Meniköhän toi sivu 33 tukkoon, kun kirjotin sinne parit pitkät pätkät
. Siihen turinoinkin noista miehistä ja paljon samaa ajattelen kuin
Mamma3. Miehen poissa ollessa kaikki menee hyvin, yhteentörmäykset ja ketutukset on aina sillon, kun mies on paikalla "sekottamassa kuviot" vai lähinnäkö mun odotukset :ashamed: Kumma ja harmillinen juttu sinänsä. Toisaalta taas kiva huomata, ettei ne oo vaan yksin mun odotukset, vaan samanlaisia fiiliksiä muillakin. Ja ei tuota ukkoa kumminkaan vaihtais, eikä kai ilmankaan osais olla. Vois olla terveellistä joutua kokeileen hetki ilman :/ ? Hui, aika pelottava ajatuskin
. Ilman miestä mun ois varmaan heti painuttava töihin, tässä kodissa en varmaan asuis ja onhan se kaiken turva ja jakaja kumminkin :heart: . No, ei tästä enempää, kun sinne 33 sivulle kirjottelin.
Ja hihittelin noita kerhon uutisia :heart: :heart: .
Ja mitähän muuta. Enpä muista enää. Että niin tärkeetä juttua
. Meidän vauvan ihosta ainakin taisin muuten puhua, kun joku kyseli näppylöistä. Meillä niitä tulee ja menee ja ihmettelen, jollei sitten kun kiinteät aletaan, niin joku allergia ainakin löydy :| . Muuten Tampesterin kokoontujat näkikin, kun meillä vauvalla ollut aikas paha karsta, oikein sellanen paksu ja keltainen, jäk. Ja aina sitä raapii ja saa ihon auki. Nyt oon pari päivää hoitanut sitä Bepanthenilla ja kas kummaa, alkaa pää olla siisti
. Kumma rasva tuo Bepantehen ja olinpa tyhmä, kun en sitä tajunnut käyttää aiemmin :headwall: .
Henkka muuten, ootko mieheltäs kysynyt, tietääkö mun isukin
?
Jaapa jaa, jos menis vaikka vielä hetkes telkan ääreen
. Ja jo nyt
Yksäidille oikein hyvät biletykset huomiselle, kiva kun joku vielä jaksaa sellastakin :kieh: Vaikka muuten ajattelen olevani yhä ihan nuori, niin noissa biletysjutuissa taidan olla jo aika kalkkis :ashamed: . Kesällä kyllä suurinpiirtein kertaalleen ois kiva ottaa yks kunnon terassikierros vanhan ajan malliin
. Mutta saas nähdä lähdenkö ens kesänä vielä tuon neidin luota yhtään mihinkään
että sellanen kalkkis täällä.
Niin ja muuten siellä 33 sivulla puhuttiin ihanista Hennesin Kitty unipusseista. Eikös sellanen vois hyvin roikkua henkarissa lastenhuoneessa ja olla vaikka säilytyspussi pehmoleluille tms. Ne oli meinaan aika reiluja pusseja? Tahtoo mennä sellasen sittenkin ostaan, ja jos ei unipussille ole kerta käyttöä tai siis tarvetta, niin ainahan voi keksiä jonkun muun käyttötarkoituksen, vai mitä :kieh: ?!