Topsy2, mitkäs vaatekutsut sulla on
Tää vaatehöperö heti kärkkymäs kun kuulee sanan vaate
Hemuli, joko säkin kiinnostuit
?? Koitetaan me tytöt pysyy pöksyissämme siihen saakka kun saadaan lisä infoa niistä lastenvaatteista
Voidaanhan me lohdukkeeksi jotain "pientä" ennen sitä ostaa
eikö juu
Niinukka, mulla vuosia sit poistettu viisauden hammas ja sama homma tuli mulle et p***a maistu suussa. Menin lekurille takas ja sielhän oli ruuan tähteitä :x Vaikka olinkin purskutellut suutani aina ruokailun jälkeen vedellä ja suuvedellä. lekuri vaan sanoi et ois pitäny arvata ja antaa suoraan mulle mukaan ruisku+sellasii taipusia "muoviletkuja" siihen. Niillä piti sit ruiskuttaa vettä sinne koloon että se huuhtoutui. Se oli ihan kamalaa se :x
Niin ja kunhan et kuules pieniinpäin olisi, jos selittämätöntä väsymystä..
=)
Marzyciel, tosta levolacista et meillä kakkonen aikoinaan tarvitsi levolacia. Aloitin pienellä annoksella, mutta kun se ei tuottanut tulosta, niin lisäsin sitä ja muistelen et melkein ton 10ml jouduin antamaan ennenko rysähti
Mut sit heti sen mahan toiminnan jälkeen vähensin annosta, ja ylläpitoannos meil oli sellanen teelusikallinen. Sehän on ihan ystävällinen tuote se levolac, et ei siitä pitäsi haittaa olla... Toivottavasti saatte avun. Me ainakin saatiin ja paljon parempi vaihtoehto oli kuin se kuumemittarilla härräys. Joku siitäkin väitti että voi "tottua" siihen. Levolaciin ei pitäisi tottumusta tulla.
Noista vanupuikoista pieni varoituksen sananen...tarkistakaa aina ensin et teil on kunnollisia puikkoja. Mulla meinas kerran korvaan jäädä se koko pumpuliosa
Ja täs kerran kaverilla luin seiskaa ja sielhän oli juttu kun jollekkin lapselle oli pienenä se vanu jäänyt korvaan ja kuulo oli menny. Vuosien päästä se pullahti sieltä kun lapsi oli sukeltanut ja nyt kuulee
Joissain vanupuikoissa on tosi huonosti se vanu kiinni :/ Ei silti, eiköhän se pyllystä kakan mukana pois tulis, mut ei mahtas kovin kiva olla jos jotain ylimääräistä sinne jäis :x
Tääl oli vielä äsken ihana kevätsää, mut ei o enää
Nyt tuulee ja lunta tupruttaa. Onneks ehdittiin auringonpaisteessa ulkoilla vähäsen. Ja sain imuroituakin. Nyt pitäs vissiin viel pyykit laittaa pyörimään. Päätä meinaa alkaa juilimaan, oisko ulkona pikku viima käynyt vaiko kahviako vailla vaan olen
Siispä kahvinkeittoon... vaikka eipä toi oikein maistus. Flunssan jäljiltä tökkii vissiin?