LOKAKUISET 2007, UUSI YRITYS

aika sairas tuo ketju..nehän ne tietääkin millon meidän vauvat sais syödä mitäkin,tai oikeastaan tämä yksi henkilö,niihin tilastoihinsa liimautuneena..
eikö ole jo aika alkaa kiinteitä jos korviketta menee yli 1,5litraa/päivä vai nälässäkö lasta täytyy pitää? ja tiedoksi sille p****n puhujalle että ihan neuvolan suosituksesta olen kiinteät aloittanut..koitas kuule pikkasen miettiä mitä selän takana puhut meistä..ja turha tähän ketjuun enää näppiään pistää

Tämä nimeltä mainitsematon hlö ilmeisesti lukee aika tarkkaan meidän kirjottamiset ja mielenkiinnolla odotan, millon kommentoi tänne tai tuonne omaan ketjuunsa vai piiloutuuko raukkamaisesti kerhoon...
Mielipiteitä saa ja pitääkin olla, mutta arvostelua omista ratakisuista en siedä! Voin olla pikkumainen pilkunnuss... ja vedän herkästi pusseittain herneitä nenääni ja jopa muihinkin läpiin, joskus jopa kera palkojen, mutta ei kannata tahallaan ärsyttää ja vielä kehuskella asiasta toisessa ketjussa, perrr... :kieh:

Ma oon ihmetellytki´n, että mistä toi hirvee surina kuuluu :LOL: , sehän on tää ihana herhiläispesä :heart: :LOL: :LOL: . Mitähän muita riidanaiheita täällä kiehuu |O , enpä oo huomannunna :kieh: . Tyhmä herhiläinen siis ;)

Tytöt, juttua aiheesta lisää! Katotaan saadaanko täydellinen äippä provosoitumaan ja kommentoimaan kantaansa ;)

Pidetään ne riidanaiheet omana tietonamme ja tapellaan sit urakalla tapaamisessa. Ei pääse ulkopuoliset osalliseks ees siitä :LOL:

SAVU NOUSEE KORVISTA |O |O |O |O Vitsit että tekis mieli kommentoida aihetta sinnekkin osastolle :kieh: Hitto kun nyt vaan en kerkiä kun se leffa alkaa kohta... ja arvatkaa oonko ees saanu sitä pakkelia naamaan ku tähän jumiuduin :kieh:

Tilastoissa sanotaan muuten, et minun pitäis mennä mankeloimaan lakanat, syödä jotain ja varmaan hoitaa Sanniakii, kun makoilee märässä vaipassa keskellä likasta lattiaa ilman yhtään lelua... ;)

Ootas Dogtor ku minä katon tilastoista, et onko se normaalia...
( on se... :D )

Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Tohtori oottaa seuravaa tapaamista :LOL:
Voi olla olo aika aivokuollut, kun siinä seurassa on vähän aikaa :LOL:
En siis minä, mutta ne muut on niin villejä... :whistle:

Mä oon täällä hionu noita tanssitaitoja jos vaikka eksyttäis ens kerralla vaikka humppaamaan :LOL:

voi ei mileko,tuohan on nyt aivan kauheaa kun sannilla on pissaine vaippa,ja voi ei vieläpä likaisella lattialla ja ei leluja :eek: nyt menee kyllä tytön kehitys pilalle ja ei koskaan varmasti opi olemaan ilman vaippaa kun niin märäksi annoit sen mennä,tuhma mileko :headwall: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
tilastosta juuri luin että mun pitää mennä ottaa burana caps,niistä nenä lambi cool mint nenu liinalla,laittaa otrivin mentholia 1suihke/nenu rööri ja lämmittää kasvishampurilainen :p ja pyytää miéstä hieromaan niskoja :D

no huh huh...luimpa minäki sen pinon :eek: voiko tosiaan muitten tekemiset kiinnostaa noin paljon???!!!!
ja tiedoks ny vaan kaikille,et me aloitettiin soseitten maistelu 2,5kk :LOL: :LOL: enkä tunne omatunnontuskia siitä!!!! eiköhän se oo jokaisen oma asia mitä antaa ja koska lapsillensä

Henkka Hyi sinua! Nyt oot pilannu Veetin ihan kokonaan |O :LOL:

Dogtor Tilastojen mukaan hampurilaiset on roskaruokaa ja siis epäterveellisiä! Aattele nyt vähän tulevaisuutta ja kasvihuoneilmiötä ja kansantaloutta ja veronmaksajia. Joudutaan sinun sydän-ja verisuonitautien takia vararikkoon |O

Hengissä ollaan eilisestä :D Mies tuossa nukkui päikkärit vielä sohvalla,kun oli niin rankka reissu meillä eilen paikallisessa B)
Mullakin on kuhmu päässä kun joku tuntematon känniääliö törmäs muhun :LOL:
Heräsin sitten aamulla 8.30 ihan pirteenä, vaikka nukkumaan menin aamun pikkutunneilla.

Käväsinpä minäkin tuolla lukasemassa ja voi voi... :p
Pahin mitä olen kerran lukenut oli se että eräs äiti ei antanut vauvalleen (5kk) mitään luumusosetta, levolacia tms. koska täysimetys olisi mennyt piloille. Vauva oli kolmatta viikkoa kakkaamatta ja hyvin tuskaisen oloinen tuosta syystä. Musta se oli järkyttävää ja vain ja ainoastaan että pysyy täysimetyksellä :/ :eek:

eipä tänne kummempia. Mies lähtee kohta hakemaan lapsia, josko ottais itse sitten silläaikaa päikkärit...? :whistle:

juu,musta tuntuu että sellaset ihmiset on vähä piip jos ovat henkeen ja vereen täysimettäjiä,juurikin tuon millin mainitseman asian takia..tuo on jo ihan sairasta..ajatteleppa jos ite oisit paskomatta 3viikkoa ja joku vaan tissiä tunkee suuhun et syö syö..on mahtanu tuskat olla lapsella,ei tuollaisia edes äidiksi voi sanoa..hui kun ihan paha mieli tuli :'(
mileko voi ei,nyt menee tilastot sekasi mun hampparista..no pitää mennä sit tuolta hangen alta ettii jotain ruohon kortta poskeen pistettäväks :LOL:

Moikka,täältä taustalta olen lueskellut, mut en ole jaksanut kirjoitella. Me alettiin antamaan esikoiselle aikoinaan velliä jo 2kk vanhana ja kaikki liharuuat meni jo varmaan 4kk :LOL: ,eikä oo poika ollut moksiskaan ja vatsa kestänyt tosi hyvin. Ja kyllä on jokaisen oma asia, et milloin alkaa niitä ruokia antamaan. :kieh:
Täällä hetkellä edelleen mennään täysimetyksellä mut tytölle tuntuu ruoka riittävän hyvin,torstaina kävimme 4kk neuvolassa ja tytöllä painoa 6750 ja pituutta 64cm. Ajattelin että jos kuukauden menis vielä täysimetyksellä ja sit alkais maisteleen muita herkkuja.
Mut nyt erotuomariksi,isommat nahistelee keskenään :kieh:

Yhteistyössä