LOKAKUISET 2007, UUSI YRITYS

Alkuperäinen kirjoittaja yksäiti84:
mamma3,kiitos... eihän sitä tiedä vaikka Pessi tykästyis vanhempiin tulevaisuudessa ;) ja oishan täälä yks vanhempikin hurmuri :whistle:

*muoks,onpas epäselvä kuva*
vanhassa vara parempi, as they say :D

Eikun naimakauppoja sopimaan, yhtä ihana hurmuri peetukin on :heart: =) Me halutaan molemmat :LOL:

Täältä sit tulee pari herrasmieheks kasvatettua nuorta miestä hakeen morsioita.. :D
Ja jos vaan äitin opit menee perille niin naisia kunnioitetaan ja autetaan kaikessa... :p

Nyt nukkuun et jaksaa lähtee huomena bailaan!!!!!!!!!!!!1 B) siis suoraan suomeks sanottuna vetään tukan jumiin!!!!!!!!!!!!!Ja jeeeee,mun hame mahtu mulle päälle,vielä paitaa penkoon tuolta vaatehuoneen perukoilta.

Nan2 :ssa on vaan hiukkasen enempi rautaa, kuin siinä ykkösessä. Sama juttu Tutteleissa. Kysäisin kanssa neuvolassa tuosta, pystyy suoraan vaihtamaan ykkösestä kakkoseen siinä 4kk ikäisenä. Ei tarvi esiim. totutella tms. Meillä Eemil juo sitä jo.

Meniköhän toi sivu 33 tukkoon, kun kirjotin sinne parit pitkät pätkät :whistle: . Siihen turinoinkin noista miehistä ja paljon samaa ajattelen kuin Mamma3. Miehen poissa ollessa kaikki menee hyvin, yhteentörmäykset ja ketutukset on aina sillon, kun mies on paikalla "sekottamassa kuviot" vai lähinnäkö mun odotukset :ashamed: Kumma ja harmillinen juttu sinänsä. Toisaalta taas kiva huomata, ettei ne oo vaan yksin mun odotukset, vaan samanlaisia fiiliksiä muillakin. Ja ei tuota ukkoa kumminkaan vaihtais, eikä kai ilmankaan osais olla. Vois olla terveellistä joutua kokeileen hetki ilman :/ ? Hui, aika pelottava ajatuskin :( . Ilman miestä mun ois varmaan heti painuttava töihin, tässä kodissa en varmaan asuis ja onhan se kaiken turva ja jakaja kumminkin :heart: . No, ei tästä enempää, kun sinne 33 sivulle kirjottelin.

Ja hihittelin noita kerhon uutisia :heart: :heart: .

Ja mitähän muuta. Enpä muista enää. Että niin tärkeetä juttua :LOL: . Meidän vauvan ihosta ainakin taisin muuten puhua, kun joku kyseli näppylöistä. Meillä niitä tulee ja menee ja ihmettelen, jollei sitten kun kiinteät aletaan, niin joku allergia ainakin löydy :| . Muuten Tampesterin kokoontujat näkikin, kun meillä vauvalla ollut aikas paha karsta, oikein sellanen paksu ja keltainen, jäk. Ja aina sitä raapii ja saa ihon auki. Nyt oon pari päivää hoitanut sitä Bepanthenilla ja kas kummaa, alkaa pää olla siisti :) . Kumma rasva tuo Bepantehen ja olinpa tyhmä, kun en sitä tajunnut käyttää aiemmin :headwall: .

Henkka muuten, ootko mieheltäs kysynyt, tietääkö mun isukin :whistle: ?

Jaapa jaa, jos menis vaikka vielä hetkes telkan ääreen :) . Ja jo nyt Yksäidille oikein hyvät biletykset huomiselle, kiva kun joku vielä jaksaa sellastakin :kieh: Vaikka muuten ajattelen olevani yhä ihan nuori, niin noissa biletysjutuissa taidan olla jo aika kalkkis :ashamed: . Kesällä kyllä suurinpiirtein kertaalleen ois kiva ottaa yks kunnon terassikierros vanhan ajan malliin :) . Mutta saas nähdä lähdenkö ens kesänä vielä tuon neidin luota yhtään mihinkään :LOL: että sellanen kalkkis täällä.

Niin ja muuten siellä 33 sivulla puhuttiin ihanista Hennesin Kitty unipusseista. Eikös sellanen vois hyvin roikkua henkarissa lastenhuoneessa ja olla vaikka säilytyspussi pehmoleluille tms. Ne oli meinaan aika reiluja pusseja? Tahtoo mennä sellasen sittenkin ostaan, ja jos ei unipussille ole kerta käyttöä tai siis tarvetta, niin ainahan voi keksiä jonkun muun käyttötarkoituksen, vai mitä :kieh: ?!

Jaahas että täällä katsotaan jo sulhoja ja morsiammia valmiiksi :D

Tässä tälläinen näpsäkkä neiti vm.-07

:LOL: Iltapesuille lähdössä :D ja juu...kuvassa sängyn takana rempsottaa seinä ja kaiken maailman putkia, se pistetään kyllä pikapuoliin kuntoon :ashamed: =) Tuntuu kyllä että tämä talo ei ole ikinä valmis.. :eek: :headwall:

Asiasta ihan toiseen...
Me ollaan aina naurettu että onpas Sara tuhdissa kunnossa jne, kun syö ihan hyvin. Kerran mun sisko vaan sairaanhoitajana sanoi mulle että ei kai Saralla ole turvotusta? No mä pistin sen ihan ton syömisen piikkiin. Kuitenkin mua hiukan huolettaa kun Saralla oli masu aikana jotain sydämen lisälyöntiä rv 30 paikkeilla, mutta ei siis enää sen jälkeen mitään. Eikä sydämen rakenteessa ollut mitään 4d.ssä eikä rakenne ultrassa jne. Kuitenkin hän hengästyy todella nopeasti kun on vatsallaan, eikä jaksa olla kauaa masullaan vaikka tykkää olla. Vaikka kuinka harjoiteltais sitä, niin siltikään ei jaksa :| Meillä on kyllä 6.3. lääkäri neukussa,mutta kysynkin että hengästyykö teidän vauvat masulla ollessaan?
En muista noista isommista että niillä olis ollut mitään hengästymisiä.
Sara hikoileekin paljon,mutta niin tuntuu täällä jotkut muutkin hikoilevan.
Eikä jotenkin jaksa edes yrittää sitä kääntymistäkään. Muutoin on kyllä pirtsakka päivisin.
Enkä hysterisoi nyt täällä, vaan ihmettelen :ashamed: =)

Me saatiin kans kaikki lapset hoitoon huomiseksi ja ajateltiin lähteä ihan bilettää :D Ja saadaan nukkua su pitkään! =)

Voe tuota Saraa! Ihana likka! Mäkin laittasin Mintusta niitä suloisia kuvia, mut en jaksa ikinä tota kameraa kytkeä... :ashamed:

Milli, vastaan nyt rehellisesti, vaikka harmittaa kun jos sulle tulee huolta. Mut just tänään miehelle sanoin et Mintun massullaan oloaika pitenee päiväpäivältä ihan silmissä. Eli viime viikolla eka kerran kääntyi, ja nyt jaksaa olla jo toistakymmentäminuuttia massullaan. Eikä kyllä hengästy... Mut toivotaan että sara vaan on pikku punkero joka on hoksannut että mitäs tässä ite mitään tekemään, kun toi äiti tekee kuitenkin kaiken mun puolesta :heart: :LOL: Ja kiva et teillä on pian lääkäri, niin saat sielläkin asiasta jutella. Ja ihanaa huomista iltaa teille, ja myös yksäidille!! Mä olin lauantaina ja kotona kello viis, ja olisin ihan valmis lähteen huomenna taas :LOL:

Mies lähtee huomenna Jyväskylään ja tulee su, ihanaa kun saa olla Mintun kans kaksin, Anni menee mummolaan :) Annia nyt en siis kaipaa pois, mut siis että saa olla lapsen kans vaan, ja itsekseen... Paitsi pitänee tota kehuakin, tänään on kuullut lauseet "hani, mun pitää antaa sulle ens viikolla pari vapaapäivää ja iltaa kun oot ollut niin paljon lasten kans" (on ite ollut kärppäpeleissä jne) ja kun sanoin et ois ihana päästä Lindexille ostoksille, sanoi "tottakai meet, mut älä ihan kaikkia rahoja tuhlaa". Niin, Susa, kävin jo Lindexillä, mut se on ihan toinen tarina se... :whistle:

Nyt suihkuun ja nukkumaan. :wave: :hug:

Milli Aivan ihana emäntä tuo Sara :heart: näin kuvasta katsottuna ei tuo minusta turvotukselta näytä vaan normaalilta vauvan pyöreydeltä.. Hengästyminen johtuu varmasti vain siitä että Sara on isompi kokoinen ja vatsallaan olo on hieman tukalampaa. Mutta hyvähän se on kysyä ammattilaisen mielipidettä :D Meillä Ilona ei viihdy kovin pitkiä aikoja mahallaan eikä käänny vielä mahalta selälleen tai päinvastoin muuten kyllä liikkuu mahallaan ja selällään ollessaan..

No ´huhhuijaa. Päivän oon ollu pois niin on ketjut miltei nurin ja sivutolkulla tekstiä. Sit jos oisin tässä päivän kököttäny, niin olis ollu hiljasta kun huopatossutehtaalla :D
Olihan päivä. onneksi on ilta :whistle: oon siivonnu, meillä käyny vieraita (ja sama sotku, ellei pahempi odottaa huomista, jippii) ja sit tossa illansuussa käytiin pokkaamassa kyläyhdistykseltä rahaa. Halusivat muistaa viimevuonna syntyneitä lapsia ja heidän perheitä. Ihan oli paikallislehtikin paikalla. Ottivat meistä kuvia ja jututtivat. Että julkkiksia ollaan :D Meidän linssiludet esikoinen että pikkuisäntä olivat niin lumoutuneita kamerasta, että ihan huvitti kameramiestäkin. Saa nähdä mitkä virnistykset on löytäneet tiensä lehteen :whistle:
Kiitos pepisa kuvanlaitto-ohjeista. Vaikka en kyllä vieläkään saa noita kuvia profiiliin enkä kerhon puolelle. tulee vaan teksti että internet explorer ei voi näytttää www-sivua. Tai ainakin jotain sinne päin.. voi torakka! En siis osaa mitään...
Kokeilenpa ihan huvikseen että osaankos näin...

vesi
annetaan aina soseiden jälkeen ja kipeänä ollessa tai puklauksen jälkeen
tyyny
meillä on ollu käytössä jo 2kk ja on erinomainen juttu
kummeista
mulla on yksi ihana 2,5v kummi tyttö,muistan häntä jouluna ja synntäreinä lahjoilla ja nimppareina kortilla..ja käyn heillä sillon tällön..
anttonilla on 5 kummia joista 3 on aktiivisia..2 ei ollut ristiäisissä (eivätkä ilmoittaneet että eivät tule) eivätkä ole kertaakaan käyneet anttonia katsomassa vaikka matkaa meille olisi heiltä vain 60km,musta on aika surku homma anttonia kohtaan :'(

just tuossa potut keitin huomista ruokaa varten..
antton laittaa annikalle terkkuja ja kuolaisen pusun,kerta sannikin liehittelee muita poitsuja :LOL: ihana kuva millin "tuhdista" typystä ja tietysti peetusta ja pessistä ja muillakin ihania kuvia,en vaan muista kellä :D

hitto ku mua nyt hävettää ko luulin lenniä tytöks :ashamed: en varmaan saa yöllä unta ku mietin..
on se kyylä komea POIKA..ihana pikku kikkara tukka takana :D anttonillakin oli vauvana kikkara tukka,nyt suora ku mikä,ja äippä aina kylvyn jälkeen tekee jakauksen keskelle :LOL:

dogtor eihän tuo mitään :D Kävin korjaamassa pojan vaatetilanteen ja kävin shoppaamassa henkkamaukalta poitsulle viidellä kympillä poikienvaatteitasen saunan uuniin heitetyn punaisen paidan tilalle :whistle: Pitihän miun tilanne korjata. Eikös niin. Onhan se uskottava selitys miehellekin... onhan?? :whistle: :/ :D

No ni. Minä kun ajattelin palstailla tämän illan niin pikkusisko pölähti kylään ja kertoi eronneensa :( Oli kyllä tosi surkeena, reppana. Minä koitin lohduttaa että vielä se on helppoa (voiko se ikinä olla?..) tuo eroaminen kun siihen ei liity lapsia, jaettavaa omaisuutta jne. Siskolla on siis ikää 19vee. Useampivuotinen suhde oli kuitenkin jo takana...Noh, onneksi hän on nuori ja nätti niin ei pitäis seuran hakemisen olla hankalaa.

Pakko muuten teille laittaa kuvaa miten meillä yks päivä ulkoiltiin tuon vanhuksen kanssa. Minähän jo aiemmin uhkailin ostavani jonkun sisaristuimen vaunuihin tuolle elukalle, mutta huomasinkin toissa päivänä että meneehän se näinkin :D

(klikatkaa isommaksi)

Tämmönen veijari tuo meidän Raksu... On se vanhentunu kun ennen jaksoi loputtomiin juosta ja riehua, mutta nyt tulee aina n.4 kilsan kohdalla väsy, mutta hätä keinot keksii :D Laitoin vaan sadesuojan tuonne pohjalle niin ei mene tassut rei'istä läpi.

Jaaha, pitäskö mennä nukkumaan... Taidanpa mennä kun kerran taas saa nukkua vapaayöunosia miehen ollessa "yövuorossa" :D

Oikein kauniita unia kaikille!

:heart: R

Ai nii, Ei vettä, ei Nan2 ja ei tyynyä kun neiti pyöri ja nukkuu joskus naama vasten patjaakin :eek:

Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
mammoliino
Pakko oli kaipailla, kun viimeks oon kuullu sinusta sillon, kun läksit tunkemaan paperia liikunnanopettajan piliin...
...siis pilliin... :LOL:
Ja kun mulla on se "vihaa miestäsi"-viikko menossa :kieh:
voi,voi mileko onko sulla taas se mielessä kun tuollaisia kirjoittelet. Paha olisi paperia toisen piliin tunkea......... :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Kuule milekon sisulla sekin onnistuis :LOL:
totta puhut siskoseni

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Minulta onnistuu mikä vaan, kun oikein ärsyttää :kieh: :LOL:

Minun tytöillä on kanssa noita ihania kummeja ja sitten sarjassamme EVVK...

YOdottaja: Vedestä Sanni ei tykkää, tyynyä en oo vielä laittanu ja Semper2 meillä oottaa kaapissa.

Tuuti Kutsu tuli. En tiedä joutaako sinne, kun ois sit jo neljäs kerho...
Ja pakko oli ilmeisesti siitä kakusta muistuttaa...

Toivotaan Kyllä ne kuvat pitäis sillon näkyä Piitulla jos kone on niin ilmottanu. Jos kuvat ois liian isoja, niin niitä ei hyväksyttäs.

Ja te jotka ootte miehiä ymmärtäny ja vähän kehunukkii, niin sillee ei saa tehdä! Minä haluun olla siinä uskossa, et miehet on syypäitä kaikkeen ja niitä saa haukkua niin paljon kun huvittaa...

Meidän tän päivän tapaamiseen on tulossa mun lisäks vaan MaMa ja Ruusumaria...
Lisää kaivattas porukkaa...

Miks minä en pääse ikinä mihinkään kutsuille jossa vois jotain ostaa!!!

Yksäiti Meiltä löytys morsmaikkuja molemmille pojille. Ja jos äitiinsä ovat tulleet, niin lapsia tulee... :D

Meillä meini viime yö huutaessa, kun Sanni on vuorostaan kipee. Raukkaparka on ihan tukkonen. Vanhin tytöistä on kans flunssanen, eli meillä ollaan hiihtolomalla sit kipeitä...
...taas |O
Mut siitä huolimatta aion tänään sinne Huviretkeen lähteä !

Alkuperäinen kirjoittaja yksäiti84:

Löytyskös mein pystytukka Pessille morsian... ;) mielellään sit sellanen kelle sais siunaantua paaaaaljon lapsia,tää mamma haluaa paljon lapsen lapsia tulevaisuudessa :whistle:
Pojille paineita...
kyl noilla vehkeillä onnistuu :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
(sori ku en mahda ittelleni mitään) :ashamed:

Yhteistyössä