Niin pitäskö mun paljastaa muille että Mama ja Mileko pieksivät minut(sen takia oon jokapaikasta kipeä) rajuja muijia
No nyt menit ja paljastit muilleAlkuperäinen kirjoittaja ruusumaria:Niin pitäskö mun paljastaa muille että Mama ja Mileko pieksivät minut(sen takia oon jokapaikasta kipeä) rajuja muijia
Kiitos Ruusumaria kehuista ja kyllä äiti on ylpeä :heart: kaikista lapsistaan. Elä Dogtor huoli, yritetään Milekon kanssa olla ihmisiks ens kerrallaAlkuperäinen kirjoittaja ruusumaria:MaMalle vielä että Ilona on kyllä ihan huippusuloinen tyttö, passaa olla äitillä ylpeä :heart:
Ja dogtor, kyllä ne Mileko ja MaMa kivoja mammoja on (vaikka sainkin selkäsaunan) =)
Kaikki komistukset on tervetulleita mukaanAlkuperäinen kirjoittaja dogtor:täytyy harkita pitääkö ottaa turvamies mukaan
Katjanna just tuli viestiä että voit tehdä muutoksia tilaukseesi kahden päivän ajanAlkuperäinen kirjoittaja katjanna:Juu, kiitos Topsylle kutsuista. Oli aivan ihania vaatteita ja edelleen kaihertaa se roosa "kaakeleita" kuosi, äidille ja tyttärelle :/ Minä tosiaan olisin mielelläni jäänyt pidemmäksikin aikaa läyryämään, mutta ihan oikeaan aikaan kotiuduin. Suoraan sanottuna vauva huusi sängyssään, kun Anni oli käynyt herättämässä sen ja isäntä oli räjähtämin pisteessä vaikeasti nukutettavan vauvan kans. O :headwall: hiphei hurraa, äiti tuli ja pelasti tilanteen
Nyt pitää mennä miehen seuraksi viettämään lauantai-iltaa, ettei ihan yksin joudu tuolla istuskelemaan. Huomenna sitten aamusta kirpparille, jipiii =)