LOKAKUISET 2007, UUSI YRITYS

Mamma3 meijen ukko ottais minust eron jos alkaisin purkamisia ehdottelemaan :/ :D Saahan sitä haaveilla ja ainahan tuossakin on se pettämisriski :whistle: Illalla tavotin itteni istumasta sängyn laidalta ja tuijottamasta nukkuvaa pienokaista :heart: Ihan itkut tuli kun ajattelin että sain kun sainkin vielä sen prinsessan :heart: Ja suht. rauhallisen sellaisen :D

Niin ja jos purkamisesta alkaisin puhumaan niin suku kiikuttais minut niska-pers otteella hoitoon :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Mamma3 meijen ukko ottais minust eron jos alkaisin purkamisia ehdottelemaan :/ :D Saahan sitä haaveilla ja ainahan tuossakin on se pettämisriski :whistle: Illalla tavotin itteni istumasta sängyn laidalta ja tuijottamasta nukkuvaa pienokaista :heart: Ihan itkut tuli kun ajattelin että sain kun sainkin vielä sen prinsessan :heart: Ja suht. rauhallisen sellaisen :D

Niin ja jos purkamisesta alkaisin puhumaan niin suku kiikuttais minut niska-pers otteella hoitoon :LOL:
:LOL: No käyt salaa teettämässä sen purkamisen ja sit sanot ukolle et hups, se petti :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
mamma mä myyn niitä joo. Mun mielestä se oli Hemuli, joka kehus sitä suihketta. Mä käytän itse sitä jauhetta, joten en tiedä siitä suihkeesta tai sen tehosta. Mun mielestä (siis jos oikein olen ymmärtänyt...) ohjeiden mukaan sitä pitäis suihkuttaa vaatteisiin ja antaa imeytyä vähän aikaa ja koneeseen ja kone päälle. Ja pitäis lähtee öljyt ja kaikki pois. Jauhetta käytän itse sen takia, kun sitä voi käyttää liotuksessa apuna. Minä en välttämättä saa konetta pyörimään jokaisen tahratun vaatteen jälkeen. Siihen olen itse ollut erittäin tyytyväinen.

Heidi me ollaan aloitettu toi "körö körö kirkkoon, papinmuorin penkkiin...". Siinä hyvin huomaa miten noi lapset oppii sen hyvin. Eemeli yhden kerran jälkeen alkoi jo odottamaan tippumista ja nyt ei millään meinaa jaksaa odottaa koko lorua loppuun.... :LOL:
Voiko sen jauheen laittaa siis koneeseen? Vai miten se toimii?
Tolla suihkeella mä saan vaan tuoreet tahrat pois
:headwall: mä en varmaan osaa sitä käyttää jotenkiin, kun eräs ystäväkin oli saanut vanhat pinttyneet auton öljyrasvat takistaan pois :whistle:

Meillä kans vähän on koitettu loruilla ja laulella. Noi isommat osaa monta kivaa juttua, niin nekin sit hoitelee sitä puolta jos mamma ei ehdi =) Lapset muskarista oppineet kaikkee uutta kivaa viel.

Vettä meillä annetaan suun huuhteeksi muutama kerta päivään. Sitten kun alkaa kiinteet, sit tietty joka ruokailun jälkeen.
Tyyny ei viel oo käytössä. Vois kai senkin jo kohta ottaa.
Liikkumisesta, meil liikutaan sen verran että navan ympärillä pyöritään ja kääntymiset onnaa molemmin puolin(selkä-masu, masu-selkä) ja yritys eteenpäin pääsystä on kova!!!
=) Toivottavasti ei lähde viel aikoihin liikkeelle :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja MaMa74:
Meillä Ilona simahti just, saa nähä miten pitkään nukkuu.. Jos neiti ei tosta ala heräillä ajoissa niin tämä mamma tulee yksin sinne tapaamiseen..(enpäs ole missään ollukkaan ilman Ilonaa...)
Enkä lähde nyttenkään ilman neitiä..Ilona päätti ottaa vaan pienet elvyttävät unet, no jospa nukkuis sit ton matkan Kuopioon.. Nähdään mileko asemalla sit noin 13.45 :wave:

Minäkii istuskelen iltaisin pinniksen vieressä ja itkee tihrustan :ashamed:
Minä en vaan sitä prinssiä saanu :'(

Siitä huolimatta Tuutilulla tuollaset linkit on EHDOTTOMASTI KIELLETTYJÄ!!!!!!!!!!!! |O

MaMa näämme siis ... :wave:

Mammoliino Taitaa koirakin tykätä tuollaisesta matkustamisesta. Näkee maisemia rasittamatta itseään :D Meidän koiruli on vielä niin nuori ja energinen, että olen lähinnä pohtinut voisiko sen valjastaa tuohon vaunujen eteen... taitaisi vaan vaunut saada sen jälkeen turhan kovaa kyytiä.

Miun äiti kertoi, että mie olen matkustanut samalla tavalla pienenä. Vaunujen tavarakorissa. Miun 1½ vuotta nuorempi veli nukkui vaunukopassa ja mie ängin itseni viltin kanssa vaunujen alle. Sillain oli sitten kärrytelty puistoon yms. Ei taitas näiden nykyisten vaunujen alakorit kestää moista :D

Jumppahetki hoidettu kunnialla loppuun ja neiti sammui sànkyyn :)
Tààllàkin muuten itkeskellààn... Eilen illallakin rupesi àidillà alahuuli vàpàttàmààn kun juttelin miehen kanssa annikasta ja siità kuinka se nykyààn katselee mua niiiin rakastuneilla silmillà.. Nykyààn sàngyssàkin kààntàà pàànsà ja hymyilee ja katselee mua ja tyòntàà kàtensà pinniksen vàlistà ettà saa pitàà àitià kàdestà kiinni ennen kuin nukahtaa :heart: On se vaan niin mahtava tunne kun joku rakastaa noin paljon ja noin puhtaasti :heart: :heart: Ja joskus ihan oikeasti tuntuu niin kuin olisin odottanut neitià koko elàmàni ja mulle olisi jo joku sanonut etten ikinà lapsia saa ja annika olisikin ollut kauan kaivattu lapsi.. Asia ei siis oikeasti ole niin, ei ole ikinà ollut mitààn syytà miksen muksuja olisi voinut saada, mutta tulee vaan sellainen tunne :| Jumalan lahja meille :heart: Hitsit nyt rupeaa taas itkettàmààn :D Kyllà on vaan hassu tàmà naisen luonne.. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Heidi25:
Tààllàkin muuten itkeskellààn... Eilen illallakin rupesi àidillà alahuuli vàpàttàmààn kun juttelin miehen kanssa annikasta ja siità kuinka se nykyààn katselee mua niiiin rakastuneilla silmillà.. Nykyààn sàngyssàkin kààntàà pàànsà ja hymyilee ja katselee mua ja tyòntàà kàtensà pinniksen vàlistà ettà saa pitàà àitià kàdestà kiinni ennen kuin nukahtaa :heart: On se vaan niin mahtava tunne kun joku rakastaa noin paljon ja noin puhtaasti :heart: :heart: Ja joskus ihan oikeasti tuntuu niin kuin olisin odottanut neitià koko elàmàni ja mulle olisi jo joku sanonut etten ikinà lapsia saa ja annika olisikin ollut kauan kaivattu lapsi.. Asia ei siis oikeasti ole niin, ei ole ikinà ollut mitààn syytà miksen muksuja olisi voinut saada, mutta tulee vaan sellainen tunne :| Jumalan lahja meille :heart: Hitsit nyt rupeaa taas itkettàmààn :D Kyllà on vaan hassu tàmà naisen luonne.. =)

Ja nyt Heidinkii pittää minua itkettää...
Nätisti kirjotit :'(

Minä aikoinaan olin varma, etten lapsia saa, kun exän kanssa 5 vuotta yritettiin ja tään nykyisen kanssa tuota kolmosta yritettiin 2,5v ja tärppäs sitten Clomifenin avulla.
Jos ei st:tä ois tehty (siis putket katkaistu JA poltettu) niin voisin kuvitella oireiden perusteella odottavani...
Sellanen jännä pahoinvointi ja herkkyys...
...eivät oo tavallisia mulle =)

Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Alkuperäinen kirjoittaja Heidi25:

Ja nyt Heidinkii pittää minua itkettää...
Nätisti kirjotit :'(

Minä aikoinaan olin varma, etten lapsia saa, kun exän kanssa 5 vuotta yritettiin ja tään nykyisen kanssa tuota kolmosta yritettiin 2,5v ja tärppäs sitten Clomifenin avulla.
Jos ei st:tä ois tehty (siis putket katkaistu JA poltettu) niin voisin kuvitella oireiden perusteella odottavani...
Sellanen jännä pahoinvointi ja herkkyys...
...eivät oo tavallisia mulle =)
Eemeliä "tehtiin" 4½ vuotta.... Ja vain IVF:nä tärppäs, joten kyll tää poju on toooosi ihana lahja meille!

Meillä on bongattu eka hampaan alku B)
Mies sen huomasi, kun poika jäysti kättä ja hää ihmetteli mikä siel tuntuu :D Löyty selitys miksi viime yöt on nukuttu niin huonosti. Ei tuo ole kiukkunen ollut, mutta tosi levoton kitinä-ähkisijä.

Meillä Juho tykkää olla kovasti masullaan, monesti tosi pitkiä jaksoja, ihan siis varmaan ainakin semmosia 20 minuutin pätkiä ja välillä paljon pidempäänkin. Osaa kyllä itse kääntyä selälleen masultaan, mutta sitten kun rupee suututtaan masullaanolo niin äitiä huudetaan silti apuun.

Meillä vettä juodaan vähän joka päivä, lähinnä siksi, että veden makukin olisi hyvä "oppia"
Korvikkeena meill tutteli, ja tutteli2 saa siirtyä vasta 6kk iässä joten sinne asti ootellaan.
Tyynyä meillä ei ole ja Juho ei varmaan tyynyn kanssa pystys nukkumaankaan, tänä aamunakin kun heräsin, niin poika oli niin, että pää oli siellä missä illalla oli jalat.. oli siis pyörähtänyt toisin päin. Tyyny ei siinä vauhdissa pysyis mukana.

Heidi, eikö olekkin ihana tunne kun toinen tahtoo ottaa kädestä kiinni!! juho ottaa mua kädestä kiinni aina kun sisälle käy nukkumaan ja yölläkin kun sujautan tuttia suuhun, niin jostakin se pieni käsi tulee ja nappaa minua sormesta kiinni. Hellyyttävää :heart: :heart:

Mä elän nyt päässäni pienessä kriisissä, mun pitäs puolentoista viikon päästä tietää palaanko syksyllä töihin, vai pidänkö vähän hoitovapaata. Aluks ajattelin, että töihin palaan heti äippäloman jälkeen, mutta nyt kun hoitopaikkaa pitäs ruveta kohta hakemaan, niin en mä enään tiiäkkään. Eilen kävin töissä kyseleen, että millon pitäs tulla kun meinasin kesäloman ja talviloman pitää äippäloman perään. Pomo lupas soitella reilun viikonpäästä. Tuli tosi paha mieli kun rupesin miettiin että pitäskö mun Juho laittaa syksyllä jo hoitoon.. Mä en nyt todellakaan enään tiiä mitä teen tän asian kanssa |O
Taijan hakee kupin kahvia jos se lohduttas

Voi hitto vieköön :LOL: Googletin st:sta tietoa kun minuu jäi häiritsee mitä sille munasolulle sitte tapahtuukaan ja löysin jutun noista mulla olevista klipseistä.... Siellä lukee purkamisesta :whistle: tottahan se piti lukea :LOL:

http://www.sterilisaatio.fi/

*pois minun päästä moiset ajatukset pois, pois, pois.... :headwall: * ei nyt eikä tulevaisuudessa... :ashamed:

Iltatähti ois kyllä ihana :whistle: Mut minut tietäen mulla ois sitte tähtitaivas :ashamed: ikuinen kuumeilija :ashamed: :headwall:

Piituli eti jo se halko ja tuu kolauttaa |O tai oikeestaan säästäkää siitä milekon männystä pari pätkää mun päähän :whistle:

No niin palautetaanpa se tuutis taas maan pinnalle.

tapaaminen meil meni kylmän kahvin merkeissä :D toinen kun istui niin toinen melkein pomppas ylös... ei myö neljän tunnin aikana kauheasti ehditty kumminkaan jutella... tää oli yleistä hälinää :D
Joo kokoajan oli jotain mitä piti tehdä tai katsoa tms. Ella kyllä piti huolen että silmät sai olla selässäkin, kun oli kokoajan jossain päin menossa, ei ollu hetkeäkään paikallaan.

Kakku oli todella hyvää, ja maukasta, ja kyllä se kahvikin meni alas vaikka kylmää olikin.

Ja suunnitteilla on että tavattaisiin taas jossain vaiheessa uudelleen.
:D

Pupu tervetuloa klubiin! :hug: Meitä on täällä monta jotka miettivät mitä ensi syksynä tekisi... Mulla nyt on onneksi armonaikaa vielä huhtikuun puoleen väliin, mutta eipä ole auennut toi homma vielä... Kaipa mä taidan jäädä kotiin kitkuttamaan. En millään haluisi laittaa eemeliä hoitoon vielä koko päiväksi.

empä meinannut tänne löytääkkään..oli uutta pinoo taas..rupesko edellinen tökkimään?mie oon pihalla ku lumiukko,eilen illalla ei jaksanut enää koneelle kampeutuu..taisin jo ysiltä ihan täysin nukkuu jo..ihme väsymys vaivaa..
ja sit tää saakutin hammas..tai siis se kolo joka siitä viisauden hampaasta on jälellä..miula maistuu suoraan sanottuna pska suussa,olen yrittäny ruutalla tunkee sinne koloon vettä,pessy hampaita,,sit kävin apteekista ostamassa sellasta purskutettavaa ainetta..mutta ei tunnu tehoovan,aina välillä sieltä pullahtaa tosi pahan makunen,maku suuhun...oikein oksettaa :eek: :x
pitää alkuviikosta soitella sinne hampilääkäriin et mitä teen,kun tosiaan koko ajan olo on et oksennus lentää..ja purkkaa tai jotakin väkevää karkkia pitää syödä ettei se pska maistu suussa...ei miun muistin mukaan sillo aikoinaan tällästä makua suussa ollu kun tuo edellinen viisauden hammas poistettii.ja särkylääkettäkin on saanu syödä.kun tuntuu että juilii vaan sitä koloa :eek: ja ympärystä.

venla on ulkona nukkumassa,tuolla onkin ihana keväinen ilma,ulostin nuo etätytöt kanssa ulos,kun koko aamun ovat jumittaneet sisällä..

nan2 olen antanut venlalle jo n.kk päivät,ei mitään oireita.
veden juonnista olen nyt antanut saunan jälkeen ja kiinteiden syönnin jälkeen..aika tyrmistyny ilme oli eka kerran kun hää pullosta imas,ja pirulauta se olikin jotakin muuta ku maitoa,suu levähti auki,ja vedet valu kummastakin suupielestä ulos.
mutta nyt ottaa jo ihan hyvästi ruan jälkeen muutaman hörpyn.

huomenta päivää..
meillä meni yö hyvin..antton nukahti noin 23.30 ja heräs syömään 08.30 ja jatkoi uniaan klo 12 saakka..ja yöllä ei rohissut nenu eikä hengitys yhtään mut sitten kun heräs,alkoi hirmuinen rohina,laiteltiin keittosuolatippoja ja imettiin molemmista sieraimista sellaset peukun pään kokoiset mällit,eli on meillä aika räkäinen kaveri :(

voi että kun minua ärrrrrsyttää kun ei päässy sinne kuopion tapaamiseen :kieh:
ja pikkumyy on meilläkin anttonille yhdet punaset housut ja sit vaaleenpunanen nallepuh bosy ja vaaleenpunanen/ruskee ratian body :D

Yhteistyössä