan ei mitään erityistä havaittu. Olisin saanut lähetteen äippäpolille, mutta ajattelin että seurataan ensin tovi. Sitten häiriöt katosivat eikä niitä ole reiluun kuukauteen kuulunut. En itse ollut kovin huolissani kun liikkeet tuntui hienosti. Ainoastaan neuvolakäynnit sitten jännittivät. Mikä teidän tilanne nyt on?
Vakuutuksista olette puhuneet. Mekin otettiin esikon tavoin syntymättömälle vauvalle vakuutus, vaikka esikolla se onkin ollut aivan turha. Jotenkin vaan pelkään että synnytyksessä tapahtuu jotain niin sitten korvaa kaikki siihen liittyvät jututkin. Ja laskettiin miehen kanssa että maksetaan kuitenkin motskarin vakuutuksesta älyttömästi, että ehkä sitä nyt sitten lapsen vakuutuksen voi sen verran laittaa..
Täällä kovasti pähkitään noita rattaita. Olen melkein (siis taas tällä viikolla
päätynyt vierekkäin istuttaviin rattaisiin ja nyt pitäisi päättää mitkä hankkisi. En haluaisi älyttömästi niihin laittaa ja nyt vaihtoehtona onkin Carenan tuplat jotka tuntuis meille ihan riittäviltä. Parhaalta tuntuis että ostais sitten kun tietää millainen tarve tulee oleen, mutta aika heti niitä taitaa tarvita. Voisitko
MB muuten laittaa sen nettikaupan linkin mistä hommasitten enkuista ne Phil&Tedsin Vibet? Ne on kuitenkin vielä vaihtiksina..
Ekan erän vaatteita sain kaivettua esikon jäljiltä esiin ja voi että ne pienet vaatteet on sulosia. Ei vaan voi muistaa että esikkokin ois niihin joskus mahtunut.. Rattaiden lisäksi en ei juuri muita hankintoja tarvi tehdä, kun vaikutti esikon vaatteet aika neutraalin värisiltä kumpi sitten tuleekin.
Mutta ehkä päätän raportin tähän ja yritän olla aktiivisempi, niin ehkä joku jaksaa näitä tekstejä lukea loppuun :attn:
LinneB ja heppu 31+1