Meillä Juho tykkää olla kovasti masullaan, monesti tosi pitkiä jaksoja, ihan siis varmaan ainakin semmosia 20 minuutin pätkiä ja välillä paljon pidempäänkin. Osaa kyllä itse kääntyä selälleen masultaan, mutta sitten kun rupee suututtaan masullaanolo niin äitiä huudetaan silti apuun.
Meillä vettä juodaan vähän joka päivä, lähinnä siksi, että veden makukin olisi hyvä "oppia"
Korvikkeena meill tutteli, ja tutteli2 saa siirtyä vasta 6kk iässä joten sinne asti ootellaan.
Tyynyä meillä ei ole ja Juho ei varmaan tyynyn kanssa pystys nukkumaankaan, tänä aamunakin kun heräsin, niin poika oli niin, että pää oli siellä missä illalla oli jalat.. oli siis pyörähtänyt toisin päin. Tyyny ei siinä vauhdissa pysyis mukana.
Heidi, eikö olekkin ihana tunne kun toinen tahtoo ottaa kädestä kiinni!! juho ottaa mua kädestä kiinni aina kun sisälle käy nukkumaan ja yölläkin kun sujautan tuttia suuhun, niin jostakin se pieni käsi tulee ja nappaa minua sormesta kiinni. Hellyyttävää :heart: :heart:
Mä elän nyt päässäni pienessä kriisissä, mun pitäs puolentoista viikon päästä tietää palaanko syksyllä töihin, vai pidänkö vähän hoitovapaata. Aluks ajattelin, että töihin palaan heti äippäloman jälkeen, mutta nyt kun hoitopaikkaa pitäs ruveta kohta hakemaan, niin en mä enään tiiäkkään. Eilen kävin töissä kyseleen, että millon pitäs tulla kun meinasin kesäloman ja talviloman pitää äippäloman perään. Pomo lupas soitella reilun viikonpäästä. Tuli tosi paha mieli kun rupesin miettiin että pitäskö mun Juho laittaa syksyllä jo hoitoon.. Mä en nyt todellakaan enään tiiä mitä teen tän asian kanssa |O
Taijan hakee kupin kahvia jos se lohduttas