LOKAKUISET 2007, UUSI YRITYS

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
Alkuperäinen kirjoittaja MaMa74:
Onko kukaan vieraillu sisukas.net sivulla tai tilannu sieltä jotain? (Huom Tuutis! löytyy vaikka mitä kruunun kuvilla varustettua ;) )
Mikä telepaattinen yhteys? Mä olin juuri tuolla sivuilla surffailemassa :D Ihania juttuja, mutta aika kalleita...ale jututkin... :/
Juu, olis kaikkee ihanaa mut noi hinnat on kyllä tosi suolasia :ashamed:

PRKL isäntä tuli sit vatsatautiin.. päästiin me lahteen asti ja oltiin noin puoli tuntia kaverilla kunnes lähettiin takas himaan ku ei kierto vatsassa helpottanu...jos parin viikon päästä kokeilis uudeestaan.
olo on mitä mainioin ku ei oo krapulaa...
Julkkiksista... meijän porukoitten naapurissa asuu robin... vanhemmat varmaan tietää kenestä on kyse?!? "vuonna siis 65 65..." ja sen vaimo on meille jotain sukua.
Koskas me pidetään lahdenseudun tapaamiset?

Alkuperäinen kirjoittaja santti:
PRKL isäntä tuli sit vatsatautiin.. päästiin me lahteen asti ja oltiin noin puoli tuntia kaverilla kunnes lähettiin takas himaan ku ei kierto vatsassa helpottanu...jos parin viikon päästä kokeilis uudeestaan.
olo on mitä mainioin ku ei oo krapulaa...
Julkkiksista... meijän porukoitten naapurissa asuu robin... vanhemmat varmaan tietää kenestä on kyse?!? "vuonna siis 65 65..." ja sen vaimo on meille jotain sukua.
Koskas me pidetään lahdenseudun tapaamiset?
voitais pitää vaikka sit kun ollaan tervehdytty, on kyllä ollu mielessä mut aikaseks en oo saanu mitään. :D

Alkuperäinen kirjoittaja YOdottaja66:
juup - ja veeti on pohtivan analyyttisen näköinen- runsaudenpula??
Ja jos veetistä tulee isona kuin Veeti Kallio nii-in onpa henkalla pielemistä . Kalju näyttäis jo olevan :LOL: :LOL:
toi oli paha

:LOL: :LOL: :LOL:
mut oli siinä asiaaki...nimi meinaan on juuriki Kalliolta :D
muistakkos muuten Veeti and the Velvetsin???? meil emman lempi bändi :LOL:

yritän lähettää myöhemmin toisen kuvan mis poikaki pikkasen edustavampi noille likoille =)
ja niin tuutikselle kiitos kuvien penennys vinkistä

tin
V-O: Mentiin Tatun kans junalla Tampereelle. Kannattaa kattoo VR:n sivuilta aikataulukohdasta että onks pyörätuolin kuva ja jos on niin sinne on sellanen liuska et pääsee vaunuilla. Sit ku ostaa lippua niin sanoo että on vaunut mukana. Jossain InterCityishän on ne leikkivaunut sitte sielä yläkerras että sitä kannattaa kans kysästä jos Onni tahtoo päästä leikkimään ja sielä saa meluta ihan vapaasti... Ja taitaa muuten olla VR:n sivuillaki nallen kuva jos on leikkivaunu. EN oo kyl varma tästä. Mutta meillä matka sujui oikein mukavasti =)

Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Onkos muuten kellään sukulaisina tai muuten tuttuina "julkkiksia"?

Mun serkun kummitäti on Maarit Hurmerinta niin tuli siittä mieleen.
Mä olen hoitanut Bablon ipanoita :D
Ja Kari Sholbergillä olin hoitamassa heidän tytärtään...
Isäntä on niinistön ja Jasmin Mäntylän pikkuserkku... onhan noita muitakin, mutta jos ne muut jättäis...

Me ollaan herätty tänään puoli ysin aikaan. Meinasi tulla kiire että ehdin kirpparille kymmeneksi. Ehdin onneksi ajoissa ja löysinkin jotain lapsille. Aatulle lelukaaren, tupperin nokkamukin, gollegepuvun, potkarit ja kesäbodyn. Annille kesäasun ja tarhatossut. Välillä näinkin päin että pojalle oli enemmän kannettavaa. Yleensä ostan aina tuolle neidille kaikkea ja pojalle en paljon mitään :ashamed: Tasapuolisuuden nimissä nyt oli Aatun vuoro ;)

Mies tuolla alkoi ihan omatoimisesti lämmittämään uunia ja tekemään ruokaa :eek: Mistähän nyt tuulee :whistle: täytyy mennä kaveriksi niin ei mene mieheltä maku, kun rouva istuu vaan koneella :D

Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Onkos muuten kellään sukulaisina tai muuten tuttuina "julkkiksia"?

Mun serkun kummitäti on Maarit Hurmerinta niin tuli siittä mieleen.
Mä olen hoitanut Bablon ipanoita :D
Ja Kari Sholbergillä olin hoitamassa heidän tytärtään...
Isäntä on niinistön ja Jasmin Mäntylän pikkuserkku... onhan noita muitakin, mutta jos ne muut jättäis...

Baplo on mukava tyyppi

=) Hyvä kaveri aikanaan opiskeli Iisalmessa ja tutustui Baplon serkkuun ja sitä kautta Baploon. Ja minä myös. Ja aina kun hän on ollut keikalla täälläpäin, ollaan käyty morjenstamassa kuulumiset. Jos vaan mahdollista.

Taikakuun Jannen tunnen minä, ihan lähtösin tuosta naapurikunnasta, n. 15km päästä.

Siis mitä?????eikö tuutis löytäny Kiialle mekkoja tai muuta kivaa. No nyt on maailmankirjat sekaisin, minä kun luulin että sie tuut kotiin peräkärryn kanssa joka on tavaraa pullollaan. :LOL: :LOL:
No vaan yhden v.punaisen mekon :eek: Oishan siellä ollut vaikka mitä ihania mekkoja mut olivat NIIIIN isoja vielä :kieh: Nyt mulla on turvaistuin kuume menossa :whistle:

Hitto, aamulla heräsin niin pakkasta -16 :eek: Nyt enää -10. Kun ei ole tottunut noihin pakkasiin, kun ollut niin lämmin talvi. Tais olla ennätys täällä nyt! Normisti on tähän vuoden aikaan ollut reilun -30 pakkasiakin jo.. Eemil nukkuu tyytyväisenä ulkona. On sellainen kuumakalle, että aina saa vain miettiä, ettei tule puettua liikaa :/

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Siis mitä?????eikö tuutis löytäny Kiialle mekkoja tai muuta kivaa. No nyt on maailmankirjat sekaisin, minä kun luulin että sie tuut kotiin peräkärryn kanssa joka on tavaraa pullollaan. :LOL: :LOL:
No vaan yhden v.punaisen mekon :eek: Oishan siellä ollut vaikka mitä ihania mekkoja mut olivat NIIIIN isoja vielä :kieh: Nyt mulla on turvaistuin kuume menossa :whistle:
mulla olis muuten tarjolla yks Hts:n istuin joka on ollu Ellalla käytössä.

Yhteistyössä