LOKAKUISET 2007, UUSI YRITYS

joo niin on,arvaa pelottaako..usein onkin jompikumpi koira pisulla mukana :LOL: ja koiratki murisee sille hirveesti vaiks toi uros ainaski on ihan hirmusena menossa kaikkien ihmisten luo ku se rakastaa kaikkia..paitti tota outoo mummoo..

Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
juu täälläki melkistä 15 pakkanen..aika kylmä ulkona juu.

meillä asuu tässä sellanen ihan pimahtanut mummo,elää öisin,kulkee kesät talvet toppavaatteet päällä sellasta jännää kävelyä,örisee ulko ovella,siis kuuluu aina kun meet tupakalle nii murrrmurrrmurrrmurr,juu-u pelottaaa..ja se on ihan sen manaaja tytön näköinen ja tekee kaikkia outoja asioita kuten yöllä kopistelee mattoja niin että laittaa maton jätesäkkiin ja sitä rumpsuttaa ym..ja kesällä ainakin seisoi jokaisen etupihan ikkunan takana noin 5min ja taas siirtyi seuraavan asukin ikkunaan..
:eek: Kauheeta :eek: Ootteko te "valittanu" mihinkään tosta? Pelottavaahan toi on :eek:

ei olla..ja kun siellä käy päivittäin kotipalvelu,mut mun mielestä on ihan sairasta antaa asua tollasen yksin,ku ei sen luona käy muut ku hoitajat 2x päivässä ja neki vissiin vaan ruuan vie..
arvatkaas jos se jää yöllä vaik lukkojen taa ulos ja paleltuu hankeen..

Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
ei olla..ja kun siellä käy päivittäin kotipalvelu,mut mun mielestä on ihan sairasta antaa asua tollasen yksin,ku ei sen luona käy muut ku hoitajat 2x päivässä ja neki vissiin vaan ruuan vie..
arvatkaas jos se jää yöllä vaik lukkojen taa ulos ja paleltuu hankeen..
Kyllä mä jonnekki soskuun tai vaik sinne kotipalveluun yhteyttä ottasin ja kertosin mikä tilanne...mitä se mummo touhuaa y.m. jos ne vaik ei oo tilanteen tasalla.. oikeesti pelottavaa..

tosta tohtorin mummelista tuli mieleen.. lahessa asuu yks sellanen tosi vanha mummeli.. mitenköhän tän nyt selittäs.. siis lahessa on yks sellanen tooosi jyrkkä ja pitkä mäki, se mummeli asuu jossain siellä mäjen päällä, aamusta se kävelee siihen mäenreunalle (siinä hautausmaa, iso tie ja iso risteys. ) koko päivän se siinä seisoo kelissä kun kelissä. Se heiluttaa autoilijoille joilla on turvavyöt ja jotka ajaa nätisti, ne jotka ei käytä vöitä, niin niille se pui nyrkkiä...
Tossa esim juttua siitä, mä en osaa selittää, mut sääliks välillä kovin käy :|
http://kaksplus.fi/keskustelu/t940832

Onkos teijän kylillä mitään "kuuluisia" tai mitä lie..
lahessa on niitä olis vaikka muille jakaa.. sellanenkin ukko joka puhuu hatulleen, ai vitsi se on muuten hupasa mies, mulla riittäs varmaan tunnin tarina sen jutuista, istuttiin nimittäin kerran RUOKAravintolassa sen viereisessä pöydässä. Suu kävi sillä ukolla koko ajan ja vastapäisessä tuolissa oli sen HATTU... tarjos sille tupakkaakin ja kysy että juotko mitään, ai et, no minä otan ainakin... :kieh: :kieh:

pupu :LOL: meillä nyt on joku puli ja sit kyläpoliisi :) yks setä joka tietää jokaisesta kaiken..nii ja onhan meil sellanenki ukko joka harrastaa itsetyydytystä vähä jokapaikassa..siis esim r-kioski,kirjasto,kampaamo jne..

hitsin pimpulat,mulle iski tänään kans ihan kunnolla tuo räkis ja päähänki koskee ja menkatki alko :kieh: tuntuu et melkein pitäs sankko liimata jalkojen väliin..mitenkähän mä ens yön saan nukuttua?hitto vie..

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
PuPun hattumies oli mahtava :D ja toi lahden mummeli...erikoinen :whistle: Sit noi teidän kylien kuuluisuudet, huhuh, :D :LOL:
Tääl on paljon muitakin, just isännän kans muistellaan ja nauretaan vedet silmissä.. muutama näitä lahtelaisia on päässy karpoonkin.
Mä voisin oikeesti kertoa miljoona juttua noista, niillä on kivoja nimiäkin keksitty..
toi hattu mies on herra hattu, sitte täällä on rytmi rane ja kamparaimo sitte toi kärpäsenmäen mummo ja monia monia muita... :D
Onneks me muutettiin lahesta pois tähän viereiseen kuntaan, täällä ei oo ihan niin montaa hörhöä

Kyllä täällä meilläpäinkin kaikenlaisii hörhöjä on ja vuosien satossa on ollut...joidenkin kuistannuksella on hyvät naurut kyl saanut :ashamed: ilkee mä :ashamed: mut jotkut taas nostaa kylmät väreet pintaan :eek: Toi tohtorin mummo-juttu oli kyl tooosi pelottava...
tohtorille hyvät yöt, toivotaan et mummon ölinät ja kolinat ei valvota...hyyyi iiik... ja levollista unta toivotellaan flunssankin takia...

Muoks, kirjoitusvirheitä :ashamed: Nyt nukkumaan :wave: ÖITÄ!!!!

Huomenta mammat!!

Mä otin eilen 2 siideriä!! Kyllä se eka nous hattuun :whistle:
Meil oli kaveriperhe saunomassa ja syötiin tortilloja. Onni jakso keikkua vielä ysin jälkeen, kun vieraat lähti. Eero meni vähän sekasin, kun oli illasta vielä kovaa meteliä ja olikin sitten vellin aikaan itkunen. Rauhottu sitten mun syliin ja sain nukahtaan omaan sänkyyn, kun tuli hiljasta. Eli ei kovin usein iltavieraita meille. Onni ei aikanaan reagoinut mitenkään, oliko mekkalaa vai ei.
Eero siis herkempi nyt unissaan, kun ei nuku kylässäkään. Mutta, oli kiva ilta!

Mua harmittaa, kun en osaa teille sen parempaa infoo antaan siitä vaatehommelista. Ei saanu kuittiakaan kun maksoi. Olin sielä kutsuilla kaverin siivellä, eli emäntä ei ollut mulle kuin nimituttu.

Vähän kyselen neuvoja/vinkkejä: Miten matkustaa junalla vaunujen kera??

Oon ajatellut, jos lähtisin Tampereelle esim. junalla poikien kanssa. Mä en vieraassa kaupungissa juur suostu ajeleen... Eli Junalla olis kätsyä matkustaa. Onko kokemuksia??

Liikkumisesta: Eero kääntyy masulleen ja takas selälleen, inhoo vaan oloa masullaan.
Pyörii kyllä navanympäri. Sängyssä pyöriminen loppui, kun pistin sen makuupussiin maate.

Nyt aamupuurolle!! :wave:

Yhteistyössä