LOKAKUISET 2007, UUSI YRITYS

Alkuperäinen kirjoittaja henkka81:
epistä...mäki haluun pistää meijen hurmurista kuvan,mut en osaapienentää :ashamed:
Ööh, osaisinkohan miä neuvoa... elikkä *pitää kokeilla samalla itse*
Avaa haluttu kuva paintissa tai halutun kuvan kohdalla napauta hiiren oikeaa painiketta->valitse avaa sovelluksessa ja sieltä paint

Kun kuva on auennut siellä niin napsauta ylhäällä olevaa kohtaa KUVA -> venytä tai viistota ->vaaka ja pystykohtaan joku alle 100 oleva luku esim. 50 ja sitten ok. Ja sitte tallennus

Tai ainakin noin miä noita kuvia pienennän

LillaStina: Onkos mulle tulossa niitä pesuaineita? Oon ollu pois koneelta pari päivää, ihan pihalla taas kaikesta. Ei millään pääse taas kiinni teitin juttuihin... Onkos mitään erityisen tärkeetä tapahtunut jollekin?? ;) :whistle:
Nyt aamukahveelle :wave: :wave:

Mun alaosasto ratkeaa |O siis ihan julmetut nää mahakivut. Pitääköhän mun hommata pillerit vielä st:n lisäksi :headwall: Hulluks tuun jos ensin kärsin helkatinmoiset menkkakivut ja parin viikon päästä taas nää puolen välin kivut :kieh:

Huomenta! :wave:

Meillä nukuttiin oikein hyvin viime yönä. Herättiin vasta vaille kasi ;) Tais olla jotain tekemistä sen eilen illalla syödyn kaurapuuron kanssa... äippä tahtoo lisää tollasia öitä :p

On tosi hienoja kuvia taas laitettu tänne.

pikkumyy teil on kuvassa samanlainen lelu kuin meillä. :D Meillä vaan sillä ei tykätä leikkiä, lentää nopeasti pois tieltä :LOL:

mileko mielelläni tulisin, mutta matka taitaa olla vähän pitkä.... :LOL:

Tuutilulla
Kannattasko lekurille mainita asiasta? Onko sulla aikasemmin ollu tollasta?
Mulla synnytyksen ja st:n jälkeen kanssa nuo menkkakivut ja puolivälin kivut voimistuneet ja vuodot on ihan järkkyjä. Pariin ekaan päivään ei tarvii mihinkään lähtee, kun ei mitkään suojat pidä. Tuplavarmistuskii on iha yhtä tyhjän kanssa |O

LS Eiku hurautat tänne vaan. Matkasta viis :LOL:

Piti minunnii kommentoida noita kuvia.
Tosi söpösiä on kaikkien vaavit. Sannilla rupee olemaan vaikeuksia valita ja sulosia kilpakosijoita tuppaa olemaan ihan liikaa. Pitänee äipän puuttua asiaan... :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Tuutilulla
Kannattasko lekurille mainita asiasta? Onko sulla aikasemmin ollu tollasta?
Mulla synnytyksen ja st:n jälkeen kanssa nuo menkkakivut ja puolivälin kivut voimistuneet ja vuodot on ihan järkkyjä. Pariin ekaan päivään ei tarvii mihinkään lähtee, kun ei mitkään suojat pidä. Tuplavarmistuskii on iha yhtä tyhjän kanssa |O
On mulla ennenkin ollut näitä järkyttäviä puolen välin kipuja mut täytyy sanoa että kyllä on tän viimisimmän muksun jälkeen pahentuneet entisestään :/ Samoin menkkakivut ja vuoto :headwall:

Jotain hyötyä aikoinaan oli tuosta puolen välin kivuista, pojat saivat aika helposti alkunsa kun tiesin otollisen ajankohdan :whistle: :LOL: Vaikka oltiinkin niin pirun kipeitä mut kuume oli kovempi

Voi hitto vieköön :LOL: Googletin st:sta tietoa kun minuu jäi häiritsee mitä sille munasolulle sitte tapahtuukaan ja löysin jutun noista mulla olevista klipseistä.... Siellä lukee purkamisesta :whistle: tottahan se piti lukea :LOL:

http://www.sterilisaatio.fi/

*pois minun päästä moiset ajatukset pois, pois, pois.... :headwall: * ei nyt eikä tulevaisuudessa... :ashamed:

Iltatähti ois kyllä ihana :whistle: Mut minut tietäen mulla ois sitte tähtitaivas :ashamed: ikuinen kuumeilija :ashamed: :headwall:

Piituli eti jo se halko ja tuu kolauttaa |O tai oikeestaan säästäkää siitä milekon männystä pari pätkää mun päähän :whistle:

Vilma-Onni, täällä ainakin ton Mamma3 kans ollaan ooteltu tietoa niistä lastenvaatekutsuista! Minkälaisia, minkä nimiset ym olikaan? Josko löytyis jotain nettisivuja, josta käydä kurkkimassa...Onneks on löytyny mulle kohtalotoveri noitten vaatteitten suhteen...Mamma3 tunnusti myös olevansa vaatehullu... :saint: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Hemuli-76:
Vilma-Onni, täällä ainakin ton Mamma3 kans ollaan ooteltu tietoa niistä lastenvaatekutsuista! Minkälaisia, minkä nimiset ym olikaan? Josko löytyis jotain nettisivuja, josta käydä kurkkimassa...Onneks on löytyny mulle kohtalotoveri noitten vaatteitten suhteen...Mamma3 tunnusti myös olevansa vaatehullu... :saint: :D
Mä jossain kerroin niistä...
No, ne oli siis englannista tilattuja vaatteita ja aivan ihania etenkin tytöille. Mitään tuotenimeä niillä ei ollut (kuten esim. L&B)
Hinnat edulliset. Ei taida olla nettisivujakaan. Myyjä asuu Valkeakoskella ja tulee meille keväämmällä pitään esittelyn. En tiedä onko muualla Suomessa, voin kysyä siitä. Te tyttöjen äidit ostaisitte tangot tyhjiksi, jos pääsisitte kutsuille ;) Keväällä pitäs olla sit enempi pojille vaatetta. Kallein vaate oli 22?, semmonen "karkkijuhlamekko". Oli erilaisia farkkuja, hameita, asuja eri ikäsille. Ihania vauvanvaate-settejä.... Ostin vain kaksi ruokalappua (joista toisen pilasin kuivausrummussa :headwall: :headwall: :headwall: )
Veljentytölle ostin "tunikan", maksoi 9?.

Semmosta siis siellä.

Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma-Onni:
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
V-O odottelin tämän viikon, että kuinka moni niitä tilasi loppujen lopuksi. Teen tilauksen just nyt... Eli kestää vielä vähän aikaa :D
Juu, ei kiirusta, sain jo pikkasen vanishillakin pois tahroja, en tosin kaikkee...
Mites se maksu?
Lasku tulee paketissa...
Ok, jään siis odottelemaan.

Huomenta kaikille!
Tààllà jàlleen hyvin nukuttu yò takana, ihanaa =) Jotenkin nyt kuitenkin tuntuu ettà tyyntà myrskyn edellà... Eli jotenkin en usko ettà jatkuu nàin mukavasti kauaa.. siis nukkumaan 8 maissa ja heràtààn samoihin aikoihin aamulla...

[/b]milli aivan alyttòmàn sòpò pullero vauva teillà! En vielà huolestuisi siità kààntymis hommasta tai muutenkaan liikkumisesta kun vauva on kuitenkin tukeva, niin hàn tarvitsee enemmàn aikaa ettà jaksaa kannattaa painoaan. Meidàn perheessà oli kanssa muutama tukevampi tapaus ja heidàn liikkuminen alkoi aina myòhemmin.. Meidàn muru hengàstyy vàlistà kun rupeaa oikein tosissaan riehumaan, siis potkimaan ja kàsiààn heiluttamaan..

Topsy2 20 minuuttia kerrallaan vatsalllaan!!! Ei onnistu meidàn annikan kanssa... 3 minuuttia varmaan jaksaa maksimissaan ja sitten naama painuu mattoon kiinni..

tuutilulla nàytin noita sun tekemià nukkekoti juttuja meidàn iskàllekkin kun ovat niin mahtavia! Oli samaa mieltà meidàn kanssa ettà olet taiteilija! :)

En ehdi nyt tàmàn enempàà kuulumisia kirjoittelemaan, ostoslistan teko kutsuu ja annikan jumppahetki :D (olen muuten opettanut meidàn murulle vaippa laulan ja sitten lopussa neidin pitàà nostaa pylly ylòs.. ja ihan oikeasti toimii! :) ) Kiva kun voi jo kommunikoida enemmàn lapsen kanssa =)

Huomenta :)

Vilma-Onni, kiitos tiedosta, mut kyseleppä viel oisko niistä kuvia netissä tms. Jos myyjiä ei muualla ole, niin aattele et sä voisit kerätä täältä meiltä tilauksii ja sit tilata ne "omissa nimissä" siel kutsuillasi, niin saisit varmaan aikas kivat emännänedut :D Sit postittelet meille niitä :)
Mua jäi kyl noi nyt vaivaamaan... :whistle: Täytyy varmaan noiden vaatteiden puutteessa mennä tätä harmitusta purkamaan huutikseen ja henkkamaukan sivuille :whistle: :LOL: Ostaa vähän vaatetta harmitukseen :LOL:

LillaStina, siis puhuitteko te amwayn tahranpoistajasta vai mistä?? Muistelin niin...ja jos oli niin, niin oliko kyse siitä suihkeesta vai siintä jauheesta? Säkö myyt niitä? Mulla on tota suihketta ja mä en saa sillä paljoo mitää pois, vaikka kaikki sitä kehuu et sillä kyl lähtee pinttyneet öljytarratkin :headwall: Ja toinen juttu et jos laittaa sitä suihketta tahraan ja sit koneeseen muun pyykin joukkoon, niin kaikki pyykit sit "tuoksuu" sille :whistle: Mitähän mä teen väärin |O

Mut hei, jopas oli uutisii kerhossa :eek: Mut täytyy painuu sinne jutskaamaan siitä aiheesta =) WAU!! :D

Joo, kohta se tuutis menee sterilisaation purkuun ja on kohta pieniinpäin...kylläkyllä, sanokaa mun sanoneen :D :LOL: Hyvä kun näitä ikuisia vauvahaaveilioita löytyy muitakin kuin mää :ashamed:

Rontilla oli taas samat aatokset noista miehistä, kyllä pisti oikein hymyks taas :D

Mut nyt imuroimaan... :wave:

mamma mä myyn niitä joo. Mun mielestä se oli Hemuli, joka kehus sitä suihketta. Mä käytän itse sitä jauhetta, joten en tiedä siitä suihkeesta tai sen tehosta. Mun mielestä (siis jos oikein olen ymmärtänyt...) ohjeiden mukaan sitä pitäis suihkuttaa vaatteisiin ja antaa imeytyä vähän aikaa ja koneeseen ja kone päälle. Ja pitäis lähtee öljyt ja kaikki pois. Jauhetta käytän itse sen takia, kun sitä voi käyttää liotuksessa apuna. Minä en välttämättä saa konetta pyörimään jokaisen tahratun vaatteen jälkeen. Siihen olen itse ollut erittäin tyytyväinen.

Heidi me ollaan aloitettu toi "körö körö kirkkoon, papinmuorin penkkiin...". Siinä hyvin huomaa miten noi lapset oppii sen hyvin. Eemeli yhden kerran jälkeen alkoi jo odottamaan tippumista ja nyt ei millään meinaa jaksaa odottaa koko lorua loppuun.... :LOL:

Yhteistyössä