LOKAKUISET 2007, UUSI YRITYS

ruusumaria :LOL: kovia akkoja tuntuvat olevan,en taidakkaan uskaltaa seuraavaan tapaamiseen :LOL:
minttu on kyllä suloinen ja ihan on äitinsä näköinen..kepais anttonille jos minttu kelpuuttaa,ja jos sanni ja annika sen hyväksyy :LOL:

Mamma Me&I kutsut tosiaan :) www.meandfi.fi

Tilailin kaikkee kivaa, kuten myös muutkin. Ihania vaatteita taas, huokaus. Mintun just vein unosille, meni vähän myöhään kun katsottiin American idol ja kakattiin (minttu kakkas...), onko joku seurannut tuota? Mä katoin eka kerran, ja siinä jatkoon pääsi, olikohan nimi Michael, hieman kiharat "tahallaan sekavat" hiukset, lyhyet, raspiääni vähän... luoja mikä mies! Mintun kans kilpaa kuolattiin... tai sit Mintulla se johtui hampaista ;)

Nyt meen kärrään noi kirppis kamat autoon ja silittään viimeiset, mut roikun tässä varmaan koko illan kun Anni on mummolla ja mies Jyväskylässä.

Alkuperäinen kirjoittaja ruusumaria:
MaMalle vielä että Ilona on kyllä ihan huippusuloinen tyttö, passaa olla äitillä ylpeä :heart:
Ja dogtor, kyllä ne Mileko ja MaMa kivoja mammoja on (vaikka sainkin selkäsaunan) =)
Kiitos Ruusumaria kehuista ja kyllä äiti on ylpeä :heart: kaikista lapsistaan. Elä Dogtor huoli, yritetään Milekon kanssa olla ihmisiks ens kerralla :LOL:

Röyh!Tääläkin maha roikkuu ainakin polvissa.Paino on normaali mikä ennen raskautta mutta nahkareppuhan se tuossa vielä jököttää.Ei siihen hirveesti auta kun äskenkin söin rullakebabin ja litran jätskiä,eilen 700g irtokarkkia :ashamed: Nahkareppu kasvaa vaan.Pitäs saada aikaseks kuntoiltuun enempi :whistle: Joka ma alkaa laihutus ;)

Meillä tänää maisteltiin eka kertaa porkkanaa..ihan suht hyvin meni alas.Huomenna jos vaikka vielä paremmin.Sit huomasin et Ellalle pukkaa eka hammas.Terävänä valkosena piikkinä tullu jo ulos ikenistä pilkottamaan. Ostin Ellalle jo ekat aurinkolasit =) Innostuin samalla kokeilee kesähattuja...tässä neiti esittelee hienoa lippistään (joka tosin kesällä varmaan jo pieni)

Santti, mä ainakin lisäsin sut meseen :D eli jos Elina siellä heiluu ees taas, niin se oon mä vaan =)

Meinasin ottaa tänään muutaman, tai yhden olenkin jo ottannu :whistle:
Kohta mennään saunaan :D tai mä joudun varmaan yksin meneen kun Juho ei viellä oo yöunilla, mut isäntä hoitelee pojua niin äippä saa vähän rentoutua B)

On se niin kiva kun Juholle on jo morsianehdokas näin virtuaalisesti :D
Huomasin tuossa muuten että Saralla ja Juholla on sama syntymäpäivä, sekä myöskin Luka vauvalla :heart:

Nyt mie meen morjenstaan naapurin rouvaa tuohon rajalle :kieh:

Piituli Lenniä ei oo kukaan vielä huolinu.. Et jos likoille käy niin, meillekin käy :D Vai antaisko tuon pojan itte ettii... :whistle: :/
En oo antanu vettä, mut taidankin ruveta syönnin jälkeen tarjoomaan. Ei kai sen tarvii olla keitettyy jos kerta kiinteitäkin syö?? Eikä oo vielä siirrytty nannikakkoseen. Jospa seuraava satsi olis sit sitä. Tyynyä ei oo kun ei tuo isäntä pysy aloillaan sangyssä yhtään. Isäänsä tullu :D ELi tuleville morsiimmille tiedoksi, kantsii hankkii iiiisoo sänky jos tahtoo nukkuu :whistle:
Kummeistakin ollut puhetta. Esikoisella on 5 kummia ja kaikki on oikein loistavia. Ainakin tuntuu että niitä ihan oikeesti kiinnostaa mitä kummitytölle kuuluu. Lennillä taas..noh vielähän ne voivat tapansa parantaa :whistle:
dogtor Ei auta lepyttelyt. :D Pistin sen punaisen paidan pienten vaatteiden laatikkoon odottamaan seuraavaa tyttöä :kieh:
susa En nyt siitä miehisestä miehestä tiedä.. Tänäänkin kikatti ja räkätti kun tytöt isosiskolle. Niin ja ihan hirvee on puhumaan. Koko ajan äänessä. Eihän miehet normaalisti oo :eek:

Juu, kiitos Topsylle kutsuista. Oli aivan ihania vaatteita ja edelleen kaihertaa se roosa "kaakeleita" kuosi, äidille ja tyttärelle :/ Minä tosiaan olisin mielelläni jäänyt pidemmäksikin aikaa läyryämään, mutta ihan oikeaan aikaan kotiuduin. Suoraan sanottuna vauva huusi sängyssään, kun Anni oli käynyt herättämässä sen ja isäntä oli räjähtämin pisteessä vaikeasti nukutettavan vauvan kans. O :headwall: hiphei hurraa, äiti tuli ja pelasti tilanteen :D

Nyt pitää mennä miehen seuraksi viettämään lauantai-iltaa, ettei ihan yksin joudu tuolla istuskelemaan. Huomenna sitten aamusta kirpparille, jipiii =)

Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Juu, kiitos Topsylle kutsuista. Oli aivan ihania vaatteita ja edelleen kaihertaa se roosa "kaakeleita" kuosi, äidille ja tyttärelle :/ Minä tosiaan olisin mielelläni jäänyt pidemmäksikin aikaa läyryämään, mutta ihan oikeaan aikaan kotiuduin. Suoraan sanottuna vauva huusi sängyssään, kun Anni oli käynyt herättämässä sen ja isäntä oli räjähtämin pisteessä vaikeasti nukutettavan vauvan kans. O :headwall: hiphei hurraa, äiti tuli ja pelasti tilanteen :D

Nyt pitää mennä miehen seuraksi viettämään lauantai-iltaa, ettei ihan yksin joudu tuolla istuskelemaan. Huomenna sitten aamusta kirpparille, jipiii =)
Katjanna just tuli viestiä että voit tehdä muutoksia tilaukseesi kahden päivän ajan ;)

Yhteistyössä