LOKAKUISET 2007, UUSI YRITYS

Kyl minäkii imetystä kannatan jos se sujuu ongelmitta, maitoa tulee, lapsi ja äiti on tyytyväisiä ym.
Mut jos olen huono äiti sen takia, etten montaa kuukautta jaksanu yrittää imetystä, kun ei maitoo tipan tippaa tule ja Sanni huuti nälkäänsä ni voi, voi. Vellit kyllä alotin ihan sen takia, kun muutkin palstalla... Joo-o |O

Huomasin että nyt oli tullut jotain riitaa en tiedä kenen kanssa tai tarkalleen mistä mut tuntuu tosi pahalta koska olen sitä mieltä että kyl jokainen osaa oman vauvansa hoitaa ja tarpeen nähdä mitä vauveli tarvii =) ehdotan että riita poikki ja pinoon sekä kunnioitetaan jokaista äityliä sekä hänen valintojaan koska kaikki me ollaan aivan hyviä ja fiksuja äitejä eikös joo :hug: sorry jos sotken asioita :ashamed: :ashamed:

Mama ja muut seutulaiset

Käviskö alustavasti 15.3?
Edelleenkö ruokailun ääressä, vaiko jotain muuta? Vaihdetaanko ravintolaa vai pysytäänkö samassa? Fransmannikin ois aika hyvä.

*muoks. tuo päivämäärä pikkusen heitti... :ashamed: *

huh huh hampilääkäri reissusta selvitty..putsas kolon,ja tunki sinne jotakin kamfert tippojen/jodin ym ym makusta tulloa..se pitäs kestää siellä ainaki tiistaihin saakka :eek: sit sain antibiottikuurin ja 800mg buranoita :D
eipä enää kakkendaali maistu suussa :D
tosi kiva lekuri oli ja hoitaja =)

ai JOKU on taas kommentoinut johonkin jotaki?kiinteiden aloituksesta tjms???vai mikä tuo jutska oikein oli?
ulkona oon ku lumiukko :D

tuutilulla et kai sie 300e maksa käytetystä turva-istuimesta? :eek:
mie maksoin ihan uudesta 199e.

ei tyty tykännytkään serranonperheestä,hermot palaa sillä tossa sängyllä..täytyy mennä.

Huh! kävimpä minäkin lukaisemassa ketjua :kieh: :LOL:
kyllä minäkin oon sitä mieltä että kun äiti voi hyvin,niin lapsi voi hyvin ensimmäisen kuukauden meillä peppi huusi yötä päivää kun imetin, korvikkeisiin siirtyminen takasi hyvät unet vauvalle ja minulle sekä muulle perheelle. Olen erittäin tyytyväinen valinnastani! B) ilman mitään omantunnontuskia olen ylpeä korvikeäiti!

huh, melkeen oon saanu siivotuks, tulin hetkeks henkäseen ja kävin minäkii kyseistä pinoa lukemassa.. :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: pakko nauraa tuolle eräälle PASKASET naurut :LOL: :LOL: kyllä voi ihminen sitten olla tyhmä, ja tuntuupa hänellä olevan otsaa arvostella muiten tekemisiä :kieh: Tuo kyseinen ihminen saa minut nykyään aina nauramaan, haha pätkääkään kiinnosta mitä mieltä tuo yksi on, ajatelkoon muista mitä ajattelee, mutta pitäs mölyt mahassaan. :LOL: :LOL: pakko viellä vähän hihittää :D
No joo se siitä, huomasinpa siellä useammankin kommentin "kävin minäkin sitä herhiläispesää lukemassa, mutta sinne kun tulee tekstiä niin paljon, että ei perässä pysynyt" :D
Näköjään ahkerimmat käyvät sieltä edelleen lukemassa.. :kieh:

Nojoo, isä ja mun pikkusisko olis parin tunnin päästä tulossa kylään, ihan hirveesti ei nappais, mutta lupasin että saavat tulla niin tulkoot.
Pitäs kohta ruveta väkrään lihapullia ja perunamuusia :p samalla tehä pojalle aimo annos pepo sosetta kun kerta pottuja rupeen urakalla kuoriin.
Jos nyt keräilis nuo loputkin romut ja pyyhkis keittiön pöydät, niin sitte olis taas suht siistiä ainakin hetken..

Ai täälä onkin puhe kiinteistä...tai siis pitää iteki käydä lukasee mitä Pa***aa on tuola puhuttu meistä??!!! Mie alotin Ellalle eilen soseet ja sitä nyt oisin kysyny et jos sose näyttää maistuvan ni kuinkas paljon sitä uskaltaa ekoilla kerroilla syöttää?Kun luulis et käy masuun jos hirveesti antaa ekalla kerralla??Oon vähän pihalla näistä kiinteiden syöttämisistä :ashamed:

http://www.babyshop.fi/product_catalog.php?c=6

katjanna meillä tuo brion zento istuin..tuossa näyttää olevan hinta 249e mut se taitaa olla tämän vuoden väri.meillä on viimevuoden väri,niin liike möi sen 199e

Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:

katjanna meillä tuo brion zento istuin..tuossa näyttää olevan hinta 249e mut se taitaa olla tämän vuoden väri.meillä on viimevuoden väri,niin liike möi sen 199e
meillä tuo sama siis, mutta mä sain sen viime vuoden värin hintaan 190e :D

Vip
Suositukset sanoo et potulla alotetaan ja puol teelusikkaa aluks. Samaa makua viikko ennenku alotetaan uusi.
Meillä alotettu aina hedelmillä ja annettu niin paljon ku on halunnu syödä :D

*mitähän tilastot sanoo... ;) *

Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Vip
Suositukset sanoo et potulla alotetaan ja puol teelusikkaa aluks. Samaa makua viikko ennenku alotetaan uusi.
Meillä alotettu aina hedelmillä ja annettu niin paljon ku on halunnu syödä :D

*mitähän tilastot sanoo... ;) *
varmaan tilastot nyt menee uusiksi :D ja meillä sotketaan kolmee sorttia evästä samalle lautaselle..ja hyväst uppoo :D

Alkuperäinen kirjoittaja PuPu 10-07:
Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:

meillä tuo sama siis, mutta mä sain sen viime vuoden värin hintaan 190e :D
höh :D

Vai että tää on herhiläispesä :whistle: Liekö jonkun sortin kateutta ilmassa vai mikä lie kyseisen rouvan persusta kaivelee :kieh: No mulle on ihan sama mitä mieltä hän on. Aika opettaa ja näyttää hänellekin ettei yhtä ainoaa oikeaa lastenhoito tapaa ole. vaan jokainen hoitaa lapsensa niin kuin parhaaksi näkee ja edelleenkin ne suositukset on VAAN suosituksia.

tekis mieli sanoa vielä pari valittua juttua mutta empä viiti :) Paitsi että vedän sanani takaisin päin siitä ettei hän ilkeyttään niitä juttuja sanonut. Tuollahan myöntää sen ihan suoraan. "aikuinen" ihminen, ihmettelen vaan....*pyörittelee päätään* Ja suuresti ihmettelen jos tuollaisesta saa jotain tyydytystä :eek: Vai ollaanko myö niin kiinteä porukka että oli ihan pakko yrittää saada kylvettyä riidanjyvä joukkoon :D

Yhteistyössä