Rokkimamma ikävä sanoa, mutta tätä en ihan purematta enää niele. Mua, mun lasta tai kavereita ei loukata! Ja vielä noin hävyttömästi. Eikä ole pokkaa tulla suoraan sanomaan.
Päin vastoin. Nuo piikit vaan tiivistää tätä porukkaa *näyttää kieltä muille*Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:OUJEE TYTÖT
Meille ollaan kateellisia meidän ystävyydestä, tapaamisista, hyvästä yhteishengestä, täydellisyydestä, kauneudesta, seksikkyydestä, huumorintajusta ja parhaasta palstaketjusta
On se hyvä, että meidän joukossa saa olla oma itsensä, meidät hyväksytään vikoinemme (vaikkei meillä sellaisia ole), aina lohdutetaan, myötäeletään, iloitaan, vihataan ja rakastetaan yhdessä. Tällaista ryhmähenkeä on tosi harvoin! Toivottavasti se pysyy, vaikka muutamat yrittää sitä rikkoa. Näytetään, ettei tunnu missään
Toki tokiAlkuperäinen kirjoittaja mileko35:Painatetaan lokamammat paidan lisäks herhiläiset-housut ja se teksti persauksen kohdalle...
En oo aikaisemmin kokeillut tätä lainausta, toivottavasti tulee oikein..Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:Mama ja muut seutulaiset
Käviskö alustavasti 15.3?
Edelleenkö ruokailun ääressä, vaiko jotain muuta? Vaihdetaanko ravintolaa vai pysytäänkö samassa? Fransmannikin ois aika hyvä.
*muoks. tuo päivämäärä pikkusen heitti... :ashamed: *
*nostaa mamman kärryille ennen kuin joku ensikertalainen tallaa päälle*Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:No ohoh...piti se munkin lukemassa käydä. Mua kyllä harmistutti sen verran se kun kaikki tän pinon äidit leimattiin "tyhmiks", ja ne kolmikymppiset ensikertalaiset sit fiksuimmiksi sisariksi... :/ Aika rajua tollanen yleistäminen. Ei muuta tälläkertaa...täytyy jatkaa taas hommia ja lukee tein jutut, kun tekstiä oli aamupäivän jälkeen tullut lisää niin että putosin taas kärryiltä
kiitosAlkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:*nostaa mamman kärryille ennen kuin joku ensikertalainen tallaa päälle*Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:No ohoh...piti se munkin lukemassa käydä. Mua kyllä harmistutti sen verran se kun kaikki tän pinon äidit leimattiin "tyhmiks", ja ne kolmikymppiset ensikertalaiset sit fiksuimmiksi sisariksi... :/ Aika rajua tollanen yleistäminen. Ei muuta tälläkertaa...täytyy jatkaa taas hommia ja lukee tein jutut, kun tekstiä oli aamupäivän jälkeen tullut lisää niin että putosin taas kärryiltä
Ollos hyvä :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:kiitosAlkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:*nostaa mamman kärryille ennen kuin joku ensikertalainen tallaa päälle*Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:No ohoh...piti se munkin lukemassa käydä. Mua kyllä harmistutti sen verran se kun kaikki tän pinon äidit leimattiin "tyhmiks", ja ne kolmikymppiset ensikertalaiset sit fiksuimmiksi sisariksi... :/ Aika rajua tollanen yleistäminen. Ei muuta tälläkertaa...täytyy jatkaa taas hommia ja lukee tein jutut, kun tekstiä oli aamupäivän jälkeen tullut lisää niin että putosin taas kärryiltä
oonkohan mie sitten ihan tyhmä ja tumpelo ollut sillo 18v.na kun ton esikon tein..varmaan joo..en ainakaan imettää "älynny"Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:No ohoh...piti se munkin lukemassa käydä. Mua kyllä harmistutti sen verran se kun kaikki tän pinon äidit leimattiin "tyhmiks", ja ne kolmikymppiset ensikertalaiset sit fiksuimmiksi sisariksi... :/ Aika rajua tollanen yleistäminen. Ei muuta tälläkertaa...täytyy jatkaa taas hommia ja lukee tein jutut, kun tekstiä oli aamupäivän jälkeen tullut lisää niin että putosin taas kärryiltä
Kummasti näiden tyhmien äitien seura kelpas odotusaikana Ja sen jälkeenkin hetken....Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:kaikki tän pinon äidit leimattiin "tyhmiks", ja ne kolmikymppiset ensikertalaiset sit fiksuimmiksi sisariksi...
:hug: puhaltaa suristen pipiiin :hug:Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:hitto et minnuu pakottaa tota koloo..kohta varmaan oon kiukkune ku herhiläinen
pitää varmaan särkylääkettä kohta nappasta..
HyväAlkuperäinen kirjoittaja niinukka:tuutilulla ilmankos kävi helpottamaan
Ei pysty muuttamaan kerhon nimeä tai pitäis perustaa uusi ja siinä olis taas oma hommansa. Mut jotain sinne etusivulle meille lisäsin..........Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:Tuo on hyvä nimi meille kerhon puolelle. Lokavauvojen herhiläiset. Piituliiiii, käy vaihtaan jos sen voi! =)